REFERENT DS. HANDLOWYCH Koszalin oferta pracy Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A.
Stanowisko: REFERENT DS. HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: znajomość zagadnień marketingu i sprzedaży, identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie, tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży naszych usług, dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi klientami
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 5, 75-216 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
znajomość zagadnień marketingu i sprzedaży, identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie, tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży naszych usług, dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie miesięczne plus premia regulaminowa w wysokości do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2018
Data zakończenia pracy: 19.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prowadzenie samochodu (prawo jazdy kategorii B)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pomysłowość, wysoki poziom kultury osobistej, dobra znajomość obsługi komputera, kreatywność i otawrtość na nowości oraz zmiany, doświadczenie w kontaktach z klientami (mile widziane), łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność analitycznego myślenia, dynamizm, optymizm, Inne] : wynagrodzenie miesięczne plus premia regulaminowa w wysokości do 20%, możliwość rozwoju zawodowego, pakiet szkoleń,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-216 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 -15:00, wynagrodzenie miesięczne plus premia regulaminowa w wysokości do 20%, możliwość rozwoju zawodowego, pakiet szkoleń,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Adres strony pracodawcy: www.tepro.com.pl
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych pomp i sprężarek produkcja sprzętu i wyposażenia do napędu hydraulicznego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.09.2018
Oferta pracy ważna do: 18.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe, minimum 3 lata stażu, obsługa programu płatnik, obsługa programu płacowego, znajomość zagadnień księgowych, prawa skarbowego, znajomość przepisów związanych z ubezpieczeniami społecznymi, znajomość obsługi programu Microsoft Office. Charakterystyka pracy: prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa płacowa pracowników ośrodka, przygotowywanie danych do planów finansowych, prowadzenie sprawozdawczości GUS, PEFRON, prowadzenie dokumentacji US oraz ZUS, wystawienie i ewidencja faktur VAT, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych. Wynagrodzenie 1688zł + premia 20% + dodatek za wysługę lat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI I INFORMACJI PEDAGOGICZNEJ WOM - 2017-03-14 - Rybnik (śląskie)
prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (komunikacyjne, majątkowe, OC, osobowe i inwestycyjne) dla klientów indywidualnych i firm, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie długoterminowych relacji z klientami, dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy ubezpieczeniowej
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA MARIAN BARAN - 2018-09-10 - Michałowice (małopolskie)
wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnikówanaliza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznańzakładanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
przecinanie materiałów budowlanych
S-PRINT Rafał Sakowski - 2016-07-01 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. Rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650-3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe - doświadczenie zawodowe 5 miesięcy pracy zawodowej w tym minimum 3 miesiące w pionie finansowym. Znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-05-10 - Katowice (śląskie)
Telefoniczny kontakt z kontrahentami, wprowadzanie danych do systemu, obsługa sekretariatu.
Z PIECA RODEM SP. Z O.O. - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)
Praca w Dziale Inwestycji przy realizacji procesów inwestycyjnych Spółki;
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
praca w dziale handlowym, wprowadzanie danych do systemu, aktualizacja danych w internetowym sklepie LAMS, obsługa kasy, przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Tychy (śląskie)
obsługa administracyjna dziekanatu, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów, list, dziennika korespondencji, koordynowanie spraw poprzez jej realizację na platformie internetowej, obsługa studentów, przyjmowanie dokumentów,
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Słupsk (pomorskie)
przygotowanie próbek dekorów, rejestracja i archuwizacja rolek laboratoryjnych, przygotowanie materiałów promocyjnych i prezentacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
oferta w ramach stażu dla osób , które nie ukończyły 30 roku zycia: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych, porządkowanie akt świadczeniobiorców, weryfikacja kompletności przesłanej dokumentacji emerytalno-rentowej przez klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Otwock (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie, min. 6-cio miesięczna praktyka w zawodzie; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzanie danych księgowych, księgowanie dok. źródłowych, klasyfikowanie kosztów, sporządzanie deklaracji podatkowych, układanie oraz numerowanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)
Obsługa turystów polskich i zagranicznych, obsługa kasy fiskalnej, oprowadzanie turystów po zamku, pomoc w organizacji imprez kulturalnych.Wymagania: wykształcenie wyższe, komunikatywna znajomość języka niemieckiego/angielskiego, komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w grupie.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)
- Przewiezienie towarów z magazynu oraz chłodni na halę sprzedaży, zatowarowanie lad chłodnicznych, sprawdzanie ważności daty - dot. przydatności do spożycia, dbałość o wygląd stoiska sprzedażowego działu nabiał. - Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + ekwiwalent za odzież roboczą + 100 zł brutto bonu żywieniowego za pełny przepracowany miesiąc. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony - 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 6:00-14:00, 13:00-21:00 + soboty i niedziele - wg grafiku. Mile widziane doświadczenie, ale nie wymagane. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Na ofertę mogą również aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-787-87-87) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: leclerc (at) leclerckatowice.pl
SILESIADIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
pomoc przy udzielaniu informacji turystycznej w punkcie informacji turystycznej turystom krajowym i zagranicznym, pomoc w promowaniu poszczególnych przedsięwzięć programowych, aktualizacja bazy danych, przeprowadzanie badań ankietowych dotyczących ruchu turystycznego.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Tarnów (małopolskie)
układanie chronologiczne zwrotnych potwierdzeń odbioru decyzji oraz awizowanych decyji podatkowychpotwierdzanie w aplikacji informatycznej daty odbioru decyzji podatkowejprace pomocnicze w referacie podatków
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Zabrze (śląskie)
Przygotowanie komponentów do produkcji, cięcie materiału, pakowanie gotowego produktu.
DECORI Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Tychy (śląskie)
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie udzielanych usług medycznych- prowadzenie ewidencji pacjentów przyjętych na oddział- przygotowanie dokumentacji do celów rozliczeniowych- zakładanie kart statystycznych pacjentów przyjętych na leczenie- generowanie raportów dla NFZ
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Osieczna (wielkopolskie)
obsługa stoiska z fajerwerkami
kontakt przez OHP - 2016-12-14 - Gorzyce (podkarpackie)
Weryfikacja dokumentów zakupu towarów pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.Uzgadnianie rejestrów Vat dotyczących zakupu towarów.Kontrola i rozliczanie kont zakupu towarów i opakowań.Księgowanie odpisów aktualizujących na towary przeterminowane.Kontrola dokumentów magazynowych zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami.Uzgadnianie stanu zapasów.Sporządzanie zestawień dotyczących nierozliczonych pozycji na kontach dot. zakupu i zwrotów towarów.Księgowanie dokumentów PK oraz innych.Obsługa audytów i kontroli.Sporządzanie raportów i analiz
Bać - Pol S.A. - 2017-06-08 - Świlcza (podkarpackie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Warszawie - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Miejsce pracy: 25. batalion Obrony Terytorialnej 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- analizowanie i zestawianie obowiązujących dokumentów normatywno-prawnych regulujących zasady prowadzenia ewidencji w służbie żywnościowej, mundurowej, utrzymywanie bazy danych oraz jej aktualizowanie;- prowadzenie ewidencji sprzętu ww. służb;- przygotowywanie i składanie zapotrzebowani do WOG celem zabezpieczenia w środki bojowe i materiałowe pododdziałów uczestniczących w szkoleniach poligonowych.
Jednostka Wojskowa Nr 4861 - 2016-10-17 - Białystok (podlaskie)
przyjmowanie korespondencji, prowadzenie księgi ucznia, redagowanie pism
Zespół Szkół Nr 21 - 2016-06-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prace magazynowe, wydawanie towaru
Arter Maria Bogdaniuk - 2017-06-14 - Bytom (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Brzeg (opolskie)
Praca na samodzielnym stanowisku: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej (rekrutacja, zwalnianie pracowników, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków oraz ich księgowanie); obsługa ZUS (program Płatnik) oraz rozliczeń podatkowych (U.S., PFRON); obsługa ubezpieczeń grupowych; obsługa zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.- Wynagrodzenie: od 2500-3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w zakresie spraw kadrowo-płacowych. Znajomość Płatnika /ZUS/, programów płacowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-258-20-41 w.17) lub e-mail: m.poczesny (at) komel.katowice.pl lub pocztowy (ul. Moniuszki 29, 41-200 Sosnowiec).
INSTYTUT NAPĘDÓW I MASZYN ELEKTRYCZNYCH KOMEL - 2016-04-14 - Sosnowiec (śląskie)
sporządzanie listy płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, wypełnianie deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, prowadzenie ewidencji funduszu płac
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Złotoryja (dolnośląskie)