REFERENT DS. FINANSOWYCH Aleksandrów Kujawski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa programu księgowego, rozliczanie faktur, załatwianie bieżących spraw.
Data publikacji: 2021-03-12
Lokalizacja: Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleksandrów Kujawski, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Obsługa programu księgowego, rozliczanie faktur, załatwianie bieżących spraw.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Aleksandrów Kujawski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: aleksandrowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0401
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik rachunkowości*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Data zakończenia pracy: 01.10.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8911488855
danePracodawcy_regon: 911250619
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: aleksandrowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0401
Gmina pracodawcy: Aleksandrów Kujawski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Aleksandrów Kujawski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0985384
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431103
Zawód wykonywany przez pracownika: technik rachunkowości*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 12.03.2021
Oferta pracy ważna do: 12.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2021
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?55087b1e173b89b13ae3a9c66700bf66
Podobne oferty pracy
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego firmy, obsługa centrali telefonicznej, wprowadzanie faktur do systemu księgowego FS, obsługa poczty i przesyłek kurierskich, drobne prace sekretarskie
LAFARGE POLSKA S.A. - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw administracyjno-kadrowych, dokonywanie wydatków rzeczowych, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań i informacji, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, prowadzenie spraw kancelaryjnych i biurowych
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Mława (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "STAL-BUD" Janusz Drozdalski, Hieronim Będzitko s.c. - 2016-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie listy płac, zestawień do list płacowych, kart płacowych i zasiłkowych, dokonywanie przelewów wobec kontrahentów, rozliczanie z Urzędem Skarbowym i Zus, prowadzenie wszelkich spraw związanych z realizacją obowiązku podatkowego, obsługa PEFRON, ZUS , ubezpieczeń społecznych, sprawozdawczość podatkowa, obsługa kasowa, prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania, ewidencja księgowa operacji finansowych- analityka, pomoc w prowadzeniu rachunkowości, pomoc w opracowywaniu rocznych planów finansowych, księgowanie dokumentów, opis dokumetów finansowych
Zespół Szkół Ogólnokształcacych i Zawodowych w Ciechanowcu - 2021-06-07 - Ciechanowiec (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Garwolin (mazowieckie)
Praca w sekretariacie sądowym, przepisywanie tekstu na komputerze, zakładanie teczek, rejestrowanie wpływających pism, układanie pism do akt, wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2021-06-23 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu /NABÓR staż do 30 r. ż. PO WER V/
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Pabianice (łódzkie)
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach Katowice, ul. Jagiellońska 17. Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na: stanowisko urzędnicze: REFERENT/ PODINSPEKTOR DS. NALEŻNOŚCI W DZIALE DOCHODZENIA NALEŻNOŚCI. Zatrudnienie od 02.05.2017. Liczba lub wymiar etatu 1,0.- Zakres zadań na stanowisku:1) dochodzenie należności z tytułu realizacji zadań ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,2) wystawianie administracyjnych tytułów wykonawczych,3) korespondencja z organami egzekucyjnymi,4) przygotowywanie sprawozdań z ww. zadań,5) obsługa programu Eurobudżet, PROTON, programów obsługujących świadczenia z pomocy społecznej i świadczenia rodzinne.- Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku. Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:1) wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem, 2) pracę w siedzibie MOPS przy ul. Jagiellońskiej 17( drugie piętro budynek bez windy), 3) wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w pomieszczeniach sztucznie oświetlonych,4) kontakt telefoniczny i osobisty z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + dodatek stażowy. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne:1) wykształcenie: co najmniej średnie ekonomiczne lub wyższe dowolne 2) co najmniej roczny, udokumentowany staż pracy3) posiadanie obywatelstwa polskiego,4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6) dobra znajomość KPA,7) dobra znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci w zakresie nienależnie pobranych świadczeń,8) dobra znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisów wykonawczych,9) umiejętność obsługi komputera na poziomie dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),10) dokładność, precyzja,11) umiejętność pracy pod presją czasu,12) umiejętność dobrej organizacji pracy,13) umiejętność pracy w zespole,II. Wymagania dodatkowe -pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowiskuUmiejętność obsługi programów : Sygnity-Świadczenia Rodzinne, Eurobudżet.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lubsko (lubuskie)
skanowanie korespondencji
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym Andrzej Maciejewski Kancelaria Komornicza - 2017-03-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
OCHRONA MIENIA
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Wołów (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków w stołówce żywieniowej
Łukasz Demendecki - „DEMENDECCY HOLDING” - 2016-08-31 - Zamość (lubelskie)
prace administracyjno-biurowe,sprządzanie pism,obsługa sekretariatu,obsługa urządzeń biurowych,odbiór i wysyłka korespondecji
kontakt przez PUP - 2020-09-18 - Żydowo (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Zabór (lubuskie)
-Prowadzenie obsługi kancelaryjnej placówki,Przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników,Prowadzenie ewidencji wniosków o zasiłek macierzyński, zasiłek chorobowy, zasiłek chorobowy w przedłużonym okresie,Ustalanie prawa i sporządzanie decyzji w sprawach o zasiłek macierzyński, zasiłek chorobowy, zasiłek chorobowy w przedłużonym okresie, zasiłek pogrzebowy,Przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej,Dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych,Obsługa stanowiska informacji,Prowadzenie postępowania orzeczniczego w pierwszej instancji w zakresie orzecznictwa lekarskiego.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest dwukondygnacyjny, brak windy. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na I piętrze. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętramiwynagrodzenie 2800zł zasadnicze + dodatek za staż
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2020-08-31 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie przepływu dokumentów, obsługa centrali telefonicznej, administrowanie ubezpieczeniami komunikacyjnymi, majątku i mienia, pomoc w organizacji spotkań służbowych/szkoleń. Pomoc w prowadzeniu spraw administracyjnych, przygotowywanie pism dla przełożonych.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Legionowo (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do programu magazynowego; doświadczenie zawodowe mile widziane
FELONA Spółka z o.o. - 2016-04-27 - Kępno (wielkopolskie)
prace porządkowe na hali produkcyjnej i na terenie całego zakładu
MBA - SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-11 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zadań z zakresu księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Dbanie o teren zewnętrzny, drobne prace remontowe i budowlane na terenie osiedla mieszkaniowego.
CLEAN-SERV SP. Z O.O. SP.K. - 2015-12-03 - Gdańsk (pomorskie)
opracowywanie merytorycznych dokumentów finansowych, przygotowanie umów i zamówień dla podmiotów zewnętrznych, prowadzenie rejestrów faktur, umów, zamówień, dokumentów przychodzących i wychodzących
Uniwersytet Zielonogórski - 2020-11-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2021-06-01 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
doświadczenie w prowadzeniu edukacji ekologicznej, znajomość z zakresu ochrony przyrody i środowiska, znajomość programów graficznych, brak przeciwwskazań pracy w terenie, czynne prawo jazdy kat.
Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych - 2017-08-25 - Świdnica (dolnośląskie)
Bieżące rozliczanie faktur. Wystawianie faktur do zakupionego towaru. Kontrolowanbie zgodności faktur z dokumentami WZ. Kontrolowanie zgodności faktur z przyjętym do sklepu towarem. Pomoc w innych pracach bieżących sklepu.
kontakt przez PUP - 2020-10-26 - Olesno (opolskie)
1. Przeszkolenie na zasadach przewidzianych dla pracowników w zakresie BHP i PPOŻ.2. Zapoznanie się z regulaminem pracy, z przepisami dotyczącymi tajemnicy służbowej oraz z procedurą przyjmowania klientów.3. Obsługa systemów komputerowych i urządzeń biurowych.4. Referat Ubezpieczeń:- zapoznanie się z przepisami i orzecznictwem dotyczącym ubezpieczeń społecznych rolników,- dokumentacja, rodzaje i technika naliczania składek,- segregacja dokumentacji do akt ubezpieczeniowych,- zakładanie akt ubezpieczeń zdrowotnych oraz ich numeracja i segregacja,- zapoznanie z segregacją przyjętej korespondencji,- przygotowanie wpłat z tytułu składek do księgowania, obrotów na kontach płatników według rejonów,- elektroniczna rejestracja dokumentacji wpływającej.5. Referat Świadczeń:- zapoznanie się z przepisami dot. Świadczeń krótkoterminowych,- zakładanie i układanie teczek świadczeniobiorców,- prowadzenie rejestru świadczeń GZO, GZOP, GZM,- rozkładanie i wpisywanie dokumentów do akt świadczeniobiorców,- obsługa frankownicy i wysyłka korespondencji,- elektroniczna rejestracja dokumentacji wpływającej.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Kartuzy (pomorskie)
-obsługa programu komputerowego GRANIT-obsługa MS OFFICE-księgowanie dokumentów-analiza kont księgowych
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Leszno (wielkopolskie)
Przyjmowanie aut do naprawy, objaśnianie klientowi zakresu i kosztów wykonywanych napraw, kontrola przebiegu wykonywanych napraw.
A.Machudera Sp. z o.o - 2017-12-07 - Łęczyca (łódzkie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS.- Wynagrodzenie: 2800 -3360 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru: koniec sierpnia 2018.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-08-07 - Katowice (śląskie)