REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Katowice oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Stanowisko: REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie faktur, kontrola formalno-rachunkowa, bieżące księgowanie operacji, prowadzenie spraw Działu Finansowo-Księgowego. - Godziny pracy: 7:00-14:35.
Data publikacji: 2020-08-05
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Francuska 20-24, 40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie faktur, kontrola formalno-rachunkowa, bieżące księgowanie operacji, prowadzenie spraw Działu Finansowo-Księgowego. - Godziny pracy: 7:00-14:35.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 37.55
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie zasadnicze: 3200 zł brutto + wysługa lat + premia. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku finansowym. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana obsługa pakietu Office (w szczególności Excel).
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
danePracodawcy_nip: 9542270611
danePracodawcy_regon: 000289070
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail:
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.spskm.katowice.pl
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 05.08.2020
Oferta pracy ważna do: 05.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d3cfd1ccb215771d50a2383f3a1164e9
Podobne oferty pracy
pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kontrola dowodów księgowych, wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, rozliczanie płatności, pomoc w obsłudze klienta, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentów, prowadzenie pocztowej ksiązki nadawczej, zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów z różnymi instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Rawicz (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji odpadów,wystawianie kart drogowych, sporządzanie sprawozdań dot. ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Dobiegniew (lubuskie)
Prowadzenie księgowości podatkowej, prowadzenie egzekucji podatkowej, wydawanie zaświadczeń.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Parysów (mazowieckie)
Prowadzenie księgi przychodów, rozchodów dla klientów biura. Zatrudnianie, zwalnianie pracowników. Prowadzenie spraw kadrowych. Rozliczanie płac, ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
a.Sporządzanie protokołów odbioru usług komunalnychb.Prowadzenie rejestru umów komunalnychc.Rozliczanie faktur za usługid.Archiwizacja dokumentów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-03-01 - Sulechów (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji biurowej, rejestrowanie, powielanie, prace sztabowo-biurowe. Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość pakietu MS Office, umiejętność obsługi sprzętu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wejherowo (pomorskie)
wprowadzanie dokumentow księgowych do systemu ksiegowego
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzedaż mat. wykończenia wnętrz, zamawianie towaru, rozmowa z klientem detalicznym.
DREWPANEL Agata Wójcik - 2019-02-25 - Połaniec (świętokrzyskie)
- montaż elementów i podzespołów według dokumentacji- obsługa elektronarzędzi- wykorzystanie powierzonych zadań zgodnie ze standardami i wymaganiami technicznymi- prosta praca monterska polegająca na przyłączaniu drobnych elementów
LSJ HR Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialności Sp.k. - 2020-03-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
P.P.H.U. "DELTA Import-Eksport" ZBIGNIEW DRĄG - 2020-06-09 - Gorlice (małopolskie)
znajomość komputera, wystawianie faktur sprzedaży
PPHU BARTEK UBOJNIA ZWIERZĄT WIESŁAW BARTOSIAK - 2019-05-07 - Wólka Somiankowska (mazowieckie)
Zakres obowiązków na stanowisku Pracownik restauracji :obszar produkcji: praca przy grilu, frytownicach, tosterach oraz garnirowaniu, uzupełnianie zapasów, przygotowywanie produktów (np. kanapek, sałatek, deserów) i półproduktów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń;obszar sprzedaży: przygotowywanie deserów oraz napojów zimnych i gorących, obsługa kasy związana z odpowiedzialnością za mienie powierzone na tym stanowisku zobowiązkiem zwrotu albo wyliczenia się, przyjmowanie, zestawianie i wydawanie zamówień, uzupełnianie zapasów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń;prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu;sala restauracyjna: prace porządkowe, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, sprzętów iczęści sanitarnej;prace porządkowe w restauracji i na terenie zewnętrznym wokół restauracji zgodnie zdyspozycjami pracodawcy;wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy.Dodatkowy zakres obowiązków - zmiana nocna: sprzątanie i przygotowanie do użytkowania wszystkich pomieszczeń w restauracji oraz terenu zewnętrznego wokół restauracji;czyszczenie i konserwacja urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń znajdujących się w restauracji i na terenie zewnętrznym restauracji zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald`s, wtym filtracja i wymiana frytury;segregacja i składowanie odpadów zgodnie zobowiązującymi wMcDonalds procedurami ochrony środowiska;prace magazynowe oraz prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji;mycie okien i elewacji zewnętrznej;pranie fartuchów, szmatek i mopów;uzupełnianie środków czystości (mydło, papier toaletowy itp.);pomoc w pracy na obszarze kuchni, przy obsłudze gości w razie potrzeby;
kontakt przez PUP - 2019-12-30 - Kraków (małopolskie)
Zliczanie produktów ze wskazanego działu w markecie z użyciem skanera - przewidziane szkolenie przed rozpoczęciem pracy.
kontakt przez OHP - 2018-11-09 - Wadowice (małopolskie)
Przyjmowanie zamównień od klientów; wystawianie faktur sprzedaży; organizacja wysyłek; monitorowanie stanów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Referent w Urzędzie Skarbowym w Kartuzach
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Kartuzy (pomorskie)
do uzgodnienia
NZOZ CENTROMED JACEK SZCZĘCH - 2017-09-20 - Tyczyn (podkarpackie)
praca w dziale transportu i logistyki, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2019-02-20 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min rok, biegła obsługa komputera, mile widziane prawo jazdy kat B
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-10-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Fakturowanie, przyjmowanie zamówień, rozliczanie sklepów.Godzina rozpoczęcia pracy: 15.
Z PIECA RODEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Łódź (łódzkie)
Utrzymanie porzadku na terenach zewnętrznych Centrum Handlowego Atrium Plejada w Bytomiu
Ever Cleaning Sp. z o. o. - 2017-08-24 - Bytom (śląskie)
- Realizacja strategii sprzedażowej na powierzonym obszarze.- Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych.- Wizyty handlowe u obecnych i potencjalnych klientów.- Prowadzenie negocjacji z klientami.
Serwis Techniczny Szymon Michalak - 2016-10-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Transport towarów na terenie państw członkowskich UE
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Przemyśl (podkarpackie)
fizjoterapeuta
Fizjoclinic Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Piekary Śląskie (śląskie)
budowa domków modułowych, prace wykończeniowe, montaż modułów na działce inwestora
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Gdynia (pomorskie)
Zbieranie, sortowanie, ważenie, mycie i pakowanie pieczarek – praca w pozycji stojącej w klimatyzowanych pomieszczeniach. Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.
LTO Arbeidskracht - 2019-04-24 - Holandia (Holandia)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Judziki (warmińsko-mazurskie)
podstwowe czynności księgowych, segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sporządzanie dokumentacji oraz bieżący nadzór nad dokumentacją, weryfikacja dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów w systemie księgowym, obsługa urzadzeń biurowych (telefon, ksero, skaner), dbałość o porządek na stanowisku pracy, kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientami Biura
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Tarnów (małopolskie)
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2018-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)