REFERENT DS. FINANSOWO-ADMINISTRACYJNYCH Hyżne oferta pracy GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W HYŻNEM
Stanowisko: REFERENT DS. FINANSOWO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzen dla nauczycieli i pracowników niepedagogicznych wynikajacych ze stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych
Data publikacji: 2017-09-18
Lokalizacja: Hyżne (podkarpackie)
Pracodawca: GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W HYŻNEM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-024 Hyżne 103, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie wynagrodzen dla nauczycieli i pracowników niepedagogicznych wynikajacych ze stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. FINANSOWO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hyżne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hyżne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomosc naliczania wynagrodzeń, mile widziane doswiadczenie
Nazwa pracodawcy:
GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W HYŻNEM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-024 Hyżne 103, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Hyżne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Hyżne
Numer budynku pracodawcy: 103
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 18.09.2017
Oferta pracy ważna do: 27.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa programu fakturującego, wystawianie wezwań do zaplaty,
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Czosnówka (lubelskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wprowadzanie danych do systemów obsługiwanych przez Urząd Skarbowy,- przyjmowanie deklaracji i informacji podatkowych na Sali obsługi,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- obsługa interesantów (np. pomoc przy wydawaniu zaświadczeń),- przygotowywanie dokumentacji do odbioru nadpłat w kasie zastępczej Urzędu,- kontakt z klientem zewnętrznym,- pomoc pracownikom działu w sprawach administracyjno-biurowych,- inne prace zlecone przez przełożonego w ramach stanowiska.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Zgierz (łódzkie)
prowadzenie biura, pisanie faktur, ofert handlowych, kontakt z klientami
GABEX Norbert Steciuk - 2016-09-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa postępowań administracyjnych.Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach płatności bezpośrednich, programu rozwoju obszarów wiejskich i pomocy krajowej.Sporządzanie raportów, prowadzenie monitoringu i analiz.Terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych.Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność. Udzielanie informacji pracownikom biur powiatowych, wnioskodawcom i beneficjetom, pracownikom Starostw, Urzędów Gminy, Urzędów Marszałkowskich, Izb Rolniczych, ODR, Policji, Prokuratury, prywatnych podmiotów doradczych oraz innych instytucji. Przygotowywanie projektów dokumentów w sprawach prowadzonych jako organ I instancji. Sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-02-14 - Gdynia (pomorskie)
praca przy obsłudze klienta, obsługa kasy fiskalnej, terminali, obsługa gotówki
PATRYCJA PIRÓG - 2018-07-02 - Zasieki (lubuskie)
nauka prowadzenia rejestrów VAT, rejestrów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów, budowanie pozytywnych i trwałych relacji z klientami, organizacja pracy sekretariatu, prowadzenie dokumentacji biurowej, dbałość o sprawny obieg dokumentów, prowadzenie korespondencji, przyjmowanie faktur, redagowanie pism i dokumentów, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi firmy.
Instytut Postępowania Twórczego Sp z. o. o. - 2016-06-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Redagowanie pism urzędowych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie ewidencji, obsługa urządzeń biurowych. Oferta skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER. Miejsce odbywania stażu: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Jaworze (śląskie)
Oferat dla osoby do 30 roku życia. Branża spożywcza. Przygotowywanie dokumentów pod logistykę, rozliczanie kierowców z gotówki po powrocie z trasy.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Łódź (łódzkie)
wystawianie faktur, obsługa klienta, obsługa WF-MAG, wystawianie raportów bankowych, kasowych
PHU "MARTEX" Kamińska Jadwiga Iława - 2017-02-03 - Iława (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie FV, dekretacja FV w systemie, nadzór nad kompletnością dokumentacji, archiwizacja dokumentacji, potwierdzenie sald z klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
oferta w ramach robót publicznych: prace administracyjne, archiwizacyjne, rejestracja pacjentów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Otwock (mazowieckie)
- Prace porządkowe, zmywanie naczyń, pomoc w przygotowywaniu dań.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące i kontynuacja (możliwość podpisania kolejnej umowy na minimum 1 rok).- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-22:00 + soboty, niedziele, święta. Wymagane wykształcenie podstawowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. półtora roku. Wymagana aktualna książeczka zdrowia Sanepid. Wymagana umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
Powadzenie obsługi administracyjnej działu szkoleń, identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych klientów, obsługa klienta zewnętrznego, organizacja szkoleń i kursów, prowadzenie wymaganej dokumentacji, współpraca z wykładowcami.
UNIA Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
.
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2018-04-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
REFERENT
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
prace administracyjno-biurowe oraz obsługa kadrowa pracowników
ENERGO ZDZISŁAW ALBERCIŃSKI - 2018-05-17 - Kwidzyn (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
CW EMIR Zakład Pracy Chronionej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
Engineering Energia Sp z o.o. - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie umów z klientem, pilnowanie terminowości, zastawien. Obsługa poczty, wysyłanie e-maili, faxu, sporządzanie pism, drukowanie i niszczenie dokumnetów. Znajomość środowiska windows, Exel obsługa urządzeń biurowych, obsługa poczty elektornicznej.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wejherowo (pomorskie)
-obsługa maszyn szwalniczych jednoigłowych i dwuigłowych, szycie tapicerki meblowej, wypełnianie pianką poduszek
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Szamotuły (wielkopolskie)
Prowadzenie Biura Karier (BK), w tym: bieżąca obsługa interesantów BK, w szczególności studentów, doktorantów, absolwentów oraz pracodawców; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, min. pomoc w pozyskiwaniu odpowiednich kandydatów na wolne miejsca pracy oraz staże zawodowe; udostępnianie studentom i absolwentom ofert pracy, staży i praktyk, itp.; działania doradcze dla studentów i absolwentów; stały kontakt z instytucjami rynku pracy; organizacja szkoleń, warsztatów, spotkań z pracodawcą itp.; współorganizacja wydarzeń przedsiębiorczych w Słupsku i Regionie; monitorowanie losów absolwentów Akademii Pomorskiej; organizowanie konkursów na najlepszą pracę dyplomową; konkursów o staże itp.; prowadzenie dokumentacji pracy Biura;
Akademia Pomorska w Słupsku - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650 -3180 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od 01.10.2018r. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe - 2 lata pracy zawodowej w tym minimum 10 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-08-28 - Katowice (śląskie)
Obsługa maszyn CNC (tokarek lub frezarek) na różnych etapach produkcji. Praca trzyzmianowa w Bielsku-Białej.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "EMTEX" MIROSŁAW KOWALSKI - 2017-06-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Referent ds. księgowościOferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bieżące rozliczanie firm, prowadzenie ksiąg przychodów-rozchodów, rozliczanie podatku VAT
BOOKKEEPING Czapla Karol - 2017-02-22 - Zawiercie (śląskie)
telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa llientów firmy, realizacja planów sprzedażowych poprzez obsługę stałych klientów, pozyskiwanie nowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Tychy (śląskie)
Praca biurowa w dziale obsługi klienta, wystawianie faktur, zakładanie i rozliczanie zleceń, prowadzenie windykacji.
Bkm Serwis Sp z o o - 2018-08-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
praca umysłowa przy komputerze wg. załączonego harmonogramu /nabór RM region wys. bezrobocia/
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Pabianice (łódzkie)