REFERENT DS CZYNSZÓW I MEDIÓW Piekary Śląskie oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Diament"
Stanowisko: REFERENT DS CZYNSZÓW I MEDIÓW
Wynagrodzenie: do 1 125 PLN
Zakres obowiązków: obsługa czynszów i mediów
Data publikacji: 2019-11-26
Lokalizacja: Piekary Śląskie (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Diament"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ogrodowa 17K, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa czynszów i mediów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 125 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS CZYNSZÓW I MEDIÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piekary Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputera, doświadczenie w pracy biurowej
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Diament"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Adres pracodawcy:
Ogrodowa 17K, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP + CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Piekary Śląskie
Gmina pracodawcy: Piekary Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piekary Śląskie
Ulica pracodawcy: Ogrodowa
Numer budynku pracodawcy: 17K
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 26.11.2019
Oferta pracy ważna do: 20.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?93f29946d59495f05d28f4b099ad04b1
Podobne oferty pracy
opracowywanie w technice autocad rysunków technicznych
Kettler Polska Spółka z o.o. - 2017-02-27 - Wieleń (wielkopolskie)
Sprzątanie sal lekcyjnych, szatni, toalet, korytarzy, sali gimnastycznej oraz porządkowanie terenu wokół budynku sali i szkoły;wynoszenie śmieci po wcześniejszej segregacji; dbanie o kwiaty na terenie szkoły, podlewanie ich, przesadzanie; jesienią prce porządkowe wokół szkoły (grabienie liści); pomoc podczas uroczystościi szkolnych (ustawianie dekoracji).
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Jabłonowo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja dokumentów samochodowych, protokoły zdawczo-odbiorcze, rejestracja, przerejestrowanie nowych samochodów
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Grabanów-Kolonia (lubelskie)
Księgowanie dokumentów - pełna księgowość, wystawianie faktur. Praca w godzinach 7.00-15.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
KARMA BELLA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWEIDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-05 - Psarskie (wielkopolskie)
Dekretacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
SAWOGAZ KRAKOWIAK SP.J. - 2019-10-03 - Wiąg (kujawsko-pomorskie)
- Wielozakresowe badania i monitoring rynku sprzedaży wody umożliwiające:- aktualizowanie baz danych zawierających informacje na temat otoczenia Spółki w tym na temat klientów i konkurentów, przygotowywanie danych w celu aktualizacji limitów sprzedaży wody, przygotowywanie prognoz wielkości sprzedaży wody, analizowanie i przedstawienie wniosków z wyników przeprowadzonych badań monitorujących rynek wodny w kraju. Opracowywanie danych i dokumentów w zakresie systemu zarządzania jakością realizowanego w wydziale. Obsługa klientów Spółki.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - marzec-kwiecień 2018 r. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Wymagana znajomość ustawy Prawo Budowlane, znajomość procesów inwestycyjnyc, zadań wykonawczych oraz projektowych, znajomość przepisów z zakresu KPiA. Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Katowice (śląskie)
praca przy komputerze: wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- obsługa programów wykorzystywanych przez firmę;- sporządzanie zestawień rozliczeniowych i statystycznych;- obsługa klienta;- sporządzanie polis ubezpieczeniowych;- kompletowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Żary (lubuskie)
Kontrola wagi, mierzenie i ważenie dzieci, badanie czystości głów dzieci, opieka nad dziećmi, udzielanie pierwszej pomocy
Żłobek "Jaś i Małgosia"s.c. Teresa Wojciechowska, Sabina Jarzębińska - 2018-06-14 - Bytów (pomorskie)
zgodnie se stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
towarowanie, prace pomocnicze
kontakt przez OHP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- dekretyzacja, ewidencja, księgowanie dokumentów,- regulowanie płatności wg zapisów,- bieżące rozliczenie kont rozrachunkowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Pawłówek (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie rynku zbytu
"AKPIL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-24 - Pilzno (podkarpackie)
zapoznanie się z ubezpieczeniami obowiązkowymi oraz dobrowolnymi (komunikacyjne, mieszkaniowe, turystyczne)
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Łaziska Górne (śląskie)
Przyjmowanie od klienta zamówień na wykonanie stolarki okiennej, sporządzanie ofert dla klienta,przekształcanie oferty w zamówienie. Kontakt z klientem w trakcie realizacji zamówienia
PPHU OKNOHIT SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ ACHTELIK ADAM ACHTELIK - 2017-01-03 - Chełm Śląski (śląskie)
realizacja procedur kontroli jakości, rozwiązywanie problemów jakościowych, poszukiwanie ich źródeł oraz planowanie działań korygujących i zapobiegawczych, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej, współpraca z pozostałymi działami firmy
KAMET S.A. - 2017-12-21 - Reńska Wieś (opolskie)
Zakres obowiązków zgodny z pkt. 4 załącznika nr 1 - Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Referent ds. księgowości.Szczegóły oferty oraz procedura konkursowa na stronie BIP UM http://um-elblag.samorzady.pl/art/id/52653I zmiana: 07.00 - 15.00
Socjalizacyjna Całodobowa Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza - 2019-03-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rejestru zakupu i sporządzanie VAT, wystawianie faktur i racunków uproszczonych w zakresie dzierżawy sprzedazy i najmu mienia komunalnego
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Rokitno (lubelskie)
obsługa urządzeń biurowych,elektroniczne przyjmowanie sprawozdań budżetowych,obsługa sekretariatu,prowadzenie rejestrów,archiwizacja
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Leszno (wielkopolskie)
archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, prowadzenie dokumentacji-spraw
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
obsługa biura Administracji Terenowej Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości zlikalizowanych na terenie Jaworzna. Przyjmownie zgłoszeń i interwencji mieszkańców, Koordynowanie pracy związanej z utrzymaniem czystości. dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Jaworzno (śląskie)
prace remontowo-budowlane pod zadaszeniem
Zakład Remontowo-Budowlany Janina Balińska - 2018-12-17 - Bytom (śląskie)
pomoc w sporządzaniu dokumentacji, obserwacja prac działu administracji i księgowości, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do archiwizacji, obsługa sekretariatu, nauka obsługi fax, ksero, skaner.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Tarnów (małopolskie)
Doświadczenie w obszarze księgowym, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, praktyczna znajomość pakietu MS Office
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
- obsługa stanowiska informacji,- przygotowywanie decyzji o podleganiu i ustaniu ubezpieczenia społecznego rolników i domowników oraz w pozostałych sprawach z zakresu ubezpieczeń,- realizacja zadań z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społeczego wynikających z aktów i instrukcji Wspólnoty Europejskiej i umów międzynarodowych,- sporządzanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,- księgowanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,- prowadzenie rejestrów,- praca w systemach komputerowych obowiązujących na danym stanowisku pracy.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie - 2019-10-31 - Stargard (zachodniopomorskie)
-Ewidencjonowanie dokumentacji księgowej w systemie, nadzór nad obiegiem dokumentacji, sporządzanie deklaracji VAT, rejestrów, struktur JPK- Wynagrodzenie: 2400 - 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony na 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. -Praca: 8:00-16:00. Istnieje również możliwość pracy w innych godzinach pracy - do uzgodnienia z pracodawcą. Wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w księgowości. Wymagana znajomość programu księgowego SYMFONIA MAŁA KSIĘGOWOŚC, znajomość i stosowanie podstawowych zasad rachunkowości. Kontakt e-mail: BIURO (at) BRABIS.PL
BIURO RACHUNKOWE ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-04 - Katowice (śląskie)
Czynności związane z utrzymaniem porządku na terenie Zakładu Pracy, obsługa konserwacyjna i naprawa stosowanych urządzeń, instalacji, maszyn i pojazdów, układanie krawężników, kostki brukowej oraz pyt betonowych, przygotowywanie fundamentów pod ogrodzenie.
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-12-05 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
- zapoznanie z pracą w biurze,- wstępne zapoznanie z obowiązkami płynącymi z obsługi biurowej- nauka obsługi sprzętu biurowego: komputera, drukarki, wielofunkcyjnego urządzenia kopiująco - skanującego- nauka obsługi poczty elektronicznej- nauka prowadzenia dziennika podawczego- nauka obsługi pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Exel i mS Word- samodzielna obsługa sprzętu biurowego i poczty elektronicznej- nauka sporządzania dokumentacji biurowej- przygotowywanie arkuszy kalkulacyjnych- prowadzenie dokumentacji biurowej- nauka zagadnień kadrowo - płacowych- nauka obsługi programu księgowego "FAKT"- współpraca z Biurem Rachunkowym- wykorzystanie zagadnień kadrowo - płacowych w praktyce- samodzielna obsługa programu księgowego "FAKT"
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Kartuzy (pomorskie)
- prowadzenie rekrutacji pracowników-przestrzeganie zasad przetwarzania danych osobowych-prowadzenie rozmów telefonicznych- obsługa dokumentacji administracyjno - biurowej- obsługa Microsoft Office- obsługa aplikacji do HR-zbieranie zapotrzebowania na pracę-przygotowywanie oraz publikowanie ofert pracy- monitorowanie ogłoszeń-prowadzenie korespondencji z potencjalnymi pracownikami- obsługa formularzy zgłoszeniowych
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Gogolin (opolskie)