REFERENT DS. BIUROWYCH Łódź oferta pracy LASKOMEX PPHU
Stanowisko: REFERENT DS. BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klientów firmy, - organizowanie obsługi sekretariatu- pomoc w organizacji wyjazdów eventów- wspomaganie procesów ZZL- zaopatrzenie w artykuły do prowadzenia biura- pomoc w administracji i zarządzaniu zasobami stałymiPraca w godz 8:00 - 16:00Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Dąbrowskiego 249
Data publikacji: 2019-01-17
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: LASKOMEX PPHU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 249, 93-231 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klientów firmy, - organizowanie obsługi sekretariatu- pomoc w organizacji wyjazdów eventów- wspomaganie procesów ZZL- zaopatrzenie w artykuły do prowadzenia biura- pomoc w administracji i zarządzaniu zasobami stałymiPraca w godz 8:00 - 16:00Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Dąbrowskiego 249
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe w obszarze administracji ZZL, obsługa urządzeń biurowych, edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, umiejętności organizacyjne
Nazwa pracodawcy: LASKOMEX PPHU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 249, 93-231 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 249
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 17.01.2019
Oferta pracy ważna do: 16.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu gospadraki odpadami komunalnymi.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Włodawa (lubelskie)
wprowadzanie danych do systemu F-K Yumapraca na umowę na czas nieokreślony, praca na jedną zmianęoferta dostępna w sali E
Biuro Usług Księgowych ABEM Bednarska, Maluszczak Sp. j. - 2016-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca przy wykonywaniu plandek samochodowych.
Firma Produkcyjno- Usługowo- Handlowa "PISZCZEK" Bogdan Piszczek - 2019-01-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników, prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników, prowadzenie ewidencji rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników, opracowywanie wniosków o ulgę w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników, analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek, przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęcie ubezpieczeniem społecznym rolników i ubezpieczeniem zdrowotnym, opracowywanie decyzji w sprawach podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników i ustania tego ubezpieczenia, a także wysokości należności z tytułu składek na to ubezpieczenie oraz dochodzenia należności i zwrotu nadpłat, udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego rolników,sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu - 2019-08-01 - Kościan (wielkopolskie)
- zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną, z przepisami o bezpieczeństwie informacji, regulaminem pracy, z przepisami bhp i ppoż- obsługa beneficjentów w związku z rejestracją zdarzeń zwierzęcych, wydawanie paszportów- segregowanie dokumentów wg. rzeczowego wykazu akt- wprowadzanie danych do zestawień dot. wniosków obszarowych i PROW- przygotowywanie korespondencji wychodzącej- układanie zgłoszeń zwierzęcych w pakiety- upinanie zwrotnych potwierdzeń do decyzji wezwań, informacji
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne; 2 lata doświadczenia; umiejętność obsługi programu Symfonia; bardzo dobra znajomość programu Excell; zdolności analityczne; dobra organizacja pracy; Zakres obowiązków: bieżąca obsługa księgowa, wprowadzanie dokumentów księgowych, poleceń księgowania; sporządzanie raportów i zestawień księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
GLIWICKA FABRYKA WAGONÓW HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Gliwice (śląskie)
Dowóz towaru do sklepów firmowych
Przybysz Kazimierz Skup i Ubój Zwierząt oraz Przetwórstwo, Handel i Usługi - 2019-03-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Udzielanie informacji osobom bezrobotnym i pracodawcom, którzy chcą pozyskać środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej lub utworzenie dodatkowego miejsca pracy. Sprawdzanie danych wnioskodawców w systemie Syriusz w celu ustalenia statusu osoby ubiegającej się o dotację. Wpisywanie wniosków i umów o dotacje do właściwych rejestrów. Przygotowywanie projektów pism.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Gdynia (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Zielona Góra (lubuskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, CENTRALI TELEFONICZNEJ, EWIDENCJA KORESPONDENCJI
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Osiecznica (lubuskie)
Sprzedaż detaliczna, obsługa klienta, praca na 1/2 etatu w godzinach 11:00-15:00
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-01-21 - Opole (opolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Lębork (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Głogów (dolnośląskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw indyjsko-nepalskich i azjatyckich
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta w sprawach pochówków
DOM POGRZEBOWY FENIX - 2017-02-17 - Rudna (dolnośląskie)
-
TWÓJ STYL - 2016-09-20 - Kościerzyna (pomorskie)
Zgodnie ze złożonym wnioskiem.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Wydawanie towaru na placu zakładowym. Okres próbny 1 tydzień, docelowo um. na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2250 zł brutto+premia (wyn. do uzgodnienia). Osoby do kontaktu z kandydatem: p. Agnieszka Żylicz, p. Robert Pruszek w godz. 8-14.
"HERKULES" Hurtownia Metali Agnieszka Żylicz - 2019-05-08 - Słupsk (pomorskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Węgierska Górka (śląskie)
Podstawowe czynności księgowe wspomagające prace wykwalifikowanego księgowego.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego MARIO dr Mariusz Cieśla - 2016-03-09 - Tychy (śląskie)
- rejestrowanie tytułów wykonawczych- rejestrowanie zajęć w ewidencji- rejestrowanie pism przychodzących oraz wychodzących- przygotowanie pism do wysyłki- kompletowanie akt w związku ze zbiegiem egzekucji- regulowanie pism urzędowych w prowadzonych postępowaniach na wniosek klienta urzędu- przygotowanie akt do przekazania do archiwum- wykonywanie innych prac administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Świebodzin (lubuskie)
Przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających wniosków i korespondencji dotyczących świadczeń, prawidłowe i terminowe złatwianie spraw według właściwości rzeczowej, sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemie informatycznym, prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń, przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne akt sprawy, włączanie do akt dezyzji i korespondencji, współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi i instytucjami przy realizacji zadań.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2019-05-24 - Gdańsk (pomorskie)
OBOWIĄZKI:Do obowiązków na stanowisku pracy należy w szczególności:1. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie świadczenia dobry start.2. Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu świadczenia dobry start.3. Udzielanie informacji dotyczących prawa do otrzymania świadczenia dobry start.4. Współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczenia dobry start.5. Przygotowywanie informacji o przyznaniu świadczenia dobry start oraz decyzji administracyjnych w przypadku odmowy lub rozstrzygnięć w sprawie nienależnie pobranego świadczenia dobry start.6. Generowanie z systemu informatycznego list wypłat, zgłaszanie zapotrzebowania na środki finansowe.7. Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń dobry start.8. Tworzenie bieżących aktualizacji wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń dobry start.9. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizacji zadania.10. Prowadzenie innych spraw wynikających z rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu Dobry start.WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:1. Praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białych Błotach (budynek posiada windę).2. Praca jednozmianowa.3. Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym.4. Stanowisko nie jest specjalnie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze GOPS Białe Błota osiągnął wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, który wynosi co najmniej 6%.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-06-24 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Sątopy-Samulewo (warmińsko-mazurskie)
Pełna obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie sekretariatu szkoły Godziny pracy 8.00-14.00
Zespół Placówek Specjalnych - 2020-02-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kontrola dokumentacji pod względem merytorycznym,formalnym. Kontrola jakości wyrobu-współpraca z działem produkcyjnym i zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Niekanin (zachodniopomorskie)
prowadzenie korespondencji,wstawianie dokumentów sprzedażowyh
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Ściborzyce Małe (opolskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)