REFERENT DS. ARCHIWIZACJI (STA呕) Jelenia G贸ra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ARCHIWIZACJI (STA呕)
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: -
Data publikacji: 2020-03-23
Lokalizacja: Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia G贸ra, powiat: m. Jelenia G贸ra, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: -
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ARCHIWIZACJI (STA呕)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Jelenia G贸ra
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Jelenia G贸ra
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0261
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik archiwista*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: umiej臋tno艣膰 pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KULTURA OSOBISTA
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5261933940
danePracodawcy_regon: 010613083
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Jeleniej G贸rze
Adres pracodawcy:
Podchor膮偶ych 15, 58-508 Jelenia G贸ra, powiat: m. Jelenia G贸ra, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Jelenia G贸ra
danePracodawcy_kodPowiatu: 0261
Gmina pracodawcy: Jelenia G贸ra
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Jelenia G贸ra
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935802
Ulica pracodawcy: Podchor膮偶ych
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Fialia ARiMR
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Jeleniej G贸rze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441403
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik archiwista*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 01.04.2020
Oferta pracy wa偶na do: 07.04.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 23.03.2020
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f1bb264efc82c517aa6a773a528ba2ad
Podobne oferty pracy
Prowadzenie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego o warto艣ci od 3000 do 30000 euro, opracowanie i przes艂anie do zamieszczenia na stronie internetowej og艂osze艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych.
43 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w 艢wi臋toszowie - 2019-03-11 - 艢wi臋tosz贸w (dolno艣l膮skie)
Oferta rob贸t publicznychobs艂uga urz膮dze艅 biurowych, porz膮dkowanie dokument贸w jednostki oraz ich odpowiednia archiwizacja, pomoc w bie偶膮cych obowi膮zkach pracownikom.
kontakt przez PUP - 2020-05-27 - Otwock (mazowieckie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Katowice (艣l膮skie)
obs艂uga administracyjna kancelarii, godz. pracy 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
utrzymywanie kontakt贸w z klientami polskimi, rosyjskimi i ukrai艅skimi, t艂umaczenia j臋zykowe, obs艂uga biura
IMMOBILIS Obs艂uga Nieruchomo艣ci Sp. z o.o. - 2018-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie si臋 z obiegiem dokumnetacji, kserowanie dokumnet贸w, zapoznanie si臋 z obs艂ug膮 centrali telefonicznej, obs艂uga stron, zak艂adanie teczek aktowych, przepisywanie pism na komputerze
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Pszczyna (艣l膮skie)
prace ksi臋gowo-biurowe
MENAD呕ER ZDZIS艁AW SADOWSKI - 2019-01-28 - 艁azy (艣l膮skie)
Opis stanowiska 1. Koordynowanie i pomoc w organizowaniu uczelnianych imprez naukowych, w tym Festiwalu Nauki 2. Opracowanie regulamin贸w i wytycznych korzystania z zaplecza sprz臋towego i laboratori贸w badawczych (dla podmiot贸w zewn臋trznych i pomi臋dzy jednostkami) 3. Pomoc merytoryczna w zakresie opracowywania wniosk贸w aparaturowych 4. Przygotowywanie ofert us艂ug (analizy, konsultacje, kursy, szkolenia) badanie rynku przedsi臋biorc贸w, monitorowanie rynku pracy 5. Obs艂uga administracyjna, prowadzenie ewidencji wyjazd贸w pracownik贸w, doktorant贸w i student贸w Uczelni zagranic臋, w tym realizacja zlece艅 dewizowych, przelew贸w zagranicznych oraz rozliczanie pobytu 6. Przygotowywanie cz臋艣ci sprawozdania Rektora z dzia艂alno艣ci Uczelni za dany rok sprawozdawczy z zagadnie艅 dotycz膮cych organizowanych imprez naukowych, oferty naukowo-badawczej Uczelni, wniosk贸w aparaturowych oraz wyjazd贸w zagranicznych.Praca na okres pr贸bny : grudzie艅 - luty. Godz. pracy 7.30-15.30.
Akademia Pomorska w S艂upsku - 2018-11-16 - S艂upsk (pomorskie)
Sporz膮dzanie ofert, obs艂uga klient贸w, udzia艂 w targach bran偶owych
WEREMCZUK FMR SP. Z O.O. - 2016-06-08 - Niedrzwica Du偶a (lubelskie)
Przygotowanie reaktora aplikacja pany PUR
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - T艂uszcz (mazowieckie)
Bezpo艣rednia obs艂uga klienta, sprzeda偶 po偶yczek i kredyt贸w oraz innych produkt贸w finansowych
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Pu艂awy (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga firmy pod wzgl臋dem ksi臋gowym (przygotowanie, kontrola dokument贸w, wsp贸艂praca z centrum us艂ug ksi臋gowych), mile widziane do艣wiadczenie, dobra organizacja pracy.
SANDREW Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Pozyskiwanie odbiorc贸w lekkich konstrukcji aluminiowych, wsp贸艂praca z biurem i projektantami. Praca na pe艂ny etat, od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach 8-17.
ZPUH Pawe艂 艁ukasiak i s-ka Sp贸艂ka Komandytowa - 2017-01-18 - Piast贸w (mazowieckie)
Obs艂uga klienta, sprzeda偶 mebli, sporz膮dzanie um贸w ratalnych. Zapraszamy na spotkanie Rekrutacyjne kt贸re odb臋dzie si臋 w salonie meblowym w L臋borku ul. Gda艅ska 110 dnia 29.03.2018 godz.11.00
Fabryka Mebli BODZIO B.Szewczyk sp.j - 2018-03-13 - L臋bork (pomorskie)
- obs艂uga klient贸w w studio meblowym,- zapoznanie si臋 z programem komputerowym KAD6,- pomoc w wykonywaniu projekt贸w mebli,- utrzymywanie porz膮dku w miejscu pracy,- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Turek (wielkopolskie)
szycie na maszynie jednoig艂owej
Firma Gracja Krawiectwo Gra偶yna Tomczak - 2018-02-21 - Leszno (wielkopolskie)
- Informacje co do sposobu sk艂adania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajduj膮 si臋 w og艂oszeniu o naborze nr 30/2019 zamieszczonym w BIP 艢l膮skiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- G艂贸wne obowi膮zki:1. Weryfikacja, ustalanie i potwierdzanie ubezpieczenia zdrowotnego lub prawa do 艣wiadcze艅, aktualizacja Centralnego Wykazu Ubezpieczonych,2. Wydawanie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadanie ubezpieczenia zdrowotnego,3. Prowadzenie korespondencji wyja艣niaj膮cej ze 艣wiadczeniobiorcami, ZUS, KRUS i p艂atnikami w zakresie ustalenia ubezpieczenia,4. Przeprowadzenie archiwizacji dokumentacji Dzia艂u.- Wynagrodzenie: od 2500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas zast臋pstwa za osob臋 nieobecn膮 w pracy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie lub wy偶sze. Sta偶 pracy: nie jest wymagany.Wymagania konieczne:- Znajomo艣膰 przepis贸w Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o 艣wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze 艣rodk贸w publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z p贸藕n. zm.),- Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w komputerowych MS Word, Excel, Outlook.Predyspozycje osobowo艣ciowe oraz umiej臋tno艣ci interpersonalne: umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, umiej臋tno艣膰 planowania i organizacji pracy w艂asnej, umiej臋tno艣膰 poprawnego formu艂owania pism, odpowiedzialno艣膰, systematyczno艣膰, komunikatywno艣膰.Na ofert臋 mog膮 aplikowa膰 r贸wnie偶 osoby z orzeczonym stopniem niepe艂nosprawno艣ci.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-03-20 - Katowice (艣l膮skie)
1.Prowadzenie prac kancelaryjnych zwi膮zanych z realizacj膮 program贸w, wniosk贸w i projekt贸w z zakresu dzia艂ania ZOEL.2.Prowadzenie zagadnie艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w i wniosk贸w finansowanych z Funduszu Le艣nego, w tym przygotowywanie projekt贸w pism, rozliczanie w zakresie wykonania rzeczowego i przygotowywanie sprawozda艅, a tak偶e innych projekt贸w realizowanych przez ZOEL.3.Tworzenie dokumentacji przetargowej zwi膮zanej z realizacj膮 zada艅 ochronnych realizowanych przez ZOEL(usuwanie drzew, sprz膮tanie obszar贸w Parku, naprawa dr贸g, naprawa i konserwacj膮 infrastruktury turystycznej itd.).4.Prowadzenie zagadnie艅 zwi膮zanych z ochron膮 po偶arow膮 (ppo偶) przypisanych ZOEL, w tym: sporz膮dzanie grafik贸w dy偶ur贸w ppo偶, sporz膮dzanie zbiorczych plan贸w ochrony ppo偶 dla Parku, wi臋cej informacji na www.Pierwsza umowa o prac臋 na 3 miesi膮ce okres pr贸bny; Druga umowa na czas okre艣lony 21 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony. Godziny pracy: 7.30- 15.30
S艂owi艅ski Park Narodowy - 2018-12-07 - Smo艂dzino (pomorskie)
UTRZYMYWANIE CZYSTO艢CI W POMIESZCZENIACH MAGAZYNOWYCH, PRACA NA AKUMULATOROWEJ MASZYNIE MYJ膭CEJ; MOG膭 BY膯 OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPE艁NOSPRAWNO艢CI; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZ LUB PRZES艁ANIE CV NA e-maila:barbara.wieczorek (at) porzadni.pl
PRZ膭DNI GROUP SP. Z O.O. SP. K. - 2016-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Zielona G贸ra (lubuskie)
prac biurowe ,obs艂uga program贸w office
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Reszel (warmi艅sko-mazurskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - 呕ary (lubuskie)
W zakresie gospodarki sprz臋tem kwaterunkowym gospodarczym:- zg艂aszanie potrzeb w zakresie zakup贸w, remontu sprz臋tu kwaterunkowego,- prowadzenie ewidencji sprz臋tu kwaterunkowego, gospodarczego w ksi膮偶kach ewidencji mienia wojskowego w rozbiciu na pododdzia艂y,- kontrola stanu sprz臋tu kwaterunkowego na pododdzia艂ach,- opracowanie i przes艂anie do Infrastruktury Bia艂ystok nale偶no艣ci w zakresie sprz臋tu kwaterunkowego,- naliczanie nale偶no艣ci sprz臋tu na czas "P",- okre艣lenie rocznych potrzeb remontowych sprz臋tu kwaterunkowego za kom贸rki organizacyjne pracodawcy i przes艂anie ich do Infrastruktury,- zabezpieczenie potrzeb jednostek 膰wicz膮cych w sprz臋t kwaterunkowy,prowadzenie w艂a艣ciwej gospodarki sprz臋tem kwaterunkowym i gospodarczym,- przygotowanie i przekazanie z pododdzia艂贸w do Infrastruktury zb臋dnego sprz臋tu kwaterunkowego i gospodarczego celem przekazania do Agencji Mienia Wojskowego,- wykonywanie sprawozda艅 rocznych w zakresie gospodarki sprz臋tem kwaterunkowym,- opracowanie potrzeb do planu naprawy i konserwacji sprz臋tu,- wykonywanie plan贸w i sprawozda艅 z konserwacji sprz臋tu kwaterunkowego,- opracowanie wykazu nalezno艣ci sprz臋tu kwaterunkowego,- por贸wnanie ewidencji sprz臋tu kwaterunkowego z ewidencj膮 g艂贸wna pracodawcy,- przygotowanie sprz臋tu kwaterunkowego, gospodarczego do wybrakowaniaW zakresie gospodarki sprz臋tem po偶arniczym:- zapewnienie konserwacji podr臋cznego sprz臋tu gasniczego w oparciu o roczny harmonogram przegl膮du sprz臋tu,- zbieranie informacji dotycz膮cych potrzeb w zakresie remontu i konserwacji sprz臋tu po偶arniczego,- prowadzenie ewidencji sprz臋tu po偶arniczego w ksi膮偶kach mienia wojskowego w rozbiciu na pododdzia艂y,- opracowanie i przesy艂anie do Infrastruktury nale偶no艣ci w zakresie sprz臋tu po偶arniczego, - przestrzeganie obowi膮zuj膮cych norm nale偶no艣ci wyposa偶enia w podr臋czny sprz臋t ga艣niczy obiekt贸w i sprz臋tu technicznego b臋d膮cego w u偶ytkowaniu jednostek wojskowych
25 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Bia艂ymstoku - 2017-01-13 - Bia艂ystok (podlaskie)
Wsp贸艂tworzenie i realizacja koncepcji dzia艂alno艣ci firmy w zakresie szkole艅, doradztwa i zarz膮dzania wiedz膮, koordynacja proces贸w szkoleniowych, przygotowanie i prowadzenie szkole艅, administrowanie dokumentacj膮 dzia艂u oraz baz膮 wiedzy
LASKOMEX PPHU - 2017-06-02 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Przyjmowanie i ewidencjonowanie zg艂aszanych przez mieszka艅c贸w usterek. Redagowanie pism do mieszka艅c贸w. Sprawdzanie realizacji zg艂aszanych usterek.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - 艢wiecie (kujawsko-pomorskie)
- dekretyzacja, ewidencja, ksi臋gowanie dokument贸w,- regulowanie p艂atno艣ci wg zapis贸w,- bie偶膮ce rozliczenie kont rozrachunkowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Paw艂贸wek (kujawsko-pomorskie)
Praca w biurze podr贸偶y, obs艂uga klient贸w, sprzeda偶 oferty
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ekspozycja i sprzeda偶 towar贸w
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Zambr贸w (podlaskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Drezdenko (lubuskie)