REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Kraków oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KRAKOWIE
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Działania związane z finansowaniem zadań oświatowych, sporządzanie i rozliczanie umów z najemcami, zamawianie towarów i usług, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia, zestawienie kosztów jednoski
Data publikacji: 2019-10-24
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grochowska 20, 31-521 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Działania związane z finansowaniem zadań oświatowych, sporządzanie i rozliczanie umów z najemcami, zamawianie towarów i usług, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia, zestawienie kosztów jednoski
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Data zakończenia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie pref. wyższe - ogólne, ekonomiczne, administracyjne, itp. Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość przepisów o pracownikach samorządowych i finansach publicznych, prawo oświatowe. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.10.2019
Data dodania oferty pracy: 24.10.2019
Oferta pracy ważna do: 13.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5b529bd778444958f93806ef8f6c1cfb
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zajęć o charakterze edukacyjno-wychowawczym i opieka nad dziećmi
Przedszkole nr 126 - 2019-07-03 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz osób
TRANSPORT ZAROBKOWY - 2018-03-21 - Stara Kościelnica (pomorskie)
wprowadzanie danych, prowadzenie rejestrów, przygotowanie zestawień
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Żory (śląskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Prowadzenie bieżącej dokumentacji transportu i spedycji, Wystawianie faktur sprzedażowych,Rozliczanie czasu pracy kierowców,Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GAMS" Stanisław Gancarz - 2017-03-31 - Kamień (podkarpackie)
przyjmowanie wniosków o przyznanie prawa do świadczenia wychowawczego
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Wierzchlas (łódzkie)
przygotowywanie podzespołów pancerzy, przygotowywanie podzespołów Quick-Fit
"SILA POLAND" Sp. z o.o. - 2018-01-26 - Częstochowa (śląskie)
OBOWIĄZKI:Do obowiązków na stanowisku pracy należy w szczególności:1. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie świadczenia dobry start.2. Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu świadczenia dobry start.3. Udzielanie informacji dotyczących prawa do otrzymania świadczenia dobry start.4. Współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczenia dobry start.5. Przygotowywanie informacji o przyznaniu świadczenia dobry start oraz decyzji administracyjnych w przypadku odmowy lub rozstrzygnięć w sprawie nienależnie pobranego świadczenia dobry start.6. Generowanie z systemu informatycznego list wypłat, zgłaszanie zapotrzebowania na środki finansowe.7. Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń dobry start.8. Tworzenie bieżących aktualizacji wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń dobry start.9. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizacji zadania.10. Prowadzenie innych spraw wynikających z rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu Dobry start.WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:1. Praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białych Błotach (budynek posiada windę).2. Praca jednozmianowa.3. Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym.4. Stanowisko nie jest specjalnie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze GOPS Białe Błota osiągnął wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, który wynosi co najmniej 6%.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-06-24 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE PROSTYCH PRAC BIUROWYCH, PORZADKOWANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa lokatorów, nauka naliczania zmian opłat czynszowych, nauka naliczania mediów, kontrola czystości na osiedlu.
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizacja przetargów, prowadzenie dokumentacji ds. remontów i dokumentacji technicznej, prace biurowe
Spółdzielnia Mieszkaniowa Przyszłość - 2016-12-01 - Miechów (małopolskie)
obsługa komputera, faksu oraz innych urządzeń biurowych, zapoznanie z obiegiem dokumentów, przekazanie dokumentów do archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Pińczów (świętokrzyskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów do ksiąg handlowych i rejestrów VAT. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2017-02-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: średnie; 2 lata doświadczenia na ww. stanowisku; bardzo dobra organizacja pracy, zmysł estetyczny, zdolności manualne; zakres obowiązków: układanie kwiatów, obsługa klienta; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
KKM SYSTEM GOOD LUCK KAMIL SZCZEPAŃSKI - 2017-10-10 - Gliwice (śląskie)
- obsługa spraw i reklamacji zgłoszonych przez ubezpieczonych, dotyczących informowania o stanie konta ubezpieczonego w ZUS oraz członkostwa w OFE- prowadzenie akt ubezpieczonego- porządkowanie danych na kontach ubezpieczonych, w tym dokonywanie korekt dokumentów ubezpieczeniowych- prowadzenie postepowań wyjaśniających błędy w dokumentach ubezpieczeniowych oraz odpowiadanie za brak lub niezidentyfikowanie dokumentów zgłoszeniowych i raportów imiennych ubezpieczonych( w tym za opracowywanie korespondencji w takich sprawach)- sporządzanie dokumentów ubezpieczeniowych z urzęduUmowa na czas zastępstwa na okres ok.1 roku.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2019-05-30 - Łódź (łódzkie)
praca w delegacji, umiejętność spawania na podstawie rysunków technicznych
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Zakład Krawiecki Andrzej Nowicki Pleszew - 2016-01-22 - Pleszew (wielkopolskie)
1. Przyjmowanie zgłoszenia szkody od klienta.2. Przygotowanie pełnej dokumentacji dla firmy ubezpieczającej.3. Kontakt z firmą ubezpieczającą - zgłoszenie dodatkowych oględzin.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Łęczyca (łódzkie)
Kompleksowa obsługa sekretariatu szkoły.
Zespół Szkół Kreowania Wizerunku - 2018-11-20 - Gdańsk (pomorskie)
-bieżąca obsługa rachunków depozytowych i kredytowych-wstępna analiza przed udzieleniem kredytu-przygotowanie kompleksowej dokumentacji kredytowej i rejestracji kredytu w systemie informatycznym-sporządzenie w oparciu o decyzję kredytową umowy kredytowej oraz dokumentów niezbędnych do ustanowienia zabezpieczenia kredytów-okresowe monitorowanie sytuacji ekonomiczno-finansowej klientów, warunków transakcji kredytowych i prawnych zabezpieczeń-sporzadzanie okresowych raportówdla Centrali Banku
BANK SPÓŁDZIELCZY W KONINIE - 2017-08-04 - Rychwał (wielkopolskie)
Prace administracyjno-biurowe i archiwizacyjne.
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Stare Babice (mazowieckie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Kraków (małopolskie)
- Wystawianie faktur. Odbieranie telefonów. Pomoc w dziele księgowości oraz w dziale kadr. Obsługa komputera. Prowadzenie kasy spółki. Kontakt z innymi instytucjami oraz firmami.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy w administracji. Wymagana czynne Prawo jazdy kat. B. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-18 - Katowice (śląskie)
Obsługa sprzętu biurowego, roznoszenie korespondencji, rejestrowanie pism, archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych.Wymagania: wykształcenie wyższe.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca przy murowaniu ścian oraz tynkowaniu z użyciem agregatu PFT G4 Standard Agregat Tynkarski G4 Standard PFT. Umiejętność czytania rysunków technicznych.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Łódź (łódzkie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych (skaner, fax, kserokopiarka);prowadzenie rejestrów umów z kontrahentami, przepisywanie na komputerze pism i dokumentów kierownictwa SP ZOZ, uczestniczenie, protokołowanie i zapewnienie obsługi administracyjnej odbywanychposiedzeń, narad i zebrań, sporządzenie rocznego planu kontroli wewnętrznych oraz upoważnień; kompletowanie, przechowywanie i przekazywanie akt ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego, wprowadzanie indywidualnych kart czasu pracy pracownika do programu kadrowo- płacowego; sporządzanie wykazów i zestawień. Praca w godzianch 07:00-15:00
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MSW w Opolu - 2016-07-27 - Opole (opolskie)
nauczyciel zootechniki
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO - WETERYNARYJNYCH - 2018-04-17 - Trzciana (podkarpackie)
Dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z planem kontroli. Kontrola dokumentów księgowych (sprzedaży i zakupu) pod względem merytorycznym. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie. Sporządzanie not korygujących. Przekazywanie dokumentacji księgowych w firmie. Przekazywanie dokumentacji księgowej do archiwum i pilnowanie chronologii ich ułożenia.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MONA" W. Kusiak - 2018-01-26 - Bełchatów (łódzkie)