REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH (KONKURS NA STANOWISKO) Mińsk Mazowiecki oferta pracy Zespół Szkół Agrotechnicznych w Mińsku Mazowieckim
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH (KONKURS NA STANOWISKO)
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie archiwum, polegające na selekcjonowaniu i segregowaniu dokumentów archiwalnych oraz prowadzenie Wykazu dokumentów archiwizowanych.2) Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.3) Obsługa związana z rejestrowaniem oraz wydawaniem identyfikatorów pracowniczych oraz uczniowskich.4) Obsługa związana z rejestrowaniem oraz wydawaniem legitymacji nauczycielskich.5) Ewidencjonowanie i wydawanie świadectw szkolnych (księga druków ścisłego zarachowania).6) Wykonywanie dyplomów, zaproszeń itp.7) Wydawanie uczniom legitymacji szkolnych oraz ich ewidencjonowanie w księdze druków ścisłego zarachowania prowadzenie rejestru wydawanych legitymacji szkolnych.8) Zamawianie druków szkolnych tj. dzienników lekcyjnych, arkuszy ocen uczniów, dyplomów itp.9) Wykonywanie kserokopii na potrzeby szkoły oraz obsługa urządzeń biurowych tj. skaner, faks, laminator itp.10) Dbałość o należyty porządek i ład na stanowisku pracy, stan wyposażenia znajdującego się w sekretariacie szkoły oraz jego zabezpieczenie.11) Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.12) Pomoc w prowadzeniu kadr.13) Współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w załatwianiu spraw wynikających z zakresu czynności.
Data publikacji: 2019-08-05
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Szkół Agrotechnicznych w Mińsku Mazowieckim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Budowlana 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie archiwum, polegające na selekcjonowaniu i segregowaniu dokumentów archiwalnych oraz prowadzenie Wykazu dokumentów archiwizowanych.2) Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.3) Obsługa związana z rejestrowaniem oraz wydawaniem identyfikatorów pracowniczych oraz uczniowskich.4) Obsługa związana z rejestrowaniem oraz wydawaniem legitymacji nauczycielskich.5) Ewidencjonowanie i wydawanie świadectw szkolnych (księga druków ścisłego zarachowania).6) Wykonywanie dyplomów, zaproszeń itp.7) Wydawanie uczniom legitymacji szkolnych oraz ich ewidencjonowanie w księdze druków ścisłego zarachowania prowadzenie rejestru wydawanych legitymacji szkolnych.8) Zamawianie druków szkolnych tj. dzienników lekcyjnych, arkuszy ocen uczniów, dyplomów itp.9) Wykonywanie kserokopii na potrzeby szkoły oraz obsługa urządzeń biurowych tj. skaner, faks, laminator itp.10) Dbałość o należyty porządek i ład na stanowisku pracy, stan wyposażenia znajdującego się w sekretariacie szkoły oraz jego zabezpieczenie.11) Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.12) Pomoc w prowadzeniu kadr.13) Współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w załatwianiu spraw wynikających z zakresu czynności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH (KONKURS NA STANOWISKO)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Warunki przystąpienia do konkursu:Do konkursu może przystąpić kandydat, który:- posiada obywatelstwo polskie; osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciw mieniu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe, - nie był skazany prawomocnie za przestępstwo popełnione umyślnie,- posiada nieposzlakowaną opinię, - preferowane posiadanie wyższego wykształcenia w administracji publicznej,- posiada co najmniej roczny staż pracy na podobnym stanowisku.Wymagania dodatkowe:- atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych,- znajomość zagadnień z zakresu problematyki oświatowej, przepisów prawa oświatowego, przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz zagadnień kadrowych,- biegła znajomość oprogramowania Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z zasobów internetowych,- swobodna umiejętność obsługi urządzeń biurowych,- łatwość w redagowaniu pism urzędowych,- umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji, sprawozdań,- znajomość przepisów o ochronie danych osobowych,- dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, - odporność na stres, kreatywność, perfekcyjna organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem.
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Agrotechnicznych w Mińsku Mazowieckim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Budowlana 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacje o konkursie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim http://bip.powiatminski.pl/,oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Mińsku Mazowieckim http://zsaminskmazowiecki.biposwiata.pl/.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 9-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Budowlana
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.08.2019
Data dodania oferty pracy: 05.08.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d840dd31639801183ae9b1a525fd9a04
Podobne oferty pracy
pomoc przy czynnościach biurowych związanych z programem stażu(godziny pracy 7.30-15.30)
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Biała Podlaska (lubelskie)
- praca w recepcji Pałacu Myśliwskiego w Antoninie,- sprawna i profesjonalna obsługa gości hotelowych,- rozliczanie finansowe pobytu oraz wystawianie dokumentów,- sporządzanie raportów- obsługiwanie urządzeń biurowych
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu - 2019-01-16 - Przygodzice (wielkopolskie)
1.Wprowadzanie aktów notarialnych2.Weryfikacja podstawy opodatkowania w podatku PCC i SD3.Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji 4.Analiza wpływających deklaracji5.Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wydawania zaświadczeń w sprawie nieodpłatnego nabycia rzeczy i praw majątkowych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kartuzy (pomorskie)
- rejestracja korespondencji wych. w pocztowych ksiązkach nadawczych,- obsł. tajemnic skarbowych,- rejestracja w BA,- segregacja zwrotnych potwierdzeń odbioru,- obsł korespondecji wych.,- wydawanie zaśwaidczeń.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
w załączniku
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Operator wycinarki laserowej
Zakład Produkcyjno - Handlowo - Usługowy Zofia Owczarek - 2018-01-30 - Nowy Kazanów (świętokrzyskie)
przepisywanie dokumentów na komputerze, wykonywanie czynności gońca, oprawianie i upinanie dokumentów, prowadzenie sekretariatu Zarządu, prowadzenie ewidencji korespondencji otrzymywanej i wydawanej.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Gniezno (wielkopolskie)
naprawa samohodow osobowych
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Składów (lubelskie)
Przygotowywanie pizzy, dbałość o stanowisko pracy.
MARTAFIT.PL Marta Libudzic - 2019-05-27 - Gdańsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
oferta stazu: obsługa urządzeń biurowych, pomoc przy kontroli sprawozdań pod względem formalno-rachunkowym,
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Piła (wielkopolskie)
referent ekonomiczny
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Słubice (lubuskie)
• administracyjna obsługa delegacji oraz konferencji• prowadzenie bieżących spraw IFT, w tym sporządzanie sprawozdań i rozliczanie środków finansowych• przygotowywanie porozumień i rezerwacja hoteli dla gości IFTPraca w godz. 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2019-08-27 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa kadrowo- księgowa, obsługa sekretariatu, zamówienia internetowe, obsługa dokumentów magazynowych, obsługa deklaracji statystycznych
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Lubin (dolnośląskie)
archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Żary (lubuskie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, WYCIĄGÓW BANKOWYCH,ROZLICZANIE DELEGACJI
ECAT INTERNATIONAL SP Z OO - 2019-01-03 - Stęszew (wielkopolskie)
wprowadzanie i sporządzanie dokumentów księgowych, wyliczanie podatku dochodowego i VAT, poznanie zasad działania programu księgowego SYMFONIA, sporządzanie deklaracji podatkowych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Bożejowice (dolnośląskie)
kontrola obiegu dokumentów zaopatrzeniowych, opracowywanie raportów i sprawozdań zaopatrzenia, zakupów, stanów zapasów materiałowych, kontrola wysyłek i dostaw, śledzenie przewozów, współpraca z podwykonawcami i operatorami logistycznymi m .in. z Indii oraz innych krajów Azji, bieżąca wymiana danych, kontrola działań
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
Nadzorowanie i wdrażanie norm jakościowych, sporządzanie dokumentów dotyczących jakości, raportowanie w sprawie jakości. Wymagane: wykształcenie min. średnie gastronomiczne lub specjalistyczne - technolog żywności, obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office). Tel.: 519 326 204 Monika Konieczna. Adres e-mail: monika.konieczna (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-11-17 - Sulęcin (lubuskie)
sprzedaż towarów i usług na terenie całego kraju
Elbląska Spółdzielnia Niewidomych ELSIN Zakład Pracy Chronionej - 2016-04-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
według stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Białystok (podlaskie)
przewóz towarów na terenie UE
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Zabrze (śląskie)
sporządzanie projektów
Ptaszyński Architektura Roman Ptaszyński - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie oraz nadzór nad dokumentacją wew., pomoc merytoryczna w bieżących sprawach administracyjnych, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowych , przeprowadzanie klasyfikacji kosztów własnych i kosztów uzyskania przychodu , factoring, bardzo dobra obsługa komputera , staż w zawodzie 6 m-cy obsługa programu COMARCH OPTIMA
"GRZEŚ" W.SZYMCZAK Sp.J. - 2020-01-03 - Syców (dolnośląskie)
praca biurowa, analizowanie zawartych umów z jednostkami zewnetrznymi, wystawianie fv, tworzenie i analizowanie cenników
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Poznań (wielkopolskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż.Zapoznanie się z przepisami i regulaminami, tj. ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy , rozporządzanie MPiPS z dnia 14 maja 2014 w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.Wykonywanie czynności związanych z realizacją zewnętrznego pośrednictwa pracy, tj: 1.wydawanie druku Zgłoszenie Krajowej Oferty Pracy,2.pomoc pracodawcom w wypełnianiu druku Zgłoszenie Krajowej Oferty Pracy,3.przygotowywanie fiszek ofert pracy do wywieszania na tablicy ogłoszeń.Doskonalenie umiejętności obsługi komputera poprzez wprowadzanie do EXCEL Rejestrów:1.otartych ofert pracy2.zamkniętych ofert pracy3.realizacji staży1. Redagowanie pism do pracodawców.2. Przygotowywanie list obecności na spotkania rekrutacyjne i giełdy pracy. Weryfikacja dokumentów dotyczących podjęcia zatrudnienia cudzoziemców na podstawie Oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi i wpinanie do segregatorów.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Lubań (dolnośląskie)
zapoznanie z zadaniami Wydziału i inne
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Fakturowanie. Wprowadzanie danych. Prowadzenie dokumentacji HACCP.
UBOJNIA TRZODY CHLEWNEJ "PÓŁTUSZE" Bogdan Adamkiewicz - 2019-04-09 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
w/g potrzeb
Hotel "Tęczowy Młyn" w Kielcach Sp. z o. o. - 2016-02-04 - Kielce (świętokrzyskie)