REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH I KSIĘGOWOŚCI Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie i rejestracja faktur oraz wprowadzanie do bankowego systemu elektronicznego faktur, kontrola prawidłowości wyciągów bankowych, monitorowanie i analizowanie płatności i innych różnic, tworzenie zestawień i raportów, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Piłsudskiego Umowa na czas próbny, później na czas nieokreślonySala E
Data publikacji: 2017-04-14
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie i rejestracja faktur oraz wprowadzanie do bankowego systemu elektronicznego faktur, kontrola prawidłowości wyciągów bankowych, monitorowanie i analizowanie płatności i innych różnic, tworzenie zestawień i raportów, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Piłsudskiego Umowa na czas próbny, później na czas nieokreślonySala E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe, staż pracy min 3 lata na danym stanowisku, znajomość zagadnień kadrowych, rachunkowych, znajomość programu Subiekt GT oraz MS Office, samodzielność, dokładność, umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP.411-167/12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.04.2017
Data dodania oferty pracy: 10.04.2017
Oferta pracy ważna do: 10.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca.Wprowadzanie danych do systemu informatycznych.Dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowej.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Płock (mazowieckie)
obsługa sekretariatu, sprawy BHP i PPOŻ
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2015-12-18 - Wartkowice (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Zwoleń (mazowieckie)
obsługa klienta na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o wygląd i ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności
Stokrotka Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Terespol (lubelskie)
Rejestracja operacji
CENTRUM OPERACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozpakowywanie towaru i wprowadzanie na magazyn, wprowadzanie towaru do systemu, wydawanie towaru z magazynu, drobne prace ślusarskie
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Bełk (śląskie)
szczegóły na stronie www.wsck.pl / BIP; ogłoszenia BIP: "nabór na stanowisko referent w dziale kadr WSCKZiU nr 2
WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KASZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 W POZNANIU - 2018-12-10 - Poznań (wielkopolskie)
kolportaż ulotek
kontakt przez OHP - 2018-03-07 - Chorzów (śląskie)
REFERENT
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
dostawa towaru do klienta, przyjmowanie towaru, przygotowanie towaru do wysyłki, rozkładanie towaru na półkach, prowadzenie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
NAUKA: PROWADZENIA TERMINARZA ZADAŃ KANCLERZA; DEKRETACJI POCZTY PRZYCHODZĄCEJ I JEJ ROZDYSPONOWANIE; REDAGOWANIA I PRZYGOTOWYWANIA PISM DO WYSYŁKI. POMOC W: PRZYJMOWANIU KORESPONDENCJI OD STUDENTÓW I INTERESANTÓW; SPORZĄDZANIU UMÓW I POROZUMIEŃ O WSPÓŁPRACY Z INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI; OPRACOWYWANIU PROJEKTÓW PROCEDUR I INNYCH DOKUMENTÓW; KOORDYNOWANIU CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z ORGANIZACJĄ ZEBRAŃ, POSIEDZEŃ, KONFERENCJI ORGANIZOWANYCH PRZEZ KANCLERZA.
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Konin (wielkopolskie)
Praca przy przygotowywaniu dokumentów wysyłkowych, kontakt z klientami zagranicznymi
ZAKŁADY MIĘSNE ZAKRZEWSCY Dariusz Zakrzewski, Janusz Zakrzewski Spółka Jawna - 2018-01-18 - Kosów Lacki (mazowieckie)
obowiązki referenta ds. sprzedaży produktów w bankach. Miejsce wykonywania pracy: Szczyrzyc/Jodłownik/Tymbark
Bank Spółdzielczy w Limanowej - 2018-02-21 - Jodłownik (małopolskie)
pomoc w pracach biurowychpomoc w przyjmowaniu i rozliczaniu dostawodbieranie i łączenie rozmów tel. kserowanie i archiwizowanie dokumentówprzygotowanie poczty wychodzącej
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
wiercenie wg rysunków detali metalowych
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Wola Piasecka (lubelskie)
Wykształcenie średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (w tym przyjmowanie, skanowanie, odbieranie, dostarczanie korespondencji do urzędów); sporządzanie projektów podstawowych pism; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności;
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Gliwicach Ewa Damaszek Kancelaria Komornicza w Gliwicach - 2017-06-09 - Gliwice (śląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
A. Część teoretyczna:1.Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż. 2.Zapoznanie się z przepisami o ochronie danych osobowych i informacji niejawnych.3.Zapoznanie się ze strukturą organizacyjna ZUS oraz z zadaniami realizowanymi w referacie.4.Zapoznanie się z ustawą o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz ustawą o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz z komentarzami do tych ustaw.5.Poznawanie dokumentów niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń.6.Zapoznanie się ze sposobem sporządzania potwierdzeń pobranych zasiłków dla wydziału. B. Rodzaj wykonywanych zajęć:1.Obsługa urządzeń biurowych.2.Kserowanie dokumentów.3.Przetwarzanie danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym do realizacji stażu.4.Pomoc w sporządzaniu potwierdzeń pobranych zasiłków dla wydziału.5.Pomoc w przygotowywaniu korespondencji do wysyłki.6.Pomoc w sporządzaniu dokumentów niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń. 7.Pomoc w sporządzaniu potwierdzeń pobranych zasiłków dla wydziału.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Wadowice (małopolskie)
Wykształcenie - brak wymagań; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; sprzątanie punktu usługowo - biurowego; jedna zmiana od 14-16:15; umowa zlecenie; miejsce pracy: Sośnicowice;
EUROPEAN SECURITY AGENCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Sośnicowice (śląskie)
1. Rejestracja pism wysyłanych i wpływających oraz ich przekazywanie do poszczególnych jednostek organizacyjnych.2. Dyżurowanie w dziekanacie w soboty lub niedziele zgodnie z harmonogramem pracy.3. Obsługa studentów, słuchaczy i wykładowców.4. Prowadzenie akt osobowych studentów i słuchaczy.5. Wypisywanie legitymacji oraz przedłużanie ich ważności.6. Przygotowywanie list obecności.7. Archiwizacja akt osobowych studentów i słuchaczy zgodnie z instrukcją kancelaryjną.8. Wprowadzanie prac dyplomowych.9. Wykonywanie innych czynności zleconych przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Tarnów (małopolskie)
1. Tworzenie bazy danych dotyczących infrastruktury wojskowej; 2. Wykonywanie minimalnych wymagań organizacyjno- użytkowych oraz innych dokumentów dotyczących przedsięwzięć budowlanych wpisanych do planów; 3. Udział w spotkaniach dotyczących inwestycji budowlanych; 4. Udział w przekazywaniu i odbiorze obiektów dla/od wykonawcy 5. prowadzenie ewidencji sprzętu infrastruktury oraz składanie zapotrzebowań w tym zakresie 6. Prowadzenie rejestrów planów konwoju, asygnat depozytowych oraz protokołów stanu technicznego i innych dokumentów w rejestrze technicznym;
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2018-09-27 - Czerwieńsk (lubuskie)
zapoznanie sie z procedurami pracy w kancelarii, przygotowywanie pism w sprawach adminisytacyjnych i prawniczych, prowadzenie spraw windykacyjnych, prowadzenie spotkań z klientami, archiwizacja dokumentów, prowadzenie spraw sądowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie min. średnie, preferowanie wyższe (technikum ekonomiczne, studia licencjackie/magisterskie, kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne), umiejętność analitycznego myślenia oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej, mile widziana znajomość obsługi SAP BUSINESS ONE, dobra znajomość pakietu MS Office ( w szczególności EXCEL) skrupulatność, dokładność, dobra organizacja pracy. Zakres obowiązków weryfikacja protokołów serwisantów, sprawdzanie ich pod kątem wykonywaniej usługi, rozliczanie materiałowe oraz usługowe, sporządzanie dokumentów WZ, RW, PW, MM, fakturowanie klientów kluczowych na podstawie rozliczonych dokumentów, współpraca z działem technicznym i działem administracji
IteCom Sp.z o.o. - 2016-05-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Kluczbork (opolskie)
Opróżnianie pojemników na śmieci, mycie drzwi wejściowych, zamiatanie i mycie ręczne podłogi, mycie okien, rozpakowywanie towaru, sprawdzanie zgodności dostaw z fakturą, rozkładanie towaru na półki - Apteka Dbam O Zdrowie. Umowa zlecenie od listopada na okres 1 m-ca, z możliwością przedłużenia, 140 godzin w m-cu.
VITAFARMA BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-11 - Piła (wielkopolskie)
wyksz. zawodowe, 3 lata doświadczenia w zawodzie,
ROMANO Roman Russek - 2016-08-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Sosnowiec (śląskie)