REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH Białka oferta pracy "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Referent ds. administracyjno-gospodarczychOrganizacja i nadzór nad działaniami gosopadarczymi, czynności administracyjno- biurowe
Data publikacji: 2018-09-19
Lokalizacja: Białka (małopolskie)
Pracodawca: "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Referent ds. administracyjno-gospodarczychOrganizacja i nadzór nad działaniami gosopadarczymi, czynności administracyjno- biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Maków Podhalański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe kierunek logistyka, administracja lub techniczne, wymagane doświadczenie, obsługa sprzętu gospod. planowanie i organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: suski
Gmina pracodawcy: Maków Podhalański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białka
Numer budynku pracodawcy: 556
Profil działalności pracodawcy: Produkcja osłonek do mięsa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
weryfikacja dokumentów magazynowych, kontakt z klientem, odbiór dostaw
SULIMAR Sp. z o. o. - 2016-01-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Referent ds logistyki
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie rozliczeń księgowych i dokumentacji firmy, dokonywanie prawidłowej kwalifikacji dokumentacji księgowej, a w szczególności: dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych, dokumentów inwestycyjnych oraz sprawdzanie poprawności ich wystawienia, przygotowywanie dokumentów kosztowych do zatwierdzenia, kontrola rejestrów VAT, terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych i informacji do organów administracji państwowej w zakresie swoich obowiązków
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-03-31 - Kwidzyn (pomorskie)
- księgowanie w programach Ramzes i Finka- sporządzanie list płac, deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Piaseczno (mazowieckie)
SZPACHLOWANIE, MALOWANIE; WYMAGANIA: 5 LAT DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT OSOBISTY LUB TELEFONICZNY.
KILER ROMAN KLICHOWSKI USŁUGI BUDOWLANO PORZĄDKOWE - 2016-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej , poszukiwanie nowych odbiorców.Wymagania: wykształcenie - wyższe ,staż pracy - minimum 2 lata w dowolnym zawodzie .
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2018-01-31 - Damianowo (dolnośląskie)
przeprowadzanie postępowań przetargowych, prowadzenie ewidencji składników majątku
kontakt przez OHP - 2016-08-31 - Opole (opolskie)
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za: przestrzeganie ustalonych procedur w zakresie gospodarki magazynowej, dbanie i utrzymanie porządku na sali sprzedaży (wykładanie towaru na półki i uzupełnianie brakującego asortymentu, dbanie o prawidłową ekspozycji towaru na półkach), przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu oraz prowadzenie dokumentacji magazynowej, utrzymanie ładu i porządku na magazynie, ścisłą współpracę z pracownikami handlowymi oddziału, obsługę klienta.- Firma oferuje: zatrudnienie na umowę o pracę (pełen etat), pracę w stabilnej, renomowanej firmie, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, szkolenia techniczne i merytoryczne, pracę w przyjaznej atmosferze.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość obsługi komputera i umiejętność obsługi programów użytkowych. Dodatkowym atutem będzie znajomość produktów z branży elektrycznej / elektrotechnicznej. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 664-979-810) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Aleja Walentego Roździeńskiego 188 A, 40-203 Katowice) lub e-mail: agnieszka.klos (at) elektroskandia.pl
ELEKTROSKANDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-08 - Katowice (śląskie)
1. Sporządzanie list płac w oparciu o prawidłową dokumentację z zakresu osobowego funduszu płac, funduszu premiowego, zasiłków z ubezpieczenia społecznegoz uwzględnieniem wszystkich elementów wynagrodzeń i należnych potrąceń.2. Kompletowanie dokumentacji w zakresie zasiłków z ubezpieczenia społecznegoi naliczanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie deklaracjiZUS i rozliczanie zasiłków na bieżąco.3. Prowadzenie kasy zgodnie z obowiązującymi przepisami.4. Regulowanie zobowiązań poprzez przygotowanie przelewów, dokonywanie przelewówi kontrola terminowej ich realizacji.5. Wprowadzanie zadekretowanych faktur i innych dowodów księgowych do ksiąg rachunkowych (obsługa programu komputerowego finansowo-księgowego w pełnymzakresie) oraz kontrola wstępna rachunków i faktur otrzymywanych od dostawców i usługobiorców oraz ich kwalifikacja wg rodzajów wydatków budżetowych i kontrahentów.6. Przestrzeganie obowiązujących przepisów dot. wynagrodzeń, podatków, przepisów ZUSi przepisów w zakresie rachunkowości budżetowej oraz finansów publicznych. Wymagania dopuszczające do udziału w naborze:posiadanie obywatelstwa polskiego,posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe;nieposzlakowana opinia,wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: wykształcenie: min. średnie, wskazane ekonomiczne,posiadanie co najmniej dwuletniej praktyki w księgowości - płace,wiedza z zakresu: ustawy o rachunkowości, kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, przepisów dotyczących podatkówi ubezpieczeń społecznych;umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym znajomość programów finansowo-księgowych i rozliczeń ZUS w programie Płatnik. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: znajomość rachunkowości budżetowej,doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej,posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, rzetelność, sumienność, terminowość, punktualność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-02-01 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie ofert do potencjalnych klientów zagranicznych i krajowych,analizy marketingowe,obsługa targów i konferencji,tłumaczenia.
Miflex Invest sp.z.o.o.Kutno - 2018-04-30 - Kutno (łódzkie)
prefabrykacja obróbek blacharskich wraz z montażem montaż rynien i rur sposzonych z pCV, krycie dachów parą termozgrzewalną i innymi rodzajami dachówek i blachą, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 - 20 godz./tyg.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Pruszków (wielkopolskie)
mobilna reklama i promocja
RAJCHEL & JELONKIEWICZ "NOVATOR" SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-27 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
samodzielne wykonywanie elementów konstrukcyjnych zgodnie z rysunkiem technicznym, naprawy i przeróbki/zmiany narzędzi produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Żory (śląskie)
wykonywanie zarządzeń sędziów, przygotowywanie akt do posiedzeń, sporządzanie wokand, wysyłanie zawiadomień o rozprawach i kontrola przed terminami rozprawy, prawidłowego ich doręczenia; protokołowanie na rozprawach, anonimizacja orzeczeń sądowych;
WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY W LUBLINIE - 2017-10-23 - Lublin (lubelskie)
Praca administarcyjno-biurowa. Prowadzenie sekretariatu i kancelarii.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Kłodzko (dolnośląskie)
Konieczne doświadczenie oraz zdolności manualne. Osoby bez nałogów. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
MMS TEXTILES S.C. SYLWESTER OLCZAK, MARIUSZ WYSOCKI - 2016-06-09 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, obsługa deklaracji, pism i innych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
lakierowanie mebli
Usługi Stolarskie Marcin Kostrzyński - 2017-12-28 - Ciechanowiec (podlaskie)
-wystawianie dokumentów sprzedaży( proform, faktur VAT, korekt faktur VAT) - prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji sprzedażowej i magazynowej - sporządzanie sprawozdań PFRON i GUS - wprowadzanie zamówień od klientów do systemu
MERAMONT SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-02 - Września (wielkopolskie)
Referent administracjiOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Praca na budowie dróg, szczególnie w zakresie układania masy bitumicznej.
Przedsiębiorstwo IGORD Jerzy Podgórski - 2016-02-04 - Lublin (lubelskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
obsługa komputera, przekazywanie dokumentacji do kontroli, wydawanie i przyjmowanie wniosków, weryfikacja dokumentów, prowadzenie rejestru wniosków, wydanych decyzji, archiwum,
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
- przyjmowanie i podział korespondencji- prowadzenie rejestru korespondencji- przygotowywanie pism do wysyłania- prowadzenie ewidencji poleceń wyjazdów służbowych- obsługa sprzetu biurowegoStaż będzie odbywał się w dzielnicy: Fordon
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ochrona fizyczna mienia
IMPULS Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Legnica (dolnośląskie)
Kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego, prowadzenie rejestrów i ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Żary (lubuskie)
spawanie konstrukcji
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Leszno (wielkopolskie)
Ocena drewna, przygotowanie surowca do przetarcia, obsługa traka pionowego
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Bałdrzychów (łódzkie)
1)przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie jawnej i niejawnej dokumentacji projektowej i technicznej budownictwa wojskowego otrzymywanych i wysyłanych;2)udostępnianie i wydawanie materiałów niejawnych zgodnie z dekretacją Szefa RZI, wykonawcom posiadającym odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostępu o informacji niejawnych oraz spełniającym odpowiednie warunki do przechowywania dokumentów;3)prowadzenie w ramach Ośrodka ewidencji wydawnictw jawnych oraz aktualizowanie „Wykazu Wydawnictw Fachowych”;4)zapewnieniu ochrony informacji niejawnych, wynikające z bieżącej działalności służbowej.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)