REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - SEKRETARIAT Lisów oferta pracy BRUK SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - SEKRETARIAT
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie sekretariatu
Data publikacji: 2020-02-10
Lokalizacja: Lisów (śląskie)
Pracodawca: BRUK SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowska 19, 42-714 Lisów, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie sekretariatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - SEKRETARIAT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lisów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Herby
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: planowania i ustalania priorytetów
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym lub średnie zaawansowanym, optymizm
Nazwa pracodawcy: BRUK SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Adres pracodawcy:
Częstochowska 19, 42-714 Lisów, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: lubliniecki
Gmina pracodawcy: Herby
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lisów
Ulica pracodawcy: Częstochowska
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.02.2020
Data dodania oferty pracy: 10.02.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?966008f25ed9116978b9e5c65f95266c
Podobne oferty pracy
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Łowicz (łódzkie)
wprowadzanie i księgowanie dokumentów do programów księgowych KPIR ++ KM, naliczanie płac i deklaracji ZUS, kadry
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Tychy (śląskie)
- obsługa kadrowa świadczeniodawców mających zawarte umowy cywilnoprawne,- realizacja procesów personalnych w zakresie zatrudnienia, zmiany warunków, rozwiązywania umów cywilno-prawnych,- kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej,- ewidencja czasu pracy pracowników,- sprawozdawczość statystyczna do GUS,- przygotowywanie sprawozdawczości na potrzeby pracodawcy,- rozliczanie czasu pracy pracowników,- archiwizacja dokumentacji pracowniczej;wymagania: wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość prawa pracy, 1 rok doświadczenia na stanowisku;wynagrodzenie 2.350,00 zł + wysluga latkontakt z pracodawcą: osobisty, telefoniczny ( 261455811 ) lub cv na e-mail: kadry (at) 109szpital.pl lub cv i list motywacyjny przesłać na adres pracodawcy
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2018-09-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nadzór nad działem przewozów.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Zamościu sp. z o.o. - 2016-10-10 - Zamość (lubelskie)
prace pomocnicze i porządkowe na terenie budowy
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Słowik (łódzkie)
-dbanie o porządek-wydawanie kluczy
Domy Wczasowe WAM sp. z o.o. w Warszawie - 2017-06-13 - Hel (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Świdnica (dolnośląskie)
oczyszczanie terenu budowy, roboty ziemne związane z kopaniem rowów i wykopów, odwadnianie terenu, wyrównywanie terenu
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Taluba (mazowieckie)
Wyszukiwanie, przygotowanie ofert przetargowych, realizacji zawartych umów - przygotowanie zleceń na produkcję (zamawianie potrzebnych materiałów, dodatków), przygotowanie gotowych wyrobów do wysyłki, wystawianie faktur, prowadzenie spraw magazynowych.
Skórtex-Grybek i Redyk Spółka Jawna - 2019-01-07 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie i aktualizacja danych gosp. rolnych, prowadzenie dokumentacji odnoście wymiaru zobowiązań pieniężnych osób fizycznych i prawnych, obsługa zwrotu podatku akcyzowego
Urząd Gminy Żukowice - 2017-05-02 - Żukowice (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Nowa Wieś Mała (opolskie)
- archiwizacja dokumentów obrotu materiałowego, - pomoc w wykonywaniu dowodów urządzeń na postawie kart sprzętu, - pomoc w ewidencji dowodów urzadzeń, - pomoc w ewidencji protokołów stanu technicznego
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Wędrzyn (lubuskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Białystok (podlaskie)
wg.stanowiska
ALMA MARKET S.A. - 2016-06-11 - Węgrzce (małopolskie)
pomoc operatorowi maszyny podczas procesu produkcyjnego, kontrola i weryfikacja jakościowa produkowanego wyrobu, informowanie operatora maszyny o występujących nieprawidłowościach, dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy
Mondi Bags Świecie Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- dekretowanie dokumentów zgodnie z zplaem kont,- wprowadzanie danych do systemu fianswo-księgowego.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)
prace biurowe dotyczące przygotowania i realizacji pordukcji
Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Świdnica (dolnośląskie)
Rozpatrywanie zgłoszeń Klientów Masowych z zachowaniem wysokiego poziomu jakości oraz obowiązujących terminów, przygotowywanie kontraktów (umów kompleksowych / sprzedażowych, aneksów, porozumień cenowych) z zachowaniem ustalonych terminów i standardów jakościowych, weryfikacja zawieranych kontraktów, zakładanie kont klientów w systemach bilingowych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Gdańsk (pomorskie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Stare Babice (mazowieckie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, CENTRALI TELEFONICZNEJ, EWIDENCJA KORESPONDENCJI
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Osiecznica (lubuskie)
Transport krajowy ( chłodnie i plandeki).
"DAR-KO" Dariusz Kossakowski - 2016-10-04 - Nowe Brzeźno (wielkopolskie)
Praca na stanowisku obsługi klienta detalicznego, zakładanie lokat, udzielanie kredytów w ramach udzielanych pełnomocnictw, udzielanie informacji o produktach bankowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)
dekretacja dokumentów, sporzadzanie sprawozdań, prowadzenie dokumentacji ksiegowej, sporządzanie i wysyłanie druków PIT itp
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SP. J - 2016-01-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
przestrzeganie zasad higieny osobistej a takżen utrzymywanie czystości w sali i na stołach, obsługa gości, wydawanie dań, rachunków i inkasowanie należności
"Pod dębem"- ośrodek wypoczynkowy jacht serwis Marek Tumiński, Barbara Tumińska - 2019-02-26 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Tczew (pomorskie)
docieplanie budynków
Firma Usługowo-Handlowa TERMOPLAST Eugeniusz Zagrobelny - 2018-03-12 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
Obsługa programu księgowego, obsługa komputera: Microsoft Office, środowisko Windows. Praca jednozmianowa w godz.: 07:00-15:00. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko referenta finansowo - księgowego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Andrychowie" w terminie do dnia 27.10.2017r. do godz.: 15:00 - osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej w Andrychowie, ul. Starowiejska 22b, pok. 12, lub pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Starowiejska 22b, 34-120 Andrychów, (decyduje data doręczenia dokumentów do Ośrodka).
Ośrodek Pomocy Społecznej w Andrychowie - 2017-10-18 - Andrychów (małopolskie)