REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH Prusice oferta pracy EUROPE GROUP SP. Z O.O.
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa urządzeń biurowych.
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Prusice (dolnośląskie)
Pracodawca: EUROPE GROUP SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polna 14, 55-110 Prusice, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa urządzeń biurowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Prusice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Prusice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa urządzeń biurowych.Wymagana znajomość podstaw księgowości.
Nazwa pracodawcy: EUROPE GROUP SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Polna 14, 55-110 Prusice, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail: zofia (at) europegroup.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Prusice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Prusice
Ulica pracodawcy: Polna
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 25.10.2019
Oferta pracy ważna do: 24.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dd37cd3d4da938f315061b6f9bf8effc
Podobne oferty pracy
STAŻ POW. 30
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Wągrowiec (wielkopolskie)
przygotowywanie zaświadczeń na temat toku studiów, wprowadzanie danych, przygotowywanie wydruków z bazy elektronicznej, prowadzenie aktualizacji dot. studentów, korespondencjoi, obsługa studenta i udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie działu w zakresie prowadzenia spraw administracyjno biurowych. Odpowiedzialność za obieg korespondencji w oddziale. Ewidencja urlopów. Ścisła współpraca z działami finansowo-administracyjnymi firmy. Wykonywanie analiz i raportów na zlecenie przełożonego.Pracodawca oferuje:umowę o pracę, stabilne zatrudnienie w dużej międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość zdobycia cennych umiejętności i doświadczenia w obszarze administracji, możliwość pracy zdalnej (home office), pracę w przyjaznym zespole, bogaty pakiet socjalny: m.in. wczasy pod gruszą, karta Multisport, premie świąteczne.
MAINTPARTNER ASI Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Zabrze (śląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Kraków (małopolskie)
Wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Baranowo (mazowieckie)
-Ewidencjonowanie dokumentacji księgowej w systemie, nadzór nad obiegiem dokumentacji, sporządzanie deklaracji VAT, rejestrów, struktur JPK- Wynagrodzenie: 1200 - 1600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony na 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00. Istnieje również możliwość pracy w innych godzinach pracy - do uzgodnienia z pracodawcą. Wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w księgowości. Wymagana znajomość programu księgowego SYMFONIA lub pokrewnego, MAŁA KSIĘGOWOŚC, znajomość i stosowanie podstawowych zasad rachunkowości. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 794-009-007) w godzinach 9:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Moniuszki 4 m. 6, 40-005 Katowice) lub e-mail: BIURO (at) BRABIS.PL
BIURO RACHUNKOWE ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Katowice (śląskie)
wydawanie posiłków - mała gastronomia, obsluga gości
Usługi Pogrzebowe Sprzedaż Trumień Roman Barański - 2016-07-27 - Trzebinia (małopolskie)
obsługa administracyjna kancelarii, godz. pracy 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami (sprzedaż kruszywa)
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
• prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem Parku w celach turystycznych, rekreacyjnych, sportowych oraz filmowania i fotografowania • przygotowanie projektów warunków przetargów na udostępnienie Parku dla ruchu turystycznego, kontrola podmiotów obsługujących ruch turystyczny• udział w odbiorze robót budowlanych, usług i dostaw wykonywanych na potrzeby obsługi ruchu turystycznego• prowadzenie analiz sposobu udostępniania Parku oraz wpływu ruchu turystycznego na przedmioty ochrony• współudział w przygotowaniu i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność związaną z udostępnianiem Parku• prowadzenie spraw związanych z tworzeniem infrastruktury turystycznej parku, prowadzenie ewidencji urządzeń turystycznych
Słowiński Park Narodowy - 2016-09-05 - Smołdzino (pomorskie)
Ściśle współpraca z Dyrektorem;fakturowanie, prowadzenie dokumentacji obrotu towarowego;prowadzenie ewidencje produkcji oraz stanów magazynowych i uzgadnia je z magazynierami;sporządza zestawienia i analizy dotyczące obrotu towarowego;księgowanie dokumentacji kasowej;księgowanie list płac,
Noris Chłodnia Jastrowie - 2016-01-21 - Jastrowie (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji biurowej Działu. Obsługa programu komputerowego. Redagowanie i pisani pism do urzędów. Udział w przygotowywaniu i sporządzaniu sprawozdań dot. w/w Działu.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Prace murarskie na terenie Zabrza i okolic.Umowa zlecenie przez okres 3 tygodni, następnie umowa o pracę.
Usługi Murarsko-Dekarskie Krzysztof Taraban - 2018-08-21 - Zabrze (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Zabrze (śląskie)
naleczanie składek wynagrodzeń na podstawie umów zawartych z pracownikami i zleceniobiorcami oraz dodatkowe ewidencje dotyczace czasu pracy, rozlicza zoobowiązania ubezpieczeniowe wobec ZUS oraz podatkowe wobec urzędu skarbowego,sporządza i przekazuje deklaracje nalażnych skaładek. Oblicza kwoty wypłaty pracowników.
Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej - 2018-08-14 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
Referent ds. administracyjnych (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Tychy (śląskie)
prowadzenie ewidencji gospodarki odpadami, rozliczanie stanów magazynowych, wydawanie zaświadczeń potwierdzających odzysk i recykling. Praca w godzinach 8.00-16.00. Okres zatrudnienia: 12 miesięcy
RECYKL Organizacja Odzysku S.A. - 2018-02-05 - Śrem (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe (absolwent); znajomość MS Office, obsługa urządzeń biurowych; znajomość j. angielskiego na poziomie B2; zakres obowiązków: prace adm. biurowe, sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji, przyg. sprawozdań i raportów, obsługa klienta; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gliwice (śląskie)
Odśnieżanie, koszenie poboczy, melioracja rowów.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Bochnia (małopolskie)
Szkolenie BHP, ppoż i stanowiskowe; identyfikacja dokumentów ksiegowych; sporzadzanie ewidencji i zestawień; wypełnianie formularzy urzedowych (ZUS, US); zapoznanie z terminarzem księgowym; obsługa programu ksiegowego-Symfonia FK i KSP.
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Będzin (śląskie)
W zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym gospodarczym:- zgłaszanie potrzeb w zakresie zakupów, remontu sprzętu kwaterunkowego,- prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego w książkach ewidencji mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- kontrola stanu sprzętu kwaterunkowego na pododdziałach,- opracowanie i przesłanie do Infrastruktury Białystok należności w zakresie sprzętu kwaterunkowego,- naliczanie należności sprzętu na czas "P",- określenie rocznych potrzeb remontowych sprzętu kwaterunkowego za komórki organizacyjne pracodawcy i przesłanie ich do Infrastruktury,- zabezpieczenie potrzeb jednostek ćwiczących w sprzęt kwaterunkowy,prowadzenie właściwej gospodarki sprzętem kwaterunkowym i gospodarczym,- przygotowanie i przekazanie z pododdziałów do Infrastruktury zbędnego sprzętu kwaterunkowego i gospodarczego celem przekazania do Agencji Mienia Wojskowego,- wykonywanie sprawozdań rocznych w zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym,- opracowanie potrzeb do planu naprawy i konserwacji sprzętu,- wykonywanie planów i sprawozdań z konserwacji sprzętu kwaterunkowego,- opracowanie wykazu nalezności sprzętu kwaterunkowego,- porównanie ewidencji sprzętu kwaterunkowego z ewidencją główna pracodawcy,- przygotowanie sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego do wybrakowaniaW zakresie gospodarki sprzętem pożarniczym:- zapewnienie konserwacji podręcznego sprzętu gasniczego w oparciu o roczny harmonogram przeglądu sprzętu,- zbieranie informacji dotyczących potrzeb w zakresie remontu i konserwacji sprzętu pożarniczego,- prowadzenie ewidencji sprzętu pożarniczego w książkach mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- opracowanie i przesyłanie do Infrastruktury należności w zakresie sprzętu pożarniczego, - przestrzeganie obowiązujących norm należności wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy obiektów i sprzętu technicznego będącego w użytkowaniu jednostek wojskowych
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-13 - Białystok (podlaskie)
rozliczanie sprzedaży, fakturowanie, sporządzanie sprawozdań statystycznych i celnych, zawieranie i rozliczanie umów z podwykonawcami
STALKON SP. Z O.O. - 2018-07-26 - Police (zachodniopomorskie)
realizacja zadań zgodnie z zatwierdzonymi procedurami dot. Systemu Dozoru Elektronicznego (SDE), -utrzymywanie kontaktu telefonicznego i współpraca z Centralą Monitorowania SDE oraz Podmiotem Dozorującym, -sporządzanie raportów z czynności przeprowadzonych u osób objętych systemem SDE w trakcie wizyt, -wykonywanie u osób objętych SDE czynności polegających na instalacji, kontroli, wymianie i deinstalacji urządzeń monitorujących.
Areszt Śledczy w Olsztynie - 2019-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Realizacja zadań nauczyciela świetlicy oraz nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej dla dzieci szkoły podstawowej.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. M. KONOPNICKIEJ W SZAMOTUŁACH - 2019-02-15 - Szamotuły (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-14 - Krosno (podkarpackie)
Dbanie o ekspozycje towarów, Obsługa klienta, Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, Dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO POLSKA S.A. - 2017-03-03 - Chałupki (śląskie)
tworzenie konstrukcji opakowań, optymalizacja oferowanych oraz produkowanych opakowań, zamawianie niezbędnych narzędzi(wykrojniki, klisze), współpraca z klientem
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
wykonywanie prac na zecerni
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Chorzów (śląskie)
Wykształcenie: średnie; biegła znajomość obsługi komputera i poruszania się w internecie; umiejętność pracy w zespole; dobra organizacja pracy; komunikatywność , samodzielność, odpowiedzialność; znajomość książek dla dzieci- mile widziana; zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów; realizacja zamówień internetowych (kompletowanie zamówień, przygotowanie do wysyłki, wprowadzanie etykiet adresowych); wystawianie dokumentacji księgowej; rozpakowywanie dostaw książek; obsługa zadań związanych z działalnością sklepu internetowego; praca od pn. do pt. w godz 8-16; umowa zlecenie;
DZIECI SĄ WAŻNE Alicja Szwinta-Dyrda - 2018-08-21 - Gliwice (śląskie)
1. Wymagania niezbędne:a) określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,b) wykształcenie wyższe, preferowane: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, zarządzanie środowiskiem lub pokrewne,c) wymagany staż pracy: co najmniej 1 rok stażu pracy, d) dobra znajomość ustaw: Prawo ochrony środowiska, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz Kodeks postępowania administracyjnego.2. Wymagania dodatkowe:a) znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej oraz samorządu terytorialnego,b) łatwość nawiązywania kontaktu z klientem, komunikatywność,c) samodzielność i kultura osobista,d) obsługa komputera oraz podstawowych urządzeń biurowych,e) prawo jazdy kat. B,f) znajomość języka obcego angielskiego lub niemieckiego.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:a) prowadzenie wszelkich spraw należących do kompetencji starosty wynikających z przepisów Prawa ochrony środowiska w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,b) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie na zasadach określonych w przepisach o udostępnianiu informacji o środowisku,c) prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o środowisku w zakresie ochrony środowiska i geologii,d) prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie ochrony środowiska,e) podejmowanie działań wynikających z potrzeby ochrony środowiska,f) przygotowywanie informacji o środowisku w zakresie ochrony środowiska.4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:a) wymiar czasu pracy pełny etat,b) miejsce pracy Racibórz, Plac Stefana Okrzei 4,c) termin rozpoczęcia pracy niezwłocznie po zakończeniu procedury naborud) pierwsza umowa zostanie zawarta na okres 6 m-cy.5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %6. Inne informacje:a) dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).b) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiatraciborski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa.c) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymogami związanymi ze stanowiskiem, określonymi w ogłoszeniu o naborze.
Starostwo Powiatowe w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)