REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Giżycko oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE KOSTRZEWA SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa, odczytywanie i przesyłanie e-mailiWysyłanie korespondencjiPisma do Urzędów i instytucjiObsługa klientaNadzór nad pracownikami
Data publikacji: 2020-11-03
Lokalizacja: Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE KOSTRZEWA SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 1, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca biurowa, odczytywanie i przesyłanie e-mailiWysyłanie korespondencjiPisma do Urzędów i instytucjiObsługa klientaNadzór nad pracownikami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia: 2600 zł brutto + nagroda uznaniowaPraca w godzinach: od 07:00 do 15:00Forma kontaktu z pracodawcą: osobiście z CV ze zdjęciem lub e-mail: biuro (at) kostrzewa.com.pl
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Giżycko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2806
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Giżycko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.11.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: administracja
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane wyższeSpecjalność: administracjaDoświadczenie zawodowe: min. 1 rok na stanowisku pracownika biurowego - wymaganeDobra znajomość komputera, Excel, WordMile widziana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE KOSTRZEWA SPÓŁKA JAWNA
danePracodawcy_nip: 8451635621
danePracodawcy_regon: 790337354
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 1, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy nie przesyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: giżycki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2806
Gmina pracodawcy: Giżycko
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Giżycko
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977692
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: produkcja kotłów grzewczych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.11.2020
Oferta pracy ważna do: 02.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?89144fa7812ef1361b2740b14219bc5b
Podobne oferty pracy
monitorowanie danych uczestników projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego obsługa elektronicznego systemu obsługi wniosków aplikacyjnychobsługa elektornicznego systemu sprawozdawczego projektów unijnychkorespondencja za pomocą poczty elektornicznej z uczestnikami projektów realizowanaych na UKW Staż odbywać się będzie na Bielawach
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zadań w obszarach działalności bieżącej Sekcji operacyjnej S-3; opracowywanie dokumentacji wykonawczej, ewidencyjnej i sprawozdawczej w zakresie Sekcji.
18 PUŁK LOGISTYCZNY W ŁOMŻY - 2020-06-03 - Łomża (podlaskie)
Pracodawca poszukuje kandydatów na stanowisko Młodszego Architekta w związku z planowanym otwarciem przez Klienta - renomowane, międzynarodowe Biuro Projektowe Oddziału w Polsce. Obowiązki:- projektowanie budynków w zakresie architektoniczno-budowlanym w programie REVIT (tworzenie rysunków : zagospoadrowania, rzuty kondygnacji, elewacje, przekroje, szczegóły, etc);- współpraca z innymi projektantami przy tworzeniu dokumentacji;- praca na tworzonych i otrzymywanych rysunkach w programie REVIT (weryfikowanie, aktualizowanie, kompletowanie);- tworzenie dokumentacji projektowej na podstawie szkiców i koncepcji projektowych przygotowywanych przez Architektów za granicą;- stosowanie przyjętych standardów przy realizacji zleceń;- realizowanie projektów na najwyższym poziomie w określonym czasie.Kwalifikacje:- ukończone studia o specjalności Architektura lub Architektoniczno-Budowlana (min. inżynierskie);- znajomość programu REVIT w stopniu podstawowym;- dobra znajomość języka angielskiego;- bardzo dobra znajomość programu AutoCAD;- wysokie poczucie estetyki i kreatywność;- wysoka kultura osobosta i samodyscyplina;- odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków oraz zdolność szybkiego uczenia się;- doświadczenie zawodowe - obligatoryjnie nie jest wymagane.Pracodawca oferuje:- możliwość pracy i rozwoju w renomowanym, międzynarodowym Biurze Projektowym;- pracę w kreatywnym zespole przy bardzo prestiżowych zagranicznych inwestycjach;- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania;- stałe zatrudnienie nastawione na długofalową współpracę;- możliwość odbycia praktyki zawodowej (do uprawnień).Ze względu na planowaną lokalizację nowego biura firma poszukuje kandydatów z terenu ROW (Rybnik, Racibórz, Wodzisław Śląski, Jastrzębie-Zdrój, Żory).
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Racibórz (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Zabrze (śląskie)
1. Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie przejęcia obowiązków recyklingu i odzysku oraz obsługa klientów: - sporządzanie, weryfikacja i kontrolowanie dokumentów związanych z umową klienta; - prowadzenie korespondencji z klientami; - doradztwo w zakresie ochrony środowiska; 2. Sporządzanie raportów i analiz dla przełożonego 3. Śledzenie przepisów z zakresu ochrony środowiska 4. Sporządzanie pism urzędowych do Ministerstwa Środowiska, Urzędów Marszałkowskich, Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska oraz innych organów administracji publicznej 5. Kontakt z ww. urzędami w sprawie interpretacji przepisów prawnych dot. Ochrony Środowiska i niejasności związanych z bieżącą działalnością spółki 6. Sporządzanie wymaganej dokumentacji, tj. sprawozdań okresowych, opracowań, raportów z zakresu ochrony środowiska 7. Tworzenie materiałów prasowych na tematy związane z ochroną środowiska i życiem spółki 8. Przygotowywanie wymaganych przepisami prawa ochrony środowiska pism, wniosków, oraz zgłoszeń do Urzędów 9. Udział w działaniach promocyjnych i marketingowych spółki.
Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna - 2019-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
oferta stażu z przeznaczeniem dla osób do 30 roku życia: przygotowywanie projektów dokumentów formalno-prawnych do realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, kontrola terminowości i prawidłowości wpłacanych kwot z tytułu opłat za śmieci, przygotowywanie postępowań i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami, przygotowywanie kampanii einformacyjnej i edukacyjnej, przyjmowanie interesantó, przestrzeganie zasad zbierania, ewidencjonowania i udostępniania danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kołbiel (mazowieckie)
wydawanie decyzji w sprawie zobowiązań podatkowych, weryfikacja deklaracji podatkowych, archiwizacja dokumentacji podatkowej, wydawanie zaświadczeń o posiadaniu i wielkości gospodarstwa rolnego(godziny pracy 7:30 - 15:30)
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Rokitno (lubelskie)
•Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jaki i sprzedaży bezpośredniej,•Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej, w tym prowadzenie strony Internetowej, kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją, •Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, •Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność z zakresu usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,•Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, w tym m.in. udostępnianie pokoi i innych pomieszczeń Gościom Ośrodka, koordynowanie prac porządkowych w Ośrodku, dbałość o porządek i estetykę pomieszczeń,
Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie - 2020-08-12 - Rewal (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, fakturowanie, sprzedaż rolet okiennych i podobnych
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Puck (pomorskie)
analiza dokumentacji księgowej, kontrola obiegu dokumentów
kontakt przez PUP - 2020-08-26 - Gniezno (wielkopolskie)
zapoznanie się z organizacją pracy, oprogramownaiem, podliczanie arkuszy kosztowych, kart pracy, rozpisywanie kosztów na poszczególne budowy, przyjmowanie zgłoszeń serwisowych, udział przy sporządzaniu dokumentów przetargowych, sporzadzanie wycen dla klientów, rejestrowanie w systemie zamówień wewnętrznych na poszczególne budowy, udział przy rozliczaniu delegacji pracowników działu usług
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie porządku i czystości w wyznaczonych pomieszczeniach zakładu
ALTEGO SP. Z O.O. - 2020-09-08 - Kolbudy (pomorskie)
staż dlka osób do 30 r.z - zadania z zakresu edukacji ekologicznej
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Otwock (mazowieckie)
prace w dziale transportu i logistyki, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2020-11-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Kompletowanie dokumentacji kadrowo- płacowej, naliczanie płac, rozliczanie składek ZUS
SPE Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa KlientaRozkład czasu pracy poniedziałek - piatek 8-20, sobota 9-19, niedziela 10-18
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-30 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa programu księgowego, umiejętność pisania pism, obsługa klienta, praca w zespole.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)
prace dekarsko- blacharskie
Zakład Blacharsko-Dekarsko-Murarski Jerzy Wyczyński - 2016-08-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-01-13 - Chorzów (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wprowadzanie danych do systemów komputerowych,- przyjmowanie deklaracji i informacji podatkowych,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- obsługa interesantów (np. pomoc przy wydawaniu zaświadczeń),- przygotowanie dokumentacji do odbioru nadpłat w kasie zastępczej Urzędu,- kontakt z interesantem zewnętrznym,- archiwizowanie dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych,- inne zlecone prace przez przełożonego w ramach stanowiska.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Zgierz (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, pomieszczeń wspólnych, toalet (godz. pracy: 08:30 - 09:30 )
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa kancelaryjna Urzędu, wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu, kompletowanie dokumentów przy wydawaniu zaświadczeń, prace porządkowe ( spis dokumentów, archiwum, opisywanie teczek)
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Piaseczno (mazowieckie)
Segregacja i sortowanie podrobów, pomoc przy obróbce półtusz
ANTONIO M.S. NIEZABITOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-06-07 - Prandocin-Wysiołek (małopolskie)
przyjmowanie zapotrzebowań na poszczególne artykuły od sprzedawców, przyjmowanie towarów od dostawców w oparciu o faktury, tworzenie dokumentu przyjęcia zewnętrznego PZ, analizawpływających do biura zapotrzebowań pod kątemilościowym, tworzenie zamówień i przekazywanie do dostawców, nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac i komunikacją wewnętrzną pracowników
Toya-Stanmar Sp z o.o. - 2017-02-03 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
-ochrona mienia i osób;-prace porządkowe na terenie sklepu;-dozór bezpieczeństwa
"GANDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-12 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
- przyjmowanie zgłoszeń i rejestrowanie wypadków przy pracy rolniczej,- prowadzenie postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji,- prowadzenie szkoleń dla rolników, sołtysów i dzieci w szkołach,- współpraca w właściwymi instytucjami oraz samorządem rolniczym w zakresie BHP w rolnictwie,- prowadzenie wizytacji w gospodarstwie rolnym,- tworzenie planów działań prewencyjnych,- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i instytucjami przy realizacji zadań,- obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, przyjmowania wniosków wzakresie świadczeń.Szczegóły dot oferty znajdują się na BIP KRUS praca Gdańsk nr 0400-OP.110.28.2018 z dn 06.09.2018r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2018-09-14 - Wejherowo (pomorskie)
Sprzedaż osłon śmietnikowych
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-06-01 - Bytów (pomorskie)
Sprzedawca na dziale hydrauliczno-elektrycznym
PHU TRAK ANNA BUJANOWSKA - 2020-06-01 - Koluszki (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Grochowa (dolnośląskie)