REFERENT DS. ADMINISTRACJI Skoczów oferta pracy Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kancelarii, obsługa interesantów, sporządzanie pism, gromadzenie, przekazywanie informacji, archiwizacja, organizacja narad, współpraca z komórkami organizacyjnymi jednostki
Data publikacji: 2016-12-30
Lokalizacja: Skoczów (śląskie)
Pracodawca: Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mały Rynek 1, 43-430 Skoczów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie kancelarii, obsługa interesantów, sporządzanie pism, gromadzenie, przekazywanie informacji, archiwizacja, organizacja narad, współpraca z komórkami organizacyjnymi jednostki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skoczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skoczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie min. 1 rokw zakresie obsługi sekretariatu, obsługa komputera i urządzeń biurowych, centrali
Nazwa pracodawcy: Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Mały Rynek 1, 43-430 Skoczów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Skoczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skoczów
Ulica pracodawcy: Mały Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.12.2016
Data dodania oferty pracy: 30.12.2016
Oferta pracy ważna do: 15.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozliczenia finansowe, sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasy złotowej, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Duszniki (wielkopolskie)
- udzielanie informacji na temat zasad przyznawania świadczeń wychowawczych oraz rodzinnych,- kompletowanie dokumentów, rozpatrywanie wniosków wydawanie decyzji, przygotowywanie list wypłat świadczeń, sporządzanie sprawozdań z wykonanych prac,- obsługa petenta, praca na programach obowiązujących w dziale
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Długołęce - 2016-09-01 - Długołęka (dolnośląskie)
Obsługa faxu, ksero, pisanie pism, przyjmowanie korespondencji, rozdzielanie poczty na oddziały.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
Rozlicza wypłaty za świadczenia przedszkola na podstawie wyciągów bankowych, sporządza miesięczne przypisy za świadczenia przedszkola, sporządza miesięczne rozliczenia dla MGOPS w Złocieńcu za wydane posiłki dla dzieci zakwalifikowanych przez MGOPS do pomocy, sporządza wezwania do zapłaty dla rodziców dzieci uczęszczających do przedszkola, ewidencjonuje faktury, wystawianie faktur VAT, prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu VAT, sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7 i terminowe przekazywanie do właściwego urzędu skarbowego lub innej instytucji, wykonywanie innych czynności służbowych wynikających z przepisów dotyczących stanowiska pracy.
Przedszkole im.Zajączka Złocieniaszka - 2017-08-10 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
prowadzenie księgowości budżetowej jednostki budżetowej,czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, współpraca z Głównym Księgowym w zakresie opracowywania planu finansowego jednostki obsługiwanej, zmiana planu w toku realizacji budżetu oraz czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań finansowych jednostki,udzielanie bieżącej i rzetelnej informacji dyrektorom obsługiwanych jednostek w zakresie realizacji planów finansowych tych jednostek,prowadzenie ewidencji sprzedaży i nabycia towarów i usług oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji od podatku od towarów i usług (VAT),dokonywanie uzgodnienia sald na koniec każdego miesiąca w obsługiwanej jednostce budżetowej,dokonywanie wydruków z wykonania wydatków jednostek budżetowych,sporządzanie list płac pracowników jednostki budżetowej oraz trzech gminnych instytucji kultury,prowadzenie kart wynagrodzeń,terminowe naliczanie zaliczek na podatek dochodowy zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz terminowe przesyłanie do odpowiedniego Urzędu Skarbowego deklaracji od podatku dochodowego od osób fizycznych pracowników zatrudnionych w jednostkach obsługiwanych,wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a w szczególności:zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego,sporządzanie imiennych raportów miesięcznych,sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i innych wymaganych,sporządzanie zaświadczeń i innych dokumentów na wniosek pracowników zatrudnionych w jednostkach,terminowe przesyłanie do Urzędu Statystycznego wymaganych sprawozdań obsługiwanych jednostek,przyjmowanie, wysyłanie i prowadzenie rejestru korespondencji,wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną,wykonywanie innych czynności i poleceń Dyrektora Zespołu.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Czersk (pomorskie)
Programowanie maszyn CNC
K-J-METALE Czesław Kuś - 2016-03-04 - Żory (śląskie)
- Prace spedytorskie
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Szczaniec (lubuskie)
Nadzór BHP na budowie - praca Redzikowo - budowa Traczy Antyrakietowej oraz Datteln ( Niemcy) - rozbudowa Elektrociepłowni
SAFETY PREVENT - 2016-07-27 - Brzezie (wielkopolskie)
weryfikacja danych na kartach drogowych, prowadzenie analiz, wyliczeń, wskaźników oraz innych danych dotyczących statystyki. wystawianie faktur za usługi przewozowe
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RZESZOWIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- Analizowanie i sprawdzanie dokumentacji księgowej przed wprowadzaniem do systemu księgowego.- Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego.- Kontakt z kleintami pracodawcy w/s wyjaśnień i uzyskiwania informacji dotyczących przekazanych dokuemntów.- Współpraca i pomoc dla nadzorującego księgowego.- Prowadzenie i uzgadnianie rozrachunków.- Prosta sprawozdawczość wewnętrzna i na potrzeby klientów pracodawcy.- Import dokuemntów elektronicznych do systemu księgowego.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-01-27 - Zarzecze (podkarpackie)
Prowadzenie kadr, spraw pracowniczych, ZUS
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO-HANDLOWE "PAL-POL" Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Prabuty (pomorskie)
Montaż zbrojenia prefabrykowanego oraz prefabrykacja takiego zbrojenia.
Karwowski Krzysztof KRZYŚ-BUD - 2016-12-15 - Ligota Mała (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
praca przy produkcji pizzy
Elżbieta Osuch PPHU ELMIR, Pizzeria TORINO, Galeria Ceramiki Artystycznej E.Osuch - 2018-08-17 - Głogów (dolnośląskie)
wstępna weryfikacja deklaracjii dokumentów podatkowych- formalna i rachunkowa kontrola deklaracji i dokumentów- kompletowanie i chronologiczneporzadkowanie dokumentów w aktach podatkowych- analiza i wprowadzanie danych i deklaracji do systemu inform. - archiwizacja- wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie i obsługa kontrahentów zagranicznych, wyjazdy zagraniczne, przygotowywanie ofert cenowych dla klientów, negocjacje z klientami, obsługa reklamacji
PPHU "AEK" ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-01-12 - Wawrów (lubuskie)
Referat Egzekucji Administracyjnej: wstępna archiwizacja dokumntów, prowadzenie tytułów wykonawczych, wprowadzanie danych z tytułów wykonawczych do programu EGAPOLTAX, redagowanie i wysyłka pism do innych instytucji, wykonywanie innych czynności biurowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Żory (śląskie)
kontrola limitów kredytowych , monitorowanie płatności, weryfikacja klientów w wyw. gospodarczych , monitorowanie wpływów na kontach bankowych, pozyskiwanie danych do oceny finansowej.
Bać - Pol S.A. - 2016-08-10 - Świlcza (podkarpackie)
Wymagana komunikatywna znajmość j. niemieckiego. Charakterystyka pracy: praca w biurze producenta okien i drzwi PCV i aluminium, obsługa klienta, fakturowanie, przygotowywanie ofert, zamawianie drobnych towarów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA DUDA M. i L. DUDA SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-09 - Gaszowice (śląskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemów ksiegowych, kadrowych. Sporządzanie listy płac, umów, deklaracji, ZUS, US. Współpraca z klientami.
Kancelaria Księgowo Podatkowa ZAUFANIE Gabryszewska - Konopka Barbara - 2017-07-10 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa ksiegowo-finansowa Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczegolności z Ustawą o rachunkowosci i innymi przepisami finansowymi , ubezpieczeniowymi oraz skarbowymi;Obsługa płacowa Spółki;Sporządzanie analiz finansowo-księgowych, sprawozdań oraz raportów na potrzeby podmiotów zewnętrznych oraz Zarządu. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą e-mail. Do dokumentów należy dołączyć: Podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem, kopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie i wykształcenie, kwestionariusz osobowy ( do pobrania ze stronie internetowej www.ekosystem.wroc.pl) lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111.Oferta znajduje się w sali: E
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace z zakresu księgowości, prace biurowe, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Opoczno (łódzkie)
pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, tworzenie baz danych klientów, umawianie spotkań z klientami, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów, obsługa biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Ołtarzew (mazowieckie)
sporządzanie kosztorysów robót, nadzór nad robotami drogowymi, sporządzanie wnioskówo dofinansowania
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Olkusz (małopolskie)
(dla osób do 30rż) redagowanie pism służbowych, wyszukiwanie zleceń technicznych w internecie, przygotowywanie ofert przetargowych wraz z załączikami do zamówień publicznych, przygotowywanie projketów umów zewnętrznych ze zleceniodawcą i umów wewnętrzynych z wykonawcami, sporzadzanie faktur i prowadzenie ich rejestru, przygotowywanie dokumentów do wstępnego archiwizowania
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
DORĘCZANIE KORESPONDENCJI I PRZEKAZÓW PIENIĘŻNYCH, BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI, REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH DOT. WYBRANYCH USŁUG I TOWARÓW, RZETELNE PROWADZENIE EWIDENCJI KORESPONDENCJI, WSPARCIE PLACÓWKI POCZTOWEJ W INNYCH PRACACH ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ PRZESYŁEK;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE, POZYTYWNA ENERGIA I OTEWARTOŚĆ NA PRACĘ Z LUDŹMI, SUMIENNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, CHĘĆ DO NAUKI (NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA), SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, GOTOWOŚĆ DO PRACY NIEZALEŻNIE OD WARUNKÓW ATMOSFERYCZNYCH; rekrutacja.szczecin (at) szczecin.poczta-polska.pl TYTUŁEM: LISTONOSZ PIESZY/ROWER-LEWOBRZEŻE
POCZTA POLSKA SA - 2016-08-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa firmy pod względem księgowym (przygotowanie, kontrola dokumentów, współpraca z centrum usług księgowych), mile widziane doświadczenie, dobra organizacja pracy.
SANDREW Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
dobra znajomość obsługi komputera, wykształcenie średnie, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, mile widziane doświadczenie w handlu lub usługach
Star-Typ Sport Zakłady Wzajemne Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Tychy (śląskie)
Obsługa sklepu pszczelarskiego, zamawianie towarów u dostawców i sprzedaż, prace biurowo księgowe, przyjmowanie składek od kół terenowych, księgowanie.
Regionalny Związek Pszczelarzy - 2017-08-17 - Płock (mazowieckie)
archiwizacja akt,porządkowanie ,przechowywanie prowadzenie ewidencji akt,zakładanie kart chorobowych uzupełnianie danych pacjenta
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Chrzanów (małopolskie)