REFERENT DS. ADMINISTRACJI Koszalin oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO AGROMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie spraw finansowych związanych z działalnością administracyjną i potrzebami działu, agromarketów i sklepów, prawidłowe wystawianie faktur VAT i ich korekt, składanie sprawozdań do GUS, Urzędów Marszałkowskich i innych, prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska oraz gospodarowania odpadami, obsługa refestru BDO, prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem pracowników w odzież roboczą, oraz spraw związanych z ochroną mienia przedsiębiorstwa

Data publikacji: 2020-10-28

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO AGROMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szczecińska 14-16, 75-135 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw finansowych związanych z działalnością administracyjną i potrzebami działu, agromarketów i sklepów, prawidłowe wystawianie faktur VAT i ich korekt, składanie sprawozdań do GUS, Urzędów Marszałkowskich i innych, prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska oraz gospodarowania odpadami, obsługa refestru BDO, prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem pracowników w odzież roboczą, oraz spraw związanych z ochroną mienia przedsiębiorstwa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2020

Data zakończenia pracy: 15.11.2022

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 10

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO AGROMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 6690500082

danePracodawcy_regon: 330086109

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
75-135 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe inforamcje: praca w godz. 7:30 - 15:30

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

danePracodawcy_kodPowiatu: 3261

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334306

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.10.2020

Data dodania oferty pracy: 28.10.2020

Oferta pracy ważna do: 30.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?20f83549f53b3f230fa773ebf2b18e37

Podobne oferty pracy

REFERENT DS. KSIĘGOWANIA - od 2 100 PLN

wprowadzanie danych do systemupoczątkowo okres próbny, nastepnie um. o pracę
ALEKSANDER CICHORACKI - 2018-09-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DO SPRAW CEN I KOSZTÓW - od 2 000 PLN

Sporządzanie kalkulacji cenowych i sprawozdań statystycznych, prowadzenie korespondencji i rozmów z kontrahentami.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "START" - 2017-07-14 - Przemyśl (podkarpackie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY MIĘSNEJ - od 2 000 PLN

Sprzedawca w branży mięsnej
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

REFERENT (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabrze (śląskie)

REFERENT D/S SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

sprzedaż materialów budowlanych
ORBITAL Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)

REFERENT KANCELARIA OGÓLNA URZĘDU MIASTA GDYNI (PROGRAM REGIONALNY) - 1 017,4 PLN

-rejestracja i skanowanie korespondencji oraz wysyłanie przesyłek (praca przy komputerze),-segregacja i rozdział dokumentów (w tym listów, przesyłek, pism, potwierdzeń odbioru, gazet, itp),-obsługa klienta, w tym udzielanie informacji i przyjmowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Gdynia (pomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI OŚWIATY - do 1 850 PLN

Prace zwiazane z rachunkowością dochodów i wydatków FŚS, wydatków strukturalnych, środków trwałych w jednostkach organizacyjnych należących do MiG Drobin.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Drobin (mazowieckie)

RECEPCJONISTA - od 1 300 PLN

Obsługa gości hotelowych, korespondecja z gościmi, obsługa programów hotelowych i portali turystycznych, wystawianie dokumentów księgowych, rozliczanie rezerwacji.
kontakt przez PUP - 2019-12-16 - Kraków (małopolskie)

PIEKARZ - od 12,94 EUR

Piekarz chleba w piekarni. Wypiekanie chleba na podstawie przepisów w języku angielskim. Prezentacja pieczywa w sklepie
Bakkerij De Sutter - 2017-07-21 - Belgia (Belgia)

REFERENT - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wągrowiec (wielkopolskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta, obsługa wniosków o wydanie zaświadczeń o niezaleganiu, przygotowanie odpowiedzi na wystąpienia płatników składek, uprawnionych podmiotów oraz komórek wewnętrznych odnośnie stanu rozliczenia konta, weryfikowanie dokumentacji zgloszeniowej i rozliczeniowej składanej przez płatnika, weryfikowanie wpłat dokonanych przez płatnika, praca w aplikacji KSI oraz AIS
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Bochnia (małopolskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 1 850 PLN

zlecone prace biurowe, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Płaza (małopolskie)

REFERENT - 1 033,7 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Wołomin (mazowieckie)

KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

ZGODNIE Z PROGRAMEM STAZU
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

POMOCNIK ELEKTRYKA - od 2 200 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)

SEKRETARZ SĄDOWY - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Bytów (pomorskie)

REFERENT DS.ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 2 000 PLN

wprowadzanie dokumentów magazynowych do systemu,monitorowanie należności,kontakt tel.z klientem
Oiler Sp.z o.o - 2017-04-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - od 14,7 PLN

pakowanie warzyw
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Glewiec (małopolskie)

REFERENT DS. ROZLICZEŃ - 1 850 - 2 000 PLN

Prowadzenie biura działu sprzętu i transportu, rozliczanie czasu pracy prcowników w tym kierowców, zgłaszanie szkód komunikacyjnych, rozliczanie świadczeń między wydziałami, sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska oraz sprawozdań GUS
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2016-05-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie średnie; obsługa komuptera, prace biurowe; zakres obowiązków: prace adm. biurowe, sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji, przyg. raportów, obsługa klienta; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Gliwice (śląskie)

ELEKTRYK-AUTOMATYK - 3 500 - 4 000 PLN

bieżące naprawy, remonty oraz przeglądy maszyn i urządzeń; bieżące usuwanie awarii maszyn w celu utrzymania ciągłości; montaż i naprawa instalacji elektrycznych; naprawa i modernizacja urządzeń elektrycznych; kontrola stanu technicznego oraz udoskonalanie maszyn i urządzeń w celu poprawy ich pracy oraz wydajności.
CERAMIKA PARADYŻ SP. Z O.O. - 2020-10-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

DEKARZ - od 4 200 PLN

-Praca na wysokościach, prace dekarskie, budowlane,-Kontakt telefoniczny 506 022 602,-Praca na terenie powiatu tczewskiego, malborskiego i gdańskiego.-Wynagrodzenie 3.000 zł netto.
"MUELLER" TOMASZ MUELLER - 2019-02-14 - Tczew (pomorskie)

REFERENT DS. PODZIAŁÓW NIERUCHOMOŚCI I UTRZYMANIA GMINNEGO ZASOBU NIERUCHOMOŚCIAMI W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 100 PLN

I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:wykształcenie średnie o profilu geodezyjnym i 2 letni staż pracy, wykształcenie wyższeb) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 3 lata stażu pracy b) podstawowa wiedza specjalistyczna z zakresu geodezji i kartografii: topografia mapy zasadniczej, umiejętność określenia położenia znaków topograficznych w terenie i oceny ich zgodności z rysunkiem mapy, umiejętność czytania zapisów elektronicznej księgi wieczystej i opisywania wniosków składanych do ksiąg wieczystych w sprawie dokonywania zmian, znajomość terenu miasta Racibórz.c) znajomość: Kodeksu Postępowania Administracyjnego; ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dział III Rozdział 1 i 2); Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości; ustawy o samorządzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 70 %2) praca w terenie 30 %3) pełny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerzeIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu listopadzie 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem geodezyjnych podziałów nieruchomości,2) opiniowanie wniosków dotyczących decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu pod kątem zasad gospodarowania nieruchomościami, spraw własnościowych,3) utrzymanie nieruchomości stanowiących "gminny zasób nieruchomości" w zakresie drobnych wyburzeń oraz wycinki drzew - z zastosowaniem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,4) nadzór nad nasadzeniami zastępczymi.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-12-19 - Racibórz (śląskie)

RECEPCJONISTA - od 2 000 PLN

Przyjmowanie rezerwacji, rozliczanie klientów hotelowych, meldowanie
Firma Handlowa Henryk Ślęczka - 2017-08-10 - Wieliczka (małopolskie)

REFERENT DS. ADMINISTARCYJNO-STATUTOWYCH - od 1 852 PLN

współpraca z kołami Przyjaciół Dzieci, prowadzenie dokumentacji Oddzialów Powiatowych i Koł Przyjaciół Dzieci
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Legnica (dolnośląskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

Obsługa baz danych (wprowadzanie i aktualizacja), pomoc w zakresie obsługi administracyjnej oraz organizacyjnej jednostki, tworzenie zestawienia raportów i umiejętność korzystania z nich, aktualizacja strony internetowej jednostki, przeprowadzanie badań ankietowych wśród studentów i pracodawców, obsługa kancelaryjna.Praca w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości PWSZ w Elblągu Godziny pracy: 7-15
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)