REFERENT DS. ADMINISTRACJI Augustów oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe TOREL sp.z.o.o Augustów
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem
Data publikacji: 2018-07-30
Lokalizacja: Augustów (podlaskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe TOREL sp.z.o.o Augustów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wypusty 72, 16-300 Augustów, powiat: augustowski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Augustów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: augustowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Augustów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.08.2018
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe TOREL sp.z.o.o Augustów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie
Adres pracodawcy:
Wypusty 72, 16-300 Augustów, powiat: augustowski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: augustowski
Gmina pracodawcy: Augustów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Augustów
Ulica pracodawcy: Wypusty
Numer budynku pracodawcy: 72
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 30.07.2018
Oferta pracy ważna do: 29.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa administracyjna dziekanatu, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów, list, dziennika korespondencji, koordynowanie spraw poprzez jej realizację na platformie internetowej, obsługa studentów, przyjmowanie dokumentów,
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Słupsk (pomorskie)
Realizacja planu produkcyjnego poprzez obsługę maszyn i wykonywanie prac zgodnie z instrukcją sanowiskową (młoty kucia matrycowego). Czyszczenie i konserwowanie obsługiwanych maszyn, urządzeń i przyrządów. Prowadzenie bieżącej kontroli jakości produktu. Praca w warunkach podwyższonej temperatury.
AESCULAP CHIFA Spółka z o.o. - 2018-04-12 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Rozliczenia księgowe.
Biuro Podatkowo-Rachunkowe "Plus-Minus" Jan Głaz i Wspólnicy spółka komandytowa - 2017-11-10 - Stryszawa (małopolskie)
chęci do pracy
EKO TECHNOLOGIE Błażej Maciejewski - 2016-09-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- prowadzenie dokumentacji finansowej- archiwizowanie dokumentacji- czynności administracyjno - biurowe- redagowanie korespondencji
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Namysłów (opolskie)
obsługa baru, klienta
ŁUKASZ SUROSZ - FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ŁUKASZ" - 2017-09-19 - Ruda Śląska (śląskie)
wykształcenie zawodowe doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskumontaż instalacji hydraulicznej zewnętrznej 1 zmianawynagrodzenie: od 3200 do 3800 zł brutto (w zależności od umiejętności)
EKO - SYSTEMY KOŁODZIEJ SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie kontrahentów, kierowców, telemarketing
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Libiąż (małopolskie)
wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentacji kadrowych, proste prace ksiegowe, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa wózka elektrycznego podnośnikowego, dowóz wyrobu gotowego do poszczególnych linii pakowania
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Obsługa postępowań regulowanych ustawą: Prawo zamówień publicznych, przygotowywanie wewnętrznej dokumentacji opartej na przepisach prawa.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli BODZIO Sp.j. - 2016-07-07 - Legionowo (mazowieckie)
wykształcenie średnie zawodowe, biegła znajomość języka angielskiego, dyspozycyjność
Gembiak - Mikstacki Spółka jawna - 2017-08-28 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tychy (śląskie)
prace magazynowe, pakowanie materiałów komercyjnych, kompletacja towaru zgodnie z zamówieniami
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-05-18 - Swarzędz (wielkopolskie)
Obsługa spraw księgowo- płacowych.
Szkoła Podstawowa nr 4 im. J. Korczaka - 2018-04-23 - Sulejówek (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowej - nawiązywanie oraz rozwiązywanie stosunku pracy. Prowadzeie akt osobowych, ewidencja oraz rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie faktur do rejestracji, dekretowanie oraz księgowanie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Dźwirzynie.
PHU WSP OPOLE Sp. z o. o. - 2017-03-24 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
zapoznanie się z ogólnymi zasadami dot. działalności jednostki, przepisami BHP i PPOŻ, zapoznanie się z przepisami o tajemnicy służbowej i ochronie danych osobowych, obsługiwanie urządzeń techniki biurowej, takich jak: telefony, faksy, kserokopiarki, komputery, przyjmowanie korespondencji: zapisywanie korespondencji w dzienniku, rozdzielanie jej na poszczególne sekcje i pojedyncze osoby, wysyłanie korespondencji: zapisywanie korespondencji w dzienniku, prowadzenie książek pocztowych, pomoc przy archiwizacji dokumentów, pomoc w obsłudze beneficjentów, porządkowanie dokumentów w ramach poszczególnych teczek aktowych, praca w systemie komputerowym.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Tarnów (małopolskie)
kompleksowa obsługa świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych 500 +
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBONIU - 2017-06-01 - Luboń (wielkopolskie)
zgodny ze st.
Szkoła Podstawowa Nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia Milicz - 2018-07-25 - Milicz (dolnośląskie)
obsługa klienta, otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych, przyjmowanie i przetwarzanie przelewów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wieliczka (małopolskie)
Naprawy mechaniczne samochodów osobowych (klocki, rozrządy, wymiana oleju itd.). Kontakt osobisty w godz. 8.00-18.00.
Auto Bayer Wiesław Łagodziński - 2016-11-18 - Strzała (mazowieckie)
- prowadz. akt osobowych,kartoteki absencyjnej,ewidencja czasu pracy,- naliczanie wynagrodzeń praocwników,- rozliczanie zasiłków chorobowych,opiekuńczych i macierzyńskich,-obsługa programu PŁATNIK,- OBSŁ. PROGRAMU KADROWO-PŁACOWEGO, -prowadz. rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na rodzaje.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
Wydawanie na prośbę klientów zaświadczeń o przyznanych śiwadczeniach z pomocy społecznej, prowadzenie rejestrów osób korzystających z pomocy społecznej.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Płock (mazowieckie)
przygotowywanie i przedstawienie ofert handlowych klientom. Sprzedaz produktów.Wysyłanie korespondenji mailowej
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Mysłowice (śląskie)
Roboty publiczne: Obsługa świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kołbiel (mazowieckie)
doradztwo i obsługa klienta
BARBARA TRAVEL Biuro Turystyczne s.c. B. Wójtowicz, K. Wójtowicz-Udziela - 2017-12-14 - Tarnów (małopolskie)
Przyjmowanie od klienta zamówień na wykonanie stolarki okiennej, sporządzanie ofert dla klienta,przekształcanie oferty w zamówienie. Kontakt z klientem w trakcie realizacji zamówienia
PPHU OKNOHIT SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ ACHTELIK ADAM ACHTELIK - 2017-01-03 - Chełm Śląski (śląskie)
- Sporządzanie dokumentów, projektów prostych pism procesowych. Obsługa sekretariatu. Uzyskiwanie informacji z sądów, prokuratur, urzędów, banków itd.- Wynagrodzenie: 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony min. 1 roku. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Preferowana osoba studiująca prawo. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie jest bezwzględnie wymagane. Obsługa pakietu MS Office i urządzeń biurowych. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-253-96-88, 605-591-159) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Józefa Lompy 18 m. 2, 40-038 Katowice) lub e-mail: kancelaria_iustitia (at) poczta.onet.pl
KANCELARIA ADWOKATÓW I RADCÓW PRAWNYCH "IUSTITIA" S.C. JERZY ZALESKI, TOMASZ RAK - 2016-12-22 - Katowice (śląskie)
układanie chronologiczne zwrotnych potwierdzeń odbioru decyzji oraz awizowanych decyji podatkowychpotwierdzanie w aplikacji informatycznej daty odbioru decyzji podatkowejprace pomocnicze w referacie podatków
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)