REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kwidzyn oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 193 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert przetargowych w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych, tworzenie bazy klientów
Data publikacji: 2019-10-24
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STASZICA 22, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie ofert przetargowych w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych, tworzenie bazy klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 193 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 193 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie kierunek bez znaczenia, mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziane prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi programów Microsoft Office, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
STASZICA 22, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzyński
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn
Adres strony pracodawcy: http://www.bmskwidzyn.pl
Ulica pracodawcy: STASZICA
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy:
Firma specjalizuje się w sprzedaży sprzętu RTV-AGD, mebli, oświetlenia, komputerów.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 24.10.2019
Oferta pracy ważna do: 22.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f7a1f80c70af18dec2b300fe4d3e409
Podobne oferty pracy
Wydawanie orzeczeń o niepełnosprawności, legitymacji oraz kart parkingowych.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie - 2018-05-18 - Bytów (pomorskie)
1. Planowanie imprez sportowych na terenie gminy, potrzeb materialnych i kadrowych dla zabezpieczenia ich przebiegu. 2. Koordynowanie rozgrywek sportowych, rekreacyjnych i sportowo rekreacyjnych, międzyszkolnych oraz udziału drużyn ze szkół gminnych w powiecie i na wyższych etapach.3. Nadzór nad obiektami sportowymi, w tym w szkołach w zakresie:a) stanu budynków,b) stanu wyposażenia,c) potrzeb remontowych i modernizacyjnych.4. Zaopatrzenie obiektów sportowych w urządzenia i pomoce.5. Koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z wynajmem obiektów sportowych.6. Dokumentowanie imprez sportowych na terenie gminy i poza nią oraz przekazywanie do publikacji mediom. 7. Analizowanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z zewnątrz na sport w gminie oraz zajęcia sportowe w szkołach, imprezy, rozwój bazy, wyposażenie oraz pisanie wniosków na ich uzyskanie.8. Współpraca z uczniowskimi klubami sportowymi.9. Współpraca z klubami sportowymi działającymi w gminie.10. Współpraca ze Szkolnym Związkiem Sportowym.11. Realizowanie programu Powszechna Nauka Pływania dla uczniów szkół z Gminy, nadzór ikoordynowanie programu w szkołach.12. Współpraca z organizacjami pozarządowymi o charakterze sportowym poprzez:a) udział w opracowywaniu corocznie Programu Współpracy Gminy Kobylnica zorganizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,b) prowadzenie ewidencji dokumentacji organizacyjnoregulaminowej organizacji pozarządowych wspierających działalność Gminy w zakresie sportu,c)organizacja konkursów na przyznanie dotacji dla organizacji, o których mowa wpunkcie b,d) udzielanie pomocy dla organizacji w przygotowaniu dokumentacji konkursowej,e) kontrola merytoryczna realizacji zadań i wydatków,f) informowanie o zadaniach publicznych, które będą realizowane w danym roku oraz oogłaszanych konkursach ofert na projekty realizacji tych zadań,g) przeprowadzanie konkursu ofert i udział w pracach Komisji,h) rozliczanie sprawozdań z realizacji zadań publicznych pod względem merytorycznym,i) prowadzenie elektronicznej bazy danych organizacji pozarządowych (mapa aktywności, statuty, regulaminy)j) organizowanie spotkań dotyczących współpracy organów Gminy, CUW z organizacjami ocena i wnioski wypływające ze współpracy,13. Opracowanie projektów zarządzeń Dyrektora CUW, Wójta Gminy i Uchwał Rady Gminy zzakresu wykonywanych zadań.14 Przygotowywanie informacji, analiz, sprawozdań dla Dyrektora z zakresu prowadzonych spraw.15 Monitorowanie zmian w przepisach obowiązujących na stanowisku pracy, analizowanie, składanie przełożonym informacji o zmianach do wdrożenia.Umowa od 01.05.2018 r. do 30.10.2018 r. z możliwością przedłużenia. Godziny pracy 7.30- 15.30
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2018-03-14 - Kobylnica (pomorskie)
Nauczanie języka arabskiego, nagrywanie materiałów dydaktycznych, wymiar czasu pracy 16h/tydzień, wynagrodzenie 54,70 brutto/h
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie prac stolarskich
CAPS S.A. - 2016-04-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- selekcja i sortowanie gotowych komponentów, - praca z instrukcją stanowiskową, - wzrokowa kontrola jakości, - znajomośćtechnik pomiarowych będzie dodatkowym atutem
SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Częstochowa (śląskie)
Naliczanie opłat za użytkowanie lokali w SM, powiadamianie członków oraz prowadzenie wszelkich rozliczeń z tego tytułu (w tym rozliczanie zużycia wody, ciepła, śmieci) - obsługa programu komputerowego, uzgadnianie sald z członkami, rozliczenia, korespondencje, windykacja we współpracy z radą pr., bieżąca obsługa członków. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Piła (wielkopolskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM I ZASADAMI FUNKCJONOWANIA ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM PRACY ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁU W OPOLU, SZKOLENIE W ZAKRESIE BHP I PPOŻ., ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z ORGANIZACJĄ I ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA W SAMODZIELNYM REFERACIE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI, ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, PRZEPISAMI Z ZAKRESU UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO, PRZYJMOWANIE, REJESTRACJA I PODZIAŁ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DO WYSYŁKI BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO ARCHIWIZACJI, ZASADY PRZECHOWYWANIA AKT, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH WPROWADZENIA DANYCH DO SYSTEMU KSI W ZAKRESIE UBEZPIECZONYCH OBJĘTYCH DZIAŁANIEM INSPEKTORATU
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie sekretariatu, prowadzenie rejestru pism, prowadzenie rejestrufaktur, sporządzanie not księgowyc, współpraca z działami, dostarczanie korespondencji.
Powiatowy Zespół Obsługi Finansowej Oświaty - 2017-01-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Lipsko (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Lębork (pomorskie)
Realizacja zadań procesu diagnostyczno-leczniczego.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Chojnice (pomorskie)
Prace naprawczo- konserwacyjne, drobne remontowe na obiektach mieszkalnych w Gdyni i Rumi.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-09 - Gdynia (pomorskie)
oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 rokużycia pozostające bez pracy w powiecie otwockim: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych.
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Otwock (mazowieckie)
wprowadzeanie do syetemu dokumentów kadrowo-księgowych
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Lubin (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu - Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek.
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Gdańsk (pomorskie)
księgowanie wyciągów bankowych wspólnot mieszkaniowych oraz zasobu komunalnego gminy wieluń, analiza rozliczeń kosztów i naliczeń wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie bilansu, rachunku wyników wsp. mieszk., uzgadnianie salt na kontach rozrachunkowych na koniec okresu sprawozdawczego.
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2019-02-11 - Wieluń (łódzkie)
prowadzenie gospodarki magazynowej i dokumentacji magazynu, nadzór nad pracą obsługi, prowadzenie rekrutacji na usługi świadczone przez DWD (dokumentacja związana z rezerwacjami)
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Praca na stanowisku referenta w dziale gospodarczym:- ewidencja i dokumentowanie gospodarki materiałowej i wyposażenia w szkole,- wystawianie dowodów OT, LT, itp- uzgadnianie stanów inwentarzowych,-współpraca z Komisją Inwentaryzacyjną,-zastępstwa chorobowe i urlopy innych pracowników.
Zespół Szkół Nr 1 im. prof. W. Rotkiewicza Dzierżoniów - 2018-04-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie faktur za noclegi. Sprawdzanie rozliczeń PWS.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2019-05-30 - Świętoszów (dolnośląskie)
Proste rutynowe prace związane z różnymi etapami budowy, obsługa zagęszczarki i przecinarki, pielęgnowanie terenów zieleni.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Tarnów (małopolskie)
Realizowanie czynności kancelaryjno - biurowych, prowadzenie sekretariatu, archiwum, realizacja zadań finansowo - księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Resko (zachodniopomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Radzanów (mazowieckie)
prace porządkowe, magazynowe, obsługa komputera
SKLEPY MEDYCZNE CHIR-MED SPÓŁKA JAWNA HENRYK ZAJĄCZKOWSKI JANUSZ SĘDZIKOWSKI - 2019-01-24 - Malbork (pomorskie)
gromadzenie i przechowywanie dokumentacji przebiegunauczania i innej dokumentacji szkolnej,prowadzenie zasobów kancelaryjnych zgodnie z instrukcją i jednolitym rzeczowym wykazem akt,załatwianie bieżących spraw uczniowskich,organizowanie przepływu informacji i dokumentacji w szkole,przyjmowanie interesantów,prowadzenie korespondencji tradycyjnej i elektonicznej,sporządzanie sprawodań w zakresie sprwa uczniowskich
Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie - 2018-02-14 - Bielawa (dolnośląskie)
Prowadzenie sekretariatu w szkole, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących , obsługa korespondencji, prowadzenie list obecności i ewidencji czasu pracy pracowników administracji i obsługi, prowadzenie dokumentacji uczniów, prowadzenie wykazu uczniów objętych obowiązkiem szkolnym, wystawianie legitymacji uczniom i pracownikom, wykonywanie odpisów dokumentacji szkolnej, wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń, prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły, przygotowywanie danych do projektu organizacyjnego szkoły, sprawozdań GUS, SIO, wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora szkoły.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTROWICACH - 2017-02-24 - Ostrowice (zachodniopomorskie)
Obsługa maszyn i urządzeń na hali produkcji okien PCV.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE "OKNOPLUS" SP. Z O.O. - 2016-02-02 - Libertów (małopolskie)
diagnozowanie i usuwanie usterek obrabiarek konwencjonalnych i CNC, wykonywanie przeglądów okresowych maszyn
"Bison Chucks" S.A. w restrukturyzacji - 2018-06-01 - Białystok (podlaskie)