REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY Chojnice oferta pracy Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż towarów
Data publikacji: 2017-05-08
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sprzedaż towarów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2300 + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagane doświadczenie zawodowe2017.KR
Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobisty z CV od pon-pt w godz. 8.00-8.30
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: produkcja materiałow budowlanych, budownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.05.2017
Oferta pracy ważna do: 07.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie obiegu korespondecji (obsługa i rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej). Obsługa sekretariatu. Organizacja kwater dla pracowników (wyszukiwanie kwater, przygotowanie umów, opisywanie dokumentów kosztowych itp.). Pomoc pozostałym pracownikom Działu.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na czas określony do końca 2017 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-23 - Katowice (śląskie)
obsługa programów Word, Excel, pomoc w księgowości, rozliczanie projektów unijnych, sprawdzanie pod względem formalno- rachunkowym dowodów księgowych, sporządzanie zleceń platności, pomoc w sporządzaniu rozliczeń dof. projektów i programów realizowanych przez PWK OHP
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2017-04-27 - Białystok (podlaskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Radzanów (mazowieckie)
pomoc przy wpisywaniu dokumentów księgowych
Abak S.A - 2016-10-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
dekretacja dokumnetów, archiwizacja dokumentów, pomoc w bieżącej pracy biura
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Mikołów (śląskie)
księgowanie w systemach bankowych, sporządzanie sprawozdawczości
Kopalnia Gipsu i Anhydrytu " Nowy Ląd" Sp. z o.o. Niwnice - 2016-06-20 - Niwnice (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW BIURA, ODBIERANIE ZLECEŃ TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH NA USŁUGI WYWOZU ODPADÓW, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE POCZTY, PROWADZENIE MAŁEJ KSIĘGOWOŚCI, PRZYJMOWANIE GOTÓWKI OD KLIENTÓW ZA WYKONANE USŁUGI, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ KSIĘGOWYCHPRACA W GODZINACH 07:00-17:00PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2017-05-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wyknowanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
przygotowywanie realizacji inwestycji, przygotowywanie zapytań ofertowych, sporządzanie umów na prace remontowe, budowlane, opracowywanie SIWZ
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)
PRACA PRZY WYBURZENIACH
TARTAK BLACHOWNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Jaworzno (śląskie)
Prowadzenie kursów językowych na różnych poziomach zaawansowania.
Centrum Językowe - Patrycja Pierańska-Ogiegło - 2016-10-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zlecanie przeprowadzania przeglądów i serwisów sprzętu i urządzeń medycznych, prowadzenie ewidencji, zgłaszanie awarii, rozliczanie kosztów serwisów, analiza ofert zakupowych. Praca w Bystrej, w godz. 7.00-14.35.
CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII W BYSTREJ - 2015-11-06 - Bystra (śląskie)
Weryfikacja dokumentów oraz zatrudnienie pracowników;Ewidencjonowanie absencji w systemie płacowym;Wsparcie pracy kadrowych w realizacji ich zadań; Odbiór oraz obieg korespondencji przychodzącej;Rejestracja w systemie kadrowym dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników; Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu;
Work Service - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
- OSOBY ZAINTERESOWANE OFERTĄ PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZENIA NA STRONIE: http://www.bonifratrzy.katowice.pl/ (Zakładka Kariera / Praca)- OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY: Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o., 40-211 Katowice ul. Ks. L. Markiefki 87, ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy: Referent / Młodsza księgowa / Księgowa w Dziale Finansowo - Księgowym. Wymiar etatu pełny.- Główne obowiązki: Ewidencjonowanie dokumentów księgowych, Prowadzenie rozrachunków.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mogą aplikowac również osoby niepełnosprawne. Wymagania koniecznie: znajomość zasad ewidencji dokumentów. Umiejętność obsługi komputera (w tym Word, Excel, Internet). Wymagania dodatkowe: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Katowice (śląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zastępców Prezydenta funkcjonującego w ramach Biura Obsługi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobiście bądź telefonicznie osobom kontaktującym się z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotkań organizowanych przez Zastępców Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Biura Obsługi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokumentów finansowo-księgowych na potrzeby Biura.6) Obsługa interesantów, w tym przyjmowanych przez Zastępców Prezydenta w dniu przyjęć stron.7) Dbałość o zaopatrzenie Biura w materiały i druki niezbędne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazdów służbowych Zastępców Prezydenta.Druki zawierające oświadczenia o których mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy ogólnej z zakresu aktów prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmowę kwalifikacyjną ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi Sekretariatu Prezydenta i Zastępców Prezydenta w Biurze Obsługi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
pomoc w archiwizowaniudokumentówuzupełnianie rejestrów i ewidencjiobsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie ofert zakupowych według zleceń dyrektora, kontakt z usługodawcami i kontrola nad przebiegiem prac.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kampinosie - 2017-12-07 - Kampinos (mazowieckie)
Wysyłanie, odbieranie korespondencji, drukowanie, pisanie pism.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Siedlce (mazowieckie)
SERWIS URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH (WAGI)
P.P.H.U. "MEGA-WAG" R. Lewicki Spółka Jawna - 2018-01-24 - Wręczyca Mała (śląskie)
realizacja spotkań umawianych przez dział call center
PROGRESS ACTIVE Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Rzeszów (podkarpackie)
PRACE ZWIĄZANE Z PRZYJMOWANIEM I WYDAWANIEM TOWARU Z MAGAZYNU.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Łomianki (mazowieckie)
dział integracji społecznej
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Śrem (wielkopolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Obsługa transportu w ruchu krajowym, przyjmowanie i ewidencjonowanie zleceń transportowych.
ZASADA TRANS - SPEDITION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-23 - Szarbków (świętokrzyskie)
rejestracja pracowników w ZUS, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, wystawianie zaświadczeń, kontrola badań lekarskich, BHP, sporządzanie deklaracji PFRON, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
kierowanie samochodem ciężarowym w transporcie międzynarodowym na wschód
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Żdżary (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji: kompletowanie materiałów na sesje
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Postomino (zachodniopomorskie)
Kierowanie zespołem pracowników w zakresie organizacji pracy, planowanie i realizacja celów produkcyjnych, kontrola wykonania planów produkcyjnych, kontrola zużycia surowców i wprowadzanie działań zapobiegających powstawaniu strat. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (Wapienica).
FIRMA ART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-19 - Bielsko-Biała (śląskie)