REFERENT DO SPRAW OFERTOWANIA I ROZLICZEŃ Rozdroże oferta pracy Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW OFERTOWANIA I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczenie finansowe budowy oraz podwykonawców; sporządzanie umów/zleceń; prowadzenie korespondencji; sporządzenie dokumentacji budowy m.in. pism, wystąpień, protokołów, operatu kolaudacyjnego; kontakt z Inżynierem Kontraktu i Zamawiającym; przygotowywanie ofert przetargowych.Po okresie próbnym możliwość stałego zatrudnienia.
Data publikacji: 2021-05-04
Lokalizacja: Rozdroże (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:13-100 Rozdroże 5B, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczenie finansowe budowy oraz podwykonawców; sporządzanie umów/zleceń; prowadzenie korespondencji; sporządzenie dokumentacji budowy m.in. pism, wystąpień, protokołów, operatu kolaudacyjnego; kontakt z Inżynierem Kontraktu i Zamawiającym; przygotowywanie ofert przetargowych.Po okresie próbnym możliwość stałego zatrudnienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW OFERTOWANIA I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rozdroże
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nidzicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2811
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nidzica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8220010022
danePracodawcy_regon: 710251913
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
Adres pracodawcy:
Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: miński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1412
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0975687
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.05.2021
Data dodania oferty pracy: 29.04.2021
Oferta pracy ważna do: 28.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7c5e043815d60de51555748b22a6bff8
Podobne oferty pracy
zgodny
Firma Usługowa ENERGY PROJECT Rafał Szeliga - 2018-07-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad budową
PPH i UT Róża Wiatrów Ryszard Król - 2020-10-15 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
jw.
Chrześcijańska Spółdzielnia Socjalna " Nasz Domek" - 2016-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
załadunek i rozładunek towarów, praca związana z gospodarką odpadami
DOBRA ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-30 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Przewóz towarów na terenie Europy (głownie Wielka Brytania)
TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY TOMASZ BALCER - 2018-05-10 - Suwałki (podlaskie)
prowadzenie korespondencji z kontrahentami, przygotowanie ofert handlowych, obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Sieniawka (dolnośląskie)
prace ogrodnicze
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Władysławowo (pomorskie)
Wykonywanie usług fryzjerskich. Kontakt tel. 880 150 700
Alter Ego Studio Fryzjerskie Adrian Zowczak, Os. Na Stoku 89/21, Kielce - 2017-05-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania Wydziału Technicznego i Logistyki oraz ciągła poprawa i optymalizacje procesów;Planowanie pracy oraz doskonalenie organizacji, metod i form pracy nadzorowanego wydziału;Konsultowanie, nadzorowanie i koordynowanie działań operacyjnych wszystkich podległych pracowników, w tym przydzielanie pracownikom bieżących zadań, monitorowanie terminów i jakości wykonania;Bieżące współpracowanie z kierownictwem i innymi komórkami organizacyjnymi firmy;Gospodarowanie środkami zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym dla wydziału;Przygotowywanie projektów aktów prawnych;Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej;Organizowanie właściwego obiegu dokumentów w wydziale oraz sprawowanie nadzoru nad archiwizacją dokumentacji wydziałowej;
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Łódź (łódzkie)
-prace budowlane (przy dociepleniach i prace wykończeniowe na wysokości); praca na terenie woj. łódzkiego, pracodawca zapewnia dowóz pracownikom;
DOMINIK CZASZKA "CZASZ-BUD" - 2020-09-09 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Obsługa klienta. Przyjmowanie płatności gotówkowych oraz kartą. Gotowanie żywności, w tym przygotowywanie KEBABA. Utrzymywanie porządku w miejscu pracy.- Znajomość języka angielskiego jest wymagana do porozumiewania się z Pracodawcą.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 11:00-1:00 + soboty, niedziele, święta. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana podstawowa wiedza o gotowaniu. Wymagana znajomośc języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie potraw.
kontakt przez PUP - 2021-05-26 - Snochowice (świętokrzyskie)
Analiza techniczno-finansowa dokumentacji, ustalanie i nadzór nad harmonogramami projektów, nadzór i kontrola nad budżetami projektów, koordynacja działań działów zaangażowanych w realizację projektów
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-03 - Bierawa (opolskie)
PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE SUROWCÓW NA PRODUKCJĘPRACE PORZADKOWE NA MAGAZYNIE
Asprod Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Kliniska Wielkie (zachodniopomorskie)
Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Krzęcin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na maszynach stolarskich.
GOMAR - 2016-10-03 - Pawlikowice (małopolskie)
praca w markecie Lidl w Lubinie
LIDL sp. z o.o. sp. k. - 2017-05-22 - Lubin (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Nowy Lubiel (mazowieckie)
1)analiza dokumentów z obszaru prawa objętego kompetencjami Departamentu Prawa Unii Europejskiej, orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej,2)pomoc w przygotowywaniu stanowisk Polski w sprawach przed TS UE, w tym analiza stanowisk instytucji UE oraz uwag zgłoszonych przez państwa członkowskie,3)pomoc w przygotowywaniu opinii i opracowań prawnych dotyczących zgodności projektów krajowych aktów normatywnych z prawem UE,4)obsługa baz danych prowadzonych przez Departament.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
ustalanie i usuwanie usterek, mycie oraz czyszczenie części samochodowych, dorabianie części nieznormalizowanych, wymiana płynów diagnostycznych
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Zgierz (łódzkie)
Rozkładanie składników do produkcji pieczywa i ciastek na taśmie produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
sprzedaż artykułów spożywczych
Firma Handlowo Usługowa „MONIKA” Monika Pisarek - 2016-11-22 - Chorzów (śląskie)
Asystowanie architektowi prowadzącego temat projektowy, kreślenie, samodzielne projektowanie i pod nadzorem.
JACEK WĘCŁAWOWICZ GRUPA WĘCŁAWOWICZ - 2020-05-14 - Kraków (małopolskie)
Bieżące i okresowe sprzątanie pomieszczeń, podlewanie kwaitów, wynoszenie śmieci, wymienianie worków na śmieci w koszach na śmieci, dbanie o estetyczny wygląd pomieszczeń, zgłaszanie zaoptrzebowania na środki chemiczne, wspieranie personelu w sprawowaniu opieki nad dziećmi, informowanie przełożonych o wszelkiego rodzaju zauważonych uszkodzeniach sprzętu i instalacji.
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Gostynin (mazowieckie)
proste prace stolarskie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - Ryszard Kuchta - 2019-05-06 - Gołańcz (wielkopolskie)
dowożenie towarów do Klientów w rejonie działania Spółki
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kraków (małopolskie)
Spawanie punktowe konstrukcji stalowych i siatek (zbrojenia, prefabrykatów betonowych)Prace ślusarkie
GLOB-METAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Opracowanie dokumentacji technologicznej konstrukcji stalowych, bezpośrednia obsługa projektów, kierowanie grupą ludzi.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE POM STRZELCE KRAJEŃSKIE - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)