REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Piotrków Trybunalski oferta pracy Biuro Podatkowe 'N&J' Kornela Radziejewska
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie i segregowanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do rejestru, sporządzanie wydruków, obsługa programu Płatnik, uzgadnianie rozrachunków
Data publikacji: 2018-11-29
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: Biuro Podatkowe 'N&J' Kornela Radziejewska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NARUTOWICZA 18 lok. 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie i segregowanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do rejestru, sporządzanie wydruków, obsługa programu Płatnik, uzgadnianie rozrachunków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane dwuletnie doświadczenie w zawodzie, wymagana znajomość obsługi programów księgowych
Nazwa pracodawcy: Biuro Podatkowe 'N&J' Kornela Radziejewska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
NARUTOWICZA 18 lok. 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 08.00 - 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Ulica pracodawcy: NARUTOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 18 lok. 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 29.11.2018
Oferta pracy ważna do: 29.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie i segregowanie odpadów komunalnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Łosice (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
PRACE POMOCNICZE ADMINISTRACYJNO-BIUROWE.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Stare Babice (mazowieckie)
Obsługa dokumentacji Podprogramu POPŻ - wystawiane podstawowych dokumentów magazynowych, planowanie dostaw do jednostek podległych, kontrola dostaw i odbiorów artykułów.
Polski Komitet Pomocy Społecznej Kujawsko-Pomorski Zarząd Wojewódzki - 2018-01-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym, przygotowywanie wysyłki pocztowej, pomoc przy rozliczaniu wynagrodzeń pracowników, układanie dokumentów wg określonych zasad, zestawianie wniosków urlopowych, wprowadzanie danych osobowych, wypisywanie przelewów na ZUS, podatki, sprawdzanie poprawności druków ZUS ZLA
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Pawłowice (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Siemiatycze (podlaskie)
prace związane z księgowością i kadrami
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Leszno (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, PPOŻ.2. Zapoznanie się ze struktura organizacyjną ARiMR.3. Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania WOSŚPB.4. Pomoc przy obsłudze wniosków.5. Zapoznanie się z zasadami działania systemu ZSZiK i IACS.6. Pomoc przy przyjmowaniu na kancelarii dokumentów, formularzy, wniosków.7. Pomoc przy wysyłce korespondencji.8. Wykonywanie zadań poleconych przez kierownika BP wg. posiadanych kwalifikacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Łęczyca (łódzkie)
* sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z przyjmowaniem, przebiegiem pracy i zwolnieniem pracownika * prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich* wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym* przygotowania danych dla naliczenia wynagrodzeń pracowników* wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu* wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu księgowego* dbanie o właściwy obieg dokumentacji między biurem a Centralą
DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, archiwizacja akt, sporządzanie zestawienia opłat i innych wydatków poniesionych w postępowaniu, wysyłanie zawiadomień do stron o skierowaniu aktu oskarżenia do Sądu,
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa centrali telefonicznej, obsługa interesanta, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
praca biurowa polegająca na prowadzeniu spraw pracowniczych
Rejon Wsparcia Teleinformatycznego - 2015-12-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Archiwizacja dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych, księgowanie faktur sprzedażowych, sprawdzanie poprawności księgowania, układanie dokumentów. wszystkie czynności jako pomoc oraz nauka.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Czyżkówko
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie wiedzy z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, zapoznanie się z praca i strukturą Urzędu, pozyskanie wiedzy z zakresu działalności Wydziału Polityki SpołecznejI zmiana 07.30 - 15.30 pn-pt
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
rozdawanie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
nadzorowanie robót drogowych
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH "KAMADEX" sp. z o.o. - 2017-05-30 - Lubin (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do komputera i inne podstawowe prace biurowe. Oferta dostepna w sali EKontakt z pracodawcą - osobisty lub e-mail: biuro (at) bikkoplast.pl
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Legnica (dolnośląskie)
Wykonywanie pracy kierowcy, czynności załadunkowo-rozładunkowe, zabezpieczenie towaru, planowanie trasy przejazdu, przewóz paczek do klientów;około 160 h pracy w miesiącuOferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do komputerowego systemu kadrowo-płacowego
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Bieruń (śląskie)
Wystawianie dokumentów WZ, wprowadzane danych do programu informatycznego, inne prace
Przedsiębiostwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2018-03-07 - Prusice (dolnośląskie)
Obsługa automatu zgrzewającego folię PE SDH-3260
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie profilu firmy w socila mediaprzygotowywanie i realizacja strategii marketingowychpozyskiwanie klientówrozwijanie trwałych relacji z klientemobsługa klientaprowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Gdynia (pomorskie)
praca w programie Exel, Word, obsługa klientów i przedstawicieli handlowych, tworzenie zamówień i wystawianie faktur, logistyka transportu, dbanie o porządek miejsca pracy
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe " CHEMIROL" - 2016-04-27 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zamówień, rozumianych jako zakup dostaw, usług i robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi (w tym zamówień publicznych). Prowadzenie sprawozdawczości wymaganej ustaleniami prawnymi. Przyjmowanie zleceń na wykonywanie robót zewnętrznych, prowadzenie rejestru zleceń, planowanie i prowadzenie racjonalnej gospodarki odpadami. Dokumentowanie działalności zakładu związanego z korzystaniem ze środowiska. Wystawianie faktur za korzystanie z usług w zakresie dostaw wody i odbioru ściekow oraz pozostałych usług. Rozliczanie sprzedaży wody, ścieków oraz pozostałych usług.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Pakowanie elementów drewnianych małogabarytowych.
CHAIRS EXPORT RZEKIEĆ SEBASTIAN - 2016-04-18 - Zarzecze (podkarpackie)
Pracownik biurowy z dorbą znajomością j. angielskiego i podstaw księgowości
ZHU "AGRO-SERWIS" DARIUSZ SOBOL - 2016-03-03 - Zambrów (podlaskie)
1.Obsługa Biura Zarządu Spółki2. Wspieranie Kierownika Biura Zarządu w informowaniu uczestników o terminach planowanych spotkań oraz przekazywaniu im planu porządku obrad3. Dokonywanie niezbędnych rezerwacji (przejazdy, przeloty, noclegi itp)4. Obsługa centrali telefonicznej5. Bieżące prace biurowe tj. skanowanie, kopiowanie i porządkowanie dokumentow6. Wprowadzanie dokumentów do systemu APOLLO (dot. w szczególności faktur i dokumentów związanych z rozliczeniem delegacji) oraz wprowadzanie dat wpływu do Centrali7. Obsługa spotkań zorganizowanych w Centrali Spółki (kawa, herbata, poczestunek)8. Dbanie o estetykę sal konferencyjnych przed spotkaniem9. Sporządzanie projektów pism wg udzielonych wskazówek, wysyłanie dokumentów faksem, skanowanie, kopiowanie, porządkowanie dokumentów10. Rozliczanie faktur kosztowych związanych z wysyłaniem korespondencji z Centrali w Rumi11. Obsługa recepcji/kancelarii w Centrali Spółki w Rumi12. Nadzór nad wejściami/wyjściami do/z biurowca zarówno gości Spółki BAŁTYKGAZ jak i gości firm podnajmujących od BAŁTYKGAZ powierzchnie biurowe, w tym prowadzenie księgi wejść/wyjść, zaopatrywanie gości w stosowne identyfikatory oraz informowanie zainteresowanych o przybyciu gości13. Zastępowanie Referenta ds. administracyjnych podczas nieobecności14. Dbanie o porządek i estetykę Recepcji/Kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Rumia (pomorskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku szwedzkiego (telefoniczna/e-mail), dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych
"TILL FROLINA" Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Zawoja (małopolskie)