REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Piotrków Trybunalski oferta pracy HEMPIS SPÓŁKA JAWNA MAREK PIETRZAK I SYNOWIE ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych,- analiza kont rachunkowych,- obsługa programu bankowego,- wystawianie faktur i not księgowych.
Data publikacji: 2020-02-10
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: HEMPIS SPÓŁKA JAWNA MAREK PIETRZAK I SYNOWIE ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łódzka 30ab, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych,- analiza kont rachunkowych,- obsługa programu bankowego,- wystawianie faktur i not księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie w zawodzie, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
HEMPIS SPÓŁKA JAWNA MAREK PIETRZAK I SYNOWIE ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
Łódzka 30ab, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Ulica pracodawcy: Łódzka
Numer budynku pracodawcy: 30ab
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.02.2020
Data dodania oferty pracy: 10.02.2020
Oferta pracy ważna do: 10.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8e2e7a15b715752d7adf9a5819dbb396
Podobne oferty pracy
Kontakt i obsługa klienta. Odbieranie i przygotowywanie zamówień. Przygotowywanie dokumentów handlowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
-wykonywanie prostych prac pomocniczych - sprzątanie miejsca pracy - wykonywanie prostych prac rozbiórkowych - wykonywanie prostych czynności budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Jarosław (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Gniezno (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowca samochodu do 3,5t, wypełnianie dokumentacji CMR. Miejsce pracy: UE, Ukraina, Rosja.
Netprom Media Potrykus Daniel - 2017-04-26 - Egiertowo (pomorskie)
Praca w dziale ksiegowości
SOTER Sp z o.o. - 2016-01-29 - Kolbuszowa (podkarpackie)
ZBIERANIE PIECZAREK
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Lipinki (lubuskie)
realizacja wybranych zadań z zakresu działania Wydziału Prawnego, prowadzenie spraw związanych z odwołaniami od decyzji, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych i innych orzeczeń, rozpatrywanie wniosków o zastosowanie ułatwień płatniczych, analiza i ocena sytuacji finansowej wnioskodawcy, przygotowywanie pism do sądu i innych instytucji, bieżąca analiza przepisów, terminowe wprowadzanie danych do systemów teleinformatycznych, zastępowanie Naczelnika Wydziału Prawnego podczas jego nieobecności
WOJEWÓDZKI INSPEKTRORAT TRANSPORTU DROGOWEGO W SZCZECINIE - 2019-08-06 - Lubieszyn (zachodniopomorskie)
analiza rynku dostaw, badanie rynku w zakresie chłonności rynku na produkty oferowane przez sieć, analiza ofert handlowych, dobór ofert handlowych z uwzględnieniem potrzeb klienta, uczestwnictwo w negocjacjach handlowych, obsługa zamówień - centarlne zarządzanie zakupami, obsługa programu komp. KC Kucharski, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełozonego
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Oława (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
praca przy komputerze (zdejmowanie i wpisywanie stanów magazynowych)
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie danych do komputera i inne podstawowe prace biurowe. Oferta dostepna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - osobisty lub telefoniczny: 71 382 82 32.
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Tokarz
ZPUH "ROLMECH" Sp.j MIROSŁAWIEC - 2018-11-29 - Mirosławiec Górny (zachodniopomorskie)
obsługa poczty, tworzenie pism, przyjmowanie i wydawanie wniosków, udzielanie informacji interesantom, czynności kancelaryjne, obsługa programów w dziae świadczeń
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Ubocze (dolnośląskie)
Spotkanie rekrutacyjne w dniu 07.06.2017r. godz 12.00 w salonie meblowym BODZIO w ostródzie ul. Mickiewicza 5 /wymagane cv /
Fabryka Mebli "BODZIO" B.Szewczyk Sp. j. Goszcz - 2017-05-22 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
w/g stanowiska
NSK Bearings Polska S.A. Kielce - 2017-09-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca w systemie zmianowym po 10-12 godzin. Wymagana jest minimalny zmysł techniczny, przyuczenie podczas pracy. Wspieranie pracy tapicera. Minimalne umiejętności posługiwania się narzędziami tapicerskimi. Dokładność wykonywania pracy ze względu na indywidualne zamówienia klientów. Dyspozycyjność jest tutaj bardzo ważna bo istnieje możliwość pracy po godzinie 18:00 (do 22:00).
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Bytom (śląskie)
* Analiza asortymentu producentów, poszukiwanie nowych dostawców oraz produktów;* Zamawianie produktów w Europie i Azji;* Dbanie o jakość prezentowanej oferty produktowej (optymalizacja cenowa, atrakcyjność opisów produktów);* Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz zakupowych; * Monitorowanie trendów i działań konkurencji;
Akcesoria CNC Elżbieta Taraszkiewicz - 2019-09-25 - Augustów (podlaskie)
Wykształcenie średnie,umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres, niekaralność, umiejętność obługi komputera, książeczka sanitarno-epidemiologiczna, mile widziana umiejętność obsługi kasy fiskalnej oraz znajomość języka angielskiego/niemieckiego
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
Planowany ramowy zakres czynności opiekuna medycznego obejmuje realizację usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w dziennym domu pomocy, w tym w szczególności:- wykonywanie czynności higienicznych,- realizowanie opieki pielęgnacyjnej dla klientów w ramach kompetencji opiekuna medycznego (w szczególności zaleconej przez lekarza),- wspieranie procesu leczenia w zakresie dla usług opiekuńczych specjalistycznych w systemie pomocy społecznej,- rozpoznawanie potrzeb biopsychospołecznych klientów oraz ich możliwości funkcjonowania,- tworzenie indywidualnego programu opiekuńczego klienta obejmującego pomoc w czynnościach dnia codziennego, mobilizowanie i podtrzymywanie aktywności oraz zapewnienie bezpieczeństwa i wsparcia emocjonalnego oraz uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,- pomoc i wsparcie opiekuńcze, realizowane poprzez dobranie odpowiednich metod, technik i narzędzi zapewniających kompleksową opiekę dostosowaną do potrzeb i możliwości osoby starszej będącej klientem, -wykonywanie czynności w ramach procesu opiekuńczego realizowanego we współpracy z innymi specjalistami w Dziennym Domu Pomocy z wykorzystaniem zasobów środowiska lokalnego i rodzinnego,- towarzyszenie i wsparcie klienta w ich codziennych czynnościach i wypoczynku, - prowadzenie dokumentacji, dotyczącej realizacji sług.Wymagane dokumenty:- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje w zawodzie opiekun medyczny,- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie:https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty: - szczegółowe CV opatrzone własnoręcznym podpisem,- list motywacyjny opatrzone własnoręcznym podpisem,- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- kserokopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu),- kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej,- kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia z zakresu realizowanej usługi opiekuńczej w wymiarze minimum 80 godzin,- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych (np. zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego).Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn.: Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."Termin i miejsce składania oferty: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia MCUS.DK.110-64/19", do dnia 10.09.2019 r. w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, pok. 160 (Sekretariat) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).6. Inne informacje:Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenie), drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.html- https://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu, tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Równoważny system czasu pracy.Kontakt kandydatów z pracodawcą: e-mail: kadry (at) mcus.pl, tel. 71 376 99 36.Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 2, ul. Semaforowa 5, 52-115 Wrocław.
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-08-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Pielegnacja, karmienie, kąpiele pacjentów.
Zakład opiekuńczo leczniczy dla przewlekle chorych Zgromadzenie Sióstr Orionistek - 2018-03-08 - Otwock (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów ogrodniczych i przemysłowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
FHUP POL-FARM Krzysztof Suchan - 2016-12-01 - Tuchów (małopolskie)
obsługa klienta - sprzedaż mebli
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK S.J. - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc przy produkcji stelaży
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "KUP-POL" Woś Zbigniew - 2016-02-04 - Radostów Drugi (łódzkie)
Sprzątanie biur po godz. 17 około 2-3 h, umowa zlecenie lub umowa o pracę na 1/2 etatu (do wyboru)
Jacek Legendziewicz Jordan Group - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
PRACA W BEZPOŚREDNIM KONTAKCIE Z OSOBAMI POZBAWIONYMI WOLNOŚCI, POLEGAJĄCA NA PROWADZENIU TERAPII ZAJĘCIOWEJ DLA WW OSÓB. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ZGODNE Z WYKONYWANYM ZAWODEM, OSOBA POSIADAJĄCA OBYWATELSTWO POLSKIE, UREGULOWANY STOSUNEK DO SŁUŻBY WOJSKOWEJ, KORZYSTAJĄCA Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH, DAJĄCA RĘKOJMIĘ PRAWIDŁOWEGO WYKONYWANIA POWIERZONYCH ZADAŃ. UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA TERAPII ZAJĘCIOWEJ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE TERAPEUTY ZAJĘCIOWEGO.KONTAKT OSOBISTY, TELEFONICZNY 91 48 09 123 LUB 91 48 09 120, CV NA EMAIL -ok_szczecin (at) sw.gov.pl
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W SZCZECINIE - 2019-06-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
spawanie konstrukacji stalowych
"SCITEEX" Sp. z o.o. - 2019-11-29 - Kłoczew (lubelskie)
przygotowywanie potraw, obsługa klienta, prace porządkowe w lokalu
kontakt przez OHP - 2019-05-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów banku
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Świerzawa (dolnośląskie)
-segregowanie dokumentów księgowych,-dekretacja dokumentów księgowych,-archiwizacja dokumentów,-numerowanie dokumentów,-obsługa telefoniczna klienta,-nadzór nad terminami urzędowymi,-przygotowywanie dokumentów wewnętrznych, np. polecenie księgowania, skierowania,-obsługa urządzeń biurowych,-wprowadzanie do komputera (pragramu księgowego) rachunków i faktur
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Świebodzin (lubuskie)