REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 1 339,72 PLN
Zakres obowiązków: Charakter biurowy.Celem pracy jest wykonywania podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę wykwalifikowanego księgowego, zgodnie z przepisami prawa rachunkowego i podatkowego oraz wewnetrznymi procedurami obowiązującymi w firmie. Przyjmowanie, gromadzenie, weryfikacja oraz przygotowywanie dokumentów kadrowo księgowych. Obsuga systemów finansowo- księgowych. Referent przygotowywuje dokumenty ksiegowe w firmie i przekazuje je księgowemu z zewnątrz.Sala E
Data publikacji: 2017-01-24
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Charakter biurowy.Celem pracy jest wykonywania podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę wykwalifikowanego księgowego, zgodnie z przepisami prawa rachunkowego i podatkowego oraz wewnetrznymi procedurami obowiązującymi w firmie. Przyjmowanie, gromadzenie, weryfikacja oraz przygotowywanie dokumentów kadrowo księgowych. Obsuga systemów finansowo- księgowych. Referent przygotowywuje dokumenty ksiegowe w firmie i przekazuje je księgowemu z zewnątrz.Sala E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 339,72 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1/2 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 339,72 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie ekonomiczne- konieczne, wyższe ekonomiczne- mile widziane, 0,5-1 rok na stanowisku związanym z ksiegowością i rachunkowością, umiejętność obsługi komputera, pracy w zespole, umiejętność analityczna, komuinikatywność, znajomość języka rosyjkiego na poziomie podstawowym oraz mile widziana znajomość języka angielksiego na poziomie podstawowym w celu komonikowania się z pracownikami i klientami w Europie, Rosji, Ukrainy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 27.01.2017
Oferta pracy ważna do: 17.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe (do 6 m-cy po ukończeniu studiów); znajomość pakietu Office; znajomość języka angielskiego poziom B2; umiejętnośc wspołpracy i komunikacji w zespole, motywacja do pracy i zdobywania nowych doświadczeń; zakres obowiązków: działania administracyjno biurowe realizowane przez jednostkę, sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji, przygotowywanie sprawozdań i raportów; obsługa klienta; współpraca z pozostałymi jednostkami uczelni; mijesce odbywania stazu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Gliwice (śląskie)
staż dla osób bezrobotnych >30r.ż., zrejestrowanych >12 m-cy:Tworzenie spisów zdawczo-odbiorczych, spraw przekazywanych na makulaturę a także akt kierowanych do Archiwum Państwowego.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Otwock (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Złotoryja (dolnośląskie)
1) Zapewnienie rodzinom zastępczym zawodowym i niezawodowym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka poradnictwa, które ma na celu zachowanie i wzmocnienie ich kompetencji oraz przeciwdziałanie zjawisku wypalenia zawodowego 2) Udzielanie pomocy i wsparcia rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej 3) Dokonywanie okresowej oceny sytuacji dziecka przebywającego w rodzinnej pieczy zastępczej. 4) Przeprowadzanie badań psychologicznych kandydatów na rodziny zastępcze. 5) Kwalifikowanie kandydatów na rodziny zastępcze i rodzinne domy dziecka. 6) Prowadzenie konsultacji, poradnictwa i terapii z osobami sprawującymi pieczę zastępczą i ich dziećmi oraz z dziećmi przebywającymi w rodzinach zastępczych. 7) Prowadzenie szkoleń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka, rodzin pomocowych, dyrektorów placówek opiekuńczo wychowawczych typu rodzinnego oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, prowadzenia rodzinnego domu dziecka lub pełnienia funkcji dyrektora placówki opiekuńczo wychowawczej typu rodzinnego. 8) Udzielanie konsultacji specjalistycznych pracownikowi socjalnemu i koordynatorowi rodzinnej pieczy zastępczej w celu wsparcia środowiska rodzinnego. 9) Wykonywanie pracy w środowisku rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka. 10) Opiniowanie i orzekanie w sprawach wymagających stanowiska psychologa. 11) Podejmowanie wszechstronnej współpracy z sądem szkołami, ośrodkami pomocy społecznej oraz z innymi instytucji działającymi w systemie opieki nad dzieckiem i rodziną. 12) Przedstawienie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej. 13) Realizowanie innych zadań przewidzianych w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. 14) Udzielanie doraźnej pomocy psychologicznej osobom i rodzinom doznającym przemocy oraz wszystkim osobom będącym w sytuacji kryzysowej w wyniku zdarzeń traumatycznych takich jak wypadki, nieuleczalna choroba, śmierć osoby bliskiej, katastrofy, klęski żywiołowe, itp., a także będących w kryzysie psychospołecznym (bezrobocie, bezdomność, trudności mieszkaniowe, zagrożenie eksmisją). 15) Świadczenie poradnictwa na rzecz osób i rodzin mających trudności lub wykazujących potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych. 16) udzielanie pomocy i wsparcia osobom niepełnopstawnym 17) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PCPR w Turku.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2018-05-09 - Turek (wielkopolskie)
zakładaniei prowadzenie dokumentacji, obsługa urządzen biurowych, obsługa ubezpieczonych, obsuga korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pomoc przy obsłudze sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Piła (wielkopolskie)
wykładanie i sprzedaż towaru, sprawdzanie jakości towaru, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o porządek
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Grochów (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Pełna obsługa biura. Kontakt tel. 609 370 197
Labolatorium CONTROL Kamil Gałka, Łagów, ul. Dule 40 - 2018-01-16 - Łagów (świętokrzyskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Głogów (dolnośląskie)
WPROWADZANIE DO EWIDENCJI DOKUMENTÓW PRODUKCYJNYCH, WPROWADZANIE I ROZLICZANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH W SYSTEMIE, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁAMI, SPRZEDAŻY, PRODUKCJI I MAGAZYNÓW W ZAKRESIE OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ I PŁYNNEGO PRZEPŁYWU INFORMACJI, NADZÓR NAD DOKUMENTAMI I ICH ARCHIWIZACJA
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-363-52-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jabłoniowa 27, 41-200 Sosnowiec) lub e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Złotoryja (dolnośląskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Krośnice (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć lekcyjnych z informatyki w szkole podstawowej i gimnazjum
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Huta Józefów (lubelskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie administracyjne, ekonomiczne lub wyższe; obsługa komputera; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu m.in. w zakresie obsługi petenta; obsługa urządzeń biurowych; przyjmowanie i wysyłanie poczty; prowadzenie dziennika jawnego korespondencyjnego; sporządzanie spisów archiwalnych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Gliwice (śląskie)
Obsługa telefoniczna sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Małkinia Górna (mazowieckie)
- OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp . z o.o. 40-211 Katowice ul. Ks. L. Markiefki 87 ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Referent/ Młodszy Specjalista/ Specjalista w dziale kadrowo-płacowym. Więcej informcji na stronie: www.bonifratrzy.katowice.pl w zakładce Kariera/Praca. - Realizacja zadań w zakresie spraw kadrowych, Realizacja zadań w zakresie spraw płacowych.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-14:35. Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe. Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, uzbezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, biegła obsługa komputera (Word, Excel, Internet), umiejętność pracy w zespole. Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą spraw kadrowo - płacowych. Znajomość programu kadrowo - płacowego i programu PŁATNIK.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Katowice (śląskie)
- Więcej informac na stronie: http://www.mzum.katowice.pl/ w zakładce Oferty pracy- Dokonywanie uzgodnień usytuowania nadziemnej i podziemnej infrastruktury technicznej, wydawanie zgody na wejście w teren pasa drogowego, dokonywanie uzgodnień odbudowy nawierzchni pasa drogowego, przygotowywanie opinii projektów wstępnych w zakresie przebiegu usytuowania nadziemnej i podziemnej infrastruktury technicznej.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony - I umowa na 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie średnie preferowane techniczne. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagana dobra znajomość KPA i Ustawy o drogach publicznych, znajomość obsługi komputera (MS Office). Kontakt osobisty (ul. Józefy Kantorówny 2 A, 40-381 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-256-99-01) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: sekretariat (at) mzum.katowice.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2018-09-10 - Katowice (śląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gniew (pomorskie)
Rezerwacje telefoniczne i mailowe, obsługa gości hotelowych, wystawianie faktur
SPA Perfect s.c. Adam Makowski i Beata Witkowska-Sumowska - 2017-04-19 - Mechelinki (pomorskie)
montaż elementów okuć
kontakt przez OHP - 2018-07-12 - Kluczbork (opolskie)
1. Odbieranie dokumentów od klientów.2. Sprawdzanie ich pod kątem formalno-rachunkowym, dekretacja.3. Ewidencjonowanie zadań gospodarczych w programie księgowym.4. Uzgadnianie sald należności i zobowiązań z kontrahentami.5. Prace biurowe typu: skanowanie, kopiowanie, archiwizowanie, pisanie pism.6. Monitorowanie zmian w zakresie przepisów ustaw podatkowych, księgowych, kadrowo-płacowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa i organizacja szkoleń; praca przy komputerze (w programach Word, Excel)
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Żary (lubuskie)
Technik archiwista
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Częstochowa (śląskie)
kontrola stanów magazynowychtworzenie dokumentacji magazynowej
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-06-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Spawanie konstrukcji stalowych, łączenie badź cięcie elementów stalowych statków.
Instalatorstwo i Pomiary Elektryczne Gos Tadeusz - 2016-11-14 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie stosownej dokumentacji, wydawanie korespondencji osadzonym, przyjmowanie osadzonych do jednostki. Oferta dostępna w sali E, C.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)
czynności ruchowe i łaczeniowe, usówanie awarii, prowadzenie poj. służbowego
ENEA Operator SP. z o.o. - 2016-04-13 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne, kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność, bardzo dobra umiejętność obsługi MS Office, dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego (umiejętność interpretowania i stosowania). Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji księgowej zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi, współpraca z bankami, Urzędem Skarbowym, ZUS i innymi instytucjami, rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, sprawozdawczość GUS, współpraca z innymi działami firmy. Firma oferuje: stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail rekrutacja (at) classen.com.pl w tytule e-maila prosimy zamieścić nazwę stanowiska.
PASADOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Zwonowice (śląskie)