REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Białystok oferta pracy Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie projektów unijnych, sprawozdania pod względem formalno - rachunkowym dowodów księgowych, sporządzanie zleceń płatności, pomoc w sporządzaniu rozliczeń dot. projektów i programów realizowanych przez PWKOHP, prowadzenie ewidencji księgowej
Data publikacji: 2016-04-28
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pozioma 4, 15-558 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie projektów unijnych, sprawozdania pod względem formalno - rachunkowym dowodów księgowych, sporządzanie zleceń płatności, pomoc w sporządzaniu rozliczeń dot. projektów i programów realizowanych przez PWKOHP, prowadzenie ewidencji księgowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
zaawansowana obsługa komputera (MS WORD, MS Excel, MS PowerPoint, internet, poczta)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w księgowości oraz w rozliczaniu projektów unijnych
Nazwa pracodawcy:
Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pozioma 4, 15-558 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wstępnie cv i list motywacyjny przesłac mailem: podlaska (at) ohp.pl wraz z klauzula dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.podlaska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: Pozioma
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 28.04.2016
Oferta pracy ważna do: 26.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyszukiwanie, analiza i udostępnianie informacji na polecenie prezesa, sporządzanie raportów i baz danych klientów z Chin potrzebnych do efektywnego funkcjonowania firmy, obsługa poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa programów komputerowych, poczty elektronicznej i tradycyjnej, sporządzenia dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, wykładanie towaru na półki;
MAXDOM GRÓJEC SP.ZO.O - 2017-09-15 - Grójec (mazowieckie)
pon - pt 7.00 - 15.00
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Opole (opolskie)
Pracownik biurowy do działu sprzedaży. Obsługa komputera i kasy fiskalnej, obsługa klienta, wystawianie paragonów i faktur.
FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA "WRONA" BARBARA WRONA,JERZY WRONA SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-18 - Limanowa (małopolskie)
Praca przy przebudowie budynków należących do gospodarstwa
Gospodarstwo Rolne w Parcewie Andrzej Brzozowski - 2016-09-15 - Parcewo (podlaskie)
Prowadzenie ewidencji żołnierzy rezerwy; zagadnienie powszechnego obowiązku obrony RP; aktualizacja dokumentów ewidencyjnych; ochrona informacji niejawnych i danych osobowych; obsługa interesantów; zapoznanie z przepisami o powszechnym obowiązku obrony RP.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Gliwice (śląskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Lębork (pomorskie)
oferta stażu z przeznaczeniem dla osób do 30 roku życia: zaznajomienie się z przepiusami dotyczącymi podatków i ich stosowanie w praktyce.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Otwock (mazowieckie)
polityka kadrowa firmy
PACKPROFIL SP. Z O.O. - 2018-01-25 - Kolonowskie (opolskie)
Zakres zadao wykonywanych na stanowisku: prowadzenie obsługi kancelaryjnej placówki, przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, prowadzenie ewidencji wniosków o zasiłek macierzyoski, zasiłek chorobowy, zasiłek chorobowy w przedłużonymokresie, ustalanie prawa i sporządzanie decyzji w sprawach o zasiłek macierzyoski, zasiłek chorobowy, zasiłek chorobowyw przedłużonym okresie, zasiłek pogrzebowy, przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej, dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych, obsługa stanowiska informacji, prowadzenie postępowania orzeczniczego w pierwszej instancji w zakresie orzecznictwa lekarskiego.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przymonitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka,kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowoporuszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-13 - Chmielniki (kujawsko-pomorskie)
Praca przy komputerze na wydziale produkcji- wprowadzanie danych i rozliczanie produkcji, przygotowanie raportów. Praca w godz. 7:00- 15:00, 15:00-23:00 na umowę o pracę na okres próbny w Kukinii.
KORAL S. A. - 2016-08-05 - Kukinia (zachodniopomorskie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
Pedagog szkolny - praca w Publicznym Gimnazjum ZO w Kąkolewnicy w wymiarze 1/2 etatu (12,5 godz. w tygodniu)
Zespół Oświatowy w Kąkolewnicy - 2018-04-17 - Kąkolewnica (lubelskie)
sporządzanie dokumentacji w sprawie przeprowadzania remontów, analizowanie dokumentacji technicznej i organizacyjnej robót budowlanych, prowadzenie rozliczeń za przeprowadzane roboty, nadzorowanie pracy podwykonawców na budowie
"NOWORUDZKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
wykonywanie prac blacharskich, naprawy powypadkowe samochodów osobowych
WOJCIECH KOŁODZIEJ AUTO SERWIS KOŁODZIEJ - 2016-01-07 - Ruda Śląska (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Kamieniec (wielkopolskie)
- Prowadzenie działalności informacyjnych i edukacyjnych n a tematy zagospodarowania odpadów komunalnych,- Obsługa udziału Spółki w targach, wystawach branżowych oraz imprez specjalnych,- Współpraca z agencjami reklamowymi, promocyjnymi i innymi firmami świadczącymi usługi na rzecz spółki,- Nadzór nad wizualizacją i zawartością strony internetowej,- Rozwijanie działalności Spółki w zakresie zagospodarowania odpadów,- Przygotowanie i prowadzenie spotkań informacyjno- edukacyjnych ze szkołami, instytucjami, organizacjami i podmiotami gospodarczymi,- Opracowywanie i aktualizowanie planów i programów rozwojowych,- Realizacja innych zadań zleconych przez Zarząd lub Członka Zarządu nadzorującego pracą Działu.Staż w godzinach 7.30-15.30POWER
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Płock (mazowieckie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych, praca z programami pakietu Office. Praca na dwie zmiany w godzinach 7.30 - 16.30.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Brzesko (małopolskie)
spawanie metali
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-09-13 - Trzebnica (dolnośląskie)
wyszukiwanie i budowanie trwałych relacji z klientami biznesowymi na terenie województwa warmińsko-mazurskiego i podlaskiego; opracowywanie koncepcji systemów odpylania - przygotowywanie ofert,- wsparcie techniczne dla grupy handlowców,- prezentowanie oferty firmy.
PLATFORMA FILTROWENTYLACYJNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
ewidencja czasu pracy kierowców, zarządzanie transportem krajowym
PHU Paweł Lizak i Piotr Lizak - 2016-03-30 - Otfinów (małopolskie)
Realizacja projektów związnych z legalizacją pobytu, pracy cudzociemów w Polsce. Wsparcie zespołu w procedurach administracyjnych dotyczących legalizacji poytu cudzoziemców na terenie RP. Przygotowywanie różnego rodzaju pism, wniosków do urzędów pracy, wojewódzkich. Wsparcie merytoryczne orgazniacji z zakresu procedur legalizacyjnych. Proponowany okres zatrudnienia: 01.07.2018 - 01.07.2021.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
zh
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
1. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy GOPS w Żukowie oraz innymi procedurami i regulaminami jednostki.2. Zapoznanie się z ustawą o świadczeniach rodzinnych, ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz kodeksem postępowania administracyjnego.3. Zapoznanie się z systemem komputerowym do obsługi świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.4. Wprowadzanie danych dotyczących świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego do systemu komputerowego.5. Wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.6. Prowadzenie ewidencji przyjmowanych wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.7. Wysyłanie korespondencji.8. Pomoc przy sporządzaniu list płac.9. Inne czynności wskazane przez kierownika ośrodka.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Żukowo (pomorskie)
wykonywanie, konserwacja i naprawa konstrukacji drewnianych
Sylwester Kostrzewa KOBEST - 2015-12-29 - Józefina (łódzkie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPECUFIKĄ FIRMY. PRZEKAZANIE NIEZBĘDNEJ WIEDZY Z ZAKRESU ENERGII ODNAWIALNEJ. NAUKA ZACHODZĄCYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE PROCESÓW: ADMINISTRACYJNYCH, SPRZEDAŻOWYCH, FINANSOWYCH, LOGISTYCZNYCH, DYSTRYBUCYJNYCH BIOMASY. ZAPOZNANIE SIĘ Z DOKUMENTACJĄ PRZEDSIĘBIORSTWA I FORMAMI OBIEGU DOKUMENTÓW. NAUKA: PRZYJMOWANIA KORESPONDENCJI, PRACY Z PAKIETEM OFFICE 2013; ZAOPATRZENIA BIUR W ARTYKUŁY BIUROWE.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Modła-Kolonia (wielkopolskie)