REFERENT DO SPRAW KADR I PŁAC Włosień oferta pracy Zespół Placówek Terapeutyczno - Wychowawczych we Włosieniu

Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2020-07-14
Lokalizacja: Włosień (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Placówek Terapeutyczno - Wychowawczych we Włosieniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-816 Włosień 104, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 0.1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 4
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 8
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włosień
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0210
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Platerówka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu kadr i płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów prawa pracy, przepisu z zakresu ubezpieczeń społecznych, znajomość systemów kadrowych oraz płatnika, Staż pracy - mile widziany.
Nazwa pracodawcy:
Zespół Placówek Terapeutyczno - Wychowawczych we Włosieniu
danePracodawcy_nip: 6131582767
danePracodawcy_regon: 383960246
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
59-816 Włosień 104, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: lubański
danePracodawcy_kodPowiatu: 0210
Gmina pracodawcy: Platerówka
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Włosień
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0192028
Numer budynku pracodawcy: 104
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121201
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu kadr i płac
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 14.07.2020
Oferta pracy ważna do: 10.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?432632cd2d7fd9e0e59eb3b7812c6a6f
Podobne oferty pracy
Nadzór nad sprzedażą ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i osobowych przez pośredników ubezpieczeniowych: agentów, multiagencje, brokerów, organizacja i rozwój sieci współpracujących pośredników ubezpieczeniowych, realizacja ustalonych planów sprzedażowych, kontrola jakości zawieranych umów ubezpieczenia, motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników podległych agentów.
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A. Vienna Insurance Group - 2016-02-24 - Płock (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Legnica (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klienta, utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi, zdobywanie nowych klientów.
ChM sp. z o. o. - 2017-07-05 - Lewickie (podlaskie)
Prowadzenie prac manewrowych na bocznicy kolejowej Kuźnica Warężyńska Dąbrowa Górnicza. Prowadzenie pociągów. Dokładne prowadzenie dokumentacji pociągowej. Obsługa środków łączności.
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
OPERATOR KOPARKI
MABUD BOGDAN DEMBOWSKI - 2018-07-20 - Gryfice (zachodniopomorskie)
- obsługa programu komputerowego: Kancelaria Komornika- rejestracja wniosków wpływających do kancelarii- sporządzanie wnioksów o wyjawienie majątku- sporządzanie wnioksów o wpis do KRS- sporządzanie wezwań do stron postępowań egzekucyjnych- sporządzanie wezwań do uzupełnienie braków formalnych- sporządzanie zarządzeń w zakresie braków formalnych- przyjmowanie i udzielanie podstawowych informacji stronom
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Szkolenie BHP, ppoż. i stanowiskowe;szkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych; działania zgodne z ustawą o powszechnym obowiazku obrony; zasady pracy w administracji publicznej; obsługa interesantów; udział w działaniach promocyjnych; prace kancelaryjne; aktualizacja dokumentów ewidencyjnych; przygotowywanie protokołów zniszczenia druków.
kontakt przez PUP - 2020-05-25 - Będzin (śląskie)
WYMAGANIA FORMALNE:Wymagania niezbędne z art. 6 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458) oraz minimalnych wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.03.2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. nr 50, poz. 398 ze zmianami):1. obywatelstwo polskie,2. minimum wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym,3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4. niekaralność (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigany z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),5. nieposzlakowana opinia. WYMAGANIA DODATKOWEPożądane umiejętności i cechy kandydata:.1. Sumienność2. Uczciwość3. Punktualność4. Komunikatywność5. Pracowitość6. Rzetelność i dbałość o jakość wykonywanej pracy ZAKRES OBOWIĄZKÓW1. znajomość obowiązujących przepisów, instrukcji dotyczących powierzonego zakresu pracy,2. sumienne, dokładne i terminowe wykonanie zadań wynikających z powierzonego zakresu pracy,3. organizowanie pracy w sposób zabezpieczający prawidłowe wykonanie zadań,4. informowanie bezpośredniego przełożonego o postępie i wynikach prac bieżących, napotkanych trudnościach oraz podjętych działaniach mających na celu ich pokonanie dla terminowego i poprawnego wykonania zadań i obowiązków,5. przygotowanie i przedkładanie materiałów i dokumentów organom kontroli zewnętrznej oraz osobom uprawnionym do czynności kontroli wewnętrznej tylko i wyłącznie za zgodą dyrektora szkoły lub jego zastępców,6. stałe podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych,7. przestrzeganie postanowień regulaminu pracy,8. właściwe zabezpieczenie powierzonego mienia przed możliwością zniszczenia lub kradzieży,9. zawiadomienie dyrektora szkoły lub wicedyrektora o wszelkiego rodzaju naruszeniach mienia lub nadużyciach na szkodę szkoły,10. bezwzględne przestrzeganie przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej,11. przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.,12. przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej w zakresie prowadzenia ewidencji, korespondencji, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentów związanych z płacami.13. załatwianie spraw ubezpieczeniowych, rentowych, emerytalnych,14. wystawianie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,15. zgłaszanie i wyrejestrowanie do ZUS pracowników i członków rodzin,16. prowadzenie sprawozdawczości GUS dotyczącej zatrudnienia i wynagrodzeń,17. przygotowywanie deklaracji miesięcznych i rocznych PFRON,18. bieżące, przejrzyste i czytelne prowadzenie dokumentacji płacowej,19. terminowe sporządzanie list płac na podstawie otrzymanej dokumentacji tj.: umów o pracę; wniosków premiowych; pism dot. nagród, jubileuszy, wypłat odpraw, 20. dokonywanie potrąceń ustawowych z wynagrodzeń pracowników oraz według złożonych indywidualnie deklaracji o potrąceniach,21. prowadzenie spraw dot. ubezpieczenia grupowego pracowników PZU i Allianz,22. przygotowywanie przelewów płacowych,23. prowadzenie spraw ZUS : zasiłki, zaświadczenia Rp -7, wniosków emerytalnych i inne,24. terminowe i prawidłowe naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, odprowadzanie do Urzędu Skarbowego oraz sporządzanie deklaracji rocznych,25. prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,26. bieżące uzgadnianie z Główną Księgową naliczonego i przekazanego podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS,27. przygotowywanie zestawień pomocniczych służących do sporządzania planów finansowych w zakresie wynagrodzeń oraz analiz ekonomicznych,28. wystawianie faktur,29. sporządzanie miesięcznych zestawień rejestrów zakupu i sprzedaży VAT oraz miesięcznie pliku JPK VAT,30. zastępowanie Głównej Księgowej pod jej nieobecność, 31.wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły WARUNKI PRACY I PŁACY:1. Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu.2. Warunki płacy: Wynagrodzenie w/g regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1w Raciborzu.3. Miejsce pracy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Kasprowicza 11, 47-400 Racibórz4. Zatrudnienie na stanowisku: Referent5. Zatrudnienie: pierwsza umowa na okres próbny - od 1 lipca 2018 r. do 31.12.2018 r.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2018-04-27 - Racibórz (śląskie)
pomoc podczas przyjmowania wniosków, obsluga sprzętu biurowego, archiwizowanie dokumentów, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Puck (pomorskie)
Obsługa dokumentów transportowych, załadunek, rozładunek oraz dostawa towarów różnych wg zleceń na terenie kraju, państw UE oraz możliwe wyjazdy na Ukrainę.
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-USŁUGOWE "MATRAPOL" MACIEJ PABIS - 2016-12-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzedu oraz aktami prawa wewnętrzengo.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łęczyca (łódzkie)
Wykonywanie powierzonych zadań w zakresie działalności Wydziału Komunikacji; przygotowywanie pism i dokumentów.
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Ryki (lubelskie)
prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji; planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parku; ewidencjonowanie wykonanych robót; przekazywanie wykonawcy placu budowy; prowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; prowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynków; prowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działania; sporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działania; przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; pisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działania; opracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego; przygotowanie materiałów do aktualizacji strony internetowej i BIP. Szczegóły na www.bip.slowinskipn.pl, zakładka ogłoszenia/oferty pracy
Słowiński Park Narodowy - 2015-12-31 - Smołdzino (pomorskie)
prace biuroweszczegóły : www.zdwgdansk.pl - ogłoszenie 17/2019
Zarząd Dróg Wojewódzkich - 2019-04-05 - Lębork (pomorskie)
Brak danych
Niepubliczny Punkt Przedszkolny Troskliwe Misie - 2017-08-18 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
Czynności administracyjno - biurowe, obsługa urzadzeń biurowych, obsługa korespondencji, skanowanie dokumentów, zakładanie akt, porządkowanie akt.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Gniezno (wielkopolskie)
obsługa biura w zakresie finansowo-księgowym
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zapoznanie się z przepisami BHP i P. POŻ oraz przejście instruktażu szkoleniowego, dobór odpowiednich środków ochrony osobistej w zależności od rodzaju prac, poznanie zasad transportu materiałów w zakładzie a w szczególności w stolarni, obsługa maszyn oraz urządzeń wykorzystywanych na stanowisku pracy (piła tarczowa, piła formatowa, wiertarki, strugarki, frezarki oraz narzędzi ręcznych), organizowanie stanowiska pracy, gromadzenie i rozmieszczenie na stanowisku pracy materiałów, narzędzi i sprzętu, zapoznanie się rodzajami materiałów, gatunków drewna, sklejki, płyt HD-PE i tworzyw sztucznych stosowanych w zakładzie przy produkcji małej architektury i wyposażenia placów zabaw, przygotowanie do montażu elementów małej architektury i wyposażenia placów zabaw, wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2020-08-19 - Tarnów (małopolskie)
Brak danych
EUROCASH S.A. - 2016-06-08 - Będzin (śląskie)
AKTYWNA SPRZEDAŻ TOWARÓW, DBANIE O ESTETYKĘ EKSPOZYCJI I PORZĄDEK, MONTAŻ MEBLI, PRACA W GODZ. 9-17SPRZEDAWCA W SALONIE BLACK RED WHITE
PHU FAKTOR MARIUSZ DZIEDZIC - 2020-07-13 - Dębica (podkarpackie)
zbiór owoców, prace pielęgnacyjne i porządkowe na plantacji, płaca zasadnicza + dodatki
LIMAX SPÓŁKA Z O.O. - 2016-11-10 - Żodyń (wielkopolskie)
- rozliczanie realizowanych przez zakład inwestycji w tym części dotyczącej dotacji celowych otrzymanych z organu tworzącego oraz środków unijnych- rozlczanie zakupów materiałów i usług dotyczących bieżącego funkcjonowania zakładu- prowadzenie korespondencji z firmami i instytucjami zewnętrzymi -prowadzenie ewidencji przeglądów okresowych i napraw aparatury i sprzętumedycznego oraz organizowanie tych przeglądów i napraw- obsługa korespondencjiwystawianie faktur kontrahentom zewnętrzym
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc przy udzielaniu informacji turystycznej w punkcie informacji turystycznej turystom krajowym i zagranicznym, pomoc w promowaniu poszczególnych przedsięwzięć programowych, aktualizacja bazy danych, przeprowadzanie badań ankietowych dotyczących ruchu turystycznego.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Tarnów (małopolskie)
Ogólny zakres obowiązkówa) sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym dokumentów finansowo księgowych,b) wystawianie faktur VAT, łącznie z windykacją należności,c) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i wyposażenia,d) prowadzenie rozliczeń bankowych - numeracja i dekretacja wyciągów bankowych,e) przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątku,f) obsługa sekretariatu w zakresie biurowym i kancelaryjnym,g) ewidencjonowanie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencji,h) prowadzenie spraw związanych z eksploatacją nieruchomości i urządzeń Centrum,konserwacją, naprawami i remontami maszyn, sprzętu oraz instalacji będących wdyspozycji Centrum, a także wymaganych prawem przeglądów technicznych,i) prowadzi nadzór nad mieniem Centrum,j) prowadzi sprawy z zakresu bhp i ppoż.,k) sprawuje nadzór nad terminowym wydawaniem odzieży ochronnej,l) organizuje pracę obsługi Teatru Miejskiego,ł) kontroluje i analizuje stan zapasów materiałów na stanie Centrum,m) sprzedaje i rozlicza bilety z imprez Centrum.
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2019-02-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Referent ekonomiczny, praca w wymiarze 1/2 etatu, proponowane wynagrodzenie 1300 zł brutto. Godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą.
Biuro Rachunkowe Betax Ewa Barta - 2020-01-31 - Bożejowice (dolnośląskie)
Obsługa klienta w salonie meblowym, obsługa komputera, dbanie o porządek w miejscu pracy. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk s.j. - 2018-05-14 - Zabrze (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Radom (mazowieckie)
-księgowanie faktur przelewowych i gotówkowych,-dekretacja faktur zakupowych,-potwierdzanie sald i obrotów
Zakład Mięsny Kawscy Spółka Jawna - 2019-02-28 - Różnowo (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie korespondencji, odbieranie telefonów, prace biurowe, wysyłka korespondencji, obsługa elektronicznej korespondencji z urzędami
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Mikołów (śląskie)
szlifowanie elementów drewnianych
kontakt przez OHP - 2019-04-16 - Krosno (podkarpackie)