REFERENT DO SPRAW HANDLU Prudnik oferta pracy Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Prudniku
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów, wystawianie dokumentów handlowych, tworzenie zestawień i analiz sprzedażowych
Data publikacji: 2020-10-27
Lokalizacja: Prudnik (opolskie)
Pracodawca: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Prudniku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prężyńska 1, 48-200 Prudnik, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów, wystawianie dokumentów handlowych, tworzenie zestawień i analiz sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Prudnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: prudnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1610
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Prudnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Prudniku
danePracodawcy_nip: 7550006715
danePracodawcy_regon: 00043972400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Adres pracodawcy:
Prężyńska 1, 48-200 Prudnik, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Podanie, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: prudnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1610
Gmina pracodawcy: Prudnik
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Prudnik
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965878
Ulica pracodawcy: Prężyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: produkcja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 27.10.2020
Oferta pracy ważna do: 24.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?13fd3c8e8ff298c4392e43f81ae4d30e
Podobne oferty pracy
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; wprowadzanie przelewów do systemu bankowego, wprowadzanie wyciągów bankowych, uzgadnianie należności i zobowiązań, odbieranie i wysyłanie listów, redagowanie pism, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy działami
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-09-25 - Stargard (zachodniopomorskie)
Wykładanie towaru, obsługa kas fiskalnych
kontakt przez OHP - 2016-05-18 - Babice (podkarpackie)
obsluga e-mail, telefonów, realizacja bieżących zamówień, dbanie o asortyment firmy, kontakt i utrzymywanie realzcji z klientami
Łukasz Lubicki FAKTORIA - 2019-08-22 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
Transport rzeczy na terenie UE.
Usługi Transportowe Czadowski Paweł - 2017-05-23 - Sarzyna (podkarpackie)
staż na stanowsku referenta ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Cieszyn (śląskie)
zg z zakresem czynności na tymże stanowisku
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Głogów (dolnośląskie)
monter instalacji centralnego ogrzewania, zakładanie grzejników
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Lutocin (mazowieckie)
Archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych do programu, sporządzanie rejestrów i zestawów do sprawozdań, wprowadzanie danych i uzupełnianie rejestrów.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Łańcut (podkarpackie)
brak jakichkolwiek wymagań praca na terenie powiatu ostrowskiego
TADEMIX Tadeusz Świtała - 2017-01-02 - Potasznia (dolnośląskie)
Prowadzenie książek obiektów, pomoc przy tworzeniu kosztorysów robót, współpraca z wykonawcami, uczestnictwo w odbiorach robów, przygotowywanie specyfikacji przetargowej w części dotyczącej zakresu prac, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Tarnów (małopolskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tczew (pomorskie)
Nasz Pion Budownictwa zajmuje się realizacją specjalistycznej oferty zagospodarowania terenów wokół budynków oraz przestrzeni miejskiej, która zwiera budowę skwerów parków, zielonych dachów, promenad i bulwarów.System czasu pracy zadaniowyPraca na czas określony: 1 rokGodziny pracy 7:00 - 15:00Kontakt z pracodawcą: praca (at) park-m.pl lub 601221949
Park-M Poland Sp. z o.o. - 2018-10-03 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Lubań (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu Wydz. Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie spisów z natury, sporządzanie dokumentów inwentaryzacyjnych, uczestnictwo w szkoleniach zespołów spisowych, rozliczanie dokumentów inwentaryzayjnych.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-01-20 - Świętoszów (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Białystok (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
- znajomość obsługi systemów informatycznych i towarzystw ubezpieczeniowych,- rozmowa z klientem,- przygotowanie polis,- przedstawianie ofert klientowi.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny do 3 m-cy, następnie umowa na czas określonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Orzesze, możliwość pracy w Mikołowie - do ustalenia z pracownikiemPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, praca w przedziale godzinowym: 8.00-17.00 - grafik do uzgodnienia, podstawowy system pracy
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Tomecki Andrzej - 2020-04-21 - Orzesze (śląskie)
Realizacja zaopatrywania w techniczne środki materiałowe do pojazdów kołowych jednostek w rejonie odpowiedzialności 4RBog; planowanie potrzeb na urządzenia warsztatowe z podległych ogniw obsługowo naprawczych, a w przypadku przydziału środków finansowych dokonywanie ich zakupu; prowadzenie funduszu regeneracyjnego praz wydatków na regenerację; prowadzenie dokumentacji postępowań w sprawie zakupów technicznych środków materiałowych do pojazdów kołowych, urządzeń warsztatowych usług na regenerację i przygotowanie jej do archiwizacji; prowadzenie Planu rzeczowo-finansowego sekcji i współpraca z referentami Sekcji z zakresu ZWSI RON; aktualizacja, kontrola i prowadzenie na bieżąco książki kontowej sekcji w zakresie przydzielonych środków finansowych, udział w opracowywaniu miesięcznych sprawozdań finansowych; przedstawianie przełożonemu propozycji dotyczących zmian w zakresie usprawnień lub niedociągnięć wynikających z bieżącej pracy lub obiegu dokumentów materiałowych i finansowych Sekcji; wykonywanie w zastępstwie obowiązków Referentów Sekcji w zakresie zakupów realizacji planów rzeczowo-finansowych na potrzeby jednostek wojskowych oraz JBP. Wynagrodzenie miesięczne: 2350 zł brutto + 10 % premii regulaminowej + wysługa lat. Oferta dostępna w sali F
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-01-02 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Mleczków (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji technicznych i powykonawczych
Instalatorstwo Elektryczne Krasuski Mirosław - 2017-03-17 - Strzała (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Poznań (wielkopolskie)
księgowanie dokumentów, rozliczanie ZUS, wynagrodzeń i podatków
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zawiercie (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, obsługa programu PŁATNIK
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2017-04-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Projektowanie, wdrażanie oraz nadzór techniczny nad procesami obróbki mechanicznej, Tworzenie norm materiałowych,Dobór narzędzi skrawających,Samodzielne projektowanie lub współpraca z konstruktorem przy projektowaniu oprzyrządowania,Optymalizacja procesów w celu podniesienia ich wydajności i/lub efektywności kosztowej,Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej,Udział w procesie uruchamiania produkcji nowych wyrobów.Oczekiwania:Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne; Wiedza/doświadczenie w organizowaniu i nadzorze nad procesami obróbki skrawaniem; Znajomość programów z grupy CAD,CAM;Odpowiedzialność i zaangażowanie.Firma oferuje:Stabilną pracę w dynamicznej firmie;Możliwość rozwoju zawodowego;Szeroki pakiet szkoleń.
"Domgos" Sp. z o. o. - 2017-01-19 - Racibórz (śląskie)
1. pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej,2. pomoc w planowaniu, organizacji i prowadzeniu zajęć dla dzieci w wieku do lat 33. organizowanie zajęć gimnastycznych i ruchowych dla dzieci4. organizowanie zajęć plastycznych dla dzieci5. nauka piosenek, opowiadanie i czytanie bajek dzieciom.6. spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych,7. utrzymywanie w ładzie i porządku miejsca pracy8. dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków,9. dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz zabezpieczenie mienia żłobka10. czuwanie nad bezpieczeństwem i estetycznym wyglądem dzieci11. pomoc nauczycielce w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w sali i w szatni,12. pomoc w opiece nad dziećmi podczas spacerów i na placu zabaw,13. pomoc dzieciom przy czynnościach higienicznych w łazience,14. pomoc w czasie spożywania posiłków przez dzieci
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kartuzy (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej obsługiwanych firm, obsługa programów kadrowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Będzin (śląskie)
referent ds. wychowanków w internacie
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Nisko (podkarpackie)
Zarządzanie relacją z klientem oraz jego portfolio raportowym: - zbieranie wymagań klientów związanych z raportowaniemi i analizą danych,- odpowiedzialność za złożone projekty i zapytania,- rozwiązywanie eskalacji.Przygotowywanie i dostarczanie raportów tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, analizowanie utworzonych raportów w celu weryfikacji poprawności wyników, wprowadzanie zmian do raportów, zgodnie z ustalonymi wymaganiami, usprawnianie jakości i automatyzacja procesu produkcji raportów zgodnie ze standardami Business Intelligence, wsparcie projektów transformacji technologicznej poprzez przygotowywanie i sprawdzanie poprawności danych, coaching młodszych członków zespołu, aktualizowanie i tworzenie instrukcji tworzenia raportów, stosowanie zasad bezpieczeństwa w obszarze przetwarzania danych poufnych.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Gdańsk (pomorskie)