REFERENT DO SPRAW EKONOMICZNYCH Bolesławiec oferta pracy Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW EKONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, 8)powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników, prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji, wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności. Praca w wymiarze 1/2 etatu, praca w godzinach 07.00-11.00.
Data publikacji: 2018-11-13
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komuny Paryskiej 6, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, 8)powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników, prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji, wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności. Praca w wymiarze 1/2 etatu, praca w godzinach 07.00-11.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW EKONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali ekonomiści
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ekonomicznym, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, obywatelstwo polskie, umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie programów Office, znajomość programów płacowych Płatnik, Vulcan Płace Optivum, znajomość przepisów Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zasadach opodatkowywania osób fizycznych, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych łącznie z aktami wykonawczymi.Wymagania dodatkowe: staż pracy na podobnym stanowisku pracy minimum 2 lata, samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność, terminowość, umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Komuny Paryskiej 6, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny;2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);5) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);6) oświadczenie o niekaralności;7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,8) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze etatu;9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.6. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, cv powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000). 7. Inne informacje:1) Aplikacje w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem Nabór na stanowisko referenta ds. ekonomicznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjra H. Sucharskiego w Bolesławcu" należy złożyć do dnia 16 listopada 2018 r. do godz. 14.00 w sekretariacie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjra H. Sucharskiego w Bolesławcu, ul. Komuny Paryskiej 6.2) Aplikacje, które będą wpływać po tym terminie nie będą rozpatrywane.3) Wybrani kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.4) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.sucharski.boleslawianie.pl/ zakładka nabór na stanowisko oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie ZSOiZ.5) W miesiącu poprzedzającym miesiąc ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%, co oznacza że zachodzi sytuacja o której mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1260).6) Nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania uzasadnienia.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Komuny Paryskiej
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali ekonomiści
Data dodania oferty pracy: 13.11.2018
Oferta pracy ważna do: 16.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Brak danych
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA BLU - 2017-08-01 - Trzebownisko (podkarpackie)
REFERENT BIUROWY
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Wyższego ( w tym licencjat), kierunki studiów - biotechnologia, chemia, ochrona środowiska, zootechnika• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.bio4u.pl
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2018-08-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prace biurowe oraz poszukiwanie firm zagranicznych w internecie.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" SPÓŁKA CYWILNA - 2017-06-12 - Częstochowa (śląskie)
-prowadzenie całokształtu spraw z zakresu kadr, płac i ZUS jednostki-przygotowywanie projektów regulaminów i zarządzeń z zakresu kadrowo-płacowego-prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych- sporządzanie raportów i sprawozdawczości-planowanie i realizacja budżetu w zakresie spraw kadrowo-płacowych
Sekcja Dróg Miejskich - 2018-09-07 - Oleśnica (dolnośląskie)
utrzymanie czystości i porządku danej nieruchomości, utrzymanie zieleni, okresowa kontrola zabezpieczenia budynków, bezpośrednia komunikacja z mieszkańcami
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Krasińskiego" w Gorlicach - 2018-09-28 - Gorlice (małopolskie)
- doradztwo w zakresie napraw pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Krosno (podkarpackie)
- prowadzenie spraw w zakresie sprzedaży wyrobów, zakupu metali szlachetnych, - fakturowanie transakcji, - pozysykiwanie nowych klientów, - udział w próbach technologicznych wyrobów
Mennica - Metale Szlachetne S.A. - 2016-09-06 - Radzymin (mazowieckie)
obsługa sondy (możliwość szkolenia) praca na terenie Niemiec
"Rohll Polska Rozbrajanie amunicji Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia.Branża cukiernicza
TWÓJ PARTNER KRYSTYNA CZWOJDZIŃSKA - 2017-04-04 - Kobylin (wielkopolskie)
Ofertowanie i zakupy materiałów budowlanych na cele inwestycyjne, zlecanie napraw i remontów lokali, opieka ubezpieczeniowa nad flotą samochodową oraz lokalami, współpraca w zakresie prowadzenia dokumentacji z kierownikiem budowy.
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Byczyna (opolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Legnica (dolnośląskie)
Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz uprawnienia na wózek widłowy
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Gniezno (wielkopolskie)
WYKONYWANIE PROSTYCH PRAC BIUROWYCH, PORZADKOWANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa okleiniarki
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Witów (łódzkie)
zadania:zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, dokumentacją firmyzapoznanie się z obsługą kasy fiskalnejpoznanie programów komputerowych obowiązujących w firmiepoznanie asortymentupoznanie zsada wspóLpracy z pratnerami firmypoznanie zasad marketingu indywidualnegozwiązanego z obsŁugą klientadbałość o czystość i porządekOferta stażowa realizowana w ramach projhektu EFS PO WER dla osób bezrobotnych -30
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Ruda Śląska (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Końskie (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, głównie angielskojęzycznego. Mile widzianie absolwenci. Wymagana umiejętność obsługi komputera, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie oraz znajomość języka ukraińskiego. Wstępnie zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia na okres 1 m-ca, później umowa o pracę. Zgłoszenia cv na email: biuroalien (at) wp.pl
ALIEN Biuro Obsługi Cudzoziemców Beata Wojtysiak, Elżbieta Marcinkowska Sp.C. - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)
Wystawianie faktur VAT, kompletowanie dokumentów oraz wysyłka dokumentów.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2017-04-03 - Żary (lubuskie)
- obsługa urzadzeń biurowych- archiwizacja dokumentów- pisanie zleceń do firm kurierskich - archiwizowanie dostaw do sieci handlowych - praca w programie Xpertis- ściaganie zamówień w ECODZIE- wysyłanie elektroniczne faktur. i korekt- kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Krokowa (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Szczegóły dotyczące stanowiska na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad-print-pdf/id/4084
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kołobrzegu - 2016-10-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Archiwizacja dokumentacji, obsługa programu elektronicznego obiegu dokumentów MDOK, prowadzenie rejestrów osób korzystających ze świadczeń rodzinnych.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Płock (mazowieckie)
Prace polegające na wykonywaniu drobnych prac naprawczych, odśnieżania, czyszczenia chdoników, podjazdów.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Łódź (łódzkie)
Referent ds. finansowo-księgowych- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie średnie mile widziane wyższe ekonomiczne, obsługa komputera, komunikatywność, dokładność.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
Bieżąca praca sekretariatu szkoły (pisma przychodzące, wychodzące, pisanie pism, odbiór poczty elektronicznej, itp.). Umowa na zastępstwo (do 30.06.18).
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 32 im. Karola Chodkiewicza - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
przeprowadzanie postępowań przetargowych, prowadzenie ewidencji składników majątku
kontakt przez OHP - 2016-08-31 - Opole (opolskie)
przygotowanie ofert do potencjalnych klientów zagranicznych i krajowych, analizy marketingowe, obsługa targów i koferencji, tłumaczenia
Miflex Invest sp.z.o.o.Kutno - 2016-10-05 - Kutno (łódzkie)
przygotowanie kebabów i innych dań kuchni azjatyckiej, obsługa klientów, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Mońki (podlaskie)