REFERENT DO SPECJALISTY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH(NR 5819) Bydgoszcz oferta pracy Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Stanowisko: REFERENT DO SPECJALISTY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH(NR 5819)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) organizowanie obsługi postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami udzielania zamówień publicznych,2) sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz opracowywanie innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania3) zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazanie Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenia o zamówieniu,4)sporządzanie pisemnego protokołu postępowania o udzielenie zmówienia publicznego wraz ze wszystkimi załącznikami,5) wykonywanie wszelkich innych czynności związanych z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,6) zwrot wadiów
Data publikacji: 2018-09-06
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) organizowanie obsługi postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami udzielania zamówień publicznych,2) sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz opracowywanie innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania3) zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazanie Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenia o zamówieniu,4)sporządzanie pisemnego protokołu postępowania o udzielenie zmówienia publicznego wraz ze wszystkimi załącznikami,5) wykonywanie wszelkich innych czynności związanych z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,6) zwrot wadiów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DO SPECJALISTY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH(NR 5819)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku związanym z przygotowaniem i obsługą postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie ustawą Pzp, w tym udokumentowanie samodzielnego przygotowania i przeprowadzenia minimum jednej procedury objętej ustawą Prawo zamówień publicznych, w okresie od 2016 roku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt tel. 52-5822751 lub e-mail: szkolenia (at) zdmikp.bydgoszcz.pl lub osobisty: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Toruńska
Numer budynku pracodawcy: 174a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 06.09.2018
Oferta pracy ważna do: 17.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja pracy sekretariatu i przestrzeganie zasad obiegu dokumentów. Wykonywanie przydzielonych prac w dziale kadr.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Żagań (lubuskie)
- Księgowanie źródłowych dokumentów księgowych związanych ze sprzedażą, Prowadzenie ewidencji środków trwałych w programie księgowym. Analiza i uzgadnianie kont. Bieżące uzgadnianie należności, wystawianie potwierdzenia sald.Wprowadzanie przelewów do systemów bankowych. Dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych. Obsługa kasy głównej Spółki. Sporządzanie rejestru VAT należnego za dany miesiąc. Sporządzanie Poleceń Księgowania (PK). Rozliczanie zaliczek pobieranych przez pracowników/zleceniobiorców oraz kontrola terminowości ich rozliczania. Wystawienie faktur sprzedażowych, not korygujących dane oraz faktur korygujących. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki itp.).- Wynagrodzenie: od 2200 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, preferowane wyższe. Min 3- letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości. Znajomość zasad rachunkowości (pełna księgowość), znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń podatkowych sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy, zdolność do samodzielnego, analitycznego myślenia, znajomość obsługi komputera w zakresie programów FK, dobra znajomość pakietu MS, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: organizacyjny (at) oswiata.slask.pl
OŚWIATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
wystawianie faktur w firmie transportowej, analizowanie przyjmowanych zleceń, kontakt z klientami polskimi i zagranicznymi
EPO-TRANS LOGISTIC S.A. - 2018-02-14 - Tychy (śląskie)
Naprawa pojazdów osobowych oraz elektromechaniki.
POWRFLASH.PL Krzysztof Gadziński - 2017-12-11 - Jaworzno (śląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów banku
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Świerzawa (dolnośląskie)
Ewidencjonowanie transakcji firm na podstawie odpowiedniej dokumentacji księgowej m.in. wyciągów bankowych, faktur.Kontrola, dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowychPrzygotowywanie i porządkowanie dokumentów do księgowania,Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego,Bieżąca obsługa, rejestrowanie i weryfikacja faktur.Sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych,Uzgadnianie kont dostawców do odpowiednich ksiąg w systemie finansowo-księgowym.Przygotowywanie raportów na potrzeby lokalne.Księgowanie faktur zakupuRozliczanie rozrachunków odbiorców i dostawców,Prowadzenie dokumentacji finansowej,Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych,,Nadzór nad pocztą przychodzącą,Współpraca z oddziałami firmy Wykonywanie zadań zleconych przez Główną Księgową
SOMA Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Tychy (śląskie)
Pomoc w przygotowaniu dań kuchni bengalskiej pod nadzorem szefa kuchni.Składanie zamówień na produkty u bengalskich dostawców.Obsługa klientów w języku bengalskim.Praca od pon-pt w godz.10-18.
RAHMAN KEBAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa komputera, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, wykształcenie średnie, podstawowa znajomość języka angielskiego, otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
WIELTON S.A. - 2015-12-01 - Karpin (mazowieckie)
w/g stanowiska
NSK Bearings Polska S.A. Kielce - 2017-06-30 - Kielce (świętokrzyskie)
uruchomianie i nadzorowanie maszyn do produkcji tytoniu, umiejętność kontroli jakości i parametrów technicznych opoakowań
RANDSTAD POLSKA SP.Z O.O. - 2017-11-07 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne rolników, dochodzenie należności z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, opracowywanie wniosków składanych przez interesantówWarunki pracy:Budynek PT KRUS w Toruniu nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Praca biurowa w pozycji siedzącej, w tym przy komputerze. Praca czterogodzinna w systemie jednozmianowym wewnątrz pomieszczenia.Narzędzia i materiały używane w pracy: urządzenia biurowe (np. komputer, skaner, niszczarka, kserokopiarka, drukarka).
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-09-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wizualna kontrola wyrobu pod kątem spełniania wymagań klienta.
FHU Apis Joanna Adamczyk - 2017-06-26 - Głuchołazy (opolskie)
prace biurowe
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2018-07-20 - Nałęczów (lubelskie)
prowadzenie obsługi kasowej Straży Miejskiej w zakresie przyjmowania wpłat oraz dokonywanie wypłat gotówkowych, prowadzenie inkasa w zakresie przyjmowania podatków od nieruchomości, rolnego oraz opłaty skarbowe, przygotowanie rozliczeń oraz rachunków za inkaso, codzienne rozliczanie stanu gotówki oraz innych walorów wartościowych
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2016-05-09 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa zamówień klientów zgodnie z ustalonymi w umowach warunkami handlowymi, tworzenie i aktualizowanie bazy kontrahentów, prowadzenie działań promocyjnych i marketingowych, tworzenie materiałów informacyjno - reklamowych, organizowanie i rozliczanie promocji narzedziowych
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Kańczuga (podkarpackie)
w/g stanowiska
VECTOR - BIURO RACHUNKOWE w Kielcach - 2016-01-08 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Sławno (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Opieka pielęgniarska nad pacjentem w miejscu jego zamieszkania w ramach pielęgniarskiej domowej opieki długoterminowej.
NZOZ KONWENTU BONIFRATÓW W IWONICZU-PIELĘGNIARSKA OPIEKA ŚRODOWISKOWA - 2016-06-14 - Iwonicz (podkarpackie)
1.Segregowanie dokumentów dot. działu technicznego, rozliczanie wodomierzy oraz zamawianie u producenta, prowadzenie kart narzędziowych imiennych pracowników brygady, przyjmowanie zgłoszeń awarii wodociagowych oraz ich rejestracja, obsługa kserokopiarki, pomoc przy sporządzaniu zapytań ofertowych;2. Segregowanie dokumentów dot. działu technicznego, pomoc przy sporządzaniu zapytań ofertowych,pomoc w codziennych pracach, prowadzenie ewidencji pracy sprzetu oraz pojazdów, obsługa kserokopiarki, redagowanie pism urzedowych
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Dąbie (śląskie)
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Białogard (zachodniopomorskie)
rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
Pakowanie, etykietowanie produktów, tworzenie zestawów promocyjnych, układanie produktów na paletach.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Osina (łódzkie)
- Praca w programie COMARCH ERP XL- ewidencja faktur sprzedaży i zakupów- obsługa urządzeń biurowych- inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Syców (dolnośląskie)
prowadzenie księgowości dla podmiotow gospodarczych, rozliczanie podatków
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Miechów (małopolskie)
do uzgodnienia
KARAPETYAN ARMINE - 2018-03-27 - Radom (mazowieckie)
-
Bank Spółdzielczy w Nowej Soli - 2016-08-03 - Sława (lubuskie)
1. Przygotowywanie i wprowadzanie danych do rejestru spraw.2. Archiwizacja dokumentów.3. Sprawdzanie i przygotowywanie wybranych dokumentacji - w części formalnej i merytorycznej.4. Obsługa wydziałowej poczty elektronicznej.5. Przygotowanie i obsługa przedsięwzięć służących edukacji ekologicznej.6. Obsługa zamówień publicznych.7. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Łęczyca (łódzkie)