REFERENT D/S KSIĘGOWOŚCI Suwałki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT D/S KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie, wysyłanie danych, wysyłanie przelewów, weryfikacja dokumentów
Data publikacji: 2018-08-28
Lokalizacja: Suwałki (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie, wysyłanie danych, wysyłanie przelewów, weryfikacja dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT D/S KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suwałki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Suwałki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferta skierowana jest do osób do 30 roku życia.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Adres pracodawcy:
Kościuszki 71a, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Suwałki
Gmina pracodawcy: Suwałki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Suwałki
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 71a
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.08.2018
Data dodania oferty pracy: 28.08.2018
Oferta pracy ważna do: 28.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami posługującymi się językiem arabskim, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Piaseczno (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu Wydz. Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
według programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Legnica (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie sprawozdań z zakresu ochrony srodowiska - kwartalne, półroczne i roczne; przygotowywanie wniosków z zakresu transportu i zbierania odpadów, śledzenie i przedstawianie zmian w przepisach z zakresu ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Stanowice (dolnośląskie)
Tworzenie, ewidencjonowanie i segregowanie zbiorów dokumentacji, obsługa programu kadrowo-płacowego, sporządzanie sprawozdawczości, przygotowywanie pism, weryfikacja miesięcznych kart ewidencji czasu pracy pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Płock (mazowieckie)
Budowa rynku klienta ostatecznego i pośrednika handlowego, prowadzenie polityki cenowej, przygotowanie ofert handlowych, zbieranie informacji związanych z potrzebamiklientów,pozyskiwanie nowych kontrachentów i klientów poprzez kontakty telefoniczne, e- meilowe oraz kontakty bezpośrednie poprzez wyjazdy służbowe do klientów.
METALOWIEC Sp. Z O.O. - 2016-04-27 - Namysłów (opolskie)
Ustalanie uprawnień do wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz zasiłków pogrzebowych, obsługa kancelaryjna Wydziału, przygotowywanie korespondencji w ramach czynności związanych z ustalaniem prawa do wypłaty świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz zasiłków pogrzebowych, przygotowanie zrealizowanych wypłat do przechowywania w archiwum, typowanie i przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie kontroli ubezpieczonych w zakresie prawidłowości orzekania o czasowej niezdolności do pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Tarnów (małopolskie)
Instaliacja sieci komputerowych strukturalnych i światłowodowych; instalacja systemów monitoringu CCTV; instalacja systemów alarmowych.Praca w godz. 7:00-20:00 na terenie całej Polski.
LEVEL340 sp. z o.o. - 2018-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż części samochodowych. Praca na cały etat w godz: 9-17 oraz w 2 soboty w miesiącu w godz: 8:30-13:30. Na początek umowa o pracę na 3 miesiące, po okresie próbnym wynagrodzenie wzrasta. Wymagane wykształcenie minimum zasdnicze4 zawodowe, znajomość części motoryzacyjnych oraz obsługa komputera.
Salon nr 1 - 2018-02-24 - Mysłowice (śląskie)
Pracownik biurowy do działu sprzedaży. Obsługa komputera i kasy fiskalnej, obsługa klienta, wystawianie paragonów i faktur. Telemarketing
FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA "WRONA" BARBARA WRONA,JERZY WRONA SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-27 - Limanowa (małopolskie)
1.Sporządzanie list płac: wynagrodzeń pracowników, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, itp. 2.Naliczanie składek ZUS, sporządzanie deklaracji oraz terminowe przekazywanie należnych składek do ZUS. 3.Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie wymaganych deklaracji PIT, obliczanie oraz terminowe odprowadzanie podatków do US. 4.Prowadzenie w programie Płatnik ewidencji uprawnionych do świadczeń zdrowotnych i ubezpieczeń społecznych.5.Prowadzenie i realizacja prac z zakresu podatków, składek na ubezpieczenia społeczne. 6.Prowadzenie kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych i ich rejestracjaw urządzeniach księgowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.7.Księgowanie wyciągów bankowych oraz rozliczanie płatności. 8.Prowadzenie pracowniczej kasy zapomogowo-pożyczkowej. 9.Archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych. 10.Prowadzenie kasy Nadleśnictwa.11.Udział w szkoleniach, naradach, spotkaniach roboczych.12.Prowadzenie innych spraw zleconych przez głównego księgowego.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 do 15:00, w biurze Nadleśnictwa Kolbuszowa.
LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KOLBUSZOWA W ŚWIERCZOWIE - 2018-04-22 - Świerczów (podkarpackie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Suwałki (podlaskie)
Przygotowywanie dokumentów dla klienta. Przygotowywanie faktur i nadzór nad przeprowadzanymi transakcjami finansowymi. Wprowadzanie danych do systemu.
EXPOL 777 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-16 - Legionowo (mazowieckie)
prace budowlane
WYKOŃCZENIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH TOMASZ DROBIŃSKI - 2018-04-04 - Czyczkowy (pomorskie)
Cięcie papieru, etykietPakowanie etykiet
kontakt przez OHP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
Systematyczna, bieżąca kontrola sald opakowań zwrotnych, koordynowanie odbiorców opakowań od klientów oraz uzgadnianie asortymentu i ilości zwrotów opakowań od klientów, z uwzględnieniem aktualnego stanu sald klienta. Wpisywanie zwróconych ilości opakowań w systemie komputerowym SAP. Wystawianie dokumentów związanych z prowadzeniem dokumentacji obrotu opakowaniami tj. faktur za opakowania, not kaucyjnych, dokumentów złomowania itp., oraz ich kontrola w systemie SAP.
VAN PUR S.A. - 2017-01-26 - Zabrze (śląskie)
Oczyszczanie opakowań z tektury; odbiór kartonów z maszyny
ARMAPAK sp.zo.o sp.k - 2016-08-25 - Łomża (podlaskie)
-praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż produktów bankowych; realizacja wpłat/wypłat gotówkowych; realizacja zleceń płatniczych bezgotówkowych;prowadzenie rachunków bankowych; bezpośredni kontakt z klientem
BANK SPÓŁDZIELCZY DUSZNIKI - 2017-03-22 - Szamotuły (wielkopolskie)
prowadzenie sekretariatu kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Piła (wielkopolskie)
prace biurowe, rachunkowo-ksiegowe
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z Regulaminem ŁUW,- zapoznanie z ochroną informacji niejawnych,- pomoc w zakresie koordynacji świadczeń rodzinnych,- obsługa systemów Oddziału w tym Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją,- rejestrowanie dokumentacji oddziałowej i umieszczanie w bazach danych,- segregacja dokumentacji oddziałowej - przydział spraw pracownikom wg kompetenecji,- adresowanie i wysyłanie korespondencji sporządzonej przez Oddział.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Łódź (łódzkie)
Zapoznanie z zasadami funkcjonowania spółki i inne
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Stoisław (zachodniopomorskie)
wykonywanie inwentaryzacji budowlanych, koordynowanie przygotowywania audytów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tychy (śląskie)
udzielanie klientom GOPS informacji o przysługujących im świadczeniach, przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych , z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiu, przyjmowanie dokumentów celem ustalenia prawa do przyznania świadczeń z funduszu alimentacyjnego i śwoadczeń rodzinnych oraz wycjowawczych,ustalanie uprawnień do swiadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych oraz wychowawczych na podstawie właściwie zgromadzonych dokumentów, sporządzanie decyzji związanychz przyznaniem lub odmową przyznania świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych i wychowawczych oraz w sprawie zwrotu świadczeńnienależnie pobranych sporządzanie miesięcznych list wypłatświadczeń i generowanie przelewów, podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, a w szczególności przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych, odbieranie oświadczeń majątkowych, współpraca z komornikiem sądowym prowadzącym postępowanie egzekucyjne, współpraca z urzędem pracy i starostwem w zakresie aktywizacji zawodowej, bieżące załatwienie korespondencji oraz wydawanie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji ZUZ od niektórych świadczeń, wprowadzanie danych do programów informatycznych oraz biegłe ich obsługiwanie, prowadzenie postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego, w tym postępowania egzekucyjnego w administracji, sporzadzanie sprawozdawczości.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rząśniku - 2017-03-07 - Rząśnik (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: budownictwo, inżynieria miejska, uprawnienia/umiejętności : znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych oraz Prawo o ruchu drogowym, obsługa programów : WORD, EXCEL, AUTO CAD, opracowywanie projektów planów finansowania dróg w zakresie zimowego utrzymania dróg i oznakowania poziomego, pełnienie funkcji inwestora, koordynacja robót w pasie drogowych, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, współpraca z gminami, prowadznie ewidencji dróg, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie procesu przetargowego.Kontakt z pracodawcą osobisty lub mailowy zdp (at) powiatrybnicki.pl
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W RYBNIKU - 2016-06-28 - Rybnik (śląskie)
Przygotowywanie dań kuchni ukraińskiej: barszcz, placki, papmpuchy. Praca na umowę zlecenie, 70 godzin pracy w miesiącu. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Nauka sprzedaży biletów autokarowych, lotniczych; wypisywanie faktur; sprzedaz ofert turystycznych przez system MERUN X; produkcja ofert; sprzedaz ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Sosnowiec (śląskie)
Samodzielny Referat Spraw Wierzycielskich: kontrola formalna i merytoryczna wpływających dokumntów, wprowadzanie decyzji o ulgach w spłacie do programu POLTAX, prowadzenie czynności w ramach tzw. miękkiej egzekucji - informowanie podatnika o zbliżającym się terminie płatności oraz wystawianie upomnień, wstępna archiwizacja dokumntów, wykonywanie innych czynności biurowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Żory (śląskie)