REFERENT BIUROWY Dąbrowa Górnicza oferta pracy KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM W DĄBROWIE GÓRNICZEJ JUSTYNA KAIM-JAROSIŃSKA KANCELARIA KOMORNICZA NR VI W DĄBROWIE
Stanowisko: REFERENT BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa urządzeń biurowych,- wysyłka korespondencji,- sporządzanie pism(godz. pracy: 7:30 - 15:30)
Data publikacji: 2020-06-16
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM W DĄBROWIE GÓRNICZEJ JUSTYNA KAIM-JAROSIŃSKA KANCELARIA KOMORNICZA NR VI W DĄBROWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Topolowa 24/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa urządzeń biurowych,- wysyłka korespondencji,- sporządzanie pism(godz. pracy: 7:30 - 15:30)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 4
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagane wykształcenie średnie z maturą.
Nazwa pracodawcy:
KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM W DĄBROWIE GÓRNICZEJ JUSTYNA KAIM-JAROSIŃSKA KANCELARIA KOMORNICZA NR VI W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
danePracodawcy_nip: 5771808843
danePracodawcy_regon: 151747667
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Topolowa 24/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodPowiatu: 2465
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0939473
Ulica pracodawcy: Topolowa
Numer budynku pracodawcy: 24
danePracodawcy_nrLokalu: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.06.2020
Oferta pracy ważna do: 15.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?67cf8ecf4302d94754b7ec01e370c92d
Podobne oferty pracy
rozliczanie płac i ZUS, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencja urlopów oraz zwolnień lekarskich
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie min. średnie, preferowanie wyższe (technikum ekonomiczne, studia licencjackie/magisterskie, kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne), umiejętność analitycznego myślenia oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej, mile widziana znajomość obsługi SAP BUSINESS ONE, dobra znajomość pakietu MS Office ( w szczególności EXCEL) skrupulatność, dokładność, dobra organizacja pracy. Zakres obowiązków weryfikacja protokołów serwisantów, sprawdzanie ich pod kątem wykonywaniej usługi, rozliczanie materiałowe oraz usługowe, sporządzanie dokumentów WZ, RW, PW, MM, fakturowanie klientów kluczowych na podstawie rozliczonych dokumentów, współpraca z działem technicznym i działem administracji
IteCom Sp.z o.o. - 2016-05-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, pomoc przy obsłudze kancelarii, pomoc przy archiwizowaniu dokumentów, prowadzenie rejestru delegacji pracowników, aktualizowanie tablicy ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Rudna (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:a) opracowywanie dokumentów z zakresu ochrony infarnacji niejawnychb) uczestniczenie w zapewnieniu bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnychc) znajomość i przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych
Regionalne Centrum Informatyki - 2018-06-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie i wykonywanie instalacji, ścianek działowych, wykończeń, itp. Praca na terenie Krakowa oraz woj. małopolskiego.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki na stanowisku:Zapewnieniu czystości w pokojach, łazienkach i ogólnie dostępnych pomieszczeniach hotelowych.
Aquila Hotele Sp.zo.o. - 2019-07-22 - Józefów (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Klucze (małopolskie)
Monter izolacji przemysłowych
KAEFER S.A. - 2020-10-08 - Francja (Francja)
- Obsługa Sekretariatu Głównego Spółki. Odbieranie i wysyłanie poczty tradycyjnej, elektronicznej i kurierskiej. Łączenie rozmów. Prowadzenie kalendarza spotkań. - Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:30 (od poniedziałku do czwartku), 8:00-14:00 (piątek). Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie ---> istnieje możliwość przyuczenia. Znajomość programów Microsoft Office. Wysoka kultura osobista. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu podstawowym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: office (at) breweleasing.pl
"BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Katowice (śląskie)
praca w kwiaciarni
Kwiaciarnia "IRYS" Jolanta Misiejuk - 2016-09-08 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie plików do druku, obsługa plotera drukującego.
MR Print Radosław Solarczyk - 2016-07-04 - Siedlce (mazowieckie)
Pomoc w obsłudze informatycznej Urzędu,Wprowadzanie danych,Pomoc bieżąca pracownikom w obsłudze programów,
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Radlin (śląskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-02-20 - Rokocin (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: sprawy związane z umowami najmów i dzierżawy, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, współpraca z brokerem w zakresie ubezpieczeń, współpraca w zakresie nadzoru sprzętu medycznego; WYMAGANIA: wykształcenie średnie, wyższe kierunek administracja - zamówienia publiczne, umiejętność samodzielnej pracy, umiejętność pracy w zespole
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lublińcu - 2018-03-29 - Lubliniec (śląskie)
Naprawy samochodów osobowych
Mar-H-Mat Mateusz Hrybik - 2018-06-21 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Namysłów (opolskie)
Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie do rejestru elektronicznego wpływajacych tytułów wykonawczych. Przygotowywanie arkuszy przydziału służby dla poborców skarbowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gdynia (pomorskie)
dekretacje dokumentów, wystawianie faktur sprzedaży, monitorowanie płatności, wykonywanie prac zleconych przez Głównego Księgowego
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa administracyjna Inspektoratu, przyjmowanie stron oraz informowanie o trybie załatwiania spraw, archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów spraw, kompletowanie i przekładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Pszczyna (śląskie)
zapoznanie się ze strukturą zakładu i zadaniami organizacji zapoznanie się z nauką programu komputerowegosporządzanie korespondencji do wnioskodawcówanaliza dowodów księgowychanaliza i opisywanie dowodów księgowychwykonywanie nieskomplikowanych prac biurowychobsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, zgłaszanie, wyrejestrowywanie i rozliczanie pracowników z ZUS i US, sprawozdawczość. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość prawa pracy, przepisów ZUS, podatków oraz PFRON, pakietu MS Office, obsługa komputera, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.Tel.: 95 755 32 51w.41/ 519 326 229 Kamila Żarkowska-Dudasz. Adres e-mail: kamila.zarkowska-dudasz (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-09-16 - Sulęcin (lubuskie)
Planowanie, wprowadzanie, weryfikacja i nadzorowanie zamówień; nadzorowanie terminów dostaw i ilości materiałów; utrzymywanie stałego kontaktu z dostawcami; bezpośrednia współpraca z centralą oraz z krajowymi i zagranicznymi oddziałami produkcji; nadzorowanie i korekta stanów minimalnych w magazynach B- Parts.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2020-08-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu, sporządzanie pism ugodowych, prowadzenie ewidencji korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Czerniejewo (wielkopolskie)
Wg. programu stażu.
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Nadzór nad realizacją szkoleń obsługiwanych przez innych pracowników. Prowadzenie dokumentacji na potrzeby realizacji prowadzonych szkoleń. Organizacja i nadzór nad pracą biura.Praca od 7-11
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Samodzielne szycie i krojenie z rysunków mebli tapicerowanych (pokrowców).
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Syców (dolnośląskie)
Wytwarzanie elementów plastikowych, obróbka końcowa wyrobu
GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Charakterystyka pracy: przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, uczestnictwo w tematycznych akcjach kontrolnych, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek, obsługa składnicy akt, prowadzenie rejestrów i ewidencji. Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/referent-prawny,10290.Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2017 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-04-18 - Rybnik (śląskie)
zapoznaniesię z przepisami BHP i p.poż.; zapoznanie się z obowiązującym regulaminem i organizacją pracy; zapoznanie się z programem stażu; udział w archiwizowaniu dokumentów wg spraw; współudział w rejestrowaniu dokumentów i teczek dokumentów w rejestrach, pomoc w prowadzeniu ewidencji wydanych zaświadczeń i oświadczeń; prowadzenie pod nadzorem ewidencji firm zewnętrznych i wniosków o wydanie przepustek; pomoc w wprowadzaniu dokumentów programu SI Arcus
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)