REFERENT Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 012,5 PLN
Zakres obowiązków: - współudział w opracowywaniu projektów dokumentów regulujących ochrone informacji niejawnych,- prowadzenie i bieżąca aktualizacja dokumentacji szkoleniowej i planistyczno - sprawozdawczej pionu ochrony informacji niejawnych,- udział w prowadzonych kontrolach stanu przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych,- pełnienie funkcji inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego,- zapewnienie przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych przetwarzanych w syst. teleinf.,- prowadzenie kontroli zgodności funkcjonowania syst. teleinf. ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa (SWB) oraz przestrzegania przez uzytkowników syst. zasad ochrony informacji niejawnych oraz procedur bezpiecznej eksploatacji (PBE),- organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
Data publikacji: 2016-03-18
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- współudział w opracowywaniu projektów dokumentów regulujących ochrone informacji niejawnych,- prowadzenie i bieżąca aktualizacja dokumentacji szkoleniowej i planistyczno - sprawozdawczej pionu ochrony informacji niejawnych,- udział w prowadzonych kontrolach stanu przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych,- pełnienie funkcji inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego,- zapewnienie przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych przetwarzanych w syst. teleinf.,- prowadzenie kontroli zgodności funkcjonowania syst. teleinf. ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa (SWB) oraz przestrzegania przez uzytkowników syst. zasad ochrony informacji niejawnych oraz procedur bezpiecznej eksploatacji (PBE),- organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 012,5 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 012,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, informatyczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie - preferowane: elektronika, informatyka, telekomunikacja2 lata doświadczenia zawodowego w pracy z systemami teleinformatycznymiznajomość zasad związanych z bezpieczeństwem syst. teleinformatycznych,zdolność analizy i syntezy informacjiposiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv i list motywacyjny: 25wog.kancelaria (at) wp.mil.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 18.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace biurowe, obsługa kierowców, kontrahentów, przekazywanie zleceń
SOWIŃSKI TRANSPORT - 2017-05-10 - Koło (wielkopolskie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, przygotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dokumentów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzenie do systemu finansowo - księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, przygotowanie korespondencji z kontrachentami i urzędami, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa klientów Salonu Firmowego,Doradztwo w zakresie oferty produktowej,Wystawianie dokumentów sprzedażowych faktur, faktur korygujących oraz paragonów,Bieżąca współpraca z Działem Spedycji, MWG, Magazynem Reklamy, Działem Księgowości, COG oraz innymi działami,Przygotowywanie zestawień, rankingów, statystyk oraz innych analiz zlecanych przez przełożonego,Dążenie do zapewnienia wysokiej jakości obsługi przez ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań na swoim stanowisku pracy oraz w obszarach wykraczających poza własne stanowisko pracy,Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i oferowanych wyrobów.
Fabryka Farb i Lakierów "Śnieżka" Spółka Akcyjna - 2017-06-16 - Mielec (podkarpackie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Płock (mazowieckie)
Sporządzanie zestawień usług oraz kosztów, obsługa programów magazynowych, wystawianie faktur, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie kontaktów
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Płock (mazowieckie)
przyjmowanie wniosków, przyznanie oraz weryfikacja świadczeń wychowawczych
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Świerzawa (dolnośląskie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, podział korespondencji biurowej, prowadzenie obsługi kancelaryjnej Komendy Powiatowej PSP
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sulęcin (lubuskie)
sprzedaż artykułów w sklepie i bufecie, obsługa imprez okolicznościowych, obsługa pensjonatu
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" Oddz. w Czerwonym Borze - 2016-04-25 - Czerwony Bór (podlaskie)
Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie w handlu lub obsłudze Klienta. Charakterystyka pracy: zapewnienie sprawnej obsługi klienta, przygotowywanie towaru i działu do sprzedaży, aktywna sprzedaż, doradztwo produktowe. Godziny pracy między 8:00 a 20:00. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy: kariera (at) merkurymarket.pl.
MERKURY MARKET SP. Z O.O. SP. K. - 2016-10-05 - Rybnik (śląskie)
Sprzedaż mebli, utrzymanie porządku praca w godz. 10-18
Firma Handlowa "ADA" Andrzej Tryka - 2017-08-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
gratkaszmatka.cpm.pl - 2016-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, pism urzędowych i innych dokumentów organizacyjnych w zakresie pracy działu.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2018-02-05 - Łódź (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dot.gospodarki fin., archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Gliwice (śląskie)
Koordynowanie działań w systemie RASFF, koordynowanie działań w systemie RAPEX, sprawowanie bierzącego nadzoru sanitarnego poprzez przeprowadzanie kontroli podmiotów
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2019-04-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Referat Ochrony Środowiska i rolnictwa: zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych m.in. obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zewnątrz, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego Referatu, udział w realizowanych w Referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Pawłowice (śląskie)
Kontrole wzrokowe, pomiary, przepakowywanie, naprawy, wypisywanie raportów
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Gliwice (śląskie)
- Planowanie i organizacja działań z obszaru marketingu handlowego. Utrzymywanie relacji z partnerami handlowymi. Tworzenie raportów i analiz dotyczących przeprowadzanych kampanii reklamowych. - Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (87,50%). Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mie widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (DOM HANDLOWY "ZENIT", PIĘTRO V, ul. Rynek 12 m. pok. 514 lub 508, 40-003 Katowice) w godzinach: 9:00-15:00.
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa połączona z kontrolą na produkcji. Wymagane wykształcenie min. średnie, wymagane min. 1 rok doświadczenia na stanowisku biurowym, znajomość pakietu MS Office, znajomość programu SUBIEKT GT, książeczka sanepidowska.
PPHU WA-BI - 2016-05-18 - Mysłowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji i naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia ZUS, PFRON, rozliczenia US, sprawozdawczość GUS.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zatrudnianie pracowników, wprowadzanie danych do programów, naliczanie wynagrodzeń, zgłaszanie do ZUS-u, naliczanie zasiłków chorobowych, naliczenie PIT-ów 4,11.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- ewidencja poczty wychodzącej i przychodzącej,- obsługa centrali telefonicznej,- segregacja dokumentów,- skanowanie dokumentów,- kontrola merytoryczna dokumentów księgowych,- aktualizowanie baz danych,- układanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Obsługa klientów w krajach niemieckojęzycznych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, uczestnictwo w zagranicznych targach branżowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Rzgów (wielkopolskie)
- Szkolenie z zakresu obowiązujących standardów oraz przepisów na podstawie, których prowadzona jest działalność - Szkolenie z zzakresu aplikacji informat. dotyczących obsługi klienta- Szkolenie z zakresu zachoiwań pracownika w sytuacjach awaryjnychnp. brak dostępu do internetu- Szkolenie z zakresu obiegu dokumentów, wypełnianie dokumentów- Szkolenie z zakresu dokumentacji kredytowej- Kontynuacja zdobytej wiedzy w w/w zakresie
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Żukowo (pomorskie)
Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny; Przygotowywanie i analiza decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej pod nieobecność pracownika obsługującego zadania; Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej; Prowadzenie sekretariatu Ośrodka; Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo- księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawozdań i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu; Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka;Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych; Prowadzenie strony internetowej Ośrodka oraz wprowadzanie informacji do BIP; Koordynacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych; Ewidencjonowanie sprzętu i wyposażenia Ośrodka; Koordynacja zadań z zakresu BHP i PPOŻ.godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2019-06-26 - Sulików (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Kraków (małopolskie)
-UKŁADANIE TOWARÓW NA PÓŁKACH-DBANIE O EKSPOZYCJĘ TOWARÓW-PRACE ZLECONE PRZEZ KIEROWNIKA
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Malbork (pomorskie)
Sprzątanie holi, toalet, klatek schodowych
PROWEN Dariusz Ruhs - 2016-09-27 - Chojnice (pomorskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych, izolacje, docieplenia budynków
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Gliwice (śląskie)
pomoc w sporządzaniu list płac, deklaracji ZUS, i US, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowo-finansowego
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Frombork (warmińsko-mazurskie)