REFERENT- ARCHIWISTA ZAKŁADOWY Zielona Góra oferta pracy Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra
Stanowisko: REFERENT- ARCHIWISTA ZAKŁADOWY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: 1. przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych;2. ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym;3. porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych;4. kontrolowanie obiegu dokumentów oraz prawidłowości ich przechowywania w komórkach organizacyjnych;5. udostępnianie i wypożyczanie akt zgromadzonych w archiwum zakładowym do celów służbowych i innych;6. organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska;
Data publikacji: 2019-08-20
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zjednoczenia 110 B, 65-120 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych;2. ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym;3. porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych;4. kontrolowanie obiegu dokumentów oraz prawidłowości ich przechowywania w komórkach organizacyjnych;5. udostępnianie i wypożyczanie akt zgromadzonych w archiwum zakładowym do celów służbowych i innych;6. organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT- ARCHIWISTA ZAKŁADOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: archiwista zakładowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie- technik archiwista;
Nazwa pracodawcy:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Zjednoczenia 110 B, 65-120 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Zjednoczenia
Numer budynku pracodawcy: 110 B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista zakładowy
Data dodania oferty pracy: 20.08.2019
Oferta pracy ważna do: 21.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7d955c5d0e66c5c12817f0c388866d01
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie wyższe administracyjne, obsługa programów komputerowych Office (Word, Excel), znajomość języków obcych w mowie i piśmie dobra. Charakterystyka pracy: kompletowanie przygotowanie i prowadzenie postępowań z akresu zamówień publicznych i ich publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej, ocena formalno - prawna składanych ofert, sporządzanie umów z zakresu zamówień publicznych, współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, znajomość przepisów ustaw: Prawo zamówienia publicznych, KPA, o drogach publicznych, ruchu drogowym, Prawo budowlane. Szczegółowe informacje na stronie BIP http://www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl/nabor.
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W RYBNIKU - 2018-10-04 - Rybnik (śląskie)
zapoznanie z zakresem pracy sekretariatu, rejestracja pism (system elektroniczny), prowadzenie dokumentacji kancelaryjno - biurowej; redagowanie pism, przygotowanie dokumentów do archiwizacji, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Syców (dolnośląskie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków, porcjowanie, dekorowanie potraw, dbałość o higienę pracy
MAT INVESTMENT SPÓŁKA Z.O.O I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-06 - Malbork (pomorskie)
wsparcie w następujących zadaniach: redagowanie oraz publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja nadesłanych aplikacji i umawianie spotkań rekrutacyjnych z kandydatami, prowadzenie spotkań z kandydatami, budowanie bazy kandydatów.
Solid Security sp.z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej
PHU "LANGER" Michał Langer - 2018-05-08 - Choczewo (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
zakładanie ewidencji osób zgłaszających się do kwalifikacji wojskowej w 2019r.;wprowadzanie danych osób stawiających się do kwalifikacji wojskowej w 2019 r. do ewidencji wojskowej w wersji papierowej; wprowadzanie danych do ewidencji informatycznej, zakładanie książeczek wojskowych, archwizacja dokumentacji
Powiat Świdnicki - 2018-12-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu, obsługa interesantów - udzielanie informacji, analiza poprawności składanych wniosków, nabycie umiejętności: obsługa urządzeń biurowych; czytania aktów prawnych ich interpretacji i stosowania; sporządzanie dokumentów i innych pism dotyczących prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenie obsługi kancelaryjnej, obiegu dokumentów biurowych. Segregowanie i archiwizacja akt.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
księgowanie dokumentów i inne czynności biurowe, obsługa ksero, archiwizacja dokumentacji, przekaz elektroniczny dokumentów ZUS i deklaracji do Urzędu Skarbowego
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Piła (wielkopolskie)
-konstruowanie central i urzadzeń wentylacyjnych wg. wymogów klienta,-tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej 2D oraz 3 D central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,-przygotowanie produkcji dokumentacji technologicznej,-prowadzenie dokumentacji technologicznej,-ustalenia techniczne z klientem,-rozwój produktów wykonywanych przez firmę
KMW ENGINEERING SP. Z O. O. - 2019-03-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, zakładanie teczek z aktami, archiwizacja dokumentów / nabór staż do 30 r. ż. PO WER - niskie kwalifikacje/
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pabianice (łódzkie)
Kontrola procesów produkcyjnych wyrobów gotowych, jak i towarów handlowych, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS Sp. zo.o. - 2016-07-01 - Chorzów (śląskie)
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) administracyjna i organizacyjna obsługa Kanclerza i Kwestora, w tym:a) prowadzenie terminarzy spraw,b) wykonywanie czynności związanych z organizacją zebrań, posiedzeń, konferencji itp.,c) prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z udziałem Kanclerza i Kwestora w uroczystościach, konferencjach, sympozjach itp.;2) wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym:a) przyjmowanie oraz prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej, a następnie przygotowywanie jej do odbioru przez jednostki organizacyjne Uczelni, b) przyjmowanie oraz prowadzenie ewidencji korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, zapewnienie przepływu dokumentów między jednostkami, c) przyjmowanie i rejestrowanie ofert przetargowych i przygotowywanie ich do odbioru przez członków Komisji Przetargowej,d) obsługa ogólnouczelnianej skrzynki e-mailowej Uczelni;e) współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie prawidłowego przepływu informacji i realizowanych zadań;f) prowadzenie rejestru zarządzeń Kanclerzg) przygotowywanie treści pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Kanclerza przy współpracy z prawnikiem Uczelni;h) prawidłowe przygotowywanie akt sprawy ostatecznie zakończonych do Archiwum.i) Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie prowadzonej działalności,
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-11-26 - Płock (mazowieckie)
- załadunek i rozładunek pojazdów ciężarowych,- gospodarka magazynowa towarami (rejestracja towarów na magazyn oraz zdejmowanie towaru z magazynu),- częściowo podnoszenie i przenoszenie ciężarów,- komisjonowanie i pakowanie,- przygotowanie dokumentów magazynowych.
MANPOWER GmbH & Co KG Personaldienstleistungen - 2016-04-18 - Niemcy (Niemcy)
.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie; 5 lat doświadczenia zawodowego; zakres obowiązków: obsługa mieszkańców, opisywanie faktur, ewidencja mediów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA" - 2016-04-11 - Gliwice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Zielona Góra (lubuskie)
Zajmowaie się sprawami kadrowymi, płacowymi oraz księgowymi; wykonywanie prac administracyjnych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kamieniu Pomorskim - 2017-01-30 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Ochrona obiektu hotelu oraz parkingu
INTER GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Lębork (pomorskie)
Wykonywanie prac remontowo-budowlanych. Praca w Stalowej Woli i okolicach.
Usługi Remontowo-Budowlane Nalbud Leszek Nalepa - 2017-10-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zapoznanie się z ogólnymi zasadami i strukturą ARiMR, zapoznanie się z zasadami aplikowania wniosków, pomoc w obsłudze beneficjentów w punkcie obsługi klienta - pomoc w obsłudze korespondencji, pomoc w bieżących pracach kancelarii Biura Powiatowego
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Mikołów (śląskie)
wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przetwarzanie danych przesłanych za pośrednictwem śrdoków komunikacji elektronicznej, tworzenie rejestrów przypisów i odpisów, archiwizacja zakończonych spraw, bieżace prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Mikołów (śląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
wydawanie dokumentów sprzedaży, raportowanie, wykonywanie i rozsyłanie ofert, obsługa wagi samochodowej, wystawianie faktur sprzedaży
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU, USŁUG I PRODUKCJI RÓŻNEJ "LAPIS" SP. Z O. O. - 2017-07-21 - Łażany (dolnośląskie)
Zapoznanie się z pracą w poszczególnych referatach.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
- przyjmowanie zamówień od klientów;- składanie zamówień na surowce do produkcji;- obsługa urządzeń biurowych;
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe LAKMET Mariusz Kasicki - 2016-01-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa automatu szwalniczego
ZW MORGANS NATALIA BĘBNISTA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ INOWROCŁAW - 2019-10-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Kościan (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)