REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Opole oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Pisanie na komputerze pism w post臋powaniach prokuratorskich, archiwizacja akt, ekspedycja poczty, prace biurowe inne.
Data publikacji: 2016-07-06
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
Pisanie na komputerze pism w post臋powaniach prokuratorskich, archiwizacja akt, ekspedycja poczty, prace biurowe inne.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Opole
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 12
Data rozpocz臋cia pracy: 01.09.2016
Data zako艅czenia pracy: 31.08.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ole艣nie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 4, 46-300 Olesno, powiat: oleski, woj: opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: oleski
Gmina pracodawcy: Olesno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Olesno
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: X
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ole艣nie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 23.08.2016
Oferta pracy wa偶na do: 05.09.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 06.07.2016
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
wymiar czasu pracy 10/18 + 5 godzin dodatkowychKontakt z pracodawc膮: 71 311 27 93w.101
Gminny Zesp贸艂 Szk贸艂 w Bielanach Wroclawskich - 2017-09-01 - Bielany Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Katowice (艣l膮skie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie i weryfikacja zam贸wie艅 od klient贸w, kontakt mailowy i telefoniczny z klientem (informowanie o produktach, diagnozowanie i rozwi膮zywanie problem贸w), wystawianie dokumentacji sprzeda偶owej i magazynowej, kontrola obiegu dokumentacji handlowej i jej archiwizacja, aktywna wsp贸艂praca z dzia艂em handlowym, marketingu i magazynem
EMAKS sp贸艂ka z o.o. sp贸艂ka komandytowa - 2015-11-27 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Koordynator rodzinnej pieczy zast臋pczej
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
1. Przygotowanie i prowadzenie warsztat贸w grupowych oraz konsultacji indywidualnych w ramach reintegracji spo艂ecznej2. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z warsztatami oraz konsultacjami.3. Wsp贸艂praca przy rekrutacji uczestnik贸w do projektu.4. Organizacja i wsp贸艂prowadzenie dodatkowych form wsparcia przewidzianych w projekcie.5. Organizacja i nadz贸r na wolontariuszami i wolontariatem w ramach dzia艂a艅 projektowych6. Organizacja i nadz贸r na dzia艂aniami integracyjnymi dla uczestnik贸w projektu i ich rodzin.7. Wypracowanie rezultat贸w projektu w zakresie rezultat贸w reintegracji spo艂ecznej.8. Przygotowanie informacji do sprawozda艅 okresowych.9. 艢cis艂a wsp贸艂praca z kadr膮 projektu w zakresie aktywizacji spo艂eczno-zawodowej uczestnik贸w.10. Archiwizacja dokumentacji projektu.Wymagane dokumenty呕yciorys zawodowy (CV) i list motywacyjnyPodanie o przyj臋cie na stanowisko obj臋te naboremKserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadanie wymaganego wykszta艂cenia na stanowisku obj臋tym naboremKserokopie dokument贸w potwierdzaj膮ce posiadanie wymaganego sta偶u pracy na stanowisku obj臋tym naboremKserokopie dokument贸w lub o艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa pa艅stwa cz艂onkowskiego UE O艣wiadczenie o niekaralno艣ci O艣wiadczenie o posiadaniu zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystaniu z pe艂ni praw publicznych O艣wiadczenie o nieposzlakowanej opinii w 艣rodowisku Inne dokumenty potwierdzaj膮ce posiadanie do艣wiadczenia w prowadzeniu szkole艅.Kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wymagania dodatkowe zwi膮zane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzaj膮cych posiadane kwalifikacje i umiej臋tno艣ci niezb臋dne w pracy na stanowisku obj臋tym naboremWymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczeg贸艂owe CV (z uwzgl臋dnieniem dok艂adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny by膰 opatrzone klauzul膮: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw膮 z dnia 29 sierpnia 1997 r. oochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883, Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662, z 2015 r. poz. 1309 ze zm.) oraz ustaw膮 z dnia 22 marca o pracownikach samorz膮dowych (Dz.U. 2008 Nr 223 poz. 1458; Dz. U. z 2014 r. poz. 1202, z 2015 r. poz. 1045, 1220.).VIII. Forma i termin sk艂adania ofert :Wymagane dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 osobi艣cie lub przes艂a膰 do sekretariatu Wroc艂awskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wroc艂awiu. Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 w zamkni臋tej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nab贸r nastanowisko: psycholog w Projekcie Akcja Integracja! w terminie do dnia 10 luty 2016 roku r. do godziny 15:30. Informacja o wynikach naboru b臋dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego Wroc艂awia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do WCI po wy偶ej okre艣lonym terminie lub b臋d膮 niekompletne, nie b臋d膮 rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Maja Doma艅ska tel. (71) 782-35-21 od poniedzia艂ku do pi膮tku wgodz. 8.0015.00.
Wroc艂awskie Centrum Integracji - 2017-02-01 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Jaworzno (艣l膮skie)
Prowadzenie ewidencji danych, osobowych pracownik贸w, rozliczanie godzin pracy, wysy艂anie i odbi贸r korespondencji, kierowanie pracownik贸w na badania lekarskie, szkolenia BHP.
PRZEDSI臉BIORSTWO ROB脫T OG脫LNOBUDOWLANYCH I ANTYKOROZYJNYCH "INEMER" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-04-20 - Gda艅sk (pomorskie)
Wsp贸艂praca z dostawcami, zamawianie materia艂贸w produkcyjnych i pomocniczych, nadzorowanie oraz bie偶膮ca kontrola dostaw materia艂贸w, prognozowanie, tworzenie harmonogram贸w dostaw, wdro偶enia system贸w oraz standaryzowanie proces贸w zakupowych, nadzorowanie i raportowanie wska藕nik贸w jako艣ciowych (zarz膮dzanie reklamacjami wadliwych dostaw), sta艂e monitorowanie i analizowanie rynku pod wzgl臋dem kosztowym i jako艣ciowym poszczeg贸lnych produkt贸w i us艂ug, wdro偶enie zintegrowanego systemu zarz膮dzania procesami zakupowymi. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedzia艂ku do pi膮tku w Bielsku-Bia艂ej.
BEPIS SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-05-11 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
-
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Sporz膮dzanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia, udzia艂 w pracach komisji przetargowej, prowadzenie dokumentacji zam贸wie艅 publicznych, prowadzenie rejestracji zam贸wie艅 publicznych, archiwizacja dokumentacji. Wymagane: wykszta艂cenie 艣rednie, znajomo艣膰 przepis贸w ustawy- prawo zam贸wie艅 publicznych. Tel.: 261 676 252 Ma艂gorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w W臋drzynie - 2018-05-10 - W臋drzyn (lubuskie)
analiza i termonowanie nadeslanych wniosk贸w i o艣wiadcze艅 , kompletowanie wymaganej dokumentacji w aktach p艂atnikow sk艂adek, prowadzenie rejestr贸w decyzji o podleganiu i ustaniu ubezpieczeniu, zapoznanie z zasadami przyznawania ulg z tyt. zalegania w op艂acaniu skladek na ubezp. spo艂. rolnik贸w.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Gostynin (mazowieckie)
Referent d/s promocji
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Bre艅 (ma艂opolskie)
Ewidencjonowanie korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej, sporz膮dzanie list贸w przewozowych, archiwizacja dokument贸w, rejestrowanie wp艂ywaj膮cych CV w wewn臋trznym programie, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Mielec (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klient贸w w Chinach w zakresie us艂ug turystycznych oraz os贸b, kt贸re chc膮 studiowa膰 w Polsce, a tak偶e inwestor贸w chi艅skich w Polsce. Przygotowanie ofert i negocjowanie warunk贸w wsp贸艂pracy; rozpoznawanie, budowanie i wzmacnianie relacji biznesowych, przygotowanie ofert, prezentacji i raport贸w dla klient贸w. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze - turystyka, ekonomia, staz prcy: 3 lata, bieg艂a znajomo艣膰 w mowie i pi艣mie j臋zyka angielskiego oraz j臋zyka chi艅skiego, bardzo dobre umiej臋tno艣ci negocjacyjne, wysoka komunikatywno艣膰, otwarto艣膰 na zmiany, znajomo艣膰 p贸艂nocnych Chin, kultury oraz zwyczaj贸w, znajomo艣膰 rynku i oczekiwa艅 w zakresie turystyki Chin i Polski.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Rumia (pomorskie)
wed艂ug wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
- obs艂uga klienta w zakresie sprzeda偶y produkt贸w finansowych, bankowych z obs艂ug膮 kasow膮
SP脫艁DZIELCZA KASA OSZCZ臉DNO艢CIOWO-KREDYTOWA "WIS艁A" - 2018-07-27 - D臋blin (lubelskie)
Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Drezdenko (lubuskie)
Wykonywanie prac w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)
Wsp贸艂prowadzenie sekretariatu,wykonywanie czynno艣ci administracyjno - biurowych, obs艂uga urz膮dze艅,praca z klientem wewnetrznym oraz zewn臋trznym, pomoc w organizacji pracy oraz wydarze艅 muzeum, wsp贸艂sprawowanie funkcji asystentki dyrektora.
Muzeum Narodowe w Gda艅sku - 2018-03-29 - Gda艅sk (pomorskie)
wed艂ug wniosku
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
praca w magazynie materia艂贸w i cz臋艣ci
G-Plus Partners Sp. z o. o. - 2016-01-05 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Katowice (艣l膮skie)
w/d stanowiska , przew贸z towar贸w po EU
M&M Marcin Siwiec - 2016-11-22 - Lipsko (mazowieckie)
Sprawdzanie i weryfikacja dokument贸w wp艂ywaj膮cych od klient贸w, wprowadzanie dokument贸w do ewidencji ksi臋gowej i podatkowej, sporz膮dzanie wydruk贸w komputerowych, archiwizowanie i wpinanie dokument贸w do segregator贸w
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze (gospodarka nieruchomo艣ciami, prawo zarz膮dzanie), obs艂uga program贸w MS Office, komunikatywno艣膰, sumienno艣膰, kreatywno艣膰, zdyscyplinowanie.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Racib贸rz (艣l膮skie)
-Zapoznanie si臋 z Regulaminem pracy, ustaw膮 o ochronie danych osobowych, ustaw膮 o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotycz膮cymi bezpiecze艅stwa informacji w ZUS, Instrukcj膮 Bezpiecze艅stwa Po偶arowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpiecze艅 spo艂ecznych,- Zapoznanie si臋 z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w kt贸rym osoba bezrobotna odbywa艂a sta偶,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zada艅 Wydzia艂u,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporz膮dzanie projekt贸w pism,- Prace przy porz膮dkowaniu dokumentacji,- Obs艂. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Zapoznanie z zasadami organizowania oraz sprawowania nadzoru nad przebiegiem szkole艅 i inne
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Ewidencja oraz obieg dokument贸w, prowadzenie dokumentacji biurowej, archiwizacja dokument贸w ksi臋gowych, obs艂uga programu finansowo-ksi臋gowego "Symfonia".
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Nowe Gulczewo (mazowieckie)