REFERENT ADMINISTRACYJNO BIUROWY Niepołomice oferta pracy "Wodociągi Niepołomice" Sp z o.o.
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa- dział techniczno inwestycyjny
Data publikacji: 2020-02-19
Lokalizacja: Niepołomice (małopolskie)
Pracodawca: "Wodociągi Niepołomice" Sp z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Droga Królewska 27, 32-005 Niepołomice, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca biurowa- dział techniczno inwestycyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie: 2.600 zł brutto + 20%premi
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niepołomice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Niepołomice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: inżynieria środowiska, specjalizacja: ochrona środowiska
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne- z zakresu ochrony środowiska
Nazwa pracodawcy: "Wodociągi Niepołomice" Sp z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
Droga Królewska 27, 32-005 Niepołomice, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Niepołomice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Niepołomice
Ulica pracodawcy: Droga Królewska
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 19.02.2020
Oferta pracy ważna do: 27.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3332328bfd8668abf9beae316c384e3e
Podobne oferty pracy
1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych. 2. Prowadzenie spraw pracowniczych przy pomocy programu kadrowo-płacowego. 3. Obliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac. 4. Sporządzanie i przesyłanie deklaracji do ZUS, US, obsługa programu PŁATNIK. 5. Sporządzanie i przesyłanie obowiązkowych sprawozdań do GUS. 6. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. 7. obsługa kasy oraz kasy fiskalnej. 8. Sporządzanie faktur sprzedaży, faktur korygujących, not obciążeniowych. 9. Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisach podatkowych. 10. Prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych składników majątkowych.
Muzeum Ziemiaństwa w Dobrzycy - Zespół Pałacowo - Parkowy - 2019-05-08 - Dobrzyca (wielkopolskie)
polityka kadrowa firmy
PACKPROFIL SP. Z O.O. - 2018-01-25 - Kolonowskie (opolskie)
tworzenie dokumentacji jakościowej i powykonawczej
PG Budowa s.c. - 2016-03-25 - Rogowiec (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Świdnica (dolnośląskie)
Prace murarskie
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Kraków (małopolskie)
Pracownik na wskazanym stanowisku: zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji, w tym:- opracowuje wdowom i wdowcom po inwalidach wojennych i osobach represjonowanych stosowne zaświadczenia- opracowuje decyzje w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- opracowuje decyzje w zakresie ustalania prawa do dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- opracowuje wnioski i zawiadomienia o realizacji decyzji o świadczeniu w drodze wyjątku przyznawanego przez Prezesa Zakładu- opracowuje zawiadomienia o realizacji decyzji Prezesa Rady Ministrów- kompletuje wnioski o świadczenia emerytalne i rentowe podlegające koordynacji na podstawie umów międzynarodowychUmowa na okres próbny 3m-ce
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2019-10-10 - Łódź (łódzkie)
Diagnostyka pjazdów, naprawy, wymiany części, uzupełnianie płynów
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Szprotawa (lubuskie)
utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
ZBIGNIEW DRĄG Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe DELTA Import-Eksport - 2017-03-07 - Gorlice (małopolskie)
utrzymanie czystości w pomieszczeniach: pokojach mieszkalnych, biurowych, łazienkach, korytarzach, jadalni, dbanie o higienę osobistą mieszkanek
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tolkmicko (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Wągrowiec (wielkopolskie)
1. porządkowanie dokumentów księgowych,2. Wprowadzanie danych do zapisów księgowości uproszczonej3. Prowadzenie rejestracji zdarzeń gospodarczych zgodanie z zasadami księgowania i przepisami prawa podatkowego4. weryfikacja dokładności dokuentów i rejestrów związanych z tymi dokumentami5. stosowanie wiedzy z zakresu prawa podatkowego, zasad księgowania i praktyki w celu określenia i rozwiązywania problemów powstałych w czasie pracy6 wykonywanie pokrewnych czynności: drukowanie zapisów i rejestrów, kompletowanie dokumentacji, sporządzanie dowodów, dokonywanie wpisó w innych urządzeniach ksiegowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych, wydruk deklaracji i przelewów podatkowych7. zahowanie tajemnicy zawodowej, zgodnie z ustawą o doradztwie podatkowych8. przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Krapkowice (opolskie)
Staż w Gogolinie; stypendium: 997,40 zł brutto miesięcznie
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gogolin (opolskie)
Obsluga klienta. Wydawanie i przyjmowanie wniosków dot. organizacji prac interwencyjnych i refundacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
- OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o. 40-211 Katowice ul. Ks. L. Markiefki 87 ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy: referent / młodsza księgowa / księgowa w Dziale Finansowo - Księgowym.- Główne obowiązki: Ewidencjonowanie dokumentów księgowych. Prowadzenie rozrachunków.Prowadzenie raportów kasowych, wprowadzenie ewidencji środków trwałych, wystawianie faktur sprzedaży, kontakt z kontrahentami zewnętrznymi, windykacja należności, przygotowywanie płatności spółki.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie od września po rozstrzygnięciu naboru..- Praca: 7:00-14:35. Wykształcenie wyższe ekonomiczne kierunek rachunkiowość. Wymagania konieczne: Znajomość zasad ewidencji dokumentów. Umiejętność obsługi komputera (w tym Word, Excel, Internet). Wymagania dodatkowe: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Katowice (śląskie)
- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-363-52-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jabłoniowa 27, 41-200 Sosnowiec) lub e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Sosnowiec (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie, znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespoleZakres obowiązków: sporządzanie ogłoszeń o udzielenie zamówień, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, sporządzanie dokumentacji przetargowej
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-01-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Charakterystyka pracy: weryfikowamie otrzymanych dokumentów księgowych, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych, wsparcie bieżącej pracy działu księgowego, sporządzanie zestawień na bieżące potrzeby itp. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W RYBNIKU - 2018-04-17 - Rybnik (śląskie)
- Więcej informacji na stronie internetowej domtecza.org.pl w zakładce BIP Ogłoszenia pracy.Zakres zadań:1. Prowadzenie sekretariatu w Domu Dziecka Tęcza- rejestrowanie korespondencji przychodzącej , wychodzącej, - prowadzenie spisu spraw,- przyjmowanie rozmów telefonicznych,- bieżące prace zlecone przez Dyrektora2. Sprawowanie nadzoru nad samochodem służbowym- ewidencja, kontrola kart drogowych,- sporządzanie zestawienia rozchodu paliwa3. Prowadzenie składnicy akt.- Wynagrodzenie: 2400 zł brutto (w tym premia regulaminowa). Praca na umowę o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie wyższe lub średnie - wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, - w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest minimum 3-letni staż pracy,2. Obywatelstwo polskie,3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,6. Znajomość:- przepisów samorządowych,- przepisów kancelaryjnych i archiwalnych7. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office i urządzeń biurowych,8. Umiejętność dobrej organizacji swojej pracy.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Znajomość rozporządzenia o ochronie danych osobowych,2. Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,3. Komunikatywność,4. Systematyczność.
DOM DZIECKA "TĘCZA" - 2018-11-14 - Katowice (śląskie)
pomoc w przyrządzaniu posiłków, zaopatrzenie kuchni w artykuły spozywcze, samodzielne wyjazdy na zakupy, obróbka warzyw i owoców, utrzymanie czystości w pomieszczeniach kuchennych oraz pomieszczeniach biurowych.
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Pszczyna (śląskie)
-prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Świebodzin (lubuskie)
montaz precyzyjnych czujników i prefabrykatów do przemysłu i automatyki
EUROJOB-WEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-26 - Słubice (lubuskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Gdynia (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Białystok (podlaskie)
montaż instalacji chłodniczych i wentylacji, uruchomienie zamontowanych urządzeń, serwis, przegląd, konserwacja
PHU "PUCH" WOJCIECH PIETROŃ - 2019-02-26 - Poniatowa (lubelskie)
Obsługa recepcji, prowadzenie dokumentacji i archiwizacja, sporządzanie pism.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie płac i ZUS, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencjonowanie urlopów oraz zwolnień lekarskich
"Anatol" Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Krapkowice (opolskie)
Wg stanowiska.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "SKAWA" S.A. - 2016-09-15 - Wadowice (małopolskie)
Wystawianie i rozliczanie zamówień na surowce, sprawdzanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji handlowej, dokumentacji, bieżąca współpraca z Agencją Celną.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Płock (mazowieckie)