REFERENT ADM.-BIUROWY DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH Ełk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT ADM.-BIUROWY DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2016-02-11
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT ADM.-BIUROWY DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2016
Data zakończenia pracy: 10.08.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 38, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 11.02.2016
Oferta pracy ważna do: 10.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji akwizycyjnej, wprowadzanie danych do systemu, prowadzenie dziennika korespondencji, prowadzenie spraw windykacyjnych, prowadzenie spraw administracyjnych
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Warszawa - 2018-11-13 - Kutno (łódzkie)
- zapewnienie właściwej organizacji pracy sekretariatu- przygotowywanie dokumentów, raportów, zestawień, analiz, harmonogramów itp. - prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych wszystkich składników majątkowych firmy- prowadzenie spraw osobowych, takich jak: rozliczanie delegacji, obsługa rekrutacji, prowadzenie rejestru odzieży, organizacja badań, szkoleń, przepustek dla pracowników, itp. - koordynacja zakupów artykułów biurowych, eksploatacyjnych
ASPAR Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie sprawozdań statystycznych, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Sierpc (mazowieckie)
- Informacja o naborze DS.14000.10.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: Referent/podinspektor ds. należności w dziale dochodzenia należności.- Ogólny zakres obowiązków: 1) dochodzenie należności z tytułu realizacji zadań ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz ustawy o pomocy społecznej2) wystawianie administracyjnych tytułów wykonawczych,3) korespondencja z organami egzekucyjnymi,4) przygotowywanie sprawozdań z ww. zadań,5) obsługa programu Eurobudżet, PROTON, programów obsługujących świadczenia z pomocy społecznej i świadczenia rodzinne,- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) wykształcenie: co najmniej średnie ekonomiczne2) posiadanie obywatelstwa polskiego,3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) dobra znajomość KPA,6) dobra znajomość ustawy o pomocy społecznej7) dobra znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisów wykonawczych w zakresie zadań należących do wierzyciela,8) umiejętność obsługi komputera na poziomie dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),9) dokładność, precyzja,10) umiejętność pracy pod presją czasu,11) umiejętność dobrej organizacji pracy,12) umiejętność pracy w zespole,Wymagania dodatkowe -pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: wykształcenie wyższe, umiejętność obsługi programów: Sygnity-Świadczenia Rodzinne, Eurobudżet.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
kosmetyczkastaż w godz. 10-18
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Rejestracja zakwaterowań w obiektach noclegowych.Ewidencja dokumentów meldunkowych i potwierdzeń rezerwacji klientów do zakwaterowania w obiektach noclegowych.Kwaterowanie i wykwaterowanie klientów w obiektach noclegowych.Koordynacja porządkowania obiektów poprzez wyznaczonych pracowników BP MALTUR
kontakt przez PUP - 2017-08-27 - Malbork (pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentacji i korespondencji wpływającej do KM PSP, obsługa petentów-przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacji, kompletowanie, rozdzielanie i przechowywanie wpływającej dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji archiwalnej.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż art.spożywczo-monopolowo-przemysłowych
Jerzy Zalewski SKLEP SPOŻYWCZO-MONOPOLOWO-PRZEMYSŁOWY "ALKOHOLE ŚWIATA" - 2017-08-01 - Kozienice (mazowieckie)
wykonywanie prac administracyjno-biurowych,prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalonym przepisami branżowymi.Praca w 4 Warmińsko-Mazurskiej Brygadzie Obrony Terytorialnej
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Zapoznanie się z polityką rachunkowości firmy.2. Zapoznanie się z dokumentacją księgową stosowaną w jednostce oraz obiegiem dokumentów.3. Udział w prowadzeniu ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładanym planem kont.4. Poznanie sposobu archiwizacji dokumentacji księgowej.5. Zdobycie wiedzy na temat form rozliczeń pieniężnych z kontrahentami jednostki organizacyjnej.6. Zapoznanie się z metodami amortyzacji środków trwałych.7. Sporządzanie polecenia księgowania wybranych operacji gospodarczych; inne dowody księgowe.8. Poznanie zasad zarządzania finansami i działem finansowo-księgowym.9. Zapoznanie się z systemami informatycznymi wykorzystywanymi do zarządzania finansami i w rachunkowości.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Tarnów (małopolskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wykonywanie instalacji wod-kan i CO.
ENTEES - 2018-07-30 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów z Indii, telefoniczne udzielanie klientom indyjskim informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Prowadzenie rozliczeń finansowych m. in. z inwestorami i podwykonawcami. Przygotowanie analiz finansowych dotyczących planowanej i bieżącej produkcji. Współpraca z biurem brokerskim. Prowadzenie spraw administracyjno - biurowych działu.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Katowice (śląskie)
przygotowanie zwierząt do uboju w systemie halal, znakowanie tusz, dokonywanie oględzin tusz, opalanie tusz
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Gliwice (śląskie)
w/g potrzeb
P.U. WAKAT KELM S. J. - 2017-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc przy prowadzeniu i nadzorowaniu prawidłowej ekspolatacji sieci wodnycj na terenie gminy,prowadzenie rejestru dokumentów, uczestniczenie w odbiorach technicznych przyłączy.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Bierutów (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Księgowanie, rozliczanie kosztów, tworzenie cenników, analiza kosztów itp.,praca w godzianch 7:00-15:00.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu - 2017-02-27 - Opole (opolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia bengalskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Bangladeszu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klienta, komputera, fakturowanie i inne prace biurowe, utrzymanie porządku.
ALEMA DYSTRYBUCJA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH STANISŁAW ALEKSANDROWICZ - 2018-10-16 - Świdnica (dolnośląskie)
referent do spraw udostępniania zasobu
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Słubice (lubuskie)
Wyliczanie wynagrodzeń dla pracowników oraz pochodnych od wynagrodzeń / nabór staż /
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Pabianice (łódzkie)
-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestracja w systemach komputerowych);-wprowadzanie dokumentów (zeznań, deklaracji, decyzji, operacje księgowe) do systemów i aplikacji podatkowych-przygotowanie dokumentów do archiwizacji-obsługa urządzeń biurowych (skanowanie dokumentów, tworzenie kserokopii dokumentów)-segregowanie i katalogowanie dokumentów-inne prace biurowe wspomagające pracowników Działu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)