Praca REFENT DS. ADMINISTARCYJNYCH - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy REFENT DS. ADMINISTARCYJNYCH, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy REFENT DS. ADMINISTARCYJNYCH.
1) Prowadzenie archiwum, polegaj膮ce na selekcjonowaniu i segregowaniu dokument贸w archiwalnych oraz prowadzenie Wykazu dokument贸w archiwizowanych.2) Prowadzenie ewidencji druk贸w 艣cis艂ego zarachowania.3) Obs艂uga zwi膮zana z rejestrowaniem oraz wydawaniem identyfikator贸w pracowniczych oraz uczniowskich.4) Obs艂uga zwi膮zana z rejestrowaniem oraz wydawaniem legitymacji nauczycielskich.5) Ewidencjonowanie i wydawanie 艣wiadectw szkolnych (ksi臋ga druk贸w 艣cis艂ego zarachowania).6) Wykonywanie dyplom贸w, zaprosze艅 itp.7) Wydawanie uczniom legitymacji szkolnych oraz ich ewidencjonowanie w ksi臋dze druk贸w 艣cis艂ego zarachowania prowadzenie rejestru wydawanych legitymacji szkolnych.8) Zamawianie druk贸w szkolnych tj. dziennik贸w lekcyjnych, arkuszy ocen uczni贸w, dyplom贸w itp.9) Wykonywanie kserokopii na potrzeby szko艂y oraz obs艂uga urz膮dze艅 biurowych tj. skaner, faks, laminator itp.10) Dba艂o艣膰 o nale偶yty porz膮dek i 艂ad na stanowisku pracy, stan wyposa偶enia znajduj膮cego si臋 w sekretariacie szko艂y oraz jego zabezpieczenie.11) Przestrzeganie przepis贸w o ochronie danych osobowych.12) Pomoc w prowadzeniu kadr.13) Wsp贸艂dzia艂anie z innymi stanowiskami pracy w za艂atwianiu spraw wynikaj膮cych z zakresu czynno艣ci.3. Warunki przyst膮pienia do konkursu.Do konkursu mo偶e przyst膮pi膰 kandydat, kt贸ry:- posiada obywatelstwo polskie,- ma pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzysta z pe艂ni praw publicznych,- nie by艂 prawomocnie skazany za przest臋pstwa: przeciw mieniu, przeciwko wiarygodno艣ci dokument贸w lub za przest臋pstwo karno-skarbowe,- nie by艂 skazany prawomocnie za przest臋pstwo pope艂nione umy艣lnie, posiada nieposzlakowan膮 opini臋,- preferowane posiadanie wy偶szego wykszta艂cenia w administracji publicznej,- posiada co najmniej roczny sta偶 pracy na podobnym stanowisku,- dodatkowym atutem b臋dzie do艣wiadczenie w pracy w jednostkach samorz膮dowych,Wymagania dodatkowe:- znajomo艣膰 zagadnie艅 z zakresu problematyki o艣wiatowej, przepis贸w prawa o艣wiatowego, - przepis贸w ustawy o pracownikach samorz膮dowych oraz zagadnie艅 kadrowych,- bieg艂a znajomo艣膰 oprogramowania Word, Excel, obs艂uga poczty elektronicznej, - umiej臋tno艣膰 korzystania z zasob贸w internetowych,- swobodna umiej臋tno艣膰 obs艂ugi urz膮dze艅 biurowych,- 艂atwo艣膰 w redagowaniu pism urz臋dowych,- umiej臋tno艣膰 sporz膮dzania wymaganej dokumentacji, sprawozda艅,- znajomo艣膰 przepis贸w o ochronie danych osobowych, - dyspozycyjno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, 艂atwo艣膰 nawi膮zywania kontakt贸w, - odporno艣膰 na stres, kreatywno艣膰, perfekcyjna organizacja pracy i umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania czasem.Oferty wraz z wymaganymi za艂膮cznikami nale偶y sk艂ada膰 w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia og艂oszenia konkursu tj. do dnia 30 kwietnia w godz. 9:00 15:00 w sekretariacie Zespo艂u Szk贸艂 Agrotechnicznych w Mi艅sku Mazowieckim, ul Budowlana 4, 05-300 Mi艅sk Mazowiecki pok. 33 (decyduje data wp艂ywu). Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 w zamkni臋tej kopercie z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem Konkurs na stanowisko urz臋dnicze referent ds. administracji. Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane. Po up艂ywie terminu do z艂o偶enia dokument贸w lista kandydat贸w, kt贸rzy spe艂nili okre艣lone powy偶ej wymagania formalne podana b臋dzie do publicznej wiadomo艣ci:- na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mi艅sku Mazowieckim http://bip.powiatminski.pl/,- na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zespo艂u Szk贸艂 Agrotechnicznych w Mi艅sku Mazowieckim www.zsa.pl/bip/.
Zesp贸艂 Szk贸艂 Agrotechnicznych w Mi艅sku Mazowieckim - 2019-04-16 - Mi艅sk Mazowiecki (mazowieckie)