RECEPCJONISTA Świnoujście oferta pracy OBIEKTY SANATORYJNO-WCZASOWE "PÓŁNOC" SP. Z O.O.
Stanowisko: RECEPCJONISTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa gościa hotelowego, meldowanie, kasowanie rozliczeń, wystawianie dokumentów
Data publikacji: 2020-07-02
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: OBIEKTY SANATORYJNO-WCZASOWE "PÓŁNOC" SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 6, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa gościa hotelowego, meldowanie, kasowanie rozliczeń, wystawianie dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: RECEPCJONISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: recepcjonista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
zasadnicze zawodowe, brak, kierunek: technik hotelarz
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
podstawowa znajomość j. niemieckiego, wymagane doświadczenie
Nazwa pracodawcy:
OBIEKTY SANATORYJNO-WCZASOWE "PÓŁNOC" SP. Z O.O.
danePracodawcy_nip: 6711570568
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Słowackiego 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3208
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950026
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|422602
Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.07.2020
Oferta pracy ważna do: 01.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?08fe072f5c1b47d4e94334d701d998e3
Podobne oferty pracy
sprzedawca w sklepie odzieżowym
ZARZĄDZANIE I ADMINISTRACJA - FILIP JAKUBOWSKI - 2019-01-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca z dokumentami
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
operatordo przecisków pneumatycznychPraca w delegacji
Specjalistyczny Zakład Robót Budowlano - Wiertniczych "EURO - WIERT" Sp. z o.o. - 2019-04-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień i/lub zapytań otrzymanych pocztą, telefonicznie lub przez EDI; udostępnianie informacji o cenach, dostępności i harmonogramach; sugerowanie dodatkowych produktów lub usług dla klienta, sprawdzanie ograniczeń kredytowych i potwierdzenie zamówień; badanie i rozwiązywanie bardzo złożonych reklamacji i problemów klientów; komunikacja z klientami; śledzenie aktywności zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku Kierownika w Dziale Inwestycji Zarząd Zlewni w Elblągu:koordynowanie różnorodnych spraw związanych z kompetencją Działu Inwestycji;koordynowanie prac dot. programowania, planowania inwestycji wodnych w układzie rocznym i wieloletnim i prowadzenie inwestycji z zakresu gospodarki wodnej, pełnienie funkcji inwestora albo inwestora zastępczego, w tym:-bilansowanie, weryfikowanie i przygotowywanie planów inwestycyjnych Zarządu Zlewni i potrzeb inwestycji w oparciu o analizy i wnioski,-występowanie o zatwierdzenie wykazu inwestycji planowanych do realizacji,-określanie potrzeb finansowych dla planowanych zadań inwestycyjnych i wnioskowanie o środki na realizację,-pozyskiwanie finansowania dla inwestycji z funduszy zewnętrznych;koordynowanie prac dot. programowania, planowania i nadzoru wykonywania urządzeń melioracji wodnych realizowanych na koszt osób prawnych lub osób fizycznych lub przy współfinansowaniu ze środków publicznych przez zainteresowanych właścicieli gruntów oraz współpraca przy ustalaniu opłat melioracyjnych lub części kosztów;koordynowanie prac dot. określania potrzeb w zakresie prac studialnych, przedprojektowych i projektowych;koordynowanie prac dot. analizy poszczególnych stadiów wykonywania dokumentacji pod kątem:-kompletności opracowań oraz niezbędnych uzgodnień,-kompleksowości i prawidłowości rozwiązań projektowych pod względem technicznym i przyjętych technologii robót, proponowanych rozwiązań projektowych w aspekcie ochrony środowiska i ochrony przeciwpowodziowej,-potrzeb opracowania opinii i koreferatów oraz przedkładanie opracowań do zaopiniowania przez zespół oceny projektów inwestycyjnych;koordynowanie prac dot. przygotowania do realizacji zadań inwestycyjnych, w tym uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód, opinii oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Wód Polskich w tym zakresie;koordynowanie prac dot. realizacji inwestycji, w tym m.in.:-wnioskowanie o powołanie i udział w czynnościach zdawczo-odbiorczych,-nadzór nad właściwą realizacją inwestycji, w tym zgodności z zawartymi umowami oraz prowadzenie pełnej dokumentacji przebiegu procesu inwestycyjnego,-bieżąca analiza kosztów realizacji zadań inwestycyjnych,-dokonywanie rozliczeń końcowych zadań inwestycyjnych;-prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwestycji z funduszy zewnętrznych, kontrola osiągania założeń i wymaganych wskaźników wynikających z podpisanych umów i dla programów dofinansowujących inwestycję;koordynowanie prac dot. współpracy z właściwymi instytucjami w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji powiązanych ze sobą pod względem hydrologicznym, hydrograficznym i środowiskowym na styku terenów funkcjonowania instytucji;koordynowanie prac dot. prowadzenia spraw dotyczących roszczeń użytkowników gruntów i urządzeń związanych z realizacją inwestycji;współpraca w zakresie przygotowywania oraz prowadzenia przetargów dot. zamówień publicznych;sporządzanie wymaganej sprawozdawczości oraz koniecznych analiz, informacji, planów, wykazów itp.;współpraca z jednostkami organizacyjnymi PGW Wody Polskie, organami administracji oraz innymi instytucjami i osobami fizycznymi w związku z powierzonymi obowiązkami;wykonywanie innych poleceń przełożonych na podstawie delegacji zawartej w Regulaminie Organizacyjnym Wód Polskich;archiwizacja prowadzonych spraw. Warunki pracy:praca biurowa przy komputerze, powiązana z wyjazdami w teren identyfikacja potrzeb w terenie. Jedna zmiana - godziny pracy 8-16Po okresie próbnym umowa na czas określony.Wynagrodzenie 4600 zł brutto +do 20% dodatek za wysługę lat.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2021-04-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca przy budowach związanych z turbinami wiatrowymi. Analizowanie i diagnozowanie zdarzeń na turbinach wiatrowych.Planowanie zasobów wymaganych do wykonania pracy w oparciu o istniejącą dokumentację techniczną. Zatwierdzanie prac wykonanych na turbinach wiatrowych pod kątem technicznym.Raportowanie i analiza zdarzeń zaistniałych.
MSAWIND ApS - 2019-02-13 - Dania (Dania)
Zakres obowiązków:- naprawa i przywracanie do ruchu elementów mechanicznych linii produkcyjnych;- ustawienie oraz nadzór nad parametrami procesów produkcyjnych;- zadania związane z utrzymaniem ruchu maszyn;- dostarczanie surowców do procesu produkcji;
HT SKIT POLAND - 2018-08-02 - Bieruń (śląskie)
Spawanie kontenerów, elementów stalowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-BUDOWLANE "ROSKON" - 2016-03-16 - Słupca (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie techniczne - ciepłownictwo, doświadczenie w projektowaniu i budowie instalacji mechanicznych. Charakterystyka pracy: asystowanie w pracach badawczych, wykonywanie dokumentacji technicznej, współpraca z działem montażowym. Wynagrodzenie do ustalenia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
CH 4 MOTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Czernica (śląskie)
Praca zgodna z nazwą zawodu. Badania lekarskie wysokościowe
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Zapoznanie z zasadami obsługi klienta i inne
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Dobrzyca (zachodniopomorskie)
.
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy "DROBET" - 2016-09-28 - Radom (mazowieckie)
Pozyskiwanie ofert pracy, prowadzenie banku danych o pracodawcach, udzielanie pomocy w doborze odpowiedniej firmy, kierowanie do pracy, udzielanie pomocy pracodawcy w doborze pracownika odpowiadającego ofercie pracy, organizowanie giełd pracy i targów pracy, organizowanie innych przedsięwzięć umożliwiających kontakty poszukującego pracy z pracodawcami-spotkania, współpraca z organizacjami o podobnym profilu działalności, szczególnie pośrednikami pracy z organizacjami o podobnym profilu działalności, organizowanie pracy wakacyjnej, w tym krótkoterminowego zatrudnienia.
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2017-01-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Tapicerowanie mebliWysokość wynagrodzenia uzależniona będzie od umiejętności osoby.Po zatrudnieniu na okres próbny, umowa o pracę na czas okreslony - docelowo zatrudnienie na stałe.
COLET Sp. z o. o. - 2019-09-26 - Kozłowo (warmińsko-mazurskie)
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku Kierownika w Dziale Inwestycji Zarząd Zlewni w Elblągu:koordynowanie różnorodnych spraw związanych z kompetencją Działu Inwestycji;koordynowanie prac dot. programowania, planowania inwestycji wodnych w układzie rocznym i wieloletnim i prowadzenie inwestycji z zakresu gospodarki wodnej, pełnienie funkcji inwestora albo inwestora zastępczego, w tym:-bilansowanie, weryfikowanie i przygotowywanie planów inwestycyjnych Zarządu Zlewni i potrzeb inwestycji w oparciu o analizy i wnioski,-występowanie o zatwierdzenie wykazu inwestycji planowanych do realizacji,-określanie potrzeb finansowych dla planowanych zadań inwestycyjnych i wnioskowanie o środki na realizację,-pozyskiwanie finansowania dla inwestycji z funduszy zewnętrznych;koordynowanie prac dot. programowania, planowania i nadzoru wykonywania urządzeń melioracji wodnych realizowanych na koszt osób prawnych lub osób fizycznych lub przy współfinansowaniu ze środków publicznych przez zainteresowanych właścicieli gruntów oraz współpraca przy ustalaniu opłat melioracyjnych lub części kosztów;koordynowanie prac dot. określania potrzeb w zakresie prac studialnych, przedprojektowych i projektowych;koordynowanie prac dot. analizy poszczególnych stadiów wykonywania dokumentacji pod kątem:-kompletności opracowań oraz niezbędnych uzgodnień,-kompleksowości i prawidłowości rozwiązań projektowych pod względem technicznym i przyjętych technologii robót, proponowanych rozwiązań projektowych w aspekcie ochrony środowiska i ochrony przeciwpowodziowej,-potrzeb opracowania opinii i koreferatów oraz przedkładanie opracowań do zaopiniowania przez zespół oceny projektów inwestycyjnych;koordynowanie prac dot. przygotowania do realizacji zadań inwestycyjnych, w tym uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód, opinii oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Wód Polskich w tym zakresie;koordynowanie prac dot. realizacji inwestycji, w tym m.in.:-wnioskowanie o powołanie i udział w czynnościach zdawczo-odbiorczych,-nadzór nad właściwą realizacją inwestycji, w tym zgodności z zawartymi umowami oraz prowadzenie pełnej dokumentacji przebiegu procesu inwestycyjnego,-bieżąca analiza kosztów realizacji zadań inwestycyjnych,-dokonywanie rozliczeń końcowych zadań inwestycyjnych;-prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwestycji z funduszy zewnętrznych, kontrola osiągania założeń i wymaganych wskaźników wynikających z podpisanych umów i dla programów dofinansowujących inwestycję;koordynowanie prac dot. współpracy z właściwymi instytucjami w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji powiązanych ze sobą pod względem hydrologicznym, hydrograficznym i środowiskowym na styku terenów funkcjonowania instytucji;koordynowanie prac dot. prowadzenia spraw dotyczących roszczeń użytkowników gruntów i urządzeń związanych z realizacją inwestycji;współpraca w zakresie przygotowywania oraz prowadzenia przetargów dot. zamówień publicznych;sporządzanie wymaganej sprawozdawczości oraz koniecznych analiz, informacji, planów, wykazów itp.;współpraca z jednostkami organizacyjnymi PGW Wody Polskie, organami administracji oraz innymi instytucjami i osobami fizycznymi w związku z powierzonymi obowiązkami;wykonywanie innych poleceń przełożonych na podstawie delegacji zawartej w Regulaminie Organizacyjnym Wód Polskich;archiwizacja prowadzonych spraw. Warunki pracy:praca biurowa przy komputerze, powiązana z wyjazdami w teren identyfikacja potrzeb w terenie. Jedna zmiana - godziny pracy 8-16Po okresie próbnym umowa na czas określony.Wynagrodzenie 4600 zł brutto +do 20% dodatek za wysługę lat.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2021-04-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie instalacji centralnego ogrzewania, wodno - kanalizacyjne, gazowe i wentylacji w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych.
INS-BUD PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-02 - Olszewo (warmińsko-mazurskie)
spawanie konstrukcji metalowych,czytanie rysunku technicznego,przygotowanie materiałów spawalniczych
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Kłecko (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Zielona Góra (lubuskie)
praca na stanowisku mechanika samochodowego, diagnostyka i naprawa samochodów do 3,5 tony
Autoryzowana Stacja Obsługi i Sprzedaży Samochodów Andrzej Duch - 2018-05-14 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży w programie internetowym, pakowanie towaru, obsługa klienta, przyjmowanie zamówień
PJ THERAPEUTIC Piotr Jaworski - 2018-01-10 - Jaworzno (śląskie)
Przeglądy okresowe, pozostałe przeglądy samochodów i pojazdów do 3,5 DMC. Praca II zmianowa w godz. 8:00-16:00; 12:00-20:00
Sajewicz & Sajewicz s.c. Jadwiga Sajewicz, Mirosława Sajewicz - 2015-12-10 - Rudno (lubuskie)
Elektryk,rozruch maszyn od strony elektrycznej, instalacja i serwisowanie sprzętu maszyn-układy elektroniczne, testowanie i zatwierdzanie nowych instalacji zgodnie ze specyfikacjami, usuwanie usterek i awarii instalacji elektrycznych i instalacji automatyki, przegląd i konserwacja maszyn, urządzeń elektrycznych i obiektów produkcyjnych, dokonywanie zmian w instalacji poszczególnych elementów, urządzeń i maszyn według wywtycznych, dbanie o terminową realizację projektów, wspólpraca z podwykonawcamiPracodawca oferuje:-praca w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat-kompleksowe przeszkolenie i wdrożenie-możliwość zdobywania nowych kompetencji, dalszego doskonalenia umiejętności zawodowych i awansu w ramach struktury firmy-praca w zespole specjalistów opartej na współpracy i dzieleniu się wiedzą-czytelne i atrakcyjne warunki zatrudnienia (podstawa +premia uzależniona od oceny pracy)-Członkowstwo w Firmowym Klubie Cyklistów, Narciarzy oraz Zespole Muzycznym-atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. dofinansowanie biletów, karnetów sportowych, wycieczek, karty świątecxzne z ZFŚS-Członkowstwo w Firmowym Klubie Mikserek, gdzie codziennie bezpłatnie dla pracownikow serwowane są świeże i pyszne posiłki
"GEYER & HOSAJA" Sp. z o.o. - 2019-05-21 - Partynia (podkarpackie)
referent
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Katowice (śląskie)
Projektowanie mebli kuchennych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
-
FLORA GARDEN MARIUSZ NAPIÓRKOWSKI - 2016-05-23 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
szlifowanie, matowienie powierzchni drewnianych skrzydeł okiennych, naprawa, wymiana elementów drewnianych w skrzydłach okiennych
Svedpol Nieruchomości Sp.z o.o. - 2020-10-06 - Kielno (pomorskie)
sprzedaż pieczywa, artykułów spożywczych, obsługa kasy fiskalnej, okresowe rozliczenie remanentu, zamawianie i wystawianie towaru
kontakt przez PUP - 2020-09-17 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa ciagnika z przyczepą,praca przy utrzymaniu czystości terenów zielonych
GARDENBUD Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Libiąż (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
WARMIŃSKO - MAZURSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W OLSZTYNIE - 2017-08-01 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; łatwość nawiązywania kontaktów; umiejętność obsługi komputera; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: załatwianie bieżących spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2020-06-22 - Gliwice (śląskie)