RATOWNIK MEDYCZNY Zbrosławice oferta pracy APARTAMENTY SENIORPLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: RATOWNIK MEDYCZNY
Wynagrodzenie: od 25 PLN
Zakres obowiązków: medyczna opieka nad osobami starszymi, prowadzenie dokumentacji podawania leków, itp.
Data publikacji: 2019-02-15
Lokalizacja: Zbrosławice (śląskie)
Pracodawca: APARTAMENTY SENIORPLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-674 Zbrosławice, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
medyczna opieka nad osobami starszymi, prowadzenie dokumentacji podawania leków, itp.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 25 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godzinowo
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: RATOWNIK MEDYCZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zbrosławice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zbrosławice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ratownik medyczny
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 25 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, medyczne, kierunek: ratownik medyczny
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Ratownik medyczny
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, zaangażowanie, punktualność, umiejętność pracy w zespole, cierpliwość
Nazwa pracodawcy:
APARTAMENTY SENIORPLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
42-674 Zbrosławice, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Zbrosławice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zbrosławice
Profil działalności pracodawcy:
POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ratownik medyczny
Data dodania oferty pracy: 15.02.2019
Oferta pracy ważna do: 15.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
GOTOWANIE DAŃ TURECKICH, PRZYGOTOWYWANIE, PIECZENIE I KROJENIE KEBABA TURECKIEGO
MUSHAR MUSTAFA YILDIRIM - 2016-09-08 - Polkowice (dolnośląskie)
układanie rur kanalizacji zewnętrznej w wykopach, zagęszczanie i formowanie nasypów, praca na zewnątrz
INMEL ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNO-MELIORACYJNYCH Zbigniew Jabłoński - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)
*
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem pracowników, prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
do uzgodnienia
Dom Spokojnej Starości Złote Liście MENDOŃ MARIAN - 2018-05-14 - Zarzecze (podkarpackie)
Obsługa gwoździarki.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Turbia (podkarpackie)
- współpraca z członkami zespołu przy tworzeniu komponentów aplikacji komputerowych, nowych funkcjonalności oraz tworzeniu dedykowanych rozwiązań oprogramowań, -budowanie silnych relacji ze współpracownikami w celu rozwijania umiejętności technicznych, uczestniczenie w sesjach szkoleniowych oraz warsztatach, -zdobywanie wiedzy o różnych branżach i klientach, -efektywna komunikacja ze wszystkimi interesariuszami projektu i otoczeniem biznesowym, -budowanie silnych i długoterminowych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kraków (małopolskie)
Ratownik na całorocznym basenie w ośrodku wypoczynkowym.
Zakład Usługowy Max Adam Maksymów - 2016-05-17 - Jarnołtówek (opolskie)
Sprzedaż odzieży w sklepie sieci "Tifo",obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej,dbanie o ład i porządek w sklepie
TIFOTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Przemyśl (podkarpackie)
praca na stanowisku robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Udzielanie pierwszej pomocy medycznej w stanach zagrożenia zdrowia i życia
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie - 2017-09-06 - Lublin (lubelskie)
Wykańczanie wnętrz. Wymagania: wykształcenie zawodowe, mile widziane prawo jazdy kat. B.
F.B.H.U."WOLMIR-GAZ" - 2016-09-26 - Rumia (pomorskie)
Obsługa żurawia wieżowego
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Łódź (łódzkie)
kierowanie pojazdem
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe " AGA " Agnieszka Nikel - 2016-05-20 - Zielona Huta (pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych: żelbetowych i elewacyjnych
JTI Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa (ustawianie ) maszyn, załadunek tektury na podajnik, odbiór z taśmy gotowego wyrobu
POLKORK PPH SA - 2017-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
inwentaryzacja
kontakt przez OHP - 2016-04-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Sprawowanie opieki i kontroli nad bezpieczeństwem osób kąpiących się w parku wodnym
Agencja Inicjatyw Gospodarczych - 2019-01-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kościelisko (małopolskie)
Obsługa klienta, kompletowanie i sporządzanie dokumentacji, kontakt osobisty z klientem
ARBITER SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-13 - Lubaczów (podkarpackie)
• sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku• realizacja indywidualnych planów sprzedaży• prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem)• wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego• osoby mające doświadczenie w sprzedaży produktów hipotecznych mogą rozwijać się na stanowisku Opiekuna KlientaPierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce.Praca na pełny etat (10h lub 12 h) lub na 1/2 etatu. Praca w godzinach 09:00-21:00-do uzgodnienia.
Eurobank S.A. - 2017-09-07 - Mikołów (śląskie)
-pełnienie dyżuru na wyznaczonym stanowisku, stałe obserwowanie powierzchni wody,-niezwłoczne zareagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy, podejmowanie akcji ratunkowej,-kontrola stanu urządzeń oraz sprzetu, które zapewniają bezpieczeństwo osób kąpiących się,-prowadzenie rejestrów
MEDPHARMA ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-01 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
uzupełnianie towarów na półkach, sprawdzanie daty ważności, prace porządkowe w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Góra (dolnośląskie)
prace ogrodnicze i konserwacyjne terenów zieleni
PPHU "Ogród Pod Lupą" Magdalena Skręta-Pielenc - 2017-03-23 - Targowisko Górne (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie dostaw, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Usługa logistyczna dla Jeronimo Martins Polska: utrzymanie czystości obiektu JMP w Wyszkowie. Do ustalenia umowa zlecenie lub umowa o pracę. 3 zmiany: 6-14, 14-22, 22-6.
RUBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Wyszków (mazowieckie)
Wykonywanie prac hydraulicznych –montaż, instalacja i naprawa instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, montaż rur ściekowych – prace w nowych budynkach mieszkalnych.
Keepers AS - 2018-04-30 - Norwegia (Norwegia)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy kadrowe oraz za awans zawodowy nauczycieli.Ważniejsze zadania: 1.prowadzenie spraw osobowych dyrektorów szkół i placówek oświatowych miasta Słupska (prowadzenie akt osobowych);2.przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania i zwalniania dyrektorów szkół i placówek oświatowych (umowy o pracę, powierzenia, pełnomocnictwa, odwołania, świadectwa pracy, nagrody jubileuszowe, wymiary wynagrodzeń, dodatki funkcyjne i motywacyjne);3.ewidencja osobowa dyrektorów w zakresie: absencji chorobowej, urlopów bezpłatnych, urlopów dla poratowania zdrowia, okolicznościowych i szkoleniowych;4.prowadzenie planów i wykorzystań urlopów wypoczynkowych, dyrektorów placówek nieferyjnych;5.przeprowadzanie procedury oceny pracy dyrektorów, przygotowywanie projektów kart ocen pracy na podstawie ocen cząstkowych, opinii rady pedagogicznej i opinii związków zawodowych;6.przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia dla dyrektorów na podstawie dokumentów znajdujących się w aktach osobowych i opinii przełożonych , prowadzenie ewidencji odznaczonych dyrektorów szkół i placówek oświatowych;7.prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nauczycielom szkół i placówek oświatowych nagród Prezydenta Miasta Słupska;8.prowadzenie rejestru skargi wniosków nauczycieli i dyrektorów (rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków);9.przygotowywanie konkursów na dyrektorów szkół i placówek oświatowych przygotowywanie zarządzeń w sprawie powołania komisji konkursowych, zawiadamianie zainteresowanych o terminie i miejscu przeprowadzania konkursów, przygotowanie niezbędnej dokumentacji);10.prowadzenie całokształtu spraw dotyczących składania przez dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych oświadczeń majątkowych, jak również oświadczeń i informacji wynikających z przepisów art. 24j ustawy o samorządzie gminnym;11.przygotowywanie opinii w sprawach powierzania stanowisk kierowniczych w nadzorowanych szkołach i placówkach oraz odwoływania z tych stanowisk;12.przygotowywanie opinii dotyczących przeniesienia nauczycieli zatrudnionych na podstawie mianowania;13.przygotowywanie decyzji w sprawie zwolnienia nauczyciela przedszkola, szkoły i placówki oświatowej w całości lub w części od obowiązku zwrotu zasiłku na zagospodarowanie;14.prowadzenie spraw związanych z nadawaniem stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, sporządzanie zestawień, materiałów zbiorczych i sprawozdań dotyczących awansu zawodowego nauczycieli szkół, przedszkoli i placówek;15.prowadzenie rejestru wniosków nauczycieli o podjęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego i rejestru zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciela mianowanego;16.wystawianie świadectw pracy byłym pracownikom szkół i placówek oświatowych ;17.prowadzenie spraw dotyczących regulaminu wynagradzania nauczycieli;18.przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie spraw związanych z ustalaniem dodatków motywacyjnych i dodatków funkcyjnych dla dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych. Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas określony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)
pobieranie i przygotowywanie prób kruszywa, wykonywanie badań i prowadzenie dokumentacji
MOTA-ENGIL CENTRAL EUROPE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-19 - Górka Sobocka (dolnośląskie)
Według zawodu.
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "WISPOL" S.C. TERESA WISZOWATA, ZBIGNIEW WISZOWATY - 2017-08-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)