RATOWNIK MEDYCZNY Kamień Pomorski oferta pracy EMC Instytut Medyczny S.A. - Szpital Świętego Jerzego w Kamień Pom.
Stanowisko: RATOWNIK MEDYCZNY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: świadczenie opieki pacjentom diagnozowanym i leczonym w szszpitalu , planowanie i realizowanie opieki medycznej nad pacjentem, przyjmowanie pacjentów do szpitala, asystowanie przy zabiegach, badaniach, prowadzenie obserwacji. uwaga! zatrudnienia w ramach kontraktu!
Data publikacji: 2017-06-20
Lokalizacja: Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Pracodawca: EMC Instytut Medyczny S.A. - Szpital Świętego Jerzego w Kamień Pom.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 10, 72-400 Kamień Pomorski, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
świadczenie opieki pacjentom diagnozowanym i leczonym w szszpitalu , planowanie i realizowanie opieki medycznej nad pacjentem, przyjmowanie pacjentów do szpitala, asystowanie przy zabiegach, badaniach, prowadzenie obserwacji. uwaga! zatrudnienia w ramach kontraktu!
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: RATOWNIK MEDYCZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamień Pomorski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kamień Pomorski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: ratownik medyczny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Nazwa pracodawcy:
EMC Instytut Medyczny S.A. - Szpital Świętego Jerzego w Kamień Pom.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Adres pracodawcy:
Szpitalna 10, 72-400 Kamień Pomorski, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
poziom wykształacenia: dyplom ratownika medycznego, min. średniaumiejętności: cierpliwość, empatiauprawnienia: ratownika medycznego, dyplom doświadczenie zawodowe: mile widziane znajomość jezyków obcych (poziom znajomości): mile widziane, j. angielski, p. podstawowy inny: wysoki poziom kultury osobistej
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kamieński
Gmina pracodawcy: Kamień Pomorski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kamień Pomorski
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ratownik medyczny
Data dodania oferty pracy: 20.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace remontowo -budowlane, pokrycia dachowe, prace tynkarsko - malarskie, praca w godz. 8.00 - 16.00 dla osób bezrobotnych w wieku powyżej 30 lat, zarejestrowanych w PUP Kołobrzeg
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kinowo (zachodniopomorskie)
wymagane prawo jazdy kat. B, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, ogólne umiejętności ślusarskie, 1 zmiana: 7-15
ZPUH Jarko Jarosław Pluciński - 2017-03-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- poznawanie specyfiki, roli oraz znaczenia instytucji w której odbywany jest staż- obsługa urządzeń biurowych- porządkowanie i segregowanie dokumentacji archiwalnej
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Dębowa Kłoda (lubelskie)
Prace przygotowawcze do instalacji i montażu sieci i instalacji urzadzeń sanitarno-grewczych. Montaz instalacji i urządzeń sanitarno-grzewczych.
PHU AS S.C. Andrzej Marzanna Wierzbiccy - 2017-09-14 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
sumienne wykonywanie zadania nauczyciela przedmiotu zgodnie ze stanowiskiem
Stowarzyszenie "Nasza Szkoła - Wrzeszczewice" - 2018-09-12 - Wrzeszczewice (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa urzadzenia do geometrii kół- obsługa wywazarki z testem drogowym- obsługa maszyn do prostowania kół- naprawy mechaniczne samochodów
VULKING OPONY FULL SERVICE W ŚWINOUJŚCIU - 2018-03-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obowiązki:• prace przy montażu rowerów,• drobne prace magazynowo-produkcyjne,• dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Arkus & Romet Group Sp. zo.o. - 2018-05-15 - Jastrowie (wielkopolskie)
- Monitorowanie parametrów życiowych mieszkańców. Stała współpraca z lekarzem rodzinnym mieszkańców. Towarzyszenie podczas wizyt lekarskich u mieszkańców.Powiadamianie pogotowia o nagłym pogorszeniu się stanu zdrowia mieszkańca. Rozkładanie, podawanie leków podopiecznym, wykonywanie opatrunków, podłączanie płynów infuzyjnych, prowadzenie bilansów płynów u mieszkańców.Stała współpraca z zespołem Terapeutyczno- Opiekuńczym, przełożonym. Inne obowiązki zlecone przez przełożonego w ramach zawodu.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:00-19:00, 19:00-7:00 + soboty, niedziele, święta. Wymagania: wyższe kierunkowe ratownik medyczny, ratownik medyczny(technik). Doświadczenie zawodowe min. 1 rok pracy w szpitalu lub przychodni. Samodzielne wykonywanie czynności zawodowych, dobra organizacja pracy, praca pod presją, uczciwe wykonywanie powierzonych obowiązków.Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-353-58-40) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Pijarska 4, 40-750 Katowice).
FUNDACJA LAURENTIUS - SENIOR RESIDENCE DOM POMOCY SPOŁECZNEJ/PLACÓWKA ŚWIADCZĄCA CAŁODOBOWĄ OPIEKĘ - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej.
TESCO (POLSKA) Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Gdynia (pomorskie)
Świadczenie usług medycznych, opieka nad pacjentami DPS, asystowanie dyżurnej pielęgniarce w wykonywaniu czynności, zabiegów pielęgnacyjnych, podawanie leków.WYMAGANIA:wykształcenie policealne lub wyższe kierunkowe - ratownictwo medyczne.
Dom Pomocy Społecznej w Sośnicy - 2018-09-04 - Sośnica (podkarpackie)
min.5 lat doświadczenia w pracy z zespołem, udokumentowane stanowisko kierownicze na poziomie brygadzisty, pomocnika itp.
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2015-11-02 - Zawadzkie (opolskie)
Kierowca śmieciarki
Krzysztof Henschke - 2018-02-05 - Krosno (wielkopolskie)
- DOBIERANIE, PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE NARZĘDZI DLA PRODUKCJI,- KONTROLOWANIE I WERYFIKACJA JAKOŚCI NARZĘDZI,- EWIDENCJONOWANIE WYMIAN NARZĘDZI,- WSPÓŁPRACA Z WYDZIAŁEM PRODUKCYJNYM W ZAKRESIE NARZĘDZI I POMOCY TECHNICZNEJ,- MONITOROWANIE PARAMETRÓW ILOŚCIOWYCH I JAKOŚCIOWYCH ZALEŻNYCH OD KONDYCJI NARZĘDZI,- ZBIERANIE I ARCHIWIZOWANIE PARAMETRÓW TECHNOLOGICZNYCH,- REALIZOWANIE ZADAŃ WYNIKAJĄYCH Z SYSTEMÓW (ISO) - RAPORTOWANIE I ZGŁASZANIE PROBLEMÓW TECHNICZNO-NARZĘDZIOWYCH.-OBSŁUGA MAGAZYNU BHP
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2016-05-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzątani obiektu przemysłowego.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- Rozkładanie, podawanie leków podopiecznym. Monitorowanie parametrów życiowych. Opatrywanie ran. Podłączanie płynów infuzyjnych. Prowadzenie bilansów płynów. Stała współpraca z zespołem Terapeutyczno- Opiekuńczym, przełożonym, lekarzem rodzinnym mieszkańców. Powiadamianie pogotowia o nagłym pogorszeniu się stanu zdrowia mieszkańca. Inne obowiązki zlecone przez przełożonego w ramach zawodu.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:00-19:00-19:00-7:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie policealne: Ratownik medyczny (technik) lub wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe Ratownik medyczny. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok pracy w szpitalu lub przychodni. Wymagane samodzielne wykonywanie czynności zawodowych, dobra organizacja pracy, praca pod presją, uczciwe wykonywanie powierzonych obowiązków. Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-353-58-40) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Pijarska 4, 40-750 Katowice) lub e-mail: biuro (at) senior-residence.pl
FUNDACJA LAURENTIUS - SENIOR RESIDENCE DOM POMOCY SPOŁECZNEJ/PLACÓWKA ŚWIADCZĄCA CAŁODOBOWĄ OPIEKĘ - 2017-03-31 - Katowice (śląskie)
obługa klienta w restauracji. Praca w godzinach 10.00-18.00
Bar Słoneczna Polana - 2016-09-19 - Włodzimierzów (łódzkie)
- Czuwanie nad bezpieczeństwem osób korzystających z basenów. Udzielanie pierwszej pomocy. Dbanie o czystość i porządek na terenie obiektu. Praca na obiektach MOSIR-u (Baseny) na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 2100 do 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 30.09.2017 - istnieje możliwość pracy w krótszym / innym terminie, ale w ramach: czerwiec do wrzesień 2017 r.- Praca w godzinach: 9:00-19:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe lub praktyki na stanowisku ratownika wodnego (ustalone według uprawnień ratownika wodnego). Wymagany Kurs RATOWNIKA WODNEGO. Wymagany ukończony KURS KPP (Kwalifikowana pierwsza Pomoc). Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-259-64-62) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (al. Aleja Wojciecha Korfantego 35, 40-160 Katowice) lub pocztowy (al. Aleja Wojciecha Korfantego 35, 40-160 Katowice) lub e-mail: kadry (at) mosir.katowice.pl
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - 2017-04-11 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc dekarzowi przy wykonywaniu pokryć dachowych. Praca na terenie powiatu mławskiego.
Usługi Dekarsko-Handlowe "EKO-DACH" Jerzy Cychowski - 2017-08-22 - Mława (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesanta
MiR Ubezpieczenia Mariola Ul, Rafał Miotła S.C. - 2017-11-03 - Józefów nad Wisłą (lubelskie)
Ciągła kontrola pod kątem bezpieczeństwa osób kąpiących i utrzymanie porządku na płwywalni
Szkoła Podstawowa Nr 149 - 2017-01-16 - Łódź (łódzkie)
- Prace fizyczne związane z wymianą opon w samochodach, -Obsługa warsztatu, -Pomoc w warsztacie,- Kontakt telefoniczny 696-132-772
WACHOWSKI BOGDAN AUTO MECHANIKA - 2017-09-21 - Tczew (pomorskie)
Murowanie cegłą, bloczkiem na zaprawie i kleju, zbrojenie
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- nadzór nad właściwym stanem technicznymmaszyn, urządzeń i instalacji- sprawowanie nadzoru i zarządzanie pracowikami w dziale- planowanie i nadzorowanie realizacji przeglądów, konserwacji i napraw- modyfikacja i modernizacja istniejącego parku maszynowego- koordynacja zakupów części zamiennych i materiałów- nazór i prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej
"POLIFOLIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Poniatowa (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
uzgodnienia projektów budowlanych w branży sanitarnej, wykonywanie projektów, kosztorysów na roboty budowlane
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kwidzyn (pomorskie)
Dozorowanie obiektu, sprzartanie hal produkcyjnych oraz przyległego terenu firmy, obsługa pieca CO otwartego
Drewlux s.c. U.P.H Szmidt J., Sieńko S. - 2017-10-04 - Szypliszki (podlaskie)
pomoc przy układaniu kostki brukowej
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2017-08-04 - Lubin (dolnośląskie)
Zakres obowiązków referenta ds. finansowych (podległość służbowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod kątem klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodniez Rozporządzeniem Ministra Finansów, 2. wprowadzanie kontrahentów do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahentów do systemu bankowego z podziałem naposzczególne rachunki bankowe, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej, 4.sporządzanie wydruków wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat księgowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez głównego księgowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelewów, 7. pobieranie wyciągów bankowych, opisywanieprzychodzących wpłat od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na raty i odsetki,kompletowanie dokumentów, wkładanie do segregatorów z podziałem na źródłofinansowania, 8. współpraca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ciągłejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestników naposzczególnych formach pozaszkolnych, umowach próbnych i wypowiedzeniach umówprzez uczestników form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestników form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wpłaty, naliczanie odsetek odnieterminowych wpłat, 10. rozliczanie nadpłat dokonanych przez uczestników formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i pocztą uczestników kursów opowstałych zaległościach, 12. wystawianie wezwań do zapłaty za zaległości w kursach,windykacja należności, 13. naliczanie i sporządzanie dla księgowej kwartalnych zestawieńnależności i zobowiązań od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na zaległościgłówne i odsetki, 14. wystawianie na żądanie faktur na podstawie dokonanych wpłat, 15.nanoszenie dokonanych wpłat za media i wynajem od poszczególnych nabywców -kontrola dokonywanych wpłat za faktury i noty księgowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wpłat gotówkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur gotówkowych dekretowanie faktur pod kątem klasyfikacjidochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodnie z Rozporządzeniem MinistraFinansów z potwierdzeniem pobrań i wypłat, 19. terminowe odprowadzanie wpłatgotówkowych kasa wypłaci, 20. bieżące rozliczanie wpłat i wypłat z rachunkówbankowych, 21. opisywanie faktur gotówkowych zgodnie z formą organizacyjną, 22.prowadzenie raportów kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wciągu dnia, w którym dokonano wpłaty lub wypłaty, 23. kompletowanie dokumentów zwpłat i wypłat gotówkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odrębnie dla każdej formy organizacyjnej: 1) działalność budżetowa, 2) dochodysamorządowych jednostek budżetowych, 3) zakładowy fundusz świadczeń socjalnych(ZFŚS), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracowników z pobranych zaliczek,bieżące informowanie gł. księgowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druków ścisłegozarachowania, 27. prowadzenie wspólnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruumów z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzedaży, 29.wystawanie poleceń księgowania dla gł. księgowego dotyczących obowiązku podatkowegokursantów 30. sporządzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzedaży VAT na podstawie analizy wyciągówbankowych lub umów z uczestnikami kursów z ustaleniem daty powstania obowiązkupodatkowego w danym miesiącu, 32. sporządzanie cząstkowego rejestru sprzedaży VAT,33. comiesięczne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami księgowymi wprowadzonych przez jednostkę księgach rachunkowych we współpracy z głównymksięgowym, 34. Sporządzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporządzanie wydruków. Zakres obowiązków w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporządzanie zestawień wydatków na podstawiezrealizowanych płatności do wniosków o płatność i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawidłowe prowadzenie księgowości projektu zgodnie zobowiązującą polityką rachunkowości CKUiJK, prowadzenie niezbędnej korespondencjifinansowej związanej z projektem, 3. przygotowywanie miesięcznych zapotrzebowań naśrodki, 4. opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wnioskiem o płatność, 5.rozliczanie wszelkich dokumentów finansowo-księgowych i umów związanych z Projektem,prawidłowe wystawianie dokumentów rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zakładaniekartotek ubezpieczonych w systemie Płatnik ZUS, 7. wypełnianie druków ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestawów ZUS ZZA i ZUS i przesłanie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych osób zatrudnionych na podstawieumowy o pracę w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie umów zleceń zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowegoVulcan Optivum, 12. sporządzanie list płac osób zatrudnionych na umowy o pracę wProjekcie, 13. sporządzanie list płac do rachunków dotyczących osób zatrudnionych napodstawie umów-zleceń w Projekcie, 14. sporządzanie poleceń księgowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunków, faktur i przelewów montażem finansowym, 16.sporządzanie przelewów do rachunków i faktur w bankowości internetowej 17. rozliczanieskładek ZUS i podatku wg paragrafów za dany miesiąc, 18. księgowanie dokumentówprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu montażemfinansowym, sporządzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesiąc, 19.uzgadnianie zobowiązań za dany miesiąc.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I JĘZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolnośląskie)