PRZYUCZAJĄCE DO ZAWODU KOMINIARZA Kędzierzyn-Koźle oferta pracy ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH JANUSZ MAJEWSKI


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PRZYUCZAJĄCE DO ZAWODU KOMINIARZA

Wynagrodzenie: do 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Czyszczenie kominów.

Data publikacji: 2018-01-08

Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

Pracodawca: ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH JANUSZ MAJEWSKI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
KŁODNICKA 51, 47-206 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Czyszczenie kominów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PRZYUCZAJĄCE DO ZAWODU KOMINIARZA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kominiarz*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2018

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Predyspozycje do pracy na wysokości. Prawo jazdy kat. B. Możliwość przyuczenia do zawodu kominiarz.Praca pn-pt 8-16

Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH JANUSZ MAJEWSKI

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Adres pracodawcy:
KŁODNICKA 51, 47-206 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski

Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle

Ulica pracodawcy: KŁODNICKA

Numer budynku pracodawcy: 51

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kominiarz*

Data dodania oferty pracy: 08.01.2018

Oferta pracy ważna do: 15.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT DS. OPRACOWYWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

Utrzymywanie w czystości biur i przyległego terenu.
F.H.U "Tęcz-Bis" Agnieszka Pajer-Bankiel - 2016-01-27 - Zielona Góra (lubuskie)

DOJARZ - 997,4 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Przystawańce (podlaskie)

POKOJOWA - od 1 850 PLN

pokojowa
STOMA JÓZEF HANDEL- HOTELARSTWO - 2016-04-04 - Pobierowo (zachodniopomorskie)

KONSERWATOR SIECI KANALIZACYJNYCH - od 2 500 PLN

SERWISOWANIE , KONSERWACJA, NAPRAWA ISTNIEJĄCYCH SIECI KANALIZACYJNYCH .PRACA W ZESPOLE.KONSERWACJA I PRZEGLĄD ISTNIEJĄCYCH SIECI KANALIZACYJNYCH ,PRACA DWU ZMIANOWA, DYSPOZYCYJNOŚĆ W ZALEŻNOŚCI OD WARUNKÓW POGODOWYCH,MINIMUM 40 GODZ.W TYGODNIU, umowa zlecenie, PRACA W TERENIE .
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)

MONTER URZĄDZEŃ SANITARNYCH, GRZEWCZYCH I KLIMATYZACYJNYCH - od 1 500 EUR

Instalacja systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych.Utrzymanie oraz prace remontowe instalacji ogrzewania olejowego.Montaż bojlerów oraz paneli solarnych.Utrzymanie oraz prace remontowe instalacji sanitarnych.Konserwacja i montaż urządzeń grzewczych i sanitarnych.Praca w zespole montażowym na terenie Magdeburga, Dolnej Saksonii, Berlina, Poczdamu.
kontakt przez WUP - 2016-03-17 - Niemcy (Niemcy)

FRYZJER - od 925 PLN

Praca na stanowisku fryzjer.
Salon Urody MB Mirosława Byczkowska - 2016-11-28 - Żukowo (pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - do 1 850 PLN

naprawa pojazdów samochodowych zgodnie ze zleceniem, obsługa komputera diagnostycznego
Trans-Poz S.A. - 2016-05-18 - Motaniec (zachodniopomorskie)

POSADZKARZ - od 8,2 EUR

Kładzenie podłóg różnego rodzaju ( parkiety, panele, płytki). Odpowiednie przygotowanie podłoża.
ARWA Personaldienstleistungen GmbH - 2015-10-12 - Niemcy (Niemcy)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

organizowanie zaopatrzenia z przyjęcia dostaw towaru, bezpośrednia obsługa klienta, obsługa programu sprzedażowego i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Pomoc w obsłudze administracyjnej
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Szczucin (małopolskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 500 PLN

sprzątanie i dezynfekcja hal produkcyjnych
Beata Sobczyk -Morawiec Firma Handlowo- Usługowa "Beta" - 2017-02-02 - Słomniki (małopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 14 PLN

wykonywanie prac ciesielskich i budowlanychpomocnik i wykonawca prac dekarskich
Firma Remontowo- Budowlana Gielata Dariusz - 2017-02-02 - Brenna (śląskie)

STAŻ/PO WER/ - ADMINISTRATOR STRON INTERNETOWYCH - 997,4 PLN

konfigurowanie serwera, administrowanie sieci
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

PIEKARZ - 12 - 13 PLN

Przygotowanie ciasta zgodnie z recepturą, oddzielanie i kształtowanie ręczne lub mechaniczne kęsów ciasta. Wypiek pieczywa, obsługa maszyn, urządzeń i pieców.
"SPOŁEM" OŁAWA Sp. z o.o - 2016-09-15 - Oława (dolnośląskie)

PROJEKTANT GRAFIKI - 1 017,4 PLN

- projektowanie wzorów graficznych na potrzeby maszyn specjalistycznych - obsługa sprzętu biurowego- podstawowa obsługa maszyn i wcześniejsza nauka ich obsługi- kontakty z klientami- dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Lubinicko (lubuskie)

FREZER-ŚLUSARZ - od 2 000 PLN

frezowanie elementów stalowych
ARCHON Sp. z o.o., Trzebinia - 2017-06-12 - Trzebinia (małopolskie)

SPRZEDAWCA (S,30+) - 997,4 PLN

Obsługa klienta/sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o ekspozycję towaru, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Tarnów (małopolskie)

SPRZEDAWCA: OWOCE - WARZYWA - od 1 750 PLN

Praca w ekskluzywnym lokalu, sprzedaż owoców - warzyw w cenach hurtowych
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "ELJAR" Jarosław Protasiewicz - 2015-12-02 - Białystok (podlaskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ BEZ LICENCJI - od 1 850 PLN

Praca na obiektach w Rybniku oraz Czerwionce-Leszczynach. Wymagane min. zawodowe wykształcenie. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
PUH BIURO OCHRONY KENDAL - 2016-08-01 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT LABORATORIUM CENTRALNEGO/MŁODSZY ASYSTENT - od 3 100 PLN

Wykonywanie badań diagnostycznych: barwienie i oglądanie preparatów diagnostycznych, posiewy materiału do badań diagnostycznych, badanie w kierunku Borelioz; ocenianie i interpretowanie wyników badań i dobieranie odpowiednich badań do izolacji drobnoustrojów, ich identyfikacja oraz wykonywania antybiogramów; wypisywanie i wydawanie wyników badań; dbanie o aparaturę i sprzęt laboratoryjny; prowadzenie procedur bakteriologicznych i ich aktualizowanie; dbałość o stan zaopatrzenia pracownik w niezbędne odczynniki, sprzęt i urządzenia do sprawnego funkcjonowania pracowni; prawidłowa archiwizacja dokumentacji laboratoryjnej; pobieranie materiału do badań, opłat od pacjenta-prowadzenie kasy fiskalnej. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:25 do 15:00 lub dwuzmianowym ( 07:00-19:00 i 19:00-07:00).
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-03-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)

POMOC LEKARSKA - od 1 800 PLN

Pomocnicze czynności dlsa personelu lekarskiego w zakresie prowadzenia dokładnej i systematycznej dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;Prowadzenie sprawozdawczości z realizacji zadań zgodnie ze standardem dokuemntacji obowiązującym w oddziale i publicznych zakładów opieki zdrowotnej wg wzorów i w terminach podanych przez Zleceniodawcę.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA - 2015-12-01 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

przygotowanie dań śniadaniowych dla gości hotelowych, obsługa zmuwaka, pomoc w kuchni
Przedsiębiorstwo Transportowo Budowlane Sp. z o.o - 2018-02-08 - Złotoryja (dolnośląskie)

SPAWACZ OKRĘTOWY - 16 - 22 PLN

SPAWANIE KONSTRUKCJI ORAZ KADŁUBÓW STATKÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚWIADECTWO SPAWACZA (WYDANE PRZEZ TOWARZYSTWO KLASYFIKACYJNE BĘDĄCE CZŁONKIEM IACS) NA SPAWANIE NA JEDNĄ LUB KILKA Z WYMIENIONYCH METOD: 111,131,135,136, 137,141 W ZAKRESIEWYKONYWANIA SPOIN PACHWINOWYCH PA I PB DLA TYPU WYROBU BLACHA I/LUB RURA W OBRĘBIE GRUPY MATERIAŁOWEJ 1 I/LUB 22, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 2 LATA, DODATKOWO WYMAGANE UPRAWNIENIA PODDŹWIGOWEGOSTAWKA ZA GODZINĘ: 16,00 ZŁ- 22,00 ZŁ
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY - 997,4 PLN

1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 900 PLN

Sprzedaż materiałów budowlanych.
SIG SP.ZO.O. - 2017-07-10 - Konin (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 14 PLN

Wykonywanie prac budowlanych. Praca na terenie województwa mazowieckiego w godz. 7-15.
PODOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-02 - Warszawa (mazowieckie)


Wybierz powiat