PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY Sosnowiec oferta pracy PHU "GAMAX" Dorota Zając
Stanowisko: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż towarów poprzez obsługę klienta wterenie, prowadzenie rozmów z klientami, pozyskiwanie klientów poprzez dopasowywanie i składanie ofert handlowych, dbanie o ekspozycję towarów, raportowanie sprzedaży, praca na terenie woj. śląskiego
Data publikacji: 2017-08-31
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: PHU "GAMAX" Dorota Zając
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż towarów poprzez obsługę klienta wterenie, prowadzenie rozmów z klientami, pozyskiwanie klientów poprzez dopasowywanie i składanie ofert handlowych, dbanie o ekspozycję towarów, raportowanie sprzedaży, praca na terenie woj. śląskiego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, chęć do pracy, komunikatywność, umiejętność w obszarze technik sprzedaży i negocjacji z Klientem, umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista.Pracodawca oferuje: stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę, możliwość stałego rozwoju, wynagrodzenie adekwatne do obrotów, posiadanego doświadczenia i zaangażowania
Nazwa pracodawcy: PHU "GAMAX" Dorota Zając
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny lub CV wysłać na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.08.2017
Data dodania oferty pracy: 31.08.2017
Oferta pracy ważna do: 08.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
reprezentowanie w kontaktach z klientami, wyszukiwanie klientów, podpisywanie umów, wyszukiwanie klientów którym przysługuje auto zastępcze, przekazywanie dokumentacji związanej z umowami do siedziby spółki, prowadzenie działań marketingowych - praca w terenie - Zielona Góra
HADES FINANSE Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów - uczestników zajęć z zakresu rozwoju kreatywnego
AKADEMIA ROZWOJU KREATYWNEGO - 2016-06-01 - Marklowice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa magazynu, dowóz mebli do klienta
PARTNER Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Przemysław Kaczmarek - 2018-04-10 - Września (wielkopolskie)
przygotowanie dań kuchni ukraińskiej i rosyjskiej
SUBITO Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Poznań (wielkopolskie)
Firma zajmuje się prowadzeniem restauracji i innych placówek gastronomicznych, poszukuje Przedstawicieli handlowych ze znajomością j. hinduskiego do bezpośrednigo kontaktu z klientami i kontrahentami hinduskojęzycznym i pozyskiwania nowych kontrahentów
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Łódź (łódzkie)
Załadunek, rozładunek, rozwożenie towaru
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Zgodny
Przedsiębiorstwo Budowlano-Wdrożeniowe "INŻBUD" Z.Zehner, M.Środa Spółka Jawna - 2016-11-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż materiałów do produkcji rolnej (ok. 50 km od siedziby firmy)
PHU AGROVET ANDRZEJ KONOPKA - 2017-06-05 - Śniadowo (podlaskie)
Monitorowanie pasażu w galerii Olimpia
Agencja Ochrony Osób i Mienia "SKORPION" - 2015-12-03 - Bełchatów (łódzkie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział Call Center, praca w ramach umowy zlecenie
Progress Active Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Obowiązki:• opieka nad grupą produktów firmy, • opieka nad kluczowymi klientami,• lansowanie nowych produktów/ odmian produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki,• doradztwo we wszystkich stadiach powstawania produktu - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów,• analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników produktów, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych na potrzeby działań zespołu oraz raportów dla zarządu, planowanie, zarządzanie i kontrola budżetu działu i poszczególnych produktów, • opieka nad marką, prowadzenie promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki istniejących)
Jobhouse Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
pozyskiwanie klientów spoza UE
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Łazy (mazowieckie)
Szycie odzieży damskiej, całych sztuk odzieży.
MM Fashion Marzena Chorążyczewska - 2017-10-23 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami chińskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
poszukiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa klientów, przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z obsługą klienta, negocjowanie i koordynacja realizacji kontraktów, monitorowanie i analiza danych rynkowych dot. produktów
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przebieranie, sortowanie owoców i warzyw, pakowanie towaru.
Grupa Producentów KLASA Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Klementowice (lubelskie)
Przyjmowanie zamówień, wysyłanie zamówień do producenta, nawiązywanie kontaktów handlowych z klientem, dbanie o czystość na stanowiskach pracy. Wykształcenie średnie / wyższe, obsługa komputera, mile widziana znajomość programu Subjekt, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
A.B.C. DRZWI I PODŁÓG "SPRINTS" Potrykus Lucyna - 2017-07-22 - Wejherowo (pomorskie)
kompleksowa obsługa działu owoce-warzywa
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż owoców (głównie jabłek), kontakt z klientem z Ukrainy.
Melon Bud Emilian Ogrodowski - 2016-11-02 - Gdynia (pomorskie)
ocena stanu technicznego pojazdu, uzgodnienie cen,załadunek, rozładunek oraz transport towaru do firmy
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Stary Adamów (łódzkie)
telefoniczne pozyskiwanie klientów na terenie całego kraju -realizowanie planów sprzedażowych - przygotowywanie oferthandlowych - doradztwo techniczne, praca w godz. 8-16
Walmax Piotr Walerczak - 2015-11-24 - Opole (opolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskiech kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Jabłonowo (mazowieckie)
Diagnostyka i naprawa sprzętu komputerowego, diagnostyka, instalacja i konfiguracja sieci LAN, instalacja i konfiguracja instalacji i oprogramowania uzytkowego/operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kartuzy (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE PIOGRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-30 - Kalisz (wielkopolskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;8) uczestniczenie we wszystkich szkoleniach wewnętrznych dotyczących pracowników administracji organizowanych w 4 RBLog;9) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowym;10) przestrzeganie w codziennym funkcjonowaniu przepisów dotyczących bhp, ppoż. oraz ochrony informacji niejawnych.Praca na umowę o pracę, 1/2 etatu - wynagrodzenie 1000 zł brutto + 10% premii.Kontakt z pracodawcą 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja założonego planu sprzedaży, przekazywanie klientom informacji o nowych produktach i promocjach organizowanych przez firmę, utrzyywanie długotrwałych relacji z klientami, raportowanie wyników, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych, odpowiedzialność za szczególne akcje organizowane u klientów znajdujących się w danym sektorze.
LES HIGIENA Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
przedstawiciel handlowy, praca na terenie powiatu mieleckiego
Zakład Przetwórstwa Mięsnego " Kabanos " Spółka z o.o. - 2017-01-18 - Przecław (podkarpackie)
Praca na terenie Rybnika i okolic. Realizacja spotkań umówionych przez dział CALL CENTER. Wymagane wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie. Wynagrodzenie prowizyjne. Praca od 8:00 do 16:00. Podania składać e-mailem: rekrutacja.rybnik1 (at) interia.pl
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-26 - Rybnik (śląskie)