PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY Rzeszów oferta pracy GAZPRIM Przemysław Bugalski
Stanowisko: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Budowa sieci dustrybucji gazu . Praca na terenie powiatu rzeszowskiego i powiatów ościennych
Data publikacji: 2016-07-25
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: GAZPRIM Przemysław Bugalski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Budowa sieci dustrybucji gazu . Praca na terenie powiatu rzeszowskiego i powiatów ościennych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: łatwość nawiązywania kontaktów
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: GAZPRIM Przemysław Bugalski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
CIEPŁOWNICZA 8/A, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 7-12
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: CIEPŁOWNICZA
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 25.07.2016
Oferta pracy ważna do: 24.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami między innymi z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
opieka nad obecymi klientami z Rosji i Ukrainy, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie dokumentów w językach obcych
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Prażmów (mazowieckie)
Praca na stanowisku cieśli szalunkowego. Praca na terenie kraju - pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.
Firma Remontowo-Budowlana - Jan Franczyk Kamienica 464 - 2017-09-28 - Kamienica (małopolskie)
Bezośredni kontakt z klientami i kontrahentami z Pakistanu. Negocjowanie warunków transakcji handlowych głównie w języku urdu.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Łódź (łódzkie)
stały kontakt z kientami , pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
realizacja spotkań umawianych przez dział CALL CENTER
PROGRESS ACTIVE SP. Z O.O. - 2016-03-03 - Hrubieszów (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów, działania marketingowe i promocyjne, przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych, finalizowanie umów
Go Power Rafał Komar - 2017-03-17 - Łuszczanowice (łódzkie)
koordynacja dostaw towarów, realizacja planów sprzedażowych, prowadzenie negocjacji
kontakt przez OHP - 2016-03-25 - Legnica (dolnośląskie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
realizacja spotkań umówionych przez dział CALL CENTER
Progress Active Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów i kontrachentów.
"CHOJMEX" ROMAN MOŚ - 2016-12-02 - Chojęcin (wielkopolskie)
Rozwój sprzedaży i aktywna obsługa klientów w regionie- wdrażanie i dobór narzędzi do wymagań technicznych klienta.
Narzędziowy24.Eu - 2016-04-01 - Mielec (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów , przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie procesu sprzedaży, budowanie relacji z dotychczasowymi kontrahentami.Praca na terenie powiatu jarosławskiego i przeworskiego. Umowa na czas próbny 3 miesiące.Wymagania:średnie techniczne (elektryka, automatyka),prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi programu MS Office.
CP TRADE Jarosław Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Jarosław (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów na usługi reklamowe, sprzedaż powierzchni reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Nowa Sól (lubuskie)
Wspomaganie Banku w identyfikacji i ocenie ryzyka ds przestępstw finansowych (Financial Crime Risk - FCR) dla państw oraz produktów klientów, poprzez propozycje i rozwój ilościowych metodologii wspomagających modele FCR Dbanie o szybkie wdrażanie uwag departamentu SBC Internal Control Standards and Global Risk & Compliance, włączając rekomendacje wewnętrznego i zewnętrznego audytuRozwój i praca nad FCR, dbanie o poprawność odpowiednich danych, metod statystycznych, standardów naukowych i biznesu Wdrażanie praktyk decyzji podejmowanych na podstawie danych; dbanie o konsystentne podejmowanie krótkoterminowych decyzji razem z długofalowymi strategiami oraz projektami innowacyjnymi .
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)
Praca w charakterze przedstawiciel handlowy na miasto Wejherowo. Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Wejherowo, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office (Word, Excel), tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w programie e-nova. Wymagania: wykształcenie min średnie, konieczne min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży automatyka, hydraulika, pneumatyka, umiejetność obsługi komputera - edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnym, systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu, dobra organizacja pracy, umiejętne zarządzanie sobą w czasie i realizacja wyznaczonych celów, prawo jazdy kat B.Do wynagrodzenia pracodawca deklaruje premie za wyniki.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Katowice (śląskie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wietnamskimi kontrahentami, monitorowanie na bieżąco rynku.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Mroków (mazowieckie)
Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: - współpracę i uczestnictwo w ekspertyzach procesów od zamówienia do płatności w strategiach długoterminowych z regionalnymi i współpracującymi firmami -wprowadzanie i utrzymanie efektywnej obsługi procesów -współpracę z pozostałymi członkami zespołu zarządzającego -analizę wydajności podczas stopniowego wzrostu i proponowanie działań naprawczych - zarządzanie relacjami z firmami obsługującymi w wymaganym zakresie - zarządzanie rygorystyczną kontrolą nad procesami od zamówienia do płatności w ramach firm obsługujących by zapewnić zgodność ze standardami, integralność danych, itp. - wprowadzanie inicjatyw doskonalących procesy dla wszystkich firm obsługujących w obszarze odpowiedzialności menadżera -zapewnienie wsparcia w zakresie procesów operacyjnych oraz innych pilnych projektów - przyczynienie się do ciągłego doskonalenia poprzez przedstawianie pomysłów i stosowanie wszelkich uzgodnionych zmian w procesach
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
negocjacje handlowe, opieka nad dotychczasowymi klientami firmy i pozyskiwanie nowych, w tym chińskojęzycznych, analiza cen rynkowch i dostosowanie do niej ofert handlowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów biznesowych w branży energetycznej - energia elektryczna, gaz ziemny oraz OZE (fotowoltaika)
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2017-10-16 - Człuchów (pomorskie)
obsługa klienta i inne czynności związane z poprawnym funkcjonowaniem sklepu
SKLEPY PIOTR PALACZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Człuchów.-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów-spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmy-praca w programie e-nova
Pro Automatic Sp. z o.o. - 2017-12-15 - Człuchów (pomorskie)
konserwacja urządzeń na terenie zakładu
NewCo Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Leśno Górne (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie dostaw towarów. Kompletacja oraz realizacja zamówień internetowych (branża IT). Mile widziani studenci. Okres próbny do 2 tyg - umowa zlecenie, następnie umowa o pracę.
Delkom 2000 Sp. z o.o. Wejherowo - 2017-08-22 - Wejherowo (pomorskie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Słupsk -zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Słupsk.-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów-spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmy-praca w programie e-nova. Przedział wynagrodzenia:3.000,00 zł - 5.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)podstawa + prowizja. Umowa na okres próbny po okresie próbnym umowa o pracę na stałe.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z klientami z Europy Wschodniej i UE, kontrola pracowników z Ukrainy, kontrola powierzonych materiałów.
P&K DEWELOPMENT SP.Z O.O. - 2017-02-14 - Grodków (opolskie)
Prace związane z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
realizacja spotkań umawianych przez dział call center
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-05 - Świdnik (lubelskie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami wietnamskimi, bieżące monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)