PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY Kalisz oferta pracy M&M AUTO Sp. z o.o.
Stanowisko: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Przedstawianie oferty, promowanie produktów, firma zajmuje się sprzedażą części samochodowych.
Data publikacji: 2018-11-29
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: M&M AUTO Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WROCŁAWSKA 190 180, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przedstawianie oferty, promowanie produktów, firma zajmuje się sprzedażą części samochodowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dyspozycyjność, sumienność, umiejętność pracy z klientem, mile widziane doświadczenie.
Nazwa pracodawcy: M&M AUTO Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
WROCŁAWSKA 190 180, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o telefoniczne umówienie się na spotkanie z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Ulica pracodawcy: WROCŁAWSKA 190
Numer budynku pracodawcy: 180
Profil działalności pracodawcy:
Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 29.11.2018
Oferta pracy ważna do: 29.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż i promocja art. przemysłowych, łożysk, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Jarosław (podkarpackie)
pozyskiwanie klientow, utrzymywanie kontaktu z klientami
AB-GROUP F.P.H. - 2016-06-08 - Łódź (łódzkie)
realizacja spotkań umawianych przez dział CALL CENTER
PROGRESS ACTIVE Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Przyjmowanie towarów, rozkładanie towaru na odpowiednie lokalizacje, pakowanie przesyłek, rozwożenie towaru
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Płock (mazowieckie)
obsługa obecnych klientów firmy, pozyskiwanie nowych kontrahentów, w tym wietnamskimi
DAVID NGUYEN SP. Z O.O. - 2018-07-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Prowadzenie całokształtu spraw związanych z sekcją księgowości w zakresie dochodów budżetowych m.in.:1. Prowadzenie ewidencji finansowo - księgowej jednostki.2. Dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych.3. Sporządzanie sprawozdań finansowych.4. Sporządzanie deklaracji podatkowych.5. Sporządzanie list płac.6. Sporządzanie deklaracji ZUS.7. Wstępna kontrola dokumentów księgowych.8. Wystawianie faktur wewnętrznych, not księgowych i innych dokumentów księgowych.9. Prowadzenie rejestru zaangażowania środków oraz wykorzystanie zgodnie z obowiązującym planem kont.10. Sporządzanie korespondencji dotyczącej sekcji księgowości.11. Przestrzeganie obowiązujących przepisów i procedur w zakresie polityki finansowej.12. Przestrzeganie obowiązujących regulaminów i zarządzeń wewnętrznych.13. Zastępstwo głównego księgowego w razie jego nieobecności.14. Inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego. Warunki pracy:-stanowisko urzędnicze,-zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy-umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony,-praca jednozmianowa 40 godzin w tygodniu-praca w pomieszczeniu biurowym.Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,- życiorys (CV),- oryginał kwestionariusza osobowego,- kopie świadectw pracy,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności,- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na ww. stanowisku,- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Uwagi:1. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie w Zarządu Dróg Powiatowych lub przesłać pocztą na adres Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim ul. Morska 1 z dopiskiem Nabór na stanowisko Księgowego w terminie do dnia 15.02.2017 r. do godz. 15:00 (włącznie).2. Dokumenty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.bip.zdpndg.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych.4. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone następującą klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz.1458).
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-02-03 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B, chęć do pracy, firma gwarantuje przeszkolenie.Zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów z klientem przygotowywanie ofert, obsługa klienta, udzielanie informacji o produktach i usługach, dojazd do klienta. Praca: cała Polska.
ROSMOSIS-WAWRZYNIAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Perzyce (wielkopolskie)
do uzgodnieniaCV - prosimy składać osobiście w siedzibie firmy Rzeszów ul. Współna 2 , od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
"TUKAN" PAWEŁ WOŹNIAK, JANUSZ ŚLEDZIONA SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Aktywne pozyskiwanie klientów na rzecz firmy; prezentowanie i dopasowywanie oferty firmy do potrzeb klienta; zawieranie umów w imieniu firmy.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS Sp. z o.o. - 2018-10-08 - Tarnów (małopolskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; prawo jazdy kat. C+E, karta kierowcy, kurs na przewóz rzeczy; miejsce pracy: teren Polski; praca od poniedziałku do piątku
REMBIS KARINA LIS - 2017-09-14 - Gliwice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży;tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich;kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyny belujacej do surowców wtórnych, obsługa wózka widłowego i ładowarki, które są ściśle powiązane w pracy z automatem belujacym, załadunki i rozładunki samochodów typu TIR oraz kontenerów Wymagania: wykształcenie techniczne, mechaniczne itp., staż pracy min.1 rok, uprawnienia na wózek widłowy i ładowarkę, osoba musi posiadać umiejętność logicznego myslenia i organizacji pracy, szybko podejmować decyzje, potrafić pracować w zespole i pod presją czasu, mieć co najmniej podstawową wiedzę z obsługi urządzeń mechanicznych i szybko się uczyć.
PAPER-MET RECYKLING SP. Z O.O. - 2016-02-19 - Błonie (dolnośląskie)
wykonywanie zleceń sanitarnych, wymiany rur wod - kan, co i gaz, serwis
ADWIT ADAM WITOSZ - 2017-04-06 - Chorzów (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów poprzez sprzedaz systemu GPS do samochodów osobowych, ciężarowych oraz innych pojazdów, podtrzymywanie relacji z aktualnymi klientami, bieżąca obsługa klientów w zakresie pomocy przy obsłudze systemu GPS, planowanie montaży klientów, szkolenie klientów z obsługi programu, organizowanie spotkań z klientami, raportowanie na potrzeby klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
Koordynacja sprzedaży, poszukiwanie rynku zbytu
Piekarnia - Ciastkarnia "PYCHOTKA" Kamil Bednarek - 2018-09-19 - Szydłowiec (mazowieckie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Wietnamu lub Chin, bieżące monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Realizacja spotkań umówionych przez dział Call Centem. Praca od zaraz. Miejsce pracy: Słupsk i okolice, jedna zmiana w godz. 8-16, kontakt z pracodawcą przez e-mail
Progress Active Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Słupsk (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów z Indii, prowadzenie negocjacji w branzy tekstylnej, utrzymywanie relacji z klientami, wyjazdy służbowe (kraj, zagranica)
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Rzgów (łódzkie)
do uzgodnienia
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Przedstawiciel Handlowy:• pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami • realizowaniae polityki firmy w zakresie planu sprzedaży • wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne• umiejętności handlowe i negocjacyjne • kreatywność oraz silna motywacja do pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
Kompletowanie zamówień, obsługa wózka niskiego składowania
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-28 - Kopytkowo (pomorskie)
barman
Reg Benz Spółka z Ograniczona Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2015-11-27 - Mielec (podkarpackie)
tynkowanie, prace wykończeniowe, kafelkowanie, ogólobudowlane
Karbon 2 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie kontrahentów, prowadzenie rozmów handlowych, sporządzanie umów i ofert w zakresie windykacji, prace w terenie. Pracodawca zapenia samochód, telefon oraz komputer służbowy.Na początek umowa zlecenie, docelowo umowa o pracę.
Magna Era Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-30 - Zabrze (śląskie)
bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Grabów (łódzkie)
zarządzanie oddziałem firmy, po okresie próbnym utworzenie biura handlowego we Wrocławiu, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w programie e-nova
Pro Automatic Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Bytom (śląskie)
realizacja spotkań umówionych przez call center, praca na terenie Limanowej i okolicy
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Limanowa (małopolskie)
organizowanie sieci sprzedaży, kontakty z kontrahentami, w tym wietnamskimi, monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nawiązywanie i utrzymanie na podległym terenie kontaktów z partnerami handlowymi, celem aktywnej sprzedaży systemów IT, CCTV oferowanych przez firmę, wspópraca z obecnymi klientami, kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy na rynku, aktywne bieżące pozyskiwanie klientów, realizacja założeń firmy.Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawca e-mail: kw (at) newmillennium.plOferta znajduje się w sali: H, G
New Millennium Sp. z o.o. - 2016-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)