PREZES ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ W POLANOWICACH (NR 0407) Polanowice oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W POLANOWICACH
Stanowisko: PREZES ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ W POLANOWICACH (NR 0407)
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: znajomość prawa spółdzielczego i zasad funkcjonowania spółdzielni oraz wspólnot mieszkaniowych,znajomość prawnych i ekonomicznych aspektów funkcjonowania podmiotów gospodarczych w warunkach gospodarki rynkowej,nieprowadzenie działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni Mieszkaniowej, regulamin przeprowadzenia konkursu jest dostepny na http://www.kruszwica.um.gov.pl/pl/news/informacja-87
Data publikacji: 2018-02-06
Lokalizacja: Polanowice (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W POLANOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:88-150 Polanowice 3/7, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
znajomość prawa spółdzielczego i zasad funkcjonowania spółdzielni oraz wspólnot mieszkaniowych,znajomość prawnych i ekonomicznych aspektów funkcjonowania podmiotów gospodarczych w warunkach gospodarki rynkowej,nieprowadzenie działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni Mieszkaniowej, regulamin przeprowadzenia konkursu jest dostepny na http://www.kruszwica.um.gov.pl/pl/news/informacja-87
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PREZES ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ W POLANOWICACH (NR 0407)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polanowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kruszwica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: prezes
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie nieruchomościami, budowlane, ekonomiczne,administracyjno-p
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie nieruchomościami, budowlane, ekonomiczne lub administracyjno-prawnicze)Co najmniej 5- letni staż pracy, w tym 3-lata na stanowisku kierowniczym lub samodzielnymZnajomość prawa spółdzielczego i zasad funkcjonowania spółdzielni oraz wspólnot mieszkaniowychZnajomość prawnych i ekonomicznych aspektów funkcjonowania podmiotów gospodarczych w warunkach gospodarki rynkowejNieprowadzenie działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni MieszkaniowejUmiejętność kierowania zespołem i zarządzania zasobami ludzkimi oraz wiedza z zakresu prawa pracyUmiejętność zarządzania nieruchomościamiNiepozostawanie z członkami Rady Nadzorczej w związku małżeńskim albo w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej i w drugim stopniu linii bocznej, zgodnie z art.57 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze z późn. zm,Komunikatywność, rzetelność i umiejętność podejmowania decyzji,Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych potwierdzone stosownym oświadczeniem lub zaświadczeniem o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego z datą wydania nie wcześniejszą niż 2 miesiące w stosunku do daty złożenia oferty,Niekaralność za umyślne przestępstwo w tym przestępstwo karno skarbowe, potwierdzone stosownym oświadczeniem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W POLANOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
88-150 Polanowice 3/7, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+ list motywacyjny Kopia dyplomu ukończenia uczelni wyższej Kopie dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia Oświadczenia o korzystaniu z praw publicznych Oświadczenie o niekaralności i braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych Oświadczenie że nie toczy się wobec kandydata żadne postępowanie karne Oświadczenie o treści wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Spółdzielnie Mieszkaniową w Polanowicach z siedzibą w Polanowicach 3/7 moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb konkursuOferty zamknięte w kopercie z napisem:Konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu nie otwierać należy składać w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej w Polanowicach Polanowice 3/7 w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-14.00 do dnia 19.02.2018r. do godz. 14:00. Tel. 52 3536430,e-mail sm.polanowice (at) hot.plRegulamin przeprowadzenia konkursu na stanowisko Prezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej w Polanowicach jest do wglądu na stronie internetowej Gminy Kruszwica http://www.kruszwica.um.gov.pl/pl/news/informacja-87 oraz w siedzibie Spółdzielni.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 10-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Kruszwica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polanowice
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: prezes
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.02.2018
Data dodania oferty pracy: 05.02.2018
Oferta pracy ważna do: 19.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca przy utrzymaniu ruchu, Praca na jedną zmianę w godzinach: 6-14, od poniedziałku do piatku, wynagrodzenie ok.2000zł-3000zł na okresie próbnym + premia, po okresie próbnym umowa na czas określony plus podwyżka
"BISPOL" ZAKŁAD REMONTOWO-USŁUGOWY Spółka z o.o. Czechowice-Dziedzice - 2017-04-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa wtryskarki, montaż detali tworzyw sztucznych ( części samochodowe, artykuły gospodarstwa domowego, zabawki),
HANYANG ZAS Spółka z o.o. - 2017-03-31 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prace porządkowe sezonowe na terenie gmny Żagań.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Żagań (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Łochów (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Kołodziejewo (kujawsko-pomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Błudowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta zgodnie z procedurami obowiązującymi w serwisach Bosch, wystawianie zleceń naprawy , sporządzanie kosztorysów części i usługi, dobieranie i zamawianie częsci samochodowych, prowadzenie terminarza, komunikacja mailowa i telefoniczna z klientami, wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych, wynajem samochodów zastępczychpraca w godz. 8-16, 10-18
DIESEL SERVICE Marta Rak - 2018-03-27 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Jazda samochodami o masie od 3,5t do 18t, transport sprzętu, prace załadunkowe oraz naprawcze. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic.
TOP BUD MASZYNY SPRZĘT BUDOWLANY DARIUSZ PATLEWICZ - 2016-06-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie książki przychodów i rozchodów. Wymagane wykształcenie średnie, wyższe, obsługa komputera, mile widziana znajomość języków. Praca na 2 zmiany 8-16; 10-18.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Mysłowice (śląskie)
wykonywanie prac stolarskich, produkcja ogrodze i okien drewnianych,
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kluczkowo (zachodniopomorskie)
Kierowca samochodu ciężarowego
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Cecylówka-Brzózka (mazowieckie)
KOSZENIE, GRABIENIE LIŚCI, ZBIERANIE ŚMIECI
PARK I OGRÓD JAROSŁAW BIERNAT - 2017-08-03 - Miedniewice (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Łapy (podlaskie)
Tapicerowanie mebli.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Kama" Sp. z o. o. - 2017-02-24 - Dębno (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Lubin (dolnośląskie)
Tapicerowanie mebli, siedzisk motocyklowych i samochodowych
PPHU BEEL RYSZARD I JOLANTA LISOWSCY - 2015-12-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Praca przy dociepleniach budynków typu lekko-mokre.
ADAPT Łukasz Kokoszewski - 2017-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
prace ślusarskie przy naprawach hydrauliki siłowej
Regeneracja Hydrauliki Siłowej Pawłowski Dariusz - 2017-05-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
układanie instalacji, bruzdowanie
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień, przygotowywanie i wydawanie posiłków, wstępna obróbka warzyw, owoców i innych surowców do produkcji posiłków. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, znajomość języka ukraińskiego na poziomie komunikatywnym, min. 3-miesięczne doświadczenie zawodowe na podanym stanowisku. Praca - Boczów, ul. Zakładowa 6. Giełda pracy w PUP Sulęcin 20.06.2017r. o godz. 9:00, pokój nr 26.
"PORT 2000 MARCINKIEWICZ" SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-01 - Boczów (lubuskie)
koordynowanie projektu i odpowiedzialność na jego przebieg zgodnie z wymaganiami firmy na wszytskich etapach, prowadzenie dokumentacji projektowej, wspólpraca z firmami zewnętrznymi oraz instytucjami w zakresie uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych
Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Poznań (wielkopolskie)
-
"GAMA" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SP.J. - OW ,,SUNSET" - 2017-03-20 - Rewal (zachodniopomorskie)
pomoc w sprzedaży wycieczek turystycznych krajowych i zagranicznych, nauka sprzedaży biletów lotniczych, promowych i autokarowych
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kwidzyn (pomorskie)
Referent administracyjno finansowy
"DOM" STOWARZYSZENIE TRZEŹWOŚCI - 2016-07-01 - Jordanów (małopolskie)
Prace ogrodnicze - koszenie traw, pielęgnacja trawników i krzewów , prace ogólnobudowlane i hydrauliczne - drobne, karmienie zwierząt prace związane z doglądaniem zwierząt , wszelkiego rodzaju drobne naprawy , prace gospodarcze, prace pomocnicze, doglądanie terenów firmy.
PFK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Sprzedaż akcesorii i części samochodowych. Do przyuczenia w branzy motoryzacyjnej, sklep stacjonarny
KEYT-POL Katarzyna Harasim - 2016-10-25 - Białystok (podlaskie)
Wykształcenie: średnie elektryczne; min. 2 lata doświadczenia w pracy elektryka utrzymania ruchu zakładu oraz w eksploatacji urządzeń elektrycznych takich jak: suwnice, silniki elektryczne pierścieniowe, silniki indukcyjne i silniki prądu stałego, transformatory energetyczne średnich napięć (30 kV), stacje elektroenergetyczne o napięciu 6 kV, stacje rozdzielcze, wentylatory i urządzenia grzewcze. Uprawnienia SEP typu "E" do min. 1 kV (mile widziane do 30 kV); znajomość podstaw z zakresu automatyki i sterowania urządzeń elektrycznych; samodzielność; umiejętność czytania schematów elektrycznych; jedna zmiana + okresowo praca zmianowa; miejsce pracy: Gliwice;
FERROSTAL ŁABĘDY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Gliwice (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami. Ważniejsze zadania: Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie podatków lokalnych: 1. Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie n/w podatków:1.podatku od nieruchomości osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; 2.podatku od środków transportowych osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej;3.podatku rolnego i leśnego osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających;4.łącznego zobowiązania pieniężnego osób fizycznych skutkujące wydaniem odpowiednio decyzji ustalających wysokość w/w podatków lub decyzji określającej wysokość zobowiązania z przedmiotowych tytułów;2. Wzywanie podatników do składania informacji i deklaracji w zakresie w/w podatków i ich weryfikacja.3. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie w/w podatków mających na celu sprawdzania terminowości i poprawności składanych deklaracji, ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami.4. Przeprowadzanie oględzin w ramach prowadzonych postępowań.5. Weryfikacja miesięcznych informacji przekazywanych z ewidencji pojazdów w zakresie zmian mających wpływ na wymiar podatku od środków transportowych.6. Nadzór nad poborem opłaty skarbowej.7. Sporządzanie wniosków o nałożenie kary na podstawie Kodeksu karnego skarbowego dotyczących nieujawnienia lub nieterminowego zgłoszenia obowiązku podatkowego.8. Prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów ww. podatków.9. Rozpatrywanie wniosków podatników o udzielenie ulg w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz wydawanie postanowień w sprawie ulg w podatkach pobieranych przez urzędy skarbowe, a stanowiących w całości dochody Miasta.10. Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną w ramach zadań Referatu, w tym sporządzanie bieżących sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy publicznej.11. Planowanie dochodów z tytułu podatków lokalnych oraz analiza ich wykonania.w zakresie windykacji:1. Systematyczna kontrola terminowości zapłaty należności Miasta Słupska i Skarbu Państwa.2. Terminowe egzekwowanie należności podatkowych i niepodatkowych poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.3. Przygotowywanie i kierowanie do sądu pozwów w postępowaniu nakazowym i upominawczym oraz wniosków o wpis hipoteki przymusowej i kaucyjnej.4. Zgłaszanie wierzytelności Miasta Słupska do komorników.5. Prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności.6. Realizowanie wspólnej polityki windykacyjnej Urzędu Miejskiego i miejskich jednostek organizacyjnych.7. Koordynowanie działań mających na celu wdrażanie nowych funkcjonalności w zakresie windykacji należności.w zakresie egzekucji:1. Badanie dopuszczalności egzekucji administracyjnej oraz poprawności formalnej otrzymanych tytułów wykonawczych.2. Nadawanie tytułom wykonawczym klauzuli o skierowaniu tytułów do egzekucji administracyjnej.3. Zabezpieczanie ruchomości, organizowanie i prowadzenie sprzedaży zajętych ruchomości.4. Orzekanie w sprawach prowadzonego postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego.5. Analiza skuteczności czynności podejmowanych przez komorników skarbowych.w zakresie zadań wspólnych wydziału: Prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału.4. Warunki pracy na stanowisku: a.wysiłek umysłowy,b.odporność na stres,c.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,d.budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych; Wysokość wynagrodzenia podstawa + dodatek funkcyjny w wysokości 300 zł
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)