PRAKTYKANT W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM Rzeszów oferta pracy WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE
Stanowisko: PRAKTYKANT W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1. Zapoznanie się z przepisami bhp, Regulaminem organizacyjnym, Regulaminem pracy i zasadami obiegu dokumentów.2. Zapoznanie się z organizacją, zadaniami i zasadami pracy Wydziału Administracyjno-Technicznego. 3. Pomoc w prowadzeniu ewidencji i rejestrów.4. Redagowanie pism urzędowych.5. Porządkowanie akt, przygotowywanie spisów spraw i zakładanie nowych teczek.
Data publikacji: 2015-11-10
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LANGIEWICZA 26, 35-101 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z przepisami bhp, Regulaminem organizacyjnym, Regulaminem pracy i zasadami obiegu dokumentów.2. Zapoznanie się z organizacją, zadaniami i zasadami pracy Wydziału Administracyjno-Technicznego. 3. Pomoc w prowadzeniu ewidencji i rejestrów.4. Redagowanie pism urzędowych.5. Porządkowanie akt, przygotowywanie spisów spraw i zakładanie nowych teczek.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: PRAKTYKANT W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2015
Data zakończenia pracy: 31.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość obsługi komputera oraz oprogramowania MS Office
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
LANGIEWICZA 26, 35-101 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Adres strony pracodawcy: HTTP://WIOS.RZESZOW.PL
Ulica pracodawcy: LANGIEWICZA
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
1. Znajomość zasad obiegu dokumentów i rozpatrywania spraw w urzędzie administracji rządowej.2. Wiedza o funkcjonowaniu Wydziału Administracyjno-Technicznego.3. Znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej. 4. Umiejętność redagowania pism urzędowych.
Data dodania oferty pracy: 10.11.2015
Oferta pracy ważna do: 30.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-22 - Katowice (śląskie)
prace pomocnicze przy przygotowywaniu posiłków, dbanie o prządek w lokalu
ZAJAZD NA GÓRKACH Maria Sukta - 2018-03-13 - Dobczyce (małopolskie)
Toczenie i frezowanie na tokarce konwencjonalnej, wykonywanie gwintów metrycznych, calowych. Praca w systemie trzyzmianowym: I 6:00-14:00, II 14:00-22:00, III 22:00-6:00
Moj S.A Oddział Kuźnia "Osowiec" - 2018-08-02 - Osowiec (opolskie)
bieżąca naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń znajdujących się na terenie zakladu
PIEKARNIA PIOTR GWÓŹDŹ - 2018-07-19 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
pojenie i karmienie bydła mlecznego
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Sieradz (łódzkie)
stawianie ścian
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Istebna (śląskie)
Przewóz towarów i urządzeń, montaż, demontaż i serwis urządzeń elektronicznych. Praca jednozmianowa pomiędzy godziną 6.00 a 22.00 (po 8 godzin - zmienny grafik) od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej oraz na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentów w Urzędzie (m.in. Instrukcja Kancelaryjna, Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt, EZD - Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją, SEOD - System Elektronicznego Obiegu Dokumentów).Zapoznanie się z charakterem pracy w Wydziale Administracyjnym oraz udział w bieżących przedsięwzięciach realizowanych przez ten wydział (także z wykorzystaniem sprzętu / urządzeń będących na wyposażeniu Urzędu).
Urząd Statystyczny w Katowicach - 2017-03-01 - Katowice (śląskie)
Praktykant w Wydziale Statystyki Zdrowia w Departamencie Badań Społecznych i Warunków Życia odpowiedzialny będzie za:- czestnictwo w opracowaniu założeń do kontroli formularza, makiet tablic wynikowych do badania „Ochrona Zdrowia w gospodarstwach domowych” i algorytmów ich naliczania
GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych, sprawozdań CID, VAT, rozliczanie PFRON, prowadzenie ewidencji środków trwałych.
Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca w Wodzisławiu Śl. - 2017-07-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
doradztwo i obsługa klienta detalicznego, wystawianie faktur, obsługa kas fiskalnych
Gospodarstwo Ogrodnicze Roman Bodnar - 2018-06-20 - Rogoźnica (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń socjalnych i biurowych.
ARMA Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH W ZAKŁADZIE, ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ ODDZIAŁU I PODLEGŁYCH TERENOWYCH JEDNOSTEK, INSTRUKTAŻ PRZYSTANOWISKOWY W ZAKRESIE ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKACH WSPARCIA OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH I KORESPONDENCJI ORAZ ST. DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI, ZAPOZNANIE SIĘ Z OBIEGIEM KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI ZAKŁADANIA I KOMPLETOWANIA AKT ŚWIADCZENIOWYCH.
Oddział ZUS w Jaśle - 2017-02-17 - Jasło (podkarpackie)
1. kwalifikacja prawna czynu zabronionego2. pisanie pism procesowych w ramach postępowania karnego skarbowego
IZBA SKARBOWA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-03 - Zambrów (podlaskie)
Sprzedawanie usług firmy w biurze oraz telefonicznie, przyjmowanie opłat, ewidencja wpłat w ekxcelu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, zapisywanie kursantów
Auto-Szkoła "GAZIK" Gabriela Paluch - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
- redagowanie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej- udzielanie pomocy technicznej pracownikom w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania- kompletowanie i konfiguracja oprogramowania- tworzenie programów komputerowych wspomagających prowadzenie działań analityczno-diagnostycznych związanych z zadaniami merytorycznymi pracowników Kuratorium- aktualizacja oprogramowania znajdującego się na serwerach i stacjach roboczych,
KURATORIUM OŚWIATY W OPOLU - 2016-08-03 - Opole (opolskie)
1. Ustalanie własciciela wpływającej do ZUS korespondencji.2. Rejestracja korespondencji we właściwej aplikacji.3. Obsługa zaświadczeń lekarskich w aplikacji A6.4. Obsługa urzędomatu.
ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU - 2016-01-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
poznanie zasad BHP i PPOŻ w miejscu pracy; zapoznanie z obow. w Urzędzie aktami prawnymi; zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obow. w komórce; zapoznanie z metodologią badań rynku pracy; uczest. w pozyskiwaniu i przetwarzaniu danych stat.; rejestrowanie danych w systemach informatycznych badań z formularzy przekazywanych w formie papierowej; przeprowadzanie kontroli logicznej i merytorycznej sprawozdań i materiałów staty. wpływających do Urzędu; współpraca z podm. sprawozdawczymi.
URZĄD STATYSTYCZNY W BYDGOSZCZY - 2016-03-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
1) wsparcie prac Wydziału Konsularnego,2) tłumaczenie tekstów prawnych z języka polskiego na hiszpański,3) poświadczenie tłumaczeń, kopii dokumentów oraz własnoręcznych podpisów,4) prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji i pomoc w prowadzeniu korespondencji.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
1. Sporządzanie dokumentów i prowadzenie rejestrów wynikających z zadań komórki.2. Kancelaryjna obsługa korespondencji, z wykorzystaniem systemów informatycznych, w tym archiwizowanie dokumentów.3. Obsługa klienta zewnętrznego. 4. Analiza dokumentów pod względem ich poprawności formalnej.
IZBA SKARBOWA W KRAKOWIE - 2016-02-05 - Tarnów (małopolskie)
Nawiązywanie kontaktów i współpraca z klientem. Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia tj. samochód, laptop, telefon. Praca w dynamicznym zespole, atrakcyjne warunki wynagrodzenia. Mile widziane doświadczenie w pracy z branżą kosmetyczną mile widzianne.
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-14 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Urzędu;2. Poznanie specyfiki zadań wykonywanych w wydziale;3. Uczestnictwo w realizacji zadań związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników;4. Analiza danych dotyczących zrealizowanych szkoleń;5. Archiwizacja i inne prace biurowe.
URZĄD STATYSTYCZNY W KRAKOWIE - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
dostarczanie komponentów na produkcję, kompletowanie zamówień komponentów z produkcji, transport materiałów w obrębie linii produkcyjnej
AUDIT Doradztwo Personalne Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1) wsparcie prac Wydziału Ekonomicznego,2) przygotowywanie notatek, sprawozdań, opracowań analitycznych.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
- poznanie struktury organizacyjnej Podlaskiej WK OHP, zasad i specyfiki pracy w państwowej jednostce organizacyjnej,- pomoc w pośrednictwie pracy lub doradztwie zawodowym, bieżące monitorowanie rynku pracy,- prowadzenie stałej współpracy z pracodawcami zatrudniającymi pracowników i przedstawianie pozyskanych ofert pracy osobom poszukującym zatrudnienia tymczasowego lub stałego, - aktywny udział w zadaniach placówki oraz działaniach ukierunkowanych na doradztwo zawodowe.
PODLASKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-01-05 - Białystok (podlaskie)
prace ogólnobudowlane
Zakład Ogólnobudowlany Jerzy Czerwonka - 2018-01-04 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
szycie toreb, podszywanie, składanie - do przyuczenia
BIK-SPORT Eugeniusz Baczyński - 2016-11-07 - Mirosławice (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Radom (mazowieckie)
dopilnowanie jakości wykonywanej pracy, dbanie o porządek i dyscyplinę pracy
Józef Kropkowski Firma ROLAND -1 - 2016-02-15 - Brzuze (kujawsko-pomorskie)
- opracowanie kompleksowej koncepcji przeprowadzenia archiwizacji materiałów Wydziału- przeprowadzenie archiwizacji dokumentów z wybranych zagadnień (m.in. użytkowania gruntów, powierzchni zasiewów, plonów i zbiorów upraw rolnych i ogrodniczych) wg procedury archiwizacyjnej GUS;- praca z danymi statystycznymi, przy wykorzystaniu aplikacji SAS (System analiz statystycznych)- aplikacja „e-biuro”
Główny Urząd Statystyczny - 2018-01-23 - Warszawa (mazowieckie)