PRAKTYKANT W WYDZ. EKONOMICZNYM W AMBASADZIE RP W MOSKWIE Warszawa oferta pracy MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Stanowisko: PRAKTYKANT W WYDZ. EKONOMICZNYM W AMBASADZIE RP W MOSKWIE
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1) Monitorowanie środków masowego przekazu w zakresie wyszukiwania informacji będących w zainteresowaniu Wydziału Ekonomicznego2) Sporządzanie bieżących informacji, zleconych WPE i analiz dot. problematyki ekonomicznej3) Udział w zewnętrznych spotkaniach i dokumentowanie ich4) Dokonywanie tłumaczeń5) Praca przy organizacji spotkań i wizyt6) Przygotowywanie baz danych
Data publikacji: 2015-10-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:AL. SZUCHA 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Monitorowanie środków masowego przekazu w zakresie wyszukiwania informacji będących w zainteresowaniu Wydziału Ekonomicznego2) Sporządzanie bieżących informacji, zleconych WPE i analiz dot. problematyki ekonomicznej3) Udział w zewnętrznych spotkaniach i dokumentowanie ich4) Dokonywanie tłumaczeń5) Praca przy organizacji spotkań i wizyt6) Przygotowywanie baz danych
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT W WYDZ. EKONOMICZNYM W AMBASADZIE RP W MOSKWIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Data zakończenia pracy: 29.02.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Preferowane kierunki ekonomiczne, politologiczne, filologiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość politycznych, ekonomicznych i kulturowych realiów Federacji Rosyjskiej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość obsługi urządzeń i aplikacji biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Swoboda poruszania się po Internecie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Mile widziana znajomość jęz. angielskiego i innych jęz. obcych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) Należy bezpośrednio skontaktować się z placówką:Ambasada RP w MoskwieKlimaszkina 4, 115127 MoskwaTel.: +7495 2311500 Tel. dyżurny: +7916 6989941 Faks: +7495 2311515 moskwa.amb.sekretariat (at) msz.gov.pl http://www.moskwa.msz.gov.pl/pl/2) Praktyka dotyczy studentów co najmniej III roku studiów.3) Dokumenty dostępne na stronie: http://www.msz.gov.pl/pl/ministerstwo/praca_i_kariera/praktyki/formularze_dokumenty/
Nazwa pracodawcy: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Adres pracodawcy:
AL. SZUCHA 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
• inny: UCZELNIA POWINNA SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z WYBRANĄ PLACÓWKĄ ZAGRANICZNĄ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.MOSKWA.MSZ.GOV.PL/PL/
Ulica pracodawcy: AL. SZUCHA
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
1) Zapoznanie z pracą administracji państwowej oraz specyfiką pracy placówki zagranicznej2) Zdobycie doświadczenia w kontaktach z podmiotami rosyjskimi (w tym administracją)3) Podwyższenie kompetencji językowych, zwłaszcza w obszarach specjalistycznych (gospodarka, energetyka)
Data dodania oferty pracy: 27.10.2015
Oferta pracy ważna do: 17.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
- utrzymanie ciągłości pracy infrastruktury informatycznej LAN,- bieżące wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem,- zapobieganie i usuwanie awarii urządzeń sieciowych,- współpraca z zewnętrznymi Administratorami systemów serwerowych w celu zapewnienia optymalnej pracy firmy,- udoskonalenie obecnych rozwiązań zastosowanych w firmie (software, hardware)
FILA Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy , Antoni Fila - 2016-01-07 - Sztum (pomorskie)
Realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego, prace z dzieckiem ze spektrum autyzmu oraz prowadzenie analizy terapii behawioralnej stosowanej.Praca w Kołobrzegu.
Szkoła Podstawowa nr 5 z Odziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II - 2018-04-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- poznanie przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego i ich zastosowanie w praktyce - zapoznanie się z mechanizmami WPR i krajowymi obsługiwanymi przez Sekcję- wprowadzanie danych do systemu informatycznego ARR - obsługa dokumentów zgodnie z przyjętymi zasadami, w tym m.in. wypełnianie metryk- archiwizacja dokumentacji
AGENCJA RYNKU ROLNEGO - 2016-04-04 - Lublin (lubelskie)
Pracownik gospodarczy
ISP24 Marcin Deka - 2016-06-15 - Poznań (wielkopolskie)
Finansowe comiesięczne rozliczenie budowy
IDS-BUD Spółka Akcyjna - 2018-04-30 - Bochnia (małopolskie)
PRZYGOTOWANIE SALI KONSUMPCYJNEJ DO OBSŁUGI ITP.
Centrum Usług Logistycznych - 2017-02-14 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Zapoznanie się z celami i ustawowymi zadaniami kontroli podatkowej i celnej, rodzajami dokumentów kontrolnych, aktami prawnymi regulującymi funkcjonowanie Służby Celnej, procedurami wewnętrznymi OC w Słupsku, z instrukcją kancelaryjną i obiegiem dokumentów, zasadami archiwizacji dokumentów, trybem wydawania decyzji administracyjnych i postanowień oraz z czynnościami podejmowanymi w toku postępowania administracyjnego, z zagadnieniami sporządzania sprawozdań, zestawień, raportów.
IZBA CELNA W GDYNI - 2015-07-23 - Słupsk (pomorskie)
Kompetentna obsługa klienta, praca na kasie fiskalnej, obsługa krajalnic do wędlin i serów, utrzymanie w porządku stanowiska pracy, przyjmowanie dostaw towarów.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Wierzchowisko (śląskie)
montaż stolarki budowlanej, przyjmowanie zamówień i zapoznanie się z dokumentacją techniczną montażu wyrobu, transportowanie elementow i akcesoriów do montażu, dokonywanie pomiarów i obmiaru robót montażowych, informowanie klienta o zasadach konserwacji zamontowanych wyrobów.
UNICATE Sp. zo.o. - 2017-08-10 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej. 4) Pomoc przy przygotowywaniu/opracowywaniu dokumentacji.
Urząd Morski w Szczecinie - 2017-07-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wspomaganie prowadzenia sekretariatu, w szczególności w zakresie:- przygotowywania/przepisywania/powielania tekstów pism, informacji, analiz, sprawozdań,-prowadzenia rejestrów, wykazów,-przygotowywanie materiałów na spotkania oraz sporządzania notatek, protokołów,-obsługi organizacyjnej i administracyjnej uroczystości, spotkań, narad i szkoleń,-przyjmowania i łączenia rozmów telefonicznych.
KURATORIUM OŚWIATY W KATOWICACH - 2015-08-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Ciechanów (mazowieckie)
1) Przygotowywanie informacji nt. bieżących wydarzeń politycznych i gospodarczych w Danii, na podstawie doniesień medialnych, konferencji, raportów ośrodków analitycznych. 2) Przygotowywanie projektów notatek nt. polityki zagranicznej, europejskiej i wewnętrznej Danii (wizyty zagraniczne, misje gospodarcze, reakcje medialne dot. spraw unijnych).3) Aktualizowanie danych kontaktowych partnerów Ambasady. 4) Zbieranie i agregowanie informacji nt. duńskiej gospodarki.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-22 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą urzędu, - zapoznaniesię z zasobami informacyjnymi statystyki publicznej oraz formami i zasadamiich udostępniania, - pomoc przy obsłudze informacyjnej klientów Urzędu, w tymwyszukiwanie danych statystycznych, tworzenie zestawień tabelarycznych, -redagowanie pism, - pomoc przy opracowywaniu publikacji statystycznych, w tymtworzenie tablic i opisów analitycznych, - monitoring prasy
Urząd Statystyczny w Zielonej Górze - 2017-02-14 - Zielona Góra (lubuskie)
1.Analiza dokumentów z zakresu transakcji wewnątrzwspólnotowych.2. Przygotowanie podstawowoych dokumentów (wezwań) w ramach obsługi deklaracji VAT-UE.3. Przygotowanie akt do archiwizacji.4. Obsługa biurowa.5. Obsługa aplikacji informatycznych.
IZBA SKARBOWA WE WROCŁAWIU - 2015-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Głuchołazy (opolskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych, analizowanie należności, przygotowywanie raportów i analiz.
Shell Polska Sp.zo.o. Oddział w Krakowie - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
murowanie, tynkowanie, układanie glazury,szpachlowanie, ocieplanie budynków
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Prusice (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie,2. Zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz z dokumentacją wytwarzaną w Wydziale,3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy Oddziału ds. Cudzoziemców,4. Prace kancelaryjno-biurowe oraz pomocnicze, w tym obsługa sprzętu biurowego,5. Sporządzanie metryk spraw,6. Przygotowywanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji.
POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W GDAŃSKU - 2015-12-23 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie posiłków kuchni tureckiej, robienie kebaba
Katarzyna Prażuch MASUM KEBAB - 2017-11-03 - Końskie (świętokrzyskie)
Obsługa sprzętu komputerowego (naprawa, instalacja), konfiguracja systemu Windows 10, foxpro, SQL, Portal Sprawozdawczy
Urząd Statystyczny w Katowicach - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, wykładanie towaru na półki sklepowe.
BEETSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zapoznanie się z wytycznymi projektowymi, weryfikacja i archiwizacja dokumentów projektowych, analizowanie danych, opisywanie dokumentów księgowych
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2016-04-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wymagana znajomość j. francuskiego na poziomie min. B2. Charakterystyka pracy: obsługa klientów, przygotowywanie ofert, zdobywanie nowych klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: rekrutacja (at) ekookna.pl.
EKO-OKNA SP. Z O.O. - 2017-09-15 - Rybnik (śląskie)
poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z dostawcami przypraw kuchni orientalnej, przygotowywanie kosztorysów, prowadzenie rozmów handlowych z kontarhentami w jęz. angielskim, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, udział w targach międzynarodowych, gotowość do podejmowania podróży zagranicznych
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Zaborów (mazowieckie)
opiekun
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Piława Górna (dolnośląskie)
zabiegi na twarz, henna, makijaż, manicure, piedicure, stylizacja paznokci, depilacja
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Dobroszyce (dolnośląskie)
- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ZAKŁADU- ZAPOZNANIE Z ZASADAMI I PROCEDURAMI REALIZOWANYMI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTANO-RENTOWYCH- ZAPOZNANIE SIĘ Z OBSŁUGĄ KORESPONDENCJI EMERYTALNO-RENTOWEJ- ZAKŁADANIE AKT SPRAW DLA ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH- UCZESTNICZENIE I WSPARCIE W REALIZACJI BIEŻĄCYCH ZADAŃ WYDZIAŁU
ODDZIAŁ ZUS W SZCZECINIE - 2015-11-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Poznanie struktury organizacyjnej urzędu.2. Kształcenie umiejętności zastosowania wiedzy teoretycznej zdobytej w trakcie studiów w powiązaniu z praktyką funkcjonowania urzędu.3. Zdobywanie umiejętności praktycznych (m.in. umiejętność komunikowania się z otoczeniem w miejscu pracy, współpraca w zespole, rozwijanie umiejętności samodzielnego działania itp.).4. Zapoznanie z obiegiem dokumentacji i nakładanych na nią wymogów formalnych.5. Kształcenie dobrej organizacji pracy własnej.
MINISTERSTWO FINANSÓW - 2015-07-22 - Warszawa (mazowieckie)
- prace proste (min. składanie gazetek reklamowych, gadżetów promocyjnych, doczepianie zawieszek do butelekumowa zlecenia do końca 2017r. wynagrodzenie min. 13 zł/godzinę
"AMBRA" Spółka Akcyjna - 2017-10-02 - Wola Duża (lubelskie)