PRAKTYKANT W SEKRETARIACIE WYDZIAŁU V GOSPODARCZY Nowy Sącz oferta pracy SĄD REJONOWY W NOWYM SĄCZU
Stanowisko: PRAKTYKANT W SEKRETARIACIE WYDZIAŁU V GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: - Uczestniczenie w rozprawach i posiedzeniach,-Obserwacja pracy sędziego, analiza metod pracy w sądzie,-Obsługa korespondencji i kompletowanie dokumentów sądowych, -Stosowanie narzędzi informatycznych, -Obsługa klienta- praktyczne sposoby budowania technik obsługi klienta,-Zapoznanie się z aktami spraw, analiza i sporządzanie projektów pism, orzeczeń, zarządzeń pod okiem opiekuna, -Archiwizacja dokumentów i inne prace biurowe.
Data publikacji: 2016-04-25
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: SĄD REJONOWY W NOWYM SĄCZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIJARSKA 3, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Uczestniczenie w rozprawach i posiedzeniach,-Obserwacja pracy sędziego, analiza metod pracy w sądzie,-Obsługa korespondencji i kompletowanie dokumentów sądowych, -Stosowanie narzędzi informatycznych, -Obsługa klienta- praktyczne sposoby budowania technik obsługi klienta,-Zapoznanie się z aktami spraw, analiza i sporządzanie projektów pism, orzeczeń, zarządzeń pod okiem opiekuna, -Archiwizacja dokumentów i inne prace biurowe.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT W SEKRETARIACIE WYDZIAŁU V GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Data zakończenia pracy: 31.07.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: STUDENT PRAWA, ADMINISTRACJI /POKREWNYCH/
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: NIEKARALNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOBRA ORGANIZACJA PRACY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PODSTAWOWA WIEDZA Z ZAKRESU NAUK PRAWNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE
Nazwa pracodawcy: SĄD REJONOWY W NOWYM SĄCZU
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sąd Rejonowy w Nowym Sączu
Adres pracodawcy:
PIJARSKA 3, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.NOWYSACZ.SR.GOV.PL
Ulica pracodawcy: PIJARSKA
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Sąd Rejonowy w Nowym Sączu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
Data dodania oferty pracy: 25.04.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2016
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
Szycie ubrań
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "ANEX" Krzysztof Wrona - 2016-03-31 - Koniecpol (śląskie)
do uzgodnienia
NASZ PRODUKT PPHU - Roman Kapusta - 2016-05-19 - Radom (mazowieckie)
- zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą urzędu, - zapoznanie się z zasobami informacyjnymi statystyki publicznej oraz formami i zasadami ich udostępniania,- pomoc przy obsłudze informacyjnej klientów Urzędu, w tym wyszukiwanie danych statystycznych, tworzenie zestawień tabelarycznych, redagowanie pism,- pomoc przy opracowywaniu publikacji statystycznych, w tym tworzenie tablic i opisów analitycznych,- wsparcie w archiwizacji dokumentów.
URZĄD STATYSTYCZNY WE WROCŁAWIU - 2016-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie i organizacja imprez okolicznościowych, przygotowywanie ofert handlowych, zarządzanie personelem, kontakt z podwykonawcami i dostawcami, prowadzenie dokumentacji, rozliczeń, kalkulacji, zamawianie towarów, aktywna sprzedaż usług gastronomicznych
kontakt przez OHP - 2017-01-27 - Cieszyn (śląskie)
Zapoznanie się z zadaniami Ośrodka, jak również pracami w zakresie udostępniania i rozpowszechniania informacji statystycznych, wyszukiwanie danych statystycznych, udział w przygotowaniu wybranego opracowania statystycznego, zapoznanie się Portalem Informacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem baz danych statystyki publicznej.
Urząd Statystyczny w Katowicach - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
Praca w dziale:Reklamacji, Produkcji, Placu Drewna, Laboratorium, Zakupów, Sprzedaży, Utrzymania Ruchu, Logistyki, Personalnym
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Strzelce Opolskie (opolskie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Legnica (dolnośląskie)
Rozliczanie oddziału, raportowanie finansowe, sprawowanie nadzoru
AXAN Sp.z.o.o - 2015-12-01 - Grzegorzew (wielkopolskie)
- przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników,- organizowanie i realizowanie różnych form pracy wychowawczej (programów wychowawczych, grup wsparcia, zajęć zespołowych i indywidualnych) oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego (imprez, zajęć klubowych i warsztatów, kół zainteresowań)
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W ŁODZI - 2016-11-02 - Skierniewice (łódzkie)
Obsługa klienta punktu wypożyczania przyczep.Praca na umowę na czas nieokreslony.Praca na dwie zmiany.Sala F,B,H,E
P.H.U. MARTIN Marcin Połowczuk - 2018-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Automatyka przemysłowa
Zakład Usługowo-Handlowy "Kontakt Automatik" Krzysztof Luboński - 2016-09-19 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1) Zapoznanie się ze strukturą oraz funkcjonowaniem biura właściwego ds. informatyki w resorcie Spraw Zagranicznych2) Wsparcie Wydziału Eksploatacji Infrastruktury Teleinformatycznej Użytkowników3) Udział w pracach Biura Informatyki i Telekomunikacji m.in. prowadzenie dokumentacji, archiwizacja dokumentów, pomoc w pracach biurowych
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
- współplanowanie i wpółtworzenie aplikacji webowych zgodnie z założeniami projektowymi, - implementacja nowych modułów w zakresie rozbudowy wybranych aplikacji, - projektowanie, implementacja i testowanie aplikacji internetowych w technologii Ruby on Rails, - współpraca z klientami oraz innymi działami firmy, - utrzymanie oraz ulepszanie istniejących produktów.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.: prowadzenie pełnej obsługi księgowej Klienta, dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie deklaracji podatkowych w tym VAT oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP), przygotowywanie przelewów bankowych, księgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
KANCELARIA PODATKOWA PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapoznanie się z zakresem działalności i strukturą Urzędu - zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przestrzegania dyscypliny pracy, BHP, ppoż., ochrony fizycznej - zapoznanie się z metodami udzielania pierwszej pomocy - zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentów w Urzędzie oraz udział w bieżących pracach Wydziału
URZĄD STATYSTYCZNY W KATOWICACH - 2016-02-23 - Katowice (śląskie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych, umiejętność planowania pracy.Prace związane z melioracjami i utwardzeniami gruntu, prace przy wznoszeniu wiat hodowlanych i ogrodzeń, prace remontowe i konserwatorskie
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Dębowiec (wielkopolskie)
obsługa klienta: wykonywanie strzyżeń damskich i męskich, wykonywanie fryzur okolicznościowych, trwała ondulacja i koloryzacja włosów, dbanie o czystość salonu: dezynfekcja narzędzi i przyborów fryzjerskich, ogólne utrzymanie porządku salonie, branie udziału w pokazach i szkoleniach fryzjerskich
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Ciężkowice (małopolskie)
poznanie struktury WUG, w tym zapoznanie się z zakresem działań Biura, pomoc w przygotowywaniu dowodów księgowych: dochodów i wydatków budżetowych do dekretowania, pomoc w prowadzeniu rejestru ewidencji rachunku kosztów krajowych podróży służbowych w podziale na komórki organizacyjne WUG, pomoc w sporządzaniu załączników do rachunku kosztów krajowych podróży służbowych, stanowiących niezbędny element w ewidencji analitycznej wydatku, pomoc przy bieżącej archiwizacji dokumentów księgowych
WYŻSZY URZĄD GÓRNICZY - 2016-06-30 - Katowice (śląskie)
1.Zapoznanie się z przepisami Instrukcji Kancelaryjnej, Procedurami e-DOK, strukturą organizacyjną MSWiA oraz z regulaminem organizacyjnym Ministerstwa.2.Porządkowanie korespondencji wpływającej do MSWIA.3.Rejestrowanie korespondencji „jawnej” w elektronicznym dzienniku korespondencyjnym.4.Przyjmowanie i wydawanie dokumentów w składzie chronologicznym.5.Zapoznanie się z wnioskami, skargami, zażaleniami wpływającymi od klientów indywidualnych oraz z dokumentacją z urzędów.
MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2017-12-29 - Skawina (małopolskie)
- poznanie struktury organizacyjnej ZER MSW- zapoznanie się z Regulaminem Pracy- zapoznanie z zadaniami i procesami realizowanymi w Zespole- obsługa urządzeń biurowych- prace kancelaryjno-archiwistyczne- redagowanie projektów pism
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW - 2016-07-27 - Zamość (lubelskie)
- zapozanie się ze strukturą organizacyjną i obiegiem pism w Izbie,- pomoc w organizacji praktyk i staży,- pomoc w obsłudze szkoleń pracowniczych (kompletowanie dokumentów, sprawozdawczość),- przygotowanie dokumentów do archiwizacji,bieżące wsparcie pracy komórki organizacyjnej.
IZBA SKARBOWA W ŁODZI - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
- zapoznanie się z obowiązującymi aktami prawnymi dot. KRUS,- weryfikacja akt emerytalno-rentowych, układanie decyzji i ich stemplowanie,- segregacja korespondencji i akt według ustalonych końcówek,- bieżące przekazywanie akt świadczeniobiorców na potrzeby informacji emerytalno-rentowej,- przekazywanie akt na przydział do właściwych komórek org.,- zapoznanie się z aktami emerytalno–rentowymi w określonych przypadkach,- wykonywanie określonych czynności w systemie informatycznym.
KRUS OR LUBLIN - 2015-11-05 - Lublin (lubelskie)
Montaż elewacji zewnętrznych, docieplenia budynków. Praca na terenie Krakowa i okolic.
LITBUD MATEUSZ LITEWKA - 2018-05-11 - Kraków (małopolskie)
Poznanie systemu rachunków regionalnych oraz analiza danych z rachunków regionalnych
URZĄD STATYSTYCZNY W KATOWICACH - 2016-02-23 - Katowice (śląskie)
aktualizacja danych w systemie dostaw klientów,wprowadzanie danych dotyczących transportów,ofertowanie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Zambrów (podlaskie)
przygotowanie mas formierskich wg. instrukcji technologicznej, wykonywanie form i rdzeni, obsługiwanie pieców do topienia odlewniczych stopów żelaza
POLSKI HR EAST Sp. z o. o. - 2018-04-12 - Starachowice (świętokrzyskie)
Nauczyciel doradztwa zawodowego.
Szkoła Podstawowa im. Polskich Kawalerów Maltańskich w Ogorzelinach - 2017-09-06 - Ogorzeliny (pomorskie)
-Sprzedaż artykułów piekarniczo - cukierniczych,-Praca na terenie Pelplina i Tczewa,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt z pracodawcą w biurze firmy w Pelplinie, ul. Mickiewicza 34 lub telefonicznie 58-536-15-61, e-mail: piekarniameler (at) wp.pl
MELER LESZEK MELER - 2017-05-26 - Pelplin (pomorskie)