PRAKTYKANT W SEKCJI ADMINISTRACYJNO-FINANSOWEJ OT W-WA Warszawa oferta pracy AGENCJA RYNKU ROLNEGO
Stanowisko: PRAKTYKANT W SEKCJI ADMINISTRACYJNO-FINANSOWEJ OT W-WA
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: - zapoznanie z obiegiem dokumentów zgodnie wewnętrznymi procedurami ARR- zapoznanie z systemem finansowo-księgowym - prowadzenie akt spraw, segregowanie i porządkowanie dokumentów gromadzonych w Sekcji - prowadzenie rejestru przedsiębiorców- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną - przygotowanie dokumentów do archiwizacji
Data publikacji: 2016-04-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: AGENCJA RYNKU ROLNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:AL. WASZYNGTONA 146, 04-076 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zapoznanie z obiegiem dokumentów zgodnie wewnętrznymi procedurami ARR- zapoznanie z systemem finansowo-księgowym - prowadzenie akt spraw, segregowanie i porządkowanie dokumentów gromadzonych w Sekcji - prowadzenie rejestru przedsiębiorców- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną - przygotowanie dokumentów do archiwizacji
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT W SEKCJI ADMINISTRACYJNO-FINANSOWEJ OT W-WA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość obsługi urządzeń biurowych (drukarka, skaner, kopiarka, komputer
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość obsługi pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność dobrej organizacji pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zapraszamy studentów w okresie od maja do końca sierpnia na miesięczne praktyki studenckie. Konkretny termin praktyki jak i godziny pracy ustalamy indywidualnie. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz skierowania z uczelni na adres rekrutacja (at) arr.gov.pl. Skierowanie na praktykę dostępne jest na stronie BIP KPRM.
Nazwa pracodawcy: AGENCJA RYNKU ROLNEGO
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Agencja Rynku Rolnego
Adres pracodawcy:
KAROLKOWA 30, 01-207 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.ARR.GOV.PL
Ulica pracodawcy: KAROLKOWA
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Agencja Rynku Rolnego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 4
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
- zapoznanie z zasadami postępowania z dokumentacją w dużej organizacji - nabycie umiejętności pracy w zespole - praktyczne wykorzystanie znajomości obsługi pakietu MS Office - zapoznanie z podstawowymi informacjami dotyczącymi mechanizmów Wspólnej Polityki Rolnej
Data dodania oferty pracy: 04.04.2016
Oferta pracy ważna do: 15.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2016
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie zawodowe mile widziane; ks. sanepidu, obsługa kasy fiskalnej; branża: sklep wielobranżowy; 3/4 etatu; dwie zmiany; miejsce pracy: Paczyna
MIRELA KAŁUŻA SALON FRYZJERSKI "MIRELLA", SEMI-MARKET - 2015-12-23 - Paczyna (śląskie)
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną.2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej.3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej.4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów.5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej.6) Pomoc przy przygotowywaniu/opracowywaniu dokumentacji.7) Pomoc przy archiwizacji dokumentów.8) Obsługa urządzeń biurowych i komputera.
URZĄD MORSKI W SZCZECINIE - 2016-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa komputera, przygotowanie grafiki do druku, obsługa maszyn drukarskich, wydruki
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Pułtusk (mazowieckie)
Tłumaczenie dokumentów, wykonywanie sprawozdań. Praca związana z wyjazdami (Łódź + cała Polska)
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Łódź (łódzkie)
Operator koparko-ładowarki
POLAK ZYGMUNT FIRMA BUDOWLANA USŁUGOWO-HANDLOWA - 2017-09-25 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Sprzedawca w branży przemysłowej
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Warka (mazowieckie)
Załadunek i rozładunek samochodu ciężarowego, dostarczanie towaru do klienta
WIA-LAN Langer i Wiatr Spółka Jawna - 2016-11-29 - Tarnów (małopolskie)
•zapoznanie się z tematyką dotyczącą przekazania mienia Skarbu Państwa właściwym jednostkom samorządu terytorialnego,•zapoznanie się z ustawami: przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych, przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, •obsługa kancelaryjna Oddziału ds. Komunalizacji (np. przygotowywanie wysyłki, kserowanie dokumentów, itp. ), w tym obsługa sprzętu biurowego, •archiwizacja dokumentów
ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH - 2015-12-14 - Katowice (śląskie)
Praca z dokumentacją dotyczacą obsługi klientów Banku, przygotowywanie zbiorów danych do archiwizacji, wsparcie pracowników Oddziału w realizacji bieżących zadań. Obsługa komputera (pakiet Office). Dobra znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego.
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA - 2017-07-19 - Kępno (wielkopolskie)
czynności w zakresie opieki nad Miejscami Pamięci Narodowej
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż art. spożywczych.
Sklep Spożywczy MAGDA - 2016-03-15 - Puławy (lubelskie)
Bieżąca kontrola półwyrobów, wyrobów gotowych, towarów handlowychWprowadzanie danych do systemu, potwierdzanie, wystawianie dokumentów jakościowychTworzenie i realizacja procedur kontroli jakości produktuProwadzenie dokumentacji jakościowej związanej z produkcją Nadzór nad dokumentacją i zapisamiPodejmowanie działań naprawczych i rozwiązywanie bieżących problemów jakościowychObsługa reklamacji jakościowych
RADPOL S.A. Człuchów - 2017-10-30 - Człuchów (pomorskie)
przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu za pośrednictwem: poczty, poczty elektronicznej, faksu i bezpośrednio do sekretariatu oraz z kancelarii, zapoznanie się z systemem rejestracji w komputerowym systemie obiegu dokumentów, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, przepisywanie decyzji i pism urzędowych, gromadzenie, ewidencjonowanie dokumentów w teczkach i segregatorach,obsługa urządzeń biurowych.
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KATOWICACH - 2016-07-12 - Katowice (śląskie)
fryzjerstwo damsko - męskie, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
Salon Fryzjersko Kosmetyczny EVANA - 2017-04-20 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Żyrardów (mazowieckie)
Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą organizacyjną Sądu. Zapoznanie się z obsługą sekretariatów Wydziału Sądu. Zapoznanie i praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji od momentu zarejestrowania sprawy do momentu jej zakończenia. Umieszczanie wpływającej korespondencji w aktach spraw. Obserwacja różnych rodzajów postępowań na sali sądowej. Porządkowanie archiwum wydziałowego. Inne prace zlecone przez Przewodniczącego i Kierownika sekretariatu wydziału.
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2016-07-14 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie konstrukcji dachowych oraz szalowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Mikołów (śląskie)
j.w.
G&G Studio Sp. zo.o. - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Praca fizyczna, Bezpośrednia obsługa klienta, Dbałość o estetykę
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Piekary Śląskie (śląskie)
obsługa klientów działu wędlin, kontrola terminów przydatności
HR CITYJOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
PLANOWANIE I REALIZACJA HARMONOGRAMU ROBÓT DROGOWYCH W POROZUMIENIU Z KIEROWNICTWEMORGANIZACJA I NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI O SPECJALNOŚCI DROGOWEJ.ORGANIZACJA I NADZÓR PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW I PODWYKONAWCÓW NADZÓR NAD POSIADANYM SPRZĘTEM BUDOWLANYMROZLICZANIE WYKONANYCH ROBÓT, MONITOROWANIE JAKOŚCI, KOSZTÓW I TERMINÓW. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA REALIZACJĘ PROWADZONEJ INWESTYCJI OD ROZPOCZĘCIA DO ZAKOŃCZENIA
PRZEDSIĘBIORSTWO MOLTER SP Z .O. - 2017-04-21 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
przyjmowanie towarów z magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji, wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozliczeniowych, rozmieszczenie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynu
Telmex Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Białystok (podlaskie)
1.Rejestracja działalności gospodarczej.2. Ewidencja i identyfikacja podatników.3. Podstawowe obowiązki w zakresie rozliczeń podatków CIT, PIT, VAT, podatków majątkowych.4. Obowiązki osób nie prowadzących działaności gospodarczej.
IZBA SKARBOWA WE WROCŁAWIU - 2015-07-27 - Oława (dolnośląskie)
-poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego oraz mediacji- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań sadowych oraz mediacyjnego,-archiwizacje dokumentów.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W SZCZECINIE - 2016-03-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Fakturowanie, sporzadzanie umów, rozliczanie czasu pracy kierowców.Prośba o przesyłanie CV na adres: ewakub (at) interia.pl
CARMEN Ewa Kurowska - 2016-03-16 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
wspomaganie prac nad publikacjami Dep. SM oraz prac bieżących
Główny Urząd Statystyczny - 2018-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie i kompletowanie wyrobów medycznych, dbałość o porządek w miejscu pracy, przestrzeganie zasad BHP.Praca dwu zmianowa od pon - pt w godz. 6-14/14-22.
Medlab Products Sp. z o.o. - 2018-04-22 - Raszyn (mazowieckie)
nauczyciel wychowania przedszkolnego
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Dębsko (zachodniopomorskie)
Zapoznanie z organizacją Urzędu, obowiązującymi przepisami i zadaniami realizowanymi wWydziale Administracyjnym w zakresie przygotowania i prowadzenia inwestycji budowlanej, utrzymania obieków budowlanych, oraz zamówień publicznych i gospodarki transportowej.
URZĄD STATYSTYCZNY W OPOLU - 2016-03-11 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Słupsk (pomorskie)