PRAKTYKANT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Piotrków Trybunalski oferta pracy ZAMET SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: PRAKTYKANT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 2 250
Zakres obowiązków: •Poznanie zasad prowadzenia pełnej księgowości w giełdowej Grupie Kapitałowej zgodnie z zasadami MSR/MSSF.
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: ZAMET SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DMOWSKIEGO 38B, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Poznanie zasad prowadzenia pełnej księgowości w giełdowej Grupie Kapitałowej zgodnie z zasadami MSR/MSSF.
Forma zatrudnienia: Praktyka absolwencka
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 250
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PRAKTYKANT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 250
warunkiPracyIPlacy_odplatny: 1
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
•Zainteresowanie tematyką finansów, rachunkowości zarządczej, rachunkowości finansowej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
•Swobodne posługiwanie się Pakietem Office (w szczególności Excel i Word)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
•Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i zarządzania czasem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
•Umiejętności analityczne, odpowiedzialność za powierzone zadania
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: •Znajomość podstaw rachunkowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany status studenta IV lub V roku studiów magisterskich, mile widziane kierunki: matematyka/ekonometria/finanse i rachunkowość/ekonomia/prawo.
Nazwa pracodawcy: ZAMET SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: MPiPS - PGP
Adres pracodawcy:
DMOWSKIEGO 38B, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta stażu lub praktyki.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • kontakt osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: PGP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Ulica pracodawcy: DMOWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 38B
Oferta zgłoszona przez: Pracodawca
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (praktyka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
•Podniesienie konkurencyjności na rynku pracy poprzez zdobycie doświadczenia w obszarze finansowym.
pozostaleDane_potwierdzenieWiedzy:
•Umowa zgodna z Ustawą z dnia 17 lipca 2009 r. o praktykach absolwenckich.
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.07.2019
Data dodania oferty pracy: 08.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2019
Typ oferowanej pracy: Praktyka
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d4fd4e7a7a2d29d56a578019da1904a1
Podobne oferty pracy
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez KPd oraz z zakresem działalności KPd. 2) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań KPd. 3) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 4) Obsługa kancelaryjna KPd. 5) Pomoc przy opracowywaniu dokumentacji; opiniowaniu dokumentacji budowlanej. 6) Pomoc przy archiwizacji dokumentów. 7) Obsługa: urządzeń biurowych; komputera; oprogramowania dot. bezpieczeństwa żeglugi i pomiarów hydro-meteo; systemu monitoringu portowego
Urząd Morski w Szczecinie - 2017-07-26 - Dziwnów (zachodniopomorskie)
Badanie fitoplanktonu, makrozoobentosu, fitobentosu, makrofitów. Przygotowywanie preparatów. Pobieranie i przygotowanie próbek.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Białymstoku - 2017-04-10 - Białystok (podlaskie)
SPRZEDAWCA NA TARGOWISKU / BAZARZE
Black Print Sp.z o.o. - 2016-03-17 - Czarna (podkarpackie)
- wyjazdy zagraniczne na montaż mebli w obiektach hotelowych- prowadzenie montażu, planowanie, organizacja pracy- kierowanie grupą monterów- kontakty, uzgodnienia z klientem w j. obcym- kontakty, uzgodnienia z produkcją- obsługa skrzynki e-mail - pisanie raportów, uzgodnień, protokołów
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-06 - Zator (małopolskie)
obsługa klientów, doradztwo, obsługa kas fiskalnych, wystawiane faktur
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta na stacji paliw.
Przedsiębiorstwo Rolne Grzegorza Węglewskiego - 2018-02-05 - Piotrowice (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SKALA Sp.J. K.Nowacki, A.Węsi - 2017-04-14 - Brusy (pomorskie)
Obsługa klienta przy dystrybutorach stacji paliw, dbanie o porządek. Kontakt tel. 730 079 902
MON-KAR Monika Stęplewska - 2018-02-19 - Łopuszno (świętokrzyskie)
cięcie płyt meblowych, składanie mebli
MMERITUMM Wioleta Wojdat - 2016-07-08 - Będzin (śląskie)
- wysyłanie korespondencji - wprowadzanie korespondencji do systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD WUWeu- przygotowywanie i wysyłka tytułów wykonawczych oraz upomnień
WIELKOPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2015-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
-
PIĄTEK Zakład Dociepleniowo-Budowlany Józef Piątek - 2016-01-05 - Sarnowy (pomorskie)
Zapoznanie się z Procedurą obiegu dokumentacji w GUNB oraz Instrukcją kancelaryjną, pomoc w rejestracji korespondencji przychodzącej w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, segregowanie i rejestrowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru przesyłek wychodzących, wykonywanie innych zadań związanych z obsługą kancelaryjną Urzędu.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
poznanie struktury organizacyjnej oddziału ZUS, zapoznanie z zadaniami i procesami związanymi z zarządzaniem dokumentacją w ZUS, zapoznanie się z organizacją i zadaniami archiwum zakładowego, pomoc przy pracach związanych z obsługą dokumentacji w obiegu bieżącym
ODDZIAŁ ZUS W BYDGOSZCZY - 2015-11-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa związana z opracowywaniem i składaniem dokumentacji projketowej, opracowywanie i redagowanie pism i opisów technicznych, drukowanie, składanie, przycinanie, bindowanie dokumentacji projektowej, kosztorysowanie projektów;
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Legnica (dolnośląskie)
Prace gospodarcze na terenie firmy
Przedsiębiorstwo Handlowe BENOTTI Benedykt Kluczek - 2016-08-31 - Siedlce (mazowieckie)
Praca opiekuńczo- wychowawcza nad dziećmi i młodzieżą.Wykształcenie wyższe pedagogiczne, mile widziane doświadczenie zawodowe. Praca na trzy zmiany w godzinach 8:00-8:00. Rozmowy kwalifikacyjne po 15.08.2017
Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze ,,NADZIEJA" - 2017-08-04 - Mysłowice (śląskie)
Refundacja wynagrodzenia, nagród i składek ZUS za bezrobotnych do 30 r.ż.FP. Brak kandydata na stanowisko - kierowca- operator wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w przygotowywaniu: projektów pism i rozstrzygnięć w postępowaniach prowadzonych w Departamencie, projektów odpowiedzi na skargi do wojewódzkiego sądu administracyjnego. W ramach obsługi biurowej: przyjmowanie korespondencjikierowanej do Departamentu, przedkładanie korespondencji do dekretacji lub podpisu, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, odsyłanie akt spraw, archiwizacja dokumentów.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zgrzewanie banerów i materiałów podobnych oraz oczkowanie.
F U H TOP ART KWIATKOWSKI DARIUSZ - 2018-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
1.Rejestracja działalności gospodarczej.2. Ewidencja i identyfikacja podatników.3. Podstawowe obowiązki w zakresie rozliczeń podatków CIT, PIT, VAT, podatków majątkowych.4. Obowiązki osób nie prowadzących działaności gospodarczej.
IZBA SKARBOWA WE WROCŁAWIU - 2015-07-27 - Oława (dolnośląskie)
rozładunek palet z samochodów dostawczych, załadunek, porządkowanie towarów na magazynie
ASG STANLEY sp. z o.o. Wrocław Oddział Brzeg - 2018-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie księgowości finansowej Wspólnot Mieszkaniowych, rozliczanie finansowe. Praca w godz. 08:00-16:00
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2019-04-10 - Opole (opolskie)
Pomoc w kuchni, wydawanie posiłków;
"CONCORDIASALUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-16 - Osieczek (mazowieckie)
sprzątanie pomiesczeń buirowych i pozostałych pomiesczeń znajdujących się w obiekcie oraz terenu przed budynkiem.
BANK SPÓŁDZIELCZY W KONINIE - 2018-07-07 - Konin (wielkopolskie)
MurarzMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :DĘBICA I OKOLICE
"ADRES" SYLWESTER NYKIEL - 2019-06-21 - Latoszyn (podkarpackie)
- Zapoznanie z organizacją Urzędu i obowiązującymi przepisami, - zapoznanie z zadaniami realizowanymi w Wydziale Organizacji i Rejestrów, -pomoc przy archiwizacji dokumentów,
URZĄD STATYSTYCZNY W LUBLINIE - 2016-03-23 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów, nawiązywanie współpracy z firmami.
Elektroinstalatorstwo "Bursztyn" Piotr Dorociak - 2019-03-11 - Żagań (lubuskie)
Oferujemy stabilną pracę w pręznie rozwijającej się firmie, atrakcyje wynagrodzenie, możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych, profesjonalne szkolenia wdrożeniowe. Do obawiązków na tym stanowisku nalezy: wprowadzanie danych do systemu, sprawdzanie poprawności danych, koordynacja działań z naszymi pozostałymi oddziałami oraz centralą firmy, sporządzanie zleceń, praca w godz. 8-16
Opta Data Sp. z o.o - 2016-08-19 - Opole (opolskie)
1) Wsparcie przy organizacji bieżących projektów placówki2) Obsługa gości galerii Instytutu Polskiego w Berlinie3) Wsparcie przy redakcji i tłumaczeniu tekstów4) Wsparcie przy pracach biurowych
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie z organizacją i strukturą Urzędu i przepisami oraz zadaniamirealizowanymi w Oddziale. Rozwijanie umiejętności samodzielnego korzystania zzasobów statystyki publicznej. Poznanie metodologii ankietowych badań społecznychi rolnych, udział w realizowaniu badań. Udział w realizowaniu zadań związanychz pracami administracyjnymi, np. ewidencjonowanie dokumentacji w komórceorganizacyjnej.
URZĄD STATYSTYCZNY W LUBLINIE - 2016-03-21 - Zamość (lubelskie)