PRAKTYKANT W DEPARTAMENCIE SKARG I WNIOSKÓW Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: PRAKTYKANT W DEPARTAMENCIE SKARG I WNIOSKÓW
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: Obsługa biurowa prowadzenia centralnych rejestrów osób posiadających uprawnienia budowlane oraz ukaranych z tytułu odpowiedzialności zawodowej w budownictwie. W ramach obsługi biurowej: zakładanie spraw w EZD, przygotowywanie korespondencji wychodzącej (generowanie korespondencji w EZD, kopertowanie), dołączanie zwrotek do akt, archiwizowanie dokumentów.
Data publikacji: 2018-04-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa biurowa prowadzenia centralnych rejestrów osób posiadających uprawnienia budowlane oraz ukaranych z tytułu odpowiedzialności zawodowej w budownictwie. W ramach obsługi biurowej: zakładanie spraw w EZD, przygotowywanie korespondencji wychodzącej (generowanie korespondencji w EZD, kopertowanie), dołączanie zwrotek do akt, archiwizowanie dokumentów.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: PRAKTYKANT W DEPARTAMENCIE SKARG I WNIOSKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Data zakończenia pracy: 28.09.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Warunki pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście o szer. umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście - na poziomie chodnika zewnętrznego, korytarze i drzwi w budynku o szer. umożliwiającej poruszanie się na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, brak progów pomiędzy pokojami i korytarzami, windy w holu głównym o szer. drzwi 80 cm, kabiny wind o wym. 100 x 112 cm, toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (parter budynku).
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • kontakt osobisty• inny: poprzez uczelnię
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: https://www.gunb.gov.pl
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Zapoznanie się z zadaniami, organizacją i działalnością administracji rządowej, w tym administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego. Rozwijanie kompetencji społecznych: umiejętności pracy w grupie, umiejętności organizacji pracy własnej, systematyczności, dokładności i rzetelności.
Data dodania oferty pracy: 17.04.2018
Oferta pracy ważna do: 17.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2018
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Dulsk-Spiczyny (kujawsko-pomorskie)
Udział i pomoc w bieżącej pracy następujących Wydziałów Inspektoratu: Administracyjno-Technicznym, Prawnym, Finansowo-Księgowym, Inspekcji, w zakresie: sporządzania projektów pism, dokonywania rozliczeń kart drogowych, archiwizacji i porządkowania dokumentów, przygotowywania dokumentacji do odwołań, pomocy w prowadzeniu gospodarki mandatowej, egzekucji należności oraz zapoznanie się ze specyfiką pracy inspektorów ITD.
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Szczecinie - 2016-08-03 - Lubieszyn (zachodniopomorskie)
kierowanie pojazdami ciężarowymi na trasach krajowych i zagranicznych (krajowy i zagraniczny przewóz towarów), załadunek rozładunek towarów w punktach przeładunkowych, czynności spedycyjne, niezbędne formalności administracyjne, utrzymywanie pojazdu w czystości, inne prace podejmowane w celu wykonania zadania służbowego lub zapewnienia bezpieczeństwa osób, pojazdu i rzeczy
Firma Handlowa "ARKO" Arkadiusz Alichniewicz - 2016-10-10 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
1. zapoznanie ze strukturą i organizacją pracy Sądu - w Wydziale: I Cywilnym, II karnym, III Rodzinnym i Nieletnich, V Ksiąg Wieczystych,2. zapoznanie z obiegiem dokumentów i zasadami prowadzenia akt sądowych, 3. pomoc kancelaryjna w sekretariacie wydziału,4. udział w posiedzeniach sądu,
Sąd Rejonowy w Zakopanem - 2016-11-28 - Zakopane (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Alwernia (małopolskie)
projektowanie, implementacja, testowanie i naprawianie błedów oprogramowania
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Kraków (małopolskie)
obsługa programu graficznego np. Photoshop, planowanie i projektowanie i realizacja kampanii marketingowych w środowisku online i offline, posługiwanie się narzędziami webowymi, Google Analytics, Power Editor, doświadczenie w pracy z systemami CMS (Wordpress), tworzenie i wysyłka newsletterów, prowadzenie profili w portalach społecznościowych, zarządzanie treścią na stronie www
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Żabno (kujawsko-pomorskie)
mycie koszy; suszenie i mielenie bułki
PIEKARNIA ROBAK RYSZARD I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-TYPOWE OBOWIĄZKI SPRZEDAWCY
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Wronki (wielkopolskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Radomsko (łódzkie)
Zapoznanie się z Procedurą obiegu dokumentacji w GUNB oraz Instrukcją kancelaryjną, pomoc w rejestracji korespondencji przychodzącej w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, segregowanie i rejestrowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru przesyłek wychodzących, wykonywanie innych zadań związanych z obsługą kancelaryjną Urzędu.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Poznanie struktury organizacyjnej oddziału ZUS, zapoznanie się z zadaniami iprocesami realizowanymi w Wydziale Obsługi Klientów i Korespondencji, pomoc przy podziale korespondencji.
I ODDZIAŁ ZUS W POZNANIU - 2015-12-15 - Poznań (wielkopolskie)
1) współpraca w przygotowaniu projektów programowych,2) udział w wybranych wydarzeniach programowych Instytutu,3) pomoc w obsłudze administracyjnej,4) praktyka w bibliotece i mediatece Instytutu.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Produkcja mebli, montaż, usługi stolarskie. Praca w Brzesku oraz na terenie Małopolski
Stolarnia MICOR Czesław Koloda - 2017-01-10 - Brzesko (małopolskie)
nadzór nad stanami magazynowymi oraz realizacją zamówień do klientów, zarządzanie grupą ludzi
TARCZYŃSKI S.A. - 2016-08-30 - Sława (lubuskie)
Wykształcenie: brak wymagań; sprzątanie biura, hali produkcyjnej, mycie okien i pomieszczeń pracowniczych (sanitariaty); jedna zmiana; umowa o dzieło z możliwością podpisania umowy o pracę; 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
RIMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Gliwice (śląskie)
1) wsparcie prac Wydziału Administracyjnego,2) pomoc w zakresie zarządzania nieruchomościami i majątkiem ruchomym,3) realizacja zamówień,4) rozeznanie rynku.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż oraz przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. 2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i funkcjonowaniem OHP oraz wytycznymi do realizacji projektów. 3. Obsługa biurowa, praca z dokumentacją i wdrożenie się w etapy realizacji projektów 4. Analiza wniosków i rozliczanie projektów EFS.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku - 2017-02-16 - Gdańsk (pomorskie)
Wsparcie Wydziału Zarządzania Finansowego Departamentu Funduszy Ekologicznych w:• opracowywaniu dokumentów dotyczących wdrażania funduszy europejskich;• tworzeniu finansowych baz danych;• realizacji zadań z zakresu obiegu dokumentów;• procesie archiwizacji dokumentów dotyczących wdrażania funduszy europejskich.
MINISTERSTWO ŚRODOWISKA - 2015-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
1.Uczestniczenie w procesie odwoławczym m.in. poprzez przygotowywanie projektów pism wydawanych w toku prowadzonego postępowania, gromadzenie materiałów pomocnych w podjęciu rozstrzygnięcia, pozyskiwanie danych niezbędnych do podjęcia rozstrzygnięcia z różnych źródeł informacji2.Wykonywanie czynności związanych z rejestracją i obiegiem pism - prowadzenie spraw kancelaryjnych w zakresie właściwości oddziału.3.Wykonywanie czynności związanych z przekazaniem akt do składnicy archiwalnej.
IZBA SKARBOWA WE WROCŁAWIU - 2015-07-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa modułu sprzedazowego, obsługa klienta, kasy fskalnej.
RESTAURACJA "10-tka" Ewa Karwaszewska - 2017-07-04 - Obrowo (kujawsko-pomorskie)
Nauczyciel przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Brzeg (opolskie)
dostarczanie matriałów budowlanych do klienta
Leier Polska Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Malbork (pomorskie)
Zapoznanie z zakresem prac wykonywanych w wydziale.Poznanie zasad archiwizacji dokumentów.Uczestniczenie w zleconych pracach związanych z bieżącą działalnością wydziału:sprawdzanie pod względem formalnym dokumentów księgowych, w tym związanych z realizacją wydatków finansowanych ze środków europejskich tj. faktury, noty księgowe, analiza procesowania realizacji wydatków w zakresie projektów unijnych tj. wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zapisów
MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
serwowanie potraw, obsługa maszyn i urządzeń w części handlowej (kasa, opiekacz kebab, nalewak piwa), sprzątanie ze stolików, zmiana nakryć, obrusów, utrzymanie porządku na stanowisku, inkasowanie należności od klientów, przyjmowanie zamówień od klientów, sprzątanie sali konsumpcyjnej po wyjściu klientów, pilnowanie realizacji zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gostynin (mazowieckie)
Prace magazynowe.
AJA ALKON A. Kęsik spółka jawna - 2016-11-21 - Chojnice (pomorskie)
Naprawa pojazdów, kontrolowanie stanu technicznego pojazdu.
Sitek Tomasz F.H.U Auto Kolor, Debitum Doradztwo Ubezpieczeniowe - 2017-05-10 - Radlin (śląskie)
-poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego oraz mediacji- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań sadowych oraz mediacyjnego,-archiwizacje dokumentów.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie - 2017-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn produkcyjnych ( laminiarki, bobiniarki)
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Stargard (zachodniopomorskie)
1) Zapoznanie praktykanta z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną.2) Zapoznanie praktykanta z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej.3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej.4) Obsługa urządzeń biurowych.5) Obsługa komputera.6) Uczestnictwo w inspekcjach statków (w miarę możliwości).
URZĄD MORSKI W SZCZECINIE - 2016-06-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)